Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Asistenta tehnica pentru pregatirea Aplicatiei pentru Fonduri de Coeziune in judetul Caras-Severin


Anunt de participare (utilitati) numarul 96413/20.03.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SOCIETATEA COMERCIALAAQUACARAS S.A.RESITA
Adresa postala: P-ta Republicii , Nr 7, Localitatea: Resita, Cod postal: 320026, Romania, Punct(e) de contact: Ladislau Sallai, Tel.0255 212458, Email: [email protected], Fax: 0255 214421, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
S.C. AQUACARA S.A. - Departament PIU
Adresa postala: Piata Republicii nr. 7, Localitatea: Resita, Cod postal: 320026, Romania, Tel.0744596476, In atentia: Ogasanu Dan, Email: [email protected], Fax: 0255-212097
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Ap
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Asistenta tehnica pentru pregatirea Aplicatiei pentru Fonduri de Coeziune in judetul Caras-Severin
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Judetul Caras-Severin conform caietului de sarcini
Codul NUTS: RO422 - Caras-Severin
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Asistenta tehnica pentru pregatirea Aplicatiei pentru Fonduri de Coeziune in judetul Caras-Severin
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71800000-6 - Servicii de consultanta pentru alimentarea cu apa si servicii de consultanta in materie de deseuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
In caietul de sarcini sunt prezentate tipul activitatilor, specializarile si cantitatile minime necesare realizarii contractului. Serviciile se vor implementa prin echipa de proiect conform cerintelor caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 649, 150EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare in valoare de 12900 euro. Garantia de buna executie: 10% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect/program finantat din fonduri comunitare POS Mediu - Axa 1OG 135
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea va fi legalizata daca oferta comuna este castigatoare. Ofertantul va preciza partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formular A - Declaratie privind eligibilitatea
Formular C - Declaratie privind calitatea de participant
Formular B - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006
Persoane juridice romane : Documente justificative care sa certifice inregistrarea ca persoana juridica emisa de Registrul Cometului din Romania.
Persoana juridica straina : Documente justificative legale, emise fie de Registrul Cometului, fie de o alta institutie echivalenta din tara in care isi are sediul ofertantul.Certificat de Rezidenta Fiscala (pentru evitarea taxarii duble)Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana si legalizata la notariat
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formular E - Declaratie financiara, pentru a confirma informatiile de natura financiara pentru perioada incepand cu anul 2007 pentru care sunt disponibile date verificate prin audit: bilanturi contabile, conturi de profit si pierderi, fluxul de numerar, declaratii privind modificarile in structura de capital.
Cifra medie de afaceri pentru anii 2007-2009 in domeniul de activitate aferent obiectului contractului, sa fie de cel putin 1298300 euro.
In perioada 2007-2009 a inregistrat o balanta pozitiva, obtinand profit in doi ani din cei trei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formular F - Informatii privind experienta in ultimii trei ani soldate prin finalizarea cu succes a unor contracte de natura si complexitate similara serviciilor ofertate.Ofertantul a finalizat in ultimii trei ani cel putin o aplicatie pentru un proiect de infrastructura ce urmeaza a fi finantata din fonduri europene, in valoare egala sau mai mare de 649150 euro. Ofertantul a implementat in ultimii trei ani un serviciu de consultanta si proiectare, inclusiv investigatii topografice, studii geo si proiectare pentru apa si canal pentru minim 250 km intr-un contract regional.
Formular H - Dotari specifice, echipament tehnic, mijloace de transport
Formular I - Declaratie privind personalul de specialitate de conducere care urmeaza a fi implicat in derularea contractului, insotit de curriculum vitae conform Formularului I1.
Pentru standardul privind sistemul de management al calitatii ofertantii au obligatia de a prezenta certificat din seria ISO 9001 sau certificate echivalente.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
59%
Descriere: Componenta financiara
2.
Metodologia de prestare a serviciului
29%
Descriere:
3.
Gradul de integrare a obiectivelor proiectului
12%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.05.2010 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.05.2010 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.05.2010 11:00
Locul: S.C. AQUACARAS S.A.320026 Resita, Piata Republicii nr. 7, judetul Caras-Severin
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Delegatii imputerniciti ai ofertantului.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect/program finantat din fonduri comunitare POS Mediu - Axa 1OG 135
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Timisoara
Adresa postala: Piata Tepes Voda nr. 2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300055, Romania, Fax: 0256-498092
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. AQUACARAS S.A. - Departament PIU
Adresa postala: Piata Republicii nr. 7, Localitatea: Resita, Cod postal: 320026, Romania, Tel.0744596476, Email: [email protected], Fax: 0255-212097
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.03.2010 06:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer