Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Asistenta tehnica pentru managementul proiectului si campanii de constientizare publica in cadrul proiectului ?Sistem de management integrat al deseurilor solide in judetul Valcea


Anunt de participare numarul 148105/22.11.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL VALCEA
Adresa postala: RM.VALCEA, STR.GENERAL PRAPORGESCU NR. 1, Localitatea: Ramnicu Valcea, Cod postal: 240182, Romania, Punct(e) de contact: Compartiment Achizitii Publice, Urmarirea Executarii Contractelor, Tel. +40 0250732901/103, In atentia: Gabriel Tufeanu, Email: [email protected], Fax: +40 0250735617, Adresa internet (URL): www.cjvalcea.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Asistenta tehnica pentru managementul proiectului si campanii de constientizare publica in cadrul proiectului ?Sistem de management integrat al deseurilor solide in judetul Valcea
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta in management si servicii conexe
Locul principal de prestare: judetul Valcea
Codul NUTS: RO415 - Valcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Scopul principal al contractului de servicii de Asistenta tehnica pentru managementul proiectului si campanii de constientizarea publica in cadrul proiectului?Sistem de management integrat al deseurilor solide in judetul Valcea? consta in:
- sprijin in domeniul managementului pentru UIP in vederea implementarii proiectului in conditiile contractului de finantare si cu respectarea legislatiei nationale si europene aplicabila;
- dezvoltarea si implementarea planului de promovare, a campaniilor de informare si constientizare publica printre locuitorii judetului Valcea in raport cu dezvoltarea sistemului de management integrat al deseurilor solide in judet.Contractul de achizitie publica se va incheia sub conditie suspensiva, adica acesta va intra in vigoare si va produce efecte intre parti, numai dupa semnarea de catre autoritatea contractanta a contractului de finantare a proiectului.In cazul neindeplinirii conditiei suspensive, respectiv in cazul in care contractul de finanatare nu va fi semnat, contractul de servicii incheiat cu ofertantul ce va fi declarat castigator, se desfiinteaza cu efect retroactiv din chiar momentul incheierii acestuia, cu toate consecintele juridice ce decurg din aceasta situatie si fara nici un cost pentru autoritatea contractanta.
Aceste specificatii vor constitui alaturi de altele, clauze obligatorii ale contractului de
achizitie publica.
Valoarea estimata a contractului de servicii este de 2.922.000 lei inclusiv cu cheltuielile diverse si neprevazute (conform documentatiei tehnico-economice aprobata).Ponderea cheltuielilor diverse si neprevazute din valoarea estimata a contractului de achizitie publica (fara cheltuielile diverse si neprevazute): 4, 8 % (conform documentatiei tehnico-economice aprobata).
Suma aferenta cheltuielilor diverse si neprevazute: 133.832 lei (care reprezinta 4, 8 % din valoarea estimata a contractului fara diverse si neprevazute ? 2.788.168 lei din care 1.672.900 lei - activitatea de asistenta tehnica in managementul proiectului (60%)si 1.115.268 lei- activitatea ce are ca obiect dezvoltarea si implementarea planului de promovare, a campaniilor de informare si constientizare publica printre locuitorii judetului Valcea (40%)).
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
72224000-1-Servicii de consultanta privind gestionarea proiectelor (Rev.2)
79341400-0-Servicii de campanii de publicitate (Rev.2)
90700000-4-Servicii privind mediul (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Scopul principal al contractului de servicii de Asistenta tehnica pentru managementul proiectului si campanii de constientizarea publica in cadrul proiectului?Sistem de management integrat al deseurilor solide in judetul Valcea? consta in:
- sprijin in domeniul managementului pentru UIP in vederea implementarii proiectului in conditiile contractului de finantare si cu respectarea legislatiei nationale si europene aplicabila;
- dezvoltarea si implementarea planului de promovare, a campaniilor de informare si constientizare publica printre locuitorii judetului Valcea in raport cu dezvoltarea sistemului de management integrat al deseurilor solide in judet.Durata contractului este pana la 31.12.2015.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 922, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
21 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul G.P.: 55.000 Lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de minim 120 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Forma de constituire conform art. 86 alin. (1) din H.G. 925/2006: - contul de virament bancar: RO66TREZ6715006XXX000142 deschis la Trezoreria Municipiului Rm. Valcea, Beneficiar: Consiliul Judetean Valcea, cod fiscal 2540929; - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate prevazuta mai sus.Mentiune: Deoarece procedura este online garantia de participare se va depune in original la sediul autoritatii contractante si copie in SEAP, pana la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare este irevocabila.Pentru echivalenta garantiei de participare depusa in euro sau alta moneda, cursul de referinta va fi cursul lei/valuta comunicat de Banca Nationala a Romaniei cu 5 zile inainte de data limita de depunere aofertelor. In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator, in caz contrar se considera ca ofertantul si-a retras oferta.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria IMM conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in aces tsens pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor) garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire Cuantumul garantiei de buna executie este de 10 % din valoarea fara TVA a contractului si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006. Totodata, se vor avea in vedere prevederile H.G. nr. 1045/2011, daca va sunt aplicabile.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria IMM conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- 82, 44% din chelt elig ? FEDR prin POS mediu Axa prioritara 2- 16, 56% din chelt elig ? buget de stat- 1% din chelt elig si 100% chelt neelig ? bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Calitatea de participant la procedura: :- Formular nr.8 (original): Declaratie privind calitatea de participant la procedura (in cazul unei asocieri atat liderul asociatiei cat si asociatii sunt obligati sa prezinte acest formular;2.Declaratie privind eligibilitatea: Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, (Formularul nr. 4).Se va completa de catre fiecare asociat in cazul depunerii unei oferte in asociere si de catre fiecare sustinator in cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori.Acest document nu se solicita eventualilor subcontractanti.Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile ti completarile ulterioare, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura.3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta: Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile ti completarile ulterioare, in conformitate cu Formularul nr. 5. Se va completa si de catre fiecare asociat in cazul depunerii unei oferte in asociere. Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art. 181 din OUG34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare nu se solicita a fi indeplinite de catre eventualii subcontractanti. Tertul sustinator nu trebuie sa se incadreze in niciuna din situatiile prevazute de art. 181 lit. a), c^1), d) - Formular 5A Tert sustinator Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura.. Certificate fiscale privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata: - cerinta obligatorie: se vor prezenta Certificatul privind plata impozitelor si taxelor locale si Certificatul privind plata taxelor si impozitelor la bugetul de stat din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Mentiune: in masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din Ordinul nr.509/2011.Depunerea/prezentarea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni se poate face in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii eliberat de autoritati din tara de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante, conform art. 182 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul etalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu, potrivit art. 9. alin.(1) din Ordinul 509/2011 emis de Pretedintele ANRMAP.Neindeplinirea de catre operatorul economic a cerintei referitoare la plata taxelor si impozitelor catre buget (local si de stat), va conduce in mod automat la excluderea acestuia din procedura.Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.
Pentru documentele solicitate in original/copie legalizata/traducere autorizata, se accepta si copia lizibila a documentelor semnate si stampilate pentru ?conformitate cu originalul?. Acestea vor fi prezentate in original sau copie legalizata doar la solicitarea comisiei de evaluare.
4.Certificat de participare cu oferta independenta: Se va prezenta Formular nr. 7 ? Declaratia "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" potrivit Ordinului 314/2010 al A.N.R.M.A.P., semnat si parafat de reprezentantul legal al ofertantului.Ofertantul nu are dreptul ca in cadrul aceleiasi proceduri: a) sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.c) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.5.Se solicita prezentarea Declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in prevedrile art. 69ยน din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioarecare se va prezenta de ofertant, ofertantul asociat, subcontractant si de tertul sustinator.? Formular nr.6
Nota: In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Pretedintele Consiliului Judetean Valcea Cilea Ion; Vicepretedinte Persu Dumitru; Vicepretedinte Pistol Alexandru Bogdan; Secretar al Judetului Dirinea Constantin; Director General Predescu Mircea C-tin; Director Executiv Mierlus Florea; Director General Alexandrescu Carmen; Director General Lastun Bogdan; Director General Adj. Mazilu Vasilica; Director General Adj. Calianu Daniela, Arhitect sef Harambasa Rozalia; si consilierii judeteni care aproba bugetul aferent autoritatii contractante: Andreianu Mihaela, Belciu Ion, Bulacu Romulus, Buse Dumitru Gery, Busu Adrian, Carstea Aurelian, Teodosie Filip, Folea Gheorghe, Georgescu Tiberiu Octavian, Grigore Petre, Grigorescu Remus, Jinaru Adam, Lita Ioana, Lupu Alina, Marin Victor, Militaru Claudia, Moise Iuliana, Iova Mircea, Oproaica Alexandru, Pasat Gheorghe, Petrescu Remus, Pirvu Constantin, Poenaru Mircea Constantin, Popescu Victor George, Popa Laurentiu, Prala Stefan, Simion Aurel, Stanculescu Victor George, Tarasenie Dumitru siTranca Teodor. A. Persoane juridice /fizice romane1. Persoane juridice romane: -Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului - document in : original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor;2. Persoane juridice /fizice straine
- Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este resident - documente in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, semnata si stampilata).
Documentele doveditoare solicitate trebuie sa fie in perioada de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.
Pentru conformitate, documentele prezentate in copie lizibila semnate si ttampilate pentru ?conformitate cu originalul? vor fi prezentate obligatoriu in original / copie legalizata si traducere autorizata, dupa caz, de catre ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, la solicitarea comisiei de evaluare.Nota: Toate documentele intocmite/emise de catre ofertant cu scopul participarii la procedura de achizitie publica se vor prezenta in original, inclusiv angajamentul ferm al tertului/tertilor sustinator(i), (art. 5, alin (3) din Ordinul Pretedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 509/2011).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1Cifra medie de afaceri globala pentru anii 2012, 2011, 2010 sa fie cel putin egala cu 5.000.000 lei (cumulativ in cazul societatilor mixte/consortiilor/asocierilor sau individual in cazul unui singur ofertant; 50% in cazul ofertantilor care se regasesc in categoria I.M.M. conform Legii 346/2004; in cazul in care ofertantul este o asociere, pentru a beneficia de prevederile Legii nr.346/2004, fiecare asociat trebuie sa se incadreze in categoria I.M.M. - Se va completa Declaratie IMM)
Operatorii economici vor prezenta documente edificatoare care sa demonstreze indeplinirea cerintei (declaratii bancare corespunzatoare, bilantul contabil sau extrase de bilant, declaratii privind cifra de afaceri globala, sau orice alte documente care reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a ofertantului).
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte formularul ??Informatii generale??, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate ale documentelor de mai sus.Fiecare dintre documentele solicitate vor fi prezentate ca document original /copie document legalizata notarial/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnata si stampilata - acestea vor fi prezentate in original, copie legalizata sau traducere autorizata doar la solicitarea comisiei de evaluare.
Cerinta nr. 2Sustinerea financiara, in conformitate cu prevederile art.186 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (daca este cazul).Ofertantul va respecta prevederile art. 186 alin (2) din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, coroborat cu prevederile articolului 11^1 alineatele (1), (2), (4), (5) si (6) din Hotararea Guvernului nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) ti d) din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare*.*Cerinta privind cifra de afaceri solicitata va fi indeplinita in intregime de catre un singur sustinator. Persoana care asigura sustinerea financiara va prezenta si declaratia pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Se vor prezenta : Pentru persoana care asigura sustinerea financiara ofertantul va prezenta: Declaratie privind eligibilitatea - Formularul nr. 4, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 lit. a), c^1), d din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formularul nr. 5A,
Angajament ferm al persoanei privind sustinerea financiara - Formularul nr. 9;
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formularul nr. 6.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se vor completa: Informatii Generale ? completarea Formularului nr. 11Echivalentul in euro sau leu/alta valuta se va determina corespunzator cursuluimediu al pietei valutare, calculat de B.N.R. pentru anul la care s-a facut raportarea. (http: //www.bnr.ro/Cursuri-medii-3544.aspx.Se vor completa: Declaratie privind eligibilitatea - Formular nr. 4Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181, lit. a), c1si d) din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (conform art.186 (2) din O.U.G. nr.34/2006)- Formular nr. 5 ADeclaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 69^1 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formular nr 6Angajamentul ferm al persoanei respective - Formular nr 9
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, din care sa rezulte ca a prestat servicii similare la nivelul unui contract maxim 4 contracte a caror valoare/valoare cumulata a fost de minim 2.500.000 lei fara TVA (din care 1.500.000 lei - (60%) activitate de asistenta tehnica pentru managementul proiectelor si 1.000.000 lei- (40%) activitate ce are ca obiect dezvoltarea si implementarea unui plan de promovare, campanie de constientizare publica, campanie de informare) insotita de certificate/documente emise sau contrasemnate de catre o autoritate sau de catre clientul beneficiar.Numarul de ani solicitati in vederea demonstrarii experientei similare se va calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor.
In situatia in care contractele au fost semnate inainte de perioada de 3 ani se vor avea in vedere doar serviciile prestate in perioada solicitata.
Se vor prezenta : - declaratie privind lista principalelor servicii prestatein ultimii 3 ani
- certificate/documente emise sau contrasemnate de catre o autoritate sau de catre clientul beneficiar prin care sa se confirme prestarea serviciilor similare de valoarea mentionata si din care sa reiasa informatiile prevazute in Formularul 12.
Cerinta nr. 2Declaratie privind efectivele medii anuale al personalului angajat si al cadrelor de conducere.
Declaratie privind expertii principali implicati direct in indeplinirea contractului.
Conditii de calificare
Expert cheie 1 ?Manager de proiect
Cerinte minime obligatorii ce trebuie indeplinite de expert: o Studii superioareo Experienta in cel putin 1 (unu) proiect in care a detinut functia de Sef de echipa/Lider de echipa/ Lider de echipa adjunct/ Coordonator/Manager de proiect sau echivalentExpertul cheie 2: Expert institutional
Cerinte minime obligatorii ce trebuie indeplinite de expert:
o Studii superioare Experienta in cel putin 1(unu) proiect in care a detinut functia de expert institutional sau echivalentExpertul cheie 3 ? Expert tehnic
Cerinte minime obligatorii ce trebuie indeplinite de expert: o Studii superioare in domeniul tehnic, specializarea in constructii civile, industriale si agricole.
o Experienta in cel putin 1(unu)proiect in care a detinut functia de expert tehnic/consultant sau echivalent
Expertul cheie 4 ? Expert ingineria mediului
Cerinte minime obligatorii ce trebuie indeplinite de expert: o Studii superioare , specializare in ingineria mediului, ecologie sauechivalent
o Participarea ca expert in ingineria/protectia mediului, in cadrul a cel putin 1 (unu) proiect care a avut/are printreobiective aplicarea normelor specifice in domeniul protectiei mediuluiExpertul cheie 5 ? EXPERT ACHIZITII PUBLICE
Cerinte minime obligatorii ce trebuie indeplinite de expert:
- Studii superioare Experienta in cel putin 1 (unu) proiect in care a detinut functia de expert/coordonator in achizitii publice, sau echivalentExpertul cheie 6 ? EXPERT FINANCIAR
Cerinte minime obligatorii ce trebuie indeplinite de expert: o Studii superioare in domeniul economic/financiar sau echivalent .
o Experienta in cel putin 1 (unu) proiect in care a detinut functia de expert financiar., sau echivalent.
Expert cheie 7 -Expert relatii publice si comunicareCerinte minime obligatorii ce trebuie indeplinite de expert:
o Studii superioare Experienta dovedita in calitate de expert in relatii publice/comunicare, sau echivalent, in realizarea si implementarea a minim o campanie de constientizare/informare in cadrul a cel putin 1 (unu) proiectSe vor prezenta : Declaratie privind efectivele medii anuale al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani - Formularul nr.13.
Declaratie privind expertii principali implicati direct in indeplinirea contractului - Anexa la Formularul nr.13.In sustinerea capacitatii profesionale pentru personalul nominalizat se solicita prezentarea urmatoarelor documente:
- Curriculum Vitae in original, semnat si datat.- Angajament de participare al persoanei/persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului (daca personalul propus nu este angajat al ofertantului) in original, semnat si datat);
Cerinta nr. 3
Informatii privind partea de contract pe care operatorul economic are intentia sa o subcontracteze
Subcontractarea este permisa cu respectarea conditiilor prevazute in art. 45 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare si art. 11 alin. (7) din Hotararea Guvernului nr. 925/2006 cu completarile si modificarile ulterioare.
Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens.
Se vor prezenta : Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora;Declaratie pe proprie raspundere a subcontractantilor, in temeiul art.69^1 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarilesi completarile ulterioare.
Cerinta nr. 4
Informatii privind asociatii
In cazul unei oferte comune, situatia personala si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale trebuie dovedite de fiecare dintre asociati in parte iar cerintele privind situatia economico-financiara si capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi indeplinite prin cumul, mai putin cerintele care vizeaza atributii in executarea viitorului contract care trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor atributii.Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune candidatura sau oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea. Toti partenerii asociati trebuie sa ramana in aceasta forma asociativa pe toata durata de realizare a contractului. In cazul unei asocieri, operatorii economici vor prezenta Acordul preliminar de asociere si sarcinile care revin fiecarei parti, precum si documentele solicitate la Cap.III.2.1.a), Cap.III.2.1.b) si Cap.III.2.2) pentru fiecare din membrii asocierii.Se solicita: In cazul unei asocieri, operatorii economici vor prezenta
- Informatii privind asociatii: : - Formular nr.8A: -Operatorii economici care se asociaza, vor prezenta in cadrul ofertei, un Acord de asociere - Formularul nr. 16A (a se vedea modelul la Sectiunea ?formulare?)
-In acordul preliminar, se va stabili liderul de asociatie, activitatile din contract care se vor realiza in comun, repartizarea fizica, valorica si procentuala a contractului pentru fiecare membru asociat.-Documentele solicitate la Cap.III.2.1.a), Cap.III.2.1.b) si Cap.III.2.2) pentru fiecare din membrii asocierii.
Cerinta nr. 5Sustinerea tehnica si profesionala, in conformitate cu art.190 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare(daca este cazul).Ofertantul va respecta prevederile art. 190 alin (2) din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare coroborat cu prevederile articolului 11^1 alineatele (1), (2), (3) (4), (5) si (6) din Hotararea Guvernului nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d) din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala va prezenta si declaratia pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;Capacitatea tehnica si profesionala se va demonstra prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului (cumulat pentru toti operatorii economici semnatari ai acordului de asociere).
Se solicita: Pentru persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala ofertantul va prezenta: Declaratie privind eligibilitatea - Formularul nr. 4, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 lit. a), c^1) si d din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formularul nr. 5A,
Angajament ferm al persoanei privind sustinerea tehnica si profesionala - Formularul nr. 10 ;
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formularul nr. 6.
Cerinta nr. 1
Sistemul de asigurare al calitatiiOfertantul va prezenta documente/certificate emise de organisme independente, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de asigurare a calitatii, conform ISO 9001:2008 sau echivalent.
In cazul unei asocieri, cerinta privind standardele de asigurare a calitatii va fi indeplinita individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.Pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor privind standardele de asigurare a calitatii nu se accepta ca suficienta prezentarea de documente din care sa rezulte ca operatorul economic este in curs de certificare.Certificatele, prezentate in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, trebuie sa fie valabile la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor .
Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.
Certificarea respectarii standardelor de asigurare a calitatii nu poate face obiectul sustinerii acordate de catre o alta persoana.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se vor completa: Declaratie privind lista principalelor servicii prestatein ultimii 3 ani - Formular nr. 12Fisa de experienta similara - Formular nr.12AEchivalentul in euro sau leu/alta valuta se va determina corespunzator cursului mediu al pietei valutare, calculat de B.N.R. pentru anul la care s-a facut raportarea. (http: //www.bnr.ro/Cursuri-medii-3544.aspx).Formularul nr.13 Declaratie privind efectivele medii anuale al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 aniAnexa la Formularul nr.13 Informatii referitoare la personalul de specialitate si personalul de conducere.? se va completa de fiecare asociat in parte si centralizat delider, in numele asocieriiFormularul nr.14: Curriculum vitaeFormularul nr.15 Angajamentul ofertantului privind resursele umane.Angajament de participare al persoanei/persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului (daca personalul propus nu este angajat al ofertantului) in original, semnat si datat;Note: Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor ? persoane fizice/juridice romane saupersoane fizice/juridice straine ? prezentarea de documente care sa probeze studiile / experienta indicata in CV.Dovedirea experientei solicitate se poate face prin : copie de pe fisa de post, copie de pe contractul de munca, copia contractului de colaborare/prestari servicii, copie de pe Revisal etc., conform art.28 din Instructiunile nr. 1/2013 emise in aplicarea prevederilor art. 188 alin. (2) lit. d) si art. 188 alin. (3) lit. c) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii.In cazul unei asocieri, in vederea facilitarii procesului de verificare a documentelor de calificare, documentele mentionate mai sus (lista personalului si CV-urile)vor fi prezentate de liderul asocierii pentru si in numele asocierii pe care o reprezinta.CV-ul va avea inscris in subsolul ultimei pagini urmatoarea sintagma ?Declar pe propria raspundere, sub sanctiunea prevederilor referitoare la falsul in declaratii prevazute in Codul Penal, ca datele sunt corecte si corespund realitatii.Se vor completa: Formularul nr. 16 - Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati/subcontractantiSe solicita ca fiecare subcontractant sa prezinte: Formularul nr. 6 ? Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioarepentru fiecare subcontractant.In cazul in care pentru indeplinirea contractului, nu este necesara subcontractarea, operatorul economic (participantul in nume propriu, liderulasocierii si/sau asociatii) va face mentiunea ?nu este cazul? in cadrul formularului.Se vor completa: Formular nr.8AFormularul nr. 16ASe vor completa: Declaratie privind eligibilitatea - Formularul nr. 4, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 lit. a), c^1) si d din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formularul nr. 5A, Angajament ferm al persoanei privind sustinerea tehnica si profesionala - Formularul nr. 10 ;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formularul nr. 6.Se va prezenta copia certificatului sau certificat echivalent emis de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene valabil la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor .
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
II.A.6
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.01.2014 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.01.2014 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.02.2014 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fondul European de Dezvoltare Regionala prin Programul Operational Sectorial de Mediu 2007- 2013, Axa Prioritara 2.
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial de Mediu - POS Mediu
VI.3) Alte informatii
- Modalitatea de departajare a ofertelor clasate pe primul loc: in cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi.- Orice potentiala modificare a prevederilor contractului de finantare ce vizeaza contractul care se va incheia pe baza prezentei documentatiise va aplica in mod corespunzator contractului de servicii;
-Solicitarile de clarificari din partea operatorilor economici interesati, cat si raspunsurile autoritatii contractante vor fi publicate pe SEAP.Riscurile neaccesarii clarificarilor postate, revin op.ec.- Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg. Atentie, nu se folosesc prescurtari. Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.Pentru documentele solicitate in original/copie legalizata/traducere autorizata, se accepta si copia lizibila a documentelor semnate si stampilate pentru ?conformitate cu originalul?. Acestea vor fi prezentate in original, copie legalizata sau traducere autorizata doar la solicitarea comisiei de evaluare.In cazul in care documentele prezentate nu sunt relevante, Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a solicita informatii si documente suplimentare;
-Pentru viz.docum. de atrib. incarcate in SEAP op.ec. trebuie sa detina unprogram necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic ( programul disponibil gratuit pe site-urile furnizoare de semnatura electronica).Mentiune: propunerea financiara totala prezentata de fiecare operator economic trebuie sa contina, ca element distinct constitutiv, valoarea rezultata in urma aplicarii procentului de diverse si neprevazute la propunerea financiara (fara diverse si neprevazute) depusa. Nota: din valoarea fixa aferenta procentului de diverse si neprevazute vor fi decontate, doar daca apar, cheltuielile cu servicii care pot fi incidente pe parcursul derularii contractului, in conformitate cu legislatia in vigoare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic, Contencios, Coordonare - Consiliul Judetean Valcea
Adresa postala: Strada General Praporgescu nr.1, Localitatea: Rm Valcea, Cod postal: 240495, Romania, Tel. +4 0250732901/169, Email: [email protected], Fax: +4 0250735617, Adresa internet (URL): www.cjvalcea.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.11.2013 09:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer