Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Asistenta tehnica pentru Modernizarea Statiei de Tratare a Deseurilor Radioactive (STDR) din cadrul Institutului National de Cercetare-Dezvoltare pentru Fizica si Inginerie Nucleara Horia Hulubei (IFIN-HH).


Anunt de participare numarul 56632/25.06.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Economiei si Finantelor
Adresa postala: B-dul Mircea Voda, nr. 44, Intrarea B, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Punct(e) de contact: Oficiul de Plati si Contractare Phare (OPCP), Tel.40 (021) 326 55 55 int.532, In atentia: Ioana Ionescu - Project Manager, Email: [email protected], Fax: +40 (021) 326 87 09 ; +40 (021) 326 87 30, Adresa internet (URL): www.mfinante.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Asistenta tehnica pentru Modernizarea Statiei de Tratare a Deseurilor Radioactive (STDR) din cadrul Institutului National de Cercetare-Dezvoltare pentru Fizica si Inginerie Nucleara Horia Hulubei (IFIN-HH).
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Bucuresti Sediul local IFIN-HH, Oras Magurele, Jud. Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Expertiza tehnica a sistemelor si elaborarea planului de actiune; Elaborarea ASR-STDR;
Elaborarea SF (si revizuirea planului conceptual de dezafectare) pentru modernizarea STDR;
Proiectarea tehnica a infrastructurii echipamentelor;
Intocmirea documentatiilor de licitatie pentru achizitii si asistenta in evaluareaofertelor; Supervizarea si asistenta tehnica pe perioada livrarii echipamentelor si montajului acestora.
Asistenta in elaborarea documentatiei AC si de autorizare CNCAN
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74231900-6 - Servicii de expertiza (Rev.1)
74262000-3-Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Expertiza tehnica a sistemelor si elaborarea planului de actiune; Elaborarea ASR-STDR;
Elaborarea SF (si revizuirea planului conceptual de dezafectare) pentru modernizarea STDR;
Proiectarea tehnica a infrastructurii echipamentelor;
Intocmirea documentatiilor de licitatie pentru achizitii si asistenta in evaluarea ofertelor; Supervizarea si asistenta tehnica pe perioada livrarii echipamentelor si montajului acestora.
Asistenta in elaborarea documentatiei AC si de autorizare CNCAN.
Valoarea estimata fara TVA: 500, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
a) Cuantumul garantiei de participare: 10.000 Eurob) Cuantumul garantiei de buna executie: 10 %din valoarea contractului de achizitie publica de servicii, in Euro fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Program finantat din fonduri comunitare 100% (0, 5 Mil. Euro)Programul PHARE: Programul de sprijin comunitar in domeniul securitatii nucleare pentru Romania 2006.PhareRO2006/018-411.03.05
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul care se gaseste in oricare din situatiile prezentate in articolele 180 si 181 din OUG 34/2006 va fi exclus de la procedura.Declaratie de eligibilitate 1.Certificat constatator eliberat de MJOficiul Registrului Comertului sau echivalent din care sa rezulte nume complet, sediul, persoanele autorizate/administratori;2.Adresa de la Curtea Districtuala/Instanta Competenta/Agentie Guvernamentale unde isi are sediul compania/sucursala sau echivalent din care sa rezule ca operatorul economic nu este in insolventa/faliment/aranjament cu creditorii;
3.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritorialede pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent.4.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale.5.Certificat pentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS).
6.Cazier judiciar pentru administratorul/administratorii asa cum sunt mentionati in Certificatul Constatator care semneaza declaratia privind eligibilitatea si declaratia privind calitatea de participant la procedura. In cazul in care declaratiile mentionatesunt semnate de o persoana imputernicita se va prezenta cazierul judiciar pentru aceasta persoana precum si cel al administratorului/administratorilor care a imputernicit aceasta persoana.7.Cazier judiciar al companiei (pentru statele unde e aplicabil).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
o Media profitului netal ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) trebuie sa fie pozitiv pe ultimii trei ani (2005, 2006, 2007)o Media cifrei de afaceri a ofertantului trebuie sa fie mai mare de 500.000. Euro pe ultimii trei ani(2005, 2006, 2007
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Ofertantul a finalizat in ultimii 3 ani (calculati de la data limita de depunere a ofertelor) cel putin 1 proiect de asistenta tehnica in domeniul gestionarii deseurilor radioactive;2.Documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea sistemului de management al calitatii firmelor ofertante (in cazul unei asocieri aceasta cerinta trebuie indeplinita de cel putin unul dintre membrii asocierii.).3.Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) are specialisti
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. participarea ofertantului la respectivul contract a fost de minimum 150.000 Euro;2. ISO 9001 sau echivalent.3. cel putin 7 specilisti fizicieni, chimisti si radiochimisti care sa lucreze in domeniul gestionarii deseurilor radioactive.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Oferta tehnica
49%
Descriere:
2.
Oferta financiara (valoare onorariu total)
51%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.08.2008 16:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.08.2008 10:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.08.2008 11:30
Locul: Oficiul de Plati si Contractare Phare
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul PHARE: Programul de sprijin comunitar in domeniul securitatii nucleare pentru Romania 2006.PhareRO2006/018-411.03.05
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str Stravopoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, ,Cod postal: 030084, Romania, Tel.+40 (21) 310.46.42, Email: [email protected], Fax: +40 (21) 310.46.41, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Ministerul Economiei si Finantelor OPCP
Adresa postala: B-Dul Mircea Voda nr.44, intrarea B, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030664, Romania, Tel.4021 326 55 55, Email: [email protected], Fax: 4021 326 87 09, Adresa internet (URL): www.mfinante.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art.272 alin(2) si art.280 alin(5) din Oug 34/2006 u modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Economiei si Finantelor OPCP - Compartimentul Juridic
Adresa postala: B-Dul Mircea Voda nr.44, intrarea B, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030664, Romania, Tel.4021 326 55 55 int. 614, Email: [email protected], Fax: : +4021 326 87 09, Adresa internet (URL): www.mfinante.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.06.2008 13:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer