Licitatie Publica - Asistenta tehnica pentru managementul proiectului si supervizarea lucrarilor de constructii in sprijinul Consiliului Judetean Bacau, pentru «Sistem integrat de management al deseurilor solide in judetul Bacau»
Anunt de participare numarul 113464/28.12.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL BACAU
Adresa postala: Calea Marasesti nr.2, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600017, Romania, Punct(e) de contact: Mariana Mitruti, Tel. 0234-537200, Email: [email protected], Fax: 0234-535012, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Asistenta tehnica pentru managementul proiectului si supervizarea lucrarilor de constructii in sprijinul Consiliului Judetean Bacau, pentru «Sistem integrat de management al deseurilor solide in judetul Bacau»
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: judetul Bacau
Codul NUTS: RO211 - Bacau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Asistenta tehnica pentru managementul proiectului si supervizarea lucrarilor de constructii in sprijinul Consiliului Judetean Bacau, pentru «Sistem integrat de management al deseurilor solide in judetul Bacau»
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71800000-6 - Servicii de consultanta pentru alimentarea cu apa si servicii de consultanta in materie de deseuri (Rev.2)
71248000-8-Supraveghere a proiectului si documentare (Rev.2)
71313000-5-Servicii de consultanta in ingineria mediului (Rev.2)
71328000-3-Servicii de verificare a proiectelor de structuri portante (Rev.2)
71520000-9-Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Componenta 1 - Suport in Managementul Proiectului pentru UIP din cadrul CJ Bacau
Componenta 2 ? Supervizarea lucrarilor de constructii
Componenta 3 ? Sprijin in procesul de achizitii
Componenta 4 ? Asistenta tehnica pentru dezvoltarea si implementarea strategiei de informare si constientizare a publicului referitoare la gestionarea deseurilor municipale
Componenta 5 ? Verificarea proiectelor
Componenta 6 - Asistenta tehnica pentru obtinerea autorizatiei integrate de mediu
Valoarea estimata fara TVA: 12, 722, 118RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
45 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare=254.442 leiGarantia de buna executie = 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul Operational Sectorial de Mediu Axa 2 ? ?Managementul deseurilor?, bugetul de stat si bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
mai multi operatori economici au dretul de a se asocia in scopul depunerii unei oferte comune si de a include in propunerea tehnica posibilitatea de a subcontracta o parte din contract
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratiei privind eligibilitatea;Declaratiei privind neincadrarea in situatiile prevazute in art.181 din OUG nr. 34/2006;Certificat de atestare fiscala bugetul de stat, Certificat de atestare fiscala bugetul local;Certificat privind plata contributiei la asigurarile sociale; cazierul judiciar, certificat unic de inregistrare(CUI); certificat constatator emis de ORC; Declararea calitatii de participant la procedura;Certificat de participare la licitatii cu oferta independenta
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul va prezenta situatia economico-financiara ptr.anii 2007, 2008, 2009(bilanturi inregistrate si vizate la organele competente sau rapoarte de audit)
Fisa privind informatiile generale
Declaratie privind lichiditatea generala
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri: 5.900.000 euroLichiditate generala: (active circulante/datorii curente)x100: minim 100%Acces la lichiditati, credite/alte mijloace financiare peste 800.000 lei, pentru o perioada de 3 luni pentru proiectul propus
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani;Dovada inscrierii ofertantului in Registrul National al elaborarii de studii pentru protectia mediului.
Se solicita urmatorii experti: lider de echipa, adjunct lider de echipa, expert financiar;expert institutional;expert in relatii publice/comunicare;expert achizitii;inginer rezident si 2 ingineri supervizori
Se solicite documente emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului de management al calitatii(ISO 9001) si documente emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului de management de mediu(ISO 14001)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita minim un contract de asistenta tehnica in domeniul managementului deseurilor de minim 1.500.000 euro, cel putin un contract ptr.supervizare lucrari in domeniul managementului deseurilor de min.1.200.000 euro, cel putin 1 contract pentru pregatirea si derularea unei campanii de constientizare in domeniul deseurilor de min.200.000 euro, cel putin un contract de supervizare de lucrari in conditii contractuale FIDIC sau similare si cel putin un contract de realizare a documentatiilor de concesionare a operarii infrastructurii de gestionare a deseurilor
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa accelerata
Natura exceptionalaa situatiei economice si necesitatea absorbtiei fondurilor europene pentru dezvoltarea si imbunatatirea infrastructurii de mediu
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 5 ; numar maxim: 10
Capacitatea tehnica - 70 puncte;Capacitatea economica si financiara - 30 puncte
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.01.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.01.2011 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.01.2011 13:00
Locul: sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare a ofertelor si reprezentantii imputernici ai operatorilor economici ofertanti
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Sectorial de Mediu Axa 2 ? ?Managementul deseurilor?
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
nu este cazul
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stravropoleos, nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bacau- cale de atac
Adresa postala: Cuza Voda nr.1, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600017, Romania, Tel. 0234207604, Email: [email protected], Fax: 0234207606
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa impotriva oricarui act al autoritatii contractante in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre acesta, pe care il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Bacau
Adresa postala: Calea Marasesti nr.2, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600017, Romania, Tel. 0234537200, Email: [email protected], Fax: 0234535012
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.12.2010 14:05