Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ? Asistenta tehnica pentru managementul proiectului si supervizarea lucrarilor: "Reabilitarea si extinderea infrastructurii de apa si apa uzata in judetul Galati"


Anunt de participare (utilitati) numarul 130119/13.09.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
APA CANAL S.A. GALATI
Adresa postala:  STR. C. BRANCOVEANU NR. 2, Localitatea:  Galati, Cod postal:  800058, Romania, Punct(e) de contact:  CAMELIA SGRUMALA, Tel. 0236 473380, Email:  [email protected], Fax:  0236 473367, Adresa internet (URL):  www.apa-canal.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate contractanta cu activitate relevanat
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
? Asistenta tehnica pentru managementul proiectului si supervizarea lucrarilor: "Reabilitarea si extinderea infrastructurii de apa si apa uzata in judetul Galati"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta in management si servicii conexe
Locul principal de prestare: SC APA CANAL SA si judetul Galati
Codul NUTS: RO224 - Galati
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
? Proiectul urmareste reabilitarea/extinderea sistemului de alimentare cu apa si canalizare din aglomerarile: Galati, Tecuci, Tg. Bujor, Pechea, Liesti
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71356200-0 - Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
71313000-5-Servicii de consultanta in ingineria mediului (Rev.2)
71520000-9-Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
72224000-1-Servicii de consultanta privind gestionarea proiectelor (Rev.2)
79411000-8-Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
In Caietul de sarcini sunt prezentate tipul activitatilor, specializarile si cantitatile minime necesare realizarii contractului.
Valoarea estimata fara TVA: 26, 009, 740RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
37 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
?Garantie participare: 400000 lei, sub forma de scrisoare de garantie bancara sau orice alta modalitate conform art.86 din HGR 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
?Fonduri europene - 76, 46%; Cofinantare nationala - 23, 54%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
? Declaratie privind calitatea de participant la procedura;Declaratie privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, insotita de: cazier judiciar al companiei, certificat de atestare fiscala, certificat pentru plata CAS, certificat privind plata impozitelor si taxelor locale sau echivalent; declaratii autentificate pentru persoanele fizice/juridice straine.Declaratiei ?Certificat de participare la licitatii cu oferta independenta?; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr.34/2006.Persoane fizice / juridice romane: C.U.I. emis de O.R.C.;Certificat constatator eliberat de M.J - O.R.C., sau echivalentPersoane fizice / juridice straine: documente ce dovedesc o forma de inregistrare / atestare, ori apartenenta d.p.d.v. profesional, original, copie legalizata sau copie certificata in conformitate cu originalul.Documentele emise in alta limba decat lb. romana, vor fi insotite de traducere autorizata in lb. romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
?Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
?Cifra medie de afaceri a candidatului pe ultimii 3 ani financiari (2008, 2009, 2010) - mai mare sau egala cu echivalentul in lei 12.200.000 euro.Lichiditate generala (Active circulante / datorii curente) x 100: minimum 100%.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
? A.Lista prinip.serv. de acelasi tip prest. in ultimii 3 ani impliniti la data term.limita pentru dep.ofert., cu min.: 1.cel putin un contract de asist. Tehn. Pt. Managm.Proiectului in dom.alim. cu apa si canalizare a carui val.sa fie de cel putin echiv. in lei a 1.400.000 Euro;2.cel putin un contract pentru realiz./reviz. unui Master Plan la nivel Regional pt. sectorul de apa si apa uzata, pentru cel putin 250.000 de locuitori;3.cel putin un contract de asist. tehnica de Supervizare in dom. Alim.cu apa si canalizare a carui valoare sa fie de cel putin echiv. in lei a 3.400.000 euro;4.cel putin un contract de supervizare de lucrari pentru constr./reabil. unei st de epurare cu o capacitate de min. 250.000 P.E., insotite de recomandari. Rec./certif.. vor fi emise sau contrasemn. de o autoritate contractanta benef. a prest.de serv. ori de catre clientul privat benef.al prest.de serv.B. Se va prezenta obligatoriu lista cu expertii principali. Pentru fiecare expert princip. propus se va dep.: CV, copii ale diplomelor si certif.prof.; original, copie legaliz. sau copie certif.."in conform. cu originalul" ale certific. sau referintelor emise de benef. finali care sa probeze experienta.Ofertantii pun la dispoz. A.C. o echipa mini.de experti: LIDER DE ECHIPA: St. sup.tehn;min.10 ani exp. gen.;min.5 ani exp. in dom. apa/apa uzata;exp.in Directiv. Europ. relev.in dom. apa&apa uzata (min.1 pr.);exp. in impl. min.1 pr. in contr. tip FIDIC Rosu;exp. in impl. min.1 pr. in contr. tip FIDIC Galben;exp. ca TeamLider/Adj.TeamLeader in min.1 pr. de AT pt Manag.Pr. in dom. apa si/sau apa uzata de compl. sim.; ADJ. LIDER DE ECHIPA-MANAG. PR.: St. sup.tehn;min.10 ani exp. gen.;min.5 ani exp. in dom. apa/apa uzata;exp. ca Adj.TeamLeader in min.1 contr. impl. prin interm. unor contr. tip FIDIC Rosu sau echiv si min.1 contr. tip FIDIC Galben; EXP. FINANC.: St. sup. ec.;min.10 ani exp. in dom. ec;exp. in min.1 pr. in care a realiz. Finantat din fond.europene/IFI si a intocm ACB;exper. in identif. riscuri fin. in impl. 1 pr. finantat de UE/IFI in dom. apa/apa uzata;Compl.in cap.VI.3
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
30%
Descriere: Componenta financiara
2.
Modul in care ofertantulintelege obiectivele proiectului si rezultatele asteptate
20%
Descriere: Conform cap.7 din FDA
3.
Metodologia de prestare a serviciilor
25%
Descriere: Conform cap.7 din FDA
4.
Organizarea si planificarea in timp a activitatilor, pe durata contractului
25%
Descriere: Conform cap.7 din FDA
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
DA 002/2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.10.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.11.2011 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.11.2011 12:00
Locul: SC APA CANAL SA Galati, str. C.Brancoveanu nr. 2, Galati, Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
?Reprezentanti imputerniciti ai candidatilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Program operational sectorial mediu, axa 1: "Extinderea si modernizarea sistemelor de apa si apa uzata"
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
VI.3) Alte informatii
Contin.din cap.III.2;EXP.ING.DE MED.: St.sup.tehn.;min.8 ani exp.gen.;min.5ani exp.in impl.unor pr. finant.de UE/IFI in dom.prot.med.;partic.in min.1pr.finant de UE/IFI in care a realiz.strateg.nam. dintr-o SE de min.250.000PE, EXP.MOD.HIDR.: St.sup.tehn.;min.10ani exp.gen.;min.5ani exp.in mod. hidr.;exp.in coord.mas.Q si P in retea;exp.in min.1 pr.impl.prin contr.FIDIC in care a realiz.mod. hidr.pt apa&canal.cu lung.min.150km;ADJ.LID.DE ECHIP-SUPERVIZ.: St.sup.tehn.;min.10 ani exp.gen.; exp.in impl.pr.in contr.FIDIC Rosu(min.1 contr), resp.FIDIC Galben(min.1 contr.);min.5ani exp.in dom. apa/canaliz.in pr.finan.de UE/IFI;exp.ca TeamLeader/Adj.TeamLeader/Coord.Pr./sefUIP/adj.sef UIP in min.1 pr.de ret.de apa si/sau canaliz.finant.internat.de compl.sim;ING.DE PROCES SEAU: St.sup. tehn.;min.10 ani exp.gen.;exp.in impl.pr.cu resp.Directiv.E si a legis.rom. in dom.apa/apa uzata;exp. in proiect.SE;partic.ca ing.de proc.la proiect.min.1 SE pt. min. 250.000 PE; ING.REZ.: St. sup.tehn.;atestati ca dirig. de sant. in dom., conf.cu legis.nat.; 8 ani exp. in superviz.pr. apa&apa uzata. h)ING.REZ. CL1&CP01: a impl. min.1 pr. ca ing.rez/dirig.de sant. pt o SE pt. min.250.000 PE in contr. tip FIDIC Galben; ING. REZ. CL2: a impl. min.1 pr. ca ing.rez/dirig.de sant. pt o SE pt. min.50.000 PE in contr. tip FIDIC; ING. REZ. CL3: a impl. min.1 pr. ca ing.rez/dirig.de sant. pt o SE pt. min.20.000 PE in contr. tip FIDIC; ING. REZ. CL4: a superviz. constr. ret.apa&canaliz de min.70 km;l)ING. REZ. CL5: a superviz. constr. ret.apa&canaliz de min.70 km; ING. REZ. CL6: a superviz.constr. ret. apa&canaliz de min.70 km, EXP.TEHN.SI VERIF.PROIECTE: studii sup.univ.tehn.lung.durata, atest.prof.ca exp si verif.proiect. in conf cu dom.lucr.Pr.in exigent solicit(A1, A2, A11, B9, Is, Ie)C.Copie certificat ? ISO 9001, ISO 14001, 18001sau echiv, standarde transp.in legis.tarii de orig. a ofert.Compl.cap.II.3-37 luni de la data atrib.contr.(incl.12 luni per.de notif.a defect.) finaliz. nu mai tarziu de 31.12.2014
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC APA CANAL SA Galati - Dep. Juridic
Adresa postala:  Str. C. Brancoveanu nr. 2, Localitatea:  Galati, Cod postal:  800058, Romania, Tel. 0236/473380, Email:  [email protected], Fax:  0236/473332
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.09.2011 16:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer