Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Asistenta Tehnica pentru MMFES, OIRPOSDRU(UIP)-uri si Beneficiarii Finali pentru sprijinirea implementarii schemei de grant Masuri Active pentru Ocupare Fortei de Munca (MAO) si a schemei de grant pentru Promovarea invatarii pe parcursul intreg


Anunt de participare numarul 40839/21.12.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL MUNCII SOLIDARITATII SOCIALE SI FAMILIEI
Adresa postala: Autoritatea de Management pentru Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane , Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010233, Romania, Punct(e) de contact: AMPOSDRU - Serviciul Licitatii, Tel.0040213150207, In atentia: Dragos-Sebastian SAULEA, Email: [email protected], Fax: 0040213150207, Adresa internet (URL): www.mmssf.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.mmssf.ro/website/ro/autoritate.jsp
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Asistenta Tehnica pentru MMFES, OIRPOSDRU(UIP)-uri si Beneficiarii Finali pentru sprijinirea implementarii schemei de grant Masuri Active pentru Ocupare Fortei de Munca (MAO) si a schemei de grant pentru Promovarea invatarii pe parcursul intregii vieti pentru calificarea si recalificarea fortei de munca
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Romania
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acest proiect va fi realizat printr-un contract de asistenta tehnica care va avea ca scop sprijinirea MMFES si OIRPOSDRU(UIP)-urilor regionale in vederea implementarii schemelor de grant ce promoveaza Masurile Active pentru Ocuparea Fortei de Munca si Promovarea Invatarii pe parcursul intregii vieti pentru calificarea si recalificarea fortei de munca prin furnizarea informatiilor necesare, precum si asigurarea unui proces transparent, competitiv si efectiv pentru evaluarea si selectia aplicatiilor depuse, contractarea si monitorizarea acestora.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74142100-7 - Servicii de gestionare a proiectelor altele decat pentru lucrarile de constructie (Rev.1)
80420000-4-Servicii de formare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 000, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantum garantie participare20000Euro.Valab.garantie participare-20.03.2008.Cuantum garantie buna executie-10% din valoare contract fara TVA.Cuantumgarantie avans vezi Fisa de Date a achizitiei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Conform acordului de Finantare Programul National Phare 2006/018-147.04.02.Coeziune Economica si Sociala. Platile se fac in conformitate cu prevederilelegislatiei nationale in vigoare.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere. Se solicita legalizarea asocierii pentru grupul de operatori numai dacaoferta comuna este declarata castigatoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
* Persoane juridice romane: 1. Declaratie privind eligibilitatea;2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 ale OUG nr.
34/2006;3. Certificat constatator;4. Adresa de la Instanta Competenta /Curtea Districtuala unde isi are sediul
compania;5. Certificat de inregistrare;6. Cazier fiscal al firmei.7. Certificat de atestare fiscala;8. Certificat privind impozitele si taxele locale;9. Declaratie de integritate;* Persoane juridice straine: orice document similar emis in tara de origine insotit de
traducerea legalizata in limba romana. Pentru fiecare document de calificare emis de
Autoritatile din tara de origine, trebuie realizata corespondenta cu documentul similar
din Romania cerut pentru persoanele juridice romane.* Declaratie de exclusivitate si disponibilitate a expertilor cheie.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) Media cifrei de afaceri pe ultimii trei ani (2004, 2005, 2006) a ofertantului (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna in cazul asocierii ;
2) Profitul operational al ofertantului (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna in cazul asocierii)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1) trebuie sa depaseasca valoarea de 600.000 euro ;2) trebuie sa fie pozitiv pe pe ultimii trei ani financiari (2004, 2005, 2006) ;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara: 1) Ofertantul (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna in cazul asocierii) a finalizat cu succes, in perioada 2004 pana la termenul limita de depunere a ofertei, cel putin 1 proiect ;
2) Ofertantul (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna in cazul asocierii) a finalizat cu succes, in perioada 2004 pana la termenul limita de depunere a ofertei, cel putin 1 proiect;
3) Ofertantul (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna in cazul asocierii) a finalizat, in perioada 2004 pana la termenul limita de depunere a ofertei, cel putin 1 proiect;Autoritatea Contractanta solicita ca cerinta minima obligativitatea prezentarii a cel putin unei recomandari din partea unui beneficiar/client.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1) in valoare de cel putin 200.000 de euro, care sa acopere activitatile de evaluare de aplicatii depuse in cadrul unei scheme de grant finantata din fonduri Phare ;2) in valoare de cel putin 200.000 de euro, care sa acopere activitatile de instruire pentru autoritatile publice si alte institutii ( ONG, IMM, asociatii, universitati, etc) in domeniul gestionarii fondurilor Phare ;3) cu o valoare mai mare de 300.000 euro in ceea ce priveste organizarea unei campanii de constientizare in domeniul social.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
20%
Descriere:
2.
Calitatea descrierii rationamentului
12%
Descriere:
3.
Calitatea descrierii strategiei
16%
Descriere:
4.
Fezabilitatea planificarii si a graficului de indeplinire a activitatilor
10%
Descriere:
5.
Capacitatea expertului cheie 1 (liderul de echipa) de a implementa proiectul
14%
Descriere:
6.
Expertul Cheie 2. Coordonatorul Instruirilor
10%
Descriere:
7.
Expertul Cheie 3: Expert pe termen lung pentru Masurile Active de Ocupare
9%
Descriere:
8.
Expertul cheie 4: Expert pe termen lung pentru Invatarea pe tot parcursul vietii
9%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
RO2006/018-147.04.02.01.02
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.01.2008 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.02.2008 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 20.03.2008
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.02.2008 12:00
Locul: MMFES - AMPOSDRU, Calea Plevnei, nr. 46-48, sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de Evaluare si Reprezentatii imputerniciti ai operatorului economic.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul National Phare 2006/018-147.04.02. Coeziune Economica si Sociala
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor de pe langa ANRMAP
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.(+4) 021 319.51.80; (+4) 021 319.51.81, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 319.16.49; (+4) 021 332.11.88, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Muncii, Familiei si Egalitatii de Sanse Autoritatea de Management pentru Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
Adresa postala: Calea Plevnei, nr. 46-48, Sector1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010233, Romania, Tel.+4021-315.02.09, Email: [email protected], Fax: + 4021-315.02.06, Adresa internet (URL): www.mmssf.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.12.2007 15:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer