Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Asistenta tehnica pentru Managementul Proiectului si Supervizarea Lucrarilor de constructii in sprijunul CJ Arad: Sistem Integrat de gestionarea deseurilor in judetul Arad


Anunt de participare numarul 95701/11.03.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Consiliul Judetean Arad
Adresa postala: Str. Corneliu Coposu nr. 22, Arad, Localitatea: Arad, Cod postal: 310003, Romania, Punct(e) de contact: NADIA RALUCA LUCACI, Tel.0357731100, In atentia: Diana PUIA, ,Email: [email protected], Fax: 0357731287, Adresa internet (URL): www.cjarad.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Asistenta tehnica pentru Managementul Proiectului si Supervizarea Lucrarilor de constructii in sprijunul CJ Arad: Sistem Integrat de gestionarea deseurilor in judetul Arad
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Judetul Arad
Codul NUTS: RO421 - Arad
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Asistenta tehnica pentru Managementul Proiectului si Supervizarea Lucrarilor: Sistem Integrat de gestionarea deseurilor in judetul Arad
Prestatii servicii: Componenta 1 - Suport in Managementul Proiectului pentru UIP din cadrul CJ Arad
Componenta 2 Supervizarea lucrarilor de constructii
Componenta 3 Sprijin in procesul de achizitii
Componenta 4 Asistenta tehnica pentru dezvoltarea si implementarea strategiei de informare si constientizare a publicului referitoare la gestionarea deseurilor municipale
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79418000-7 - Servicii de consultanta in domeniul achizitiilor (Rev.2)
71313000-5-Servicii de consultanta in ingineria mediului (Rev.2)
71520000-9-Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
71800000-6-Servicii de consultanta pentru alimentarea cu apa si servicii de consultanta in materie de deseuri (Rev.2)
90713000-8-Servicii de consultanta in probleme de mediu (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Asistenta tehnica pentru Managementul Proiectului si Supervizarea Lucrarilor: Sistem Integrat de gestionarea deseurilor in judetul Arad In Caietul de Sarcini sunt prezentate tipul activitatilor, specializarile si cantitatile minime necesare realizarii contractului.
Valoarea estimata fara TVA: 11, 185, 191RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 143185 lei.Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri Europene 80%, Co-finantare nationala 18% buget de stat, 2% buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formularul nr.1 declaratia privind eligibilitatea, Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.180 si art.181 OUG 34/2006 Formularul nr.2, Formularul nr.8 - declaratia privind calitatea de participant la procedura, Certificatul constatator eliberat de Ministerul Justitiei ORC, Adresa de la Curtea Districtuala / Instanta Competenta / Agentie Guv. unde isi are sediul ofertantul sau echivalent din care sa rezulte ca operatorul economic nu este in insolventa/faliment/aranjament cu creditori, Cazier judiciar pentru administratorul/ administratorii. Cazierul judiciar al companiei, in original- pentru statele in care nu se elibereaza un astfel de document ofertantul va prezenta o declaratie pe proiprie raspundere (Formularul 17).Certificat atestare fiscala, Certificatul pt plata CAS, Certificatul plata impozitelor si taxelor locale. Persoane juridice/fizice romane vor prezenta documente care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, daca este cazul, atestarea ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din Romania; Certificat constatator ORC, autorizatie de functionare altele echivalente, Certificat de inregistrare la ORC.Persoane juridice/fizice straine vor prezenta documente prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, daca este cazul, atestarea ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formularul nr.3-Declaratie privind cifra de afaceri si profitul, Bilanturile contabile 2006, 2007 si 2008(copie bilant contabil vizat si inregistrat de organele competente / raport de audit / raportul cenzorilor sau echivalent)aferente exercitiilor financiare.
Capacitatea economico-financiaraa ofertantului poate fi sustinuta in vederea indeplinirii contractului si de alta persoana indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economico-financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci ofertantul are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajamentferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta va pune la dispozitie ofertantului resurseleeconomico-financiare invocate, ori de cate ori este nevoie pe perioada de derulare a contractului.(in acest cazsustinatorul va completa o Declaratie de angajament de sustinere Formular 18 din Sectiunea IV a documentatiei de atribuire).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a)Media Cifrei de afaceri a ofertantului pe ultimii 3 ani financiari (2006, 2007 si 2008), in domeniul de activitate aferent obiectului contractului trebuie sa fie mai mare sau egala cu echivalentul in lei a3.000.000 Euro.b)Media profitului operational a ofertantului pe ultimii 3 ani financiari (2006, 2007 si 2008) trebuie sa fie pozitiva.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani Formular nr.4, Formularul 4.1 Experienta similara cfm Doc.de atribuire-copii ale contractelor, recomandari, Lista cu expertii principali propusi pt.implementarea proiect, C.V. pt.fiecare expert, Copii conforme cu originalul ale diplomelor si certificatelor profesionale obtinute mentionate in CV;Certificate emise de angajatori sau referinte care sa probeze experienta indicata in CV (certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar)
Declaratii de exclusivitate si disponibilitate Formular nr.13, Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducereFormular nr.5, ISO 9001 sau echialent.Formular nr. 6 Declaratie privind lista asociatilor si a subcontractantilor. Formular nr. 16 - Sanatate si Protectia muncii. Capacitatea tehnica a ofertantului poate fi sustinuta in vederea indeplinirii contractului si de alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva . In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia tehnica invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci ofertantul are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prijn prezentarea unui angajamentferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate, ori de cate ori este nevoie pe perioada de derulare a contractului .(In acest cazsustinatorul va completa o declaratie de angajament de sustinere - formular nr. 18).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul (individual sau asociere de operatori economici) trebuie sa demonstreze ca, in ultimii 3 ani, impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei, a implementat si finalizat: a) Unul sau cel mult 2 (doua) contracte de Asistenta Tehnica in domeniul manag. deseurilorin scopul aplicarii prev.Directivei 91/271/CEE, la care participarea ofertantului a fost, in mod cumulat, mai mare sau egala cu echivalentul in lei a1.800.000Euro. In cadrul acestor contracte, ofertantul trebuie sa fi desfasurat activitati corespunzatoare codurilor CPV indicate in sectiunea 2.1.5 a prezentei Fise de date a achizitiei.b) Unul sau cel mult 2 (doua) contracte finalizate in ultimii 3 ani, care au implicat si activitati de Supervizare de lucrari in domeniul managementului deseurilor, la care participarea ofertantului a fost, in mod cumulativ, de minim 900.000 euro sau echivalent (va fi luata in considerare strict valoareacorespunzatoare activitatilor de supervizare a lucrarilor) si in care valoarea lucrarilor de investitii sa reprezinte cel putin echivalentul in lei a 16.000.000 euro. In cazul in care ofertantul a avut calitatea de asociat/sub-contractant, acest lucru este acceptabil cu conditia ca valoarea serviciilor prestate sa indeplineasca pragul stabilit anterior. c) Unul sau cel mult doua contracte de realizare a docum. de conces. a operarii infrastructurii de gestionare a deseurilor realizata printr-un proiect finantat cu fonduri ale UE finalizate in ultimii trei ani. Ofertantul (individual sau asociere de operatori economici)trebuie sa demonstreze ca dispune in prezent de personal calificat si cu experienta in domeniile specifice acestui contract, dintre care Ofertantul va pune la dispozitia Autoritatii Contractante o echipa formata din urmatorii experti pricipali: Expert principal 1 LIDER DE ECHIPA Coordonator de Echipa, Expert principal 2 Expert Financiar, Expert principal 3 Expertin Relatii cu publicul, Expert principal 4 Expert Achizitii, Expert principal 5: Inginer rezident, Expert principal 6: Inginer supervizor 1 (diriginte de santier), Expert principal 7 Inginer Supervizor 2 (diriginte de santier).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
30%
Descriere: Componenta financiara
2.
Gradul de intelegere a obiectivelor proiectului si a rezultatelor asteptate de la ofertant
25%
Descriere:
3.
Metodologia de prestare a serviciilor
25%
Descriere:
4.
Organizarea si planificarea in timp a activitatilor, pe durata contractului
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.04.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.04.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.04.2010 11:00
Locul: sediul Consiliului Judetean Arad
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Sectorial de Mediu Axa 2 Managementul deseurilor
VI.3) Alte informatii
Alaturi de Codurile CPV prezentate la Sectiunea II.1.6 in fisa de date sunt prezentate si urmatoarele coduri CPV: 71521000-6 - Servicii de supraveghere a santierului71248000-8 Servicii de supraveghere a proiectelor si documentare72224000-1 Servicii de consultanta privind gestionarea proiectelor79341100-7 Servicii de consultanta in publicitate.Datorita spatiului limitat la sectiunile III.2.2 si III.2.3 ofertanti sunt rugati sa consulte in detaliu Documentatia de atribuire.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Timisoara, Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Piata Tepes Voda nr. 2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300055, Romania, Tel.0256/494.650, Email: [email protected], Fax: 0256/498.092, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+40) 21.310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+40) 21.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Judetul Arad prin Consiliul Judetean Arad, Serviciul Juridic Contencios Administrativ
Adresa postala: Str. Corneliu Coposu nr. 22, Localitatea: Arad, Cod postal: 310003, Romania, Tel.0357731100, Email: [email protected], Fax: 0357731284, Adresa internet (URL): www.cjarad.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.03.2010 14:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer