Licitatie Publica - Asistenta tehnica pentru managementul proiectului si supervizarea lucrarilor de constructii in sprijinul Consiliului Judetean Neamt, pentru «Sistem de management integrat al deseurilor in judetul Neamt»
Anunt de participare numarul 113306/23.12.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Judetul Neamt
Adresa postala: Str. Alexandru Cel Bun Nr.27, Localitatea: Piatra-Neamt, Cod postal: 610004, Romania, Punct(e) de contact: Mihail POPESCU, Tel. 0233212890, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: 0233215767, Adresa internet (URL): www.cjneamt.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Asistenta tehnica pentru managementul proiectului si supervizarea lucrarilor de constructii in sprijinul Consiliului Judetean Neamt, pentru «Sistem de management integrat al deseurilor in judetul Neamt»
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: consiliul judetean neamt
Codul NUTS: RO214 - Neamt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Asistenta tehnica pentru managementul proiectului si supervizarea lucrarilor de constructii in sprijinul Consiliului Judetean Neamt, pentru «Sistem de management integrat al deseurilor in judetul Neamt»
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72224000-1 - Servicii de consultanta privind gestionarea proiectelor (Rev.2)
71248000-8-Supraveghere a proiectului si documentare (Rev.2)
71313000-5-Servicii de consultanta in ingineria mediului (Rev.2)
71800000-6-Servicii de consultanta pentru alimentarea cu apa si servicii de consultanta in materie de deseuri (Rev.2)
90713000-8-Servicii de consultanta in probleme de mediu (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Prestatii servicii: Componenta 1 - Suport in Managementul Proiectului pentru UIP din cadrul CJ Neamt
Componenta 2 ? Supervizarea lucrarilor de constructii
Componenta 3 ? Sprijin in procesul de achizitii
Componenta 4 ? Asistenta pentru obtinerea autorizatiei integrate de mediu
Componenta 5 ? Asistenta tehnica pentru dezvoltarea si implementarea strategiei de informare si constientizare a publicului referitoare la gestionarea deseurilor municipale
Componenta 6 ? Verificarea proiectelor
In Caietul de Sarcini sunt prezentate tipul activitatilor, specializarile si cantitatile minime necesare realizarii contractului. Platile in cadrul contractului de servicii vor fi efectuate pe baza de pontaje individuale, decontandu-se exclusiv timpul efectiv lucrat de catre expertii aprobati.
Valoarea estimata fara TVA: 14, 505, 680.61RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
34 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 150.000lei iar garantia de buna executie in valoare de 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- fonduri comunitare 80% Programul Operational Sectorial de Mediu Axa 2 ? ?Managementul deseurilor?- bugetul de stat 18%- bugetul local 2%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Eligibilitate, Neincadrarea in situatiile prevazute in art.181 din OUG nr. 34/2006, Certificat de atestare fiscala, Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, Certificat privind plata contributiei la asigurarile sociale, Cazier judiciar al companiei, Declararea calitatii de participant la procedura, Certificarea participarii la procedura cu oferta independenta, Certificatului unic de inregistrare, Certificatul constatator, Pentru persoane juridice straine: Prezentarea documentelor care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care operatorul economic este rezident.Prezentarea documentelor care atesta urmatoarele, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident: denumirea completa a operatorului economic, durata de functionare, sediul social, structura actionariatului, persoane imputernicite/administratori, domenii de activitate, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati, domeniul principal de activitate, domenii de activitate secundare si ca nu sunt inscrise mentiuni privind procedura insolventei si nu sunt inscrise mentiuni cu privire la suspendarea temporara a activitatii, operanta in perioada de depunere a candidaturii/ofertei si/sau de executare a contractului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani (2007, 2008, 2009) a Candidatului individual sau a asocierii trebuie sa fie echivalentul a cel putin 6.500.000 Euro;Media pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009) a profitului operational anual al Candidatului individual sau al asocierii trebuie sa fie pozitiva.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Documente justificative: copii certificate pentru conformitate cu originalul, ale situatiilor financiare ale companiei (bilantul contabil la data de 31.12, contul de profit si pierderi, situatia modificarilor capitalului propriu) pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009). Documentele originale trebuie sa fie: - inregistrate la organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, sau- insotite de raportul de audit elaborat de o persoana fizica/juridica acreditata pentru efectuarea auditului financiar-contabil.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul (individual sau asociere de operatori economici) trebuie sa demonstreze ca, in ultimii 3 ani, impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei, a implementat si finalizat: cel putin 1 contract de Asistenta Tehnica in domeniul managementului deseurilor, la care participarea ofertantului a fost, de minim 2.000.000 Euro sau echivalent, Cel putin 1 contract finalizat in ultimii 3 ani, care a implicat si activitati de Supervizare de lucrari in domeniul managementului deseurilor, la care participarea ofertantului a fost de minim 1.000.000 euro sau echivalent, cel putin 1 contract de supervizare de lucrari in conditii contractuale FIDIC sau similare, cel putin 1 contract de realizare a documentatiei de concesionare a operarii infrastructurii de gestionare a deseurilor, cel putin 1 contract care a inclus pregatirea si derularea unei Campanii de constientizare in domeniul deseurilor , Informatii privind asigurarea personalului tehnic de specialitate, certificarea sistemului de management al calitatii SR EN ISO 9001 sau echivalent, certificarea sistemului de management de mediu SR EN ISO 14001 sau echivalent, certificarea sistemului de management de mediu OHSAS 18001 sau echivalent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Expert principal 1-lider de echipa, expert principal 2 Adjunct Lider de Echipa, expert principal 3?expert financiar, Expert principal 4?expert institutional, Expert principal 5 ? expert in relatii publice/comunicare, Expert principal 6?expert achizitii, Expert principal 7 ? inginer rezident, Expert principal 8?inginer supervizor (diriginte de santier) 1, Expert principal 9?inginer supervizor (diriginte de santier) 2,
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa accelerata
Natura exceptionala a actualei situatii economice si necesitatea absortiei fondurilor europene pentru dezvoltarea si imbunatatirea infrastructurii de mediu
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 5 ; numar maxim: 8
Capacitatea tehnica: 70 pct Capacitatea economica si financiara: 30 pct
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.12.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.01.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.01.2011 12:00
Locul: sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti legali ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Sectorial de Mediu Axa 2 ? ?Managementul deseurilor?
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. (021) 310.46.41, Fax: (021) 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Neamt - Sectia comerciala si contencios administrativ - cale de atac
Adresa postala: Bd. Republicii nr. 16, Localitatea: Piatra Neamt, Cod postal: 610005, Romania, Tel. (0233) 212294, Fax: (0233) 235655
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
consiliul judetean neamt
Adresa postala: str. alexandru cel bun nr.27, Localitatea: piatra neamt, Cod postal: 610004, Romania, Tel. (0233)212890, Fax: (0233)211569
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.12.2010 14:33