Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Asistenta tehnica pentru managementul proiectului Statia de Epurare a Municipiului Bucuresti Glina Faza II, impreuna cu lucrarile de reabilitare colectoare de apa uzata si Caseta de Apa ? Uzata ? Dambovita


Anunt de participare numarul 129776/06.09.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BUCURESTI
Adresa postala:  SPLAIUL INDEPENDENTEI , NR. 291-293, SECTOR 6, BUCURESTI, ROMANIA, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  060042, Romania, Punct(e) de contact:  DANIELA MINCU, Tel. 021.305.55.30, Email:  [email protected], Fax:  021.305.55.87, Adresa internet (URL):  www.pmb.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Asistenta tehnica pentru managementul proiectului Statia de Epurare a Municipiului Bucuresti Glina Faza II, impreuna cu lucrarile de reabilitare colectoare de apa uzata si Caseta de Apa ? Uzata ? Dambovita
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: Municipiul Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Asistenta tehnica pentru managementul proiectului Statia de Epurare a Municipiului Bucuresti Glina Faza II, impreuna cu lucrarile de reabilitare colectoare de apa uzata si Caseta de Apa ? Uzata ? Dambovita
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71356200-0 - Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 31, 575, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
63 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de particip.620.000 lei (instr.gar emis de soc.bancara sau de asig/OP) gar de buna exec 10% din val ctr. fara TVA (retineri succesive)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local, fonduri europene
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plataCapacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privindsituatia economico-financiara
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media cifrei de afaceri a candidatuluipe ultimii 3 ani financiari (2008, 2009, 2010), in domeniul de activitate aferent obiectului contractului trebuie sa fie cel putin egala cu 62.000.000 lei; Lichiditatea generala sa fiecel putin egala cu 100%.Documente justificative: copii ale situatiilor financiare anuale pe anii 2008, 2009 si 2010, vizate si inregistrate de organele competente, insotite de copii ale raportului de audit sau raportului cenzorilor, dupa caz.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind capacitatea tehnica
Informatii privind capacitatea profesionala
Informatii privind subcontractantii- Candidatultrebuie sa completeze o Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora
Informatii privind asocierea-In caz de asociere, se va prezenta Acord de asociere.Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea.
Asocierea va fi legalizata in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.
Standarde privind asigurarea calitatii- Candidatii trebuie sa prezinte documentele emisede organisme independente nationale sau internationale care atesta certificarea sistemului de management al calitatii firmelor ofertante respectiv SR EN ISO 9001:2000 sau echivalent pentru domeniul care face obiectul achzitiei, in copie conform cu originalul, valabil la data deschiderii ofertelor.
Standarde de protectia mediului- Candidatii trebuie sa prezinte documentele emisede organisme independente nationale sau internationale care atesta certificarea sistemului de management de protectia mediului, respectiv SR EN ISO 14001:2005 sau echivalent, in copie conform cu originalul, valabil la data deschiderii ofertelor.
Informatii privind protectia muncii- Candidatii trebuie sa prezinte documentele emisede organisme independente nationale sau internationale care atesta certificarea privind respectarea standardelor de sanatate si securitate in munca respectiv OHSAS 18001:2008 sau echivalent, in copie conform cu originalul, valabil la data deschiderii ofertelor.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Decl. priv lista princip serv sim prest in ultimii 3 ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea . Fisa Exp Sim din care se rez ca Op ec sau membrii gr de op ec in ult 3 ani impliniti la data term limita pt dep candid a prestat sau este in curs de prestare a: Maxim doua ctr de asist tehnica a caror val cum sa fie de min val.estimata pt. prez ctr si care sa fi inclus urmat activ: managem tehnic si fin al unor inv majore in infrastruct de apa/apa uzata pt o zona cu mare aglomerare urbana ; Preg/sup tehnic in preg doc de atrib si sprijin in licitarea ctr de lucrari pt inv in infrastruct de apa/apa uzata din care cel putin o lucr sa se ref la reabilit/ constr/ ext treptei sec/treptei tertiare/liniei de namol pt o statie de epurare aferente unei zone cu mare aglomerare urbana;Constientiz pop si publ pt Inv in infrastruct de apa/apa uzata pt o zona cu mare aglomerare urbana Elab sau reviz unui Master Plan pt inv in infrastruct de apa/apa uzata pt o zona cu mare aglomerare urbana ;Preg/sup tehnic in preg doc de atrib si sprijin in licitarea ctr de lucrari pt inv in infrastruct de apa/apa uzata din care cel putin o lucr care sa se ref la reabilit/constr/ext unui incin pt namolul rez dintr-o statie de epurare pt o zona cu mare aglom. urbana. Decl priv efectivul mediu anual al pers angajat si al cadrelor de cond in ultimii 3 ani. Lista pers responsabil care va fi angajat in cadrul contractului. Lid Echipa/Manag pr-1pers; exp in min 3 pr fin din care cel putin 1 pr de inv maj in infrastr apa/apa uzata pt o zona cu mare aglom urb. Part in min 1 pr finaliz prin care s-au realiz achiz pb de bun, serv si lucr in infr de apa/apa uzata. Exp in coord/acord sprijinUIP, dem prin particip in min 1pr fin in infrastruct de apa/apa uzata.Adj Lid Echipa/ Manag Adj de Pr-1 pers; exp ca ALE/Manag Pr/ dir teh in min 1ctr fin as teh in infrastr de apa/apa uzata care a preg/reviz doc de atrib. pt achiz pb lucr pt o lucr de inv. maj. CONTINUARE VEZI SECTIUNEA VI.3 ALTE INFORMATII
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 5 ; numar maxim: 7
Situatia economico-financiara 20 puncte, Capacitatea tehnica si sau profesionala 80 puncte din care exp. similara 50 puncte, Dotarea cu personal 30 puncte.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.10.2011 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.10.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.10.2011 12:00
Locul: Splaiul Independentei. nr. 291-293, sector 6, et. 10, Directia Generala Achizitii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor cu imputernicire.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
Exp ca ALE/Manag de pr in min 3 ctr as teh in infr de apa/apa uzata fin, cel putin 1 ctr in care s-a real superviz/manag unui pr maj care sa fi inclus cel putin o lucr de reabilit/constr/ext st epurare af. unei zone cu mare aglom urb.Exp fin -1pers; exp rel ca spec in dom fin in sect pb, priv, dov prin fin a cel putin 1 pr in care a gest cont si fin inv in ifrastr de apa/apa uzata.Exp Teh-4 pers particip ca exp teh/ing min 2 ctr asist teh in infrastr apa/apa uzata final, din care cel putin 1ctr care a incl pr/manag pr/superviz pr maj de inv apa/apa uzata care sa fi incl constr/reabilit/ext sist canaliz si st epur ape uz pt o zona cu mare aglom urb.Exp Achiz-1 pers particip ca exp/spec achiz pb min 2 ctr fin de as teh, cel putin 1ctr sa fi incl preg/reviz d.a. pt lucr in infrastr apa/apa uzata care a repr. ?pr major de inv?Exp Publ-1pers part exp publ/spec publ min 2 ctr fin as teh infr apa/apa uzata, din care 1 ctr incl camp const si publ inv maj.Exp Jur-1 pers part ca exp jur in cel putin 2 ctr as teh in infr apa/apa uzata, cel putin 1ctr de inv.maj, care sa fi incl as jur pt Benef.Exp Mediu-1pers, part ca exp/spec mediu in min 2ctr as teh in infr apa/apa uzata fin din care cel putin 1ctr de inv major care sa fi incl anal opt pt gest nam rez de la o st de epur ape uz pt zone cu mari aglom urb.Asist Pr-1 pers, part in min 1 pr infr edil si/sau in min 1 pr real de catre/in benef aut pb.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str Stavropoleos nr. 6 sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021 310 46 41, Fax:  021 310 46 42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile OUG 34/2006, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Generala Achizitii
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr. 291-293, sector 6, et.10, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  060042, Romania, Tel. 021 305 55 30, Email:  [email protected], Fax:  021 305 55 87, Adresa internet (URL):  www.pmb.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.09.2011 10:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer