Licitatie Publica - Asistenta tehnica pentru MMFPS - DG AM POS DRU in vederea acordarii de sprijin in implementare pentru beneficiarii de contracte de finantare acordata in cadrul Programului Operational Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane
Anunt de participare numarul 117816/22.03.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL MUNCII , FAMILIEI SI PROTECTIEI SOCIALE
Adresa postala: Str. Scarlatescu nr.17-19, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011158, Romania, Punct(e) de contact: AMPOSDRU, Tel. +40213150207, In atentia: Ion Daniel POPA, Email: [email protected], Fax: +40213150206, Adresa internet (URL): www.fseromania.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Asistenta tehnica pentru MMFPS - DG AM POS DRU in vederea acordarii de sprijin in implementare pentru beneficiarii de contracte de finantare acordata in cadrul Programului Operational Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: La sediul Ministerului Muncii, Familiei si Protectiei Sociale, Directia Generala Autoritatea de
Management pentru Programul Operational Sectorial ?Dezvoltarea Resurselor Umane?, la sediul Organismelor Intermediare
POSDRU, sediul prestatorului, precum si pe teren, la sediul beneficiarilor ai caror proiecte fac obiectul acordarii de suport in
implementare
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul are ca obiectiv furnizarea de sprijin beneficiarilor de finantare nerambursabila prin POSDRU. Sprijinul acordat prin
intermediul acestui contract se va concretiza printr-o serie de actiuni care au ca scop:
- furnizarea un sprijin direct echipelor de management de proiecte finantate din POS DRU, prevenind aparitia problemelor,
blocajelor si chiar a aparitiei unor abateri de la procedurile de implementare, cu efecte extrem de negative asupra executiei
bugetare a POS DRU.
- suplinirea personalul implicat in administrarea implementarii POS DRU atat la nivelul AM POS DRU cat si al Organismelor
Intermediare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
-Infiintarea unei retele de birouri de sprijin in implementare pentru beneficiari, formata din 8 birouri regionale.
-Organizarea de misiuni de sprijin pentru beneficiari la locul de desfasurare a implementarii proiectului
-Monitorizarea stadiului implementarii proiectelor, inclusiv a depunerii cererilor de rambursare si monitorizarea permanenta a proiectelor cu potential de risc de blocaj (proiecte critice)
Valoarea estimata fara TVA: 20, 622, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
30 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare=412440 lei (2% din buget estimat), valabila pana la 04.08.2011 inclusiv. Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FSE/POSDRU/ Axa 7 Asistenta Tehnica. Platile se fac in conformitate cu prevederile din Contractul de servicii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Persoane juridice romane: Declaratie privind eligibilitatea;Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;Declaratie privind calitatea de participant la procedura;Certificat constatator ONRC;Certificat de atestare fiscala;Certificat privind plata impozitelor si taxelor localePersoane juridice straine: orice document similar emis in tara de origine insotit de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.
Declaratie de exclusivitate si disponibilitate a expertilor cheie.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) in
fiecare din anii 2007, 2008, 2009
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
trebuie sa fie de minimum 10.000.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
(1) Experienta similara (2) Nr. angajati (3) Lider de echipa (4) Coordonator echipa suport beneficiari (5)Coordonator birouri de asistenta
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
(1) Ofertantul (sau membrii asocierii) a prestat in perioada 2008 ? pana la termenul limita de depunere a ofertei, minim 1 proiect in domeniul acordarii de asistenta tehnica in domeniul FS si coeziune inSM UE cu o valoare de minim 14900000 Lei, echivalent a 3500000 Eur (2) minim 20 persoane angajate care sa lucreze in domeniul relevant pentru acest proiect (3) studii superioare, limba engleza, abilitati IT, minim 3 ani experienta implementare programe/ proiecte cufinantare publica, minim 1 proiect de AT pentruimplementare programe publice dezvoltare resurse umane cu finantare UE ca lider de echipa (4) studii superioare, limba engleza, abilitati IT, minim 3 ani experienta implementare programe/ proiecte cufinantare publica, minim 1 proiect deAT implementare programe AT in domeniulFS si de coeziune in SM UE ca expert cheie (5) minim 3 ani experienta implementare programe/ proiecte cufinantare publica, minim 1 proiect deAT implementare programe AT in domeniulFS si de coeziune in SM UE ca expert cheie
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
31%
Descriere: Componenta financiara
2.
Descrierea rationamentului
19%
Descriere: Descrierea rationamentului
3.
Descrierea metodologiei de implementare
35%
Descriere: metodologia de implementare
4.
Planificarea si graficul de indeplinire a activitatilor
15%
Descriere: Planificarea si graficul
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
-
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.04.2011 16:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.05.2011 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 04.08.2011
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.05.2011 14:00
Locul: AMPOSDRU, Str. Scarlatescu nr.17-19, sector 1, Bucuresti, Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai operatorilor economici; reprezentanti ai Autoritatii Contractante
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013 Axa Prioritara 7 ?Asistenta Tehnica? Domeniul Major de Interventie 7.1. ?Sprijin pentru implementarea, managementul general si evaluarea POSDRU?
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
VI.3) Alte informatii
-
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40213104641, Email: [email protected], Fax: +40213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40213104641, Email: [email protected], Fax: +40213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Muncii, Familiei si Protectiei Sociale ? Autoritatea de Management pentru Programul Operational Sectorial
Adresa postala: Str. Scarlatescu nr.17-19, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011158, Romania, Tel. +40213150209, Email: [email protected], Fax: +40213150206, Adresa internet (URL): www.fseromania.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.03.2011 17:05