Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Asistenta tehnica pentru managementul si supervizarea contractului de lucrari ISPA 2001 RO 16 P PE 014-02 Constructia Statiei de Compost, a Noului Depozit de Deseuri Feteni si inchiderea Depozitului de Deseuri Raureni


Anunt de participare numarul 23116/12.07.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PRIMARIA MUNICIPIULUI RAMNICU VALCEA
Adresa postala: STRADA GENERAL PRAPORGESCU, NR.14, Localitatea: Ramnicu Valcea, Cod postal: 240182, Romania, Punct(e) de contact: Diana Dumitru, Popescu Elena, Tel.+40250731020;+40250736081;+40250731016int.126, 119, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40250731843;+40250736081, Adresa internet (URL): www.primariavl.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Asistenta tehnica pentru managementul si supervizarea contractului de lucrari ISPA 2001 RO 16 P PE 014-02 Constructia Statiei de Compost, a Noului Depozit de Deseuri Feteni si inchiderea Depozitului de Deseuri Raureni
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Municipiul Ramnicu Valcea: zona Feteni, zona Raureni, str. Barajului - Raureni
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul de servicii cuprinde asistenta tehnica pentru managementul si supervizarea contractului de lucrari ISPA 2001 RO 16 PPE 014-02 Constructia Statiei de Compost, a Noului Depozit de Deseuri Feteni si inchiderea Depozitului de Deseuri Raureni.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74262000-3 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.1)
74263000-0-Servicii de consultanta in constructii (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractul de servicii cuprinde asistenta tehnica pentru managementul si supervizarea contractului de lucrari.
Valoarea estimata fara TVA: 750, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 10.000 euro.Garantia de buna executie: 10% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Conform Memorandum de Finantare-masura ISPA2001RO16PPE014 ratificat de Legea126/2003.Plata(din buget local si bugetul statului)se face de catre Primaria Rm.Valcea si Ministerul Economiei si Finantelor
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) declaratii privind eligibilitatea
b) declaratii privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG34/2006
c) Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie
d) Certificatul de inregistrare fiscala
e) Certificatul de atestare fiscala emis de organul fiscal competent pentru creantele fiscale exigibile valabil la data licitatiei.
f) Certificatul de atestare fiscala emis de autoritatile publice locale privind creantele fiscale exigibile valabil la data licitatiei;
g) Ofertantii - persoane juridice straine vor prezenta documente similare, in concordanta cu legislatia tarii in care ofertantul este rezident.
h) Istoricul litigios
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Date Financiare ale Ofertantilor din ultimii trei ani si proiectii financiare pe urmatorii doi ani;Societatea Mixta/Consortiul trebuie sa satisfaca cumulativ 150% din toate criteriile privind experienta generala si situatia financiara, iar Partenerul Principal va presta individual cel putin 50% din serviciile contractuale si sa indeplineasca cerintele de calificare in acelasi procent.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri medie anuala din ultimii 3 ani (2004, 2005 si 2006) echivalenta cu1, 5 milioane Euro;Profitul mediu anual din ultimii trei ani va fi de minim 50.000 Euro;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii despre calificarile tehnice ale Ofertantului (experienta relevanta) care sa demonstreze experienta reusita a Contractantului in ceea ce priveste prestarea de servicii asemanatoare ca natura si complexitate cu cele supuse achizitiei si incheiate in ultimii 7 ani;Lista contractelor similare ca natura si complexitate si intindere realizate in ultimii sapte ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Experienta reusita in calitate de Contractant principal in prestarea a cel putin trei contracte in ultimii sapte ani incluzand : un proiect de natura si complexitate asemanatoare cu cele din contractul propus cu o valoare minima de 200.000 Euro, sau echivalentul, si alte doua proiecte de natura si complexitatea celor din contractul propus, fiecare avand valoarea minima de 100.000 Euro;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2007/S131-160820 din 11.07.2007
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.08.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: Plata se va face cu ordin de plata in contul RO14TREZ67121360250XXXXX, Trezoreria Rm.Valcea sau direct la casieria Primariei.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.09.2007 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.09.2007 14:00
Locul: PRIMARIA MUNICIPIULUI RAMNICU VALCEA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Cu imputerniciri scrise
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Memorandumul de Finantare pentru masura ISPA 2001 Ro 16 PPE 014este ratificat de Legea 126/2003.
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL PITESTI-SECTIA CONTENCIOS ADMINISTRATIV
Adresa postala: STR.VICTORIEI, NR.22, Localitatea: PITESTI, Cod postal: 110017, Romania, Tel.0248624940, Fax: 0248211800
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR.STAVROPOLEOS, NR.6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
BIROUL JURIDIC CONTENCIOS
Adresa postala: PRIMARIA MUNICIPIULUI RM. VALCEA, Localitatea: RM. VALCEA, Cod postal: 240182, Romania, Tel.0250731016, Fax: 0250731843
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.07.2007 11:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer