Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Asistenta Tehnica pentru pregatirea Documentatiilor de Atribuire pentru contractele de lucrari, publicitate si supervizarea lucrarilor.


Anunt de participare (utilitati) numarul 115414/15.02.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA AQUASERV S.A
Adresa postala:  str.Ko;s Karoly, nr.1, Localitatea:  Targu Mures, Cod postal:  540297, Romania, Punct(e) de contact:  Sef Departament Achizitii Publice, Tel. (+40)265-208846, In atentia:  dl. Fekete Ferenc, Email:  [email protected], Fax:  (+40)265-208881, Adresa internet (URL):  www.aquaserv.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
S.C. COMPANIA AQUASERV S.A.
Adresa postala:  str.Kos Karoly nr.1, Localitatea:  Tg Mures, Cod postal:  540297, Romania, Punct(e) de contact:  Sef Departament UIP, Tel. (+40)265-208 809, In atentia:  dl. Torzsok Sandor, Email:  [email protected], Fax:  (+40)265-208 881
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
operator regionalapa-canal
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Asistenta Tehnica pentru pregatirea Documentatiilor de Atribuire pentru contractele de lucrari, publicitate si supervizarea lucrarilor.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: -judetul Mures: Targu Mures, Reghin, Tarnaveni, Ludus, Iernut, Sighisoara, Miercurea Niraj, Valea Nirajului, aductiunea Band-Panet si aductiunea Voiniceni-Sarmasu.
-judetul Harghita: Cristuru Secuiesc
Codul NUTS: RO125 - Mures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Asistenta Tehnica pentru pregatirea Documentatiilor de Atribuire pentru contractele de lucrari, publicitate si supervizarea lucrarilor, constand din urmatoarele activitati: elaborare Documentatii de Atribuire pentru Contracte de lucrari (4 tip FIDIC Galben si 8 tip FIDIC Rosu); elaborarea Proiectelor Tehnice si ale Detaliilor de Executie; elaborare documentatii necesare obtinerii avizelor si acordurilor pentru emiterea autorizatiilor de construire/demolare; elaborare Manuale de Operare si Intretinere, Carti tehnice ale Constructiilor aferente contractelor FIDIC Rosu; verificare documentatii tehnice (PT, DDE, Carti Tehnice, Manuale de operare si Intretinere atat cele elaborate de el cat si cele din cadrul contractelor pe FIDIC Galben); acordarea de asistenta tehnica ca Proiectant General; indeplinirea rolului de Inginer, similar FIDIC inclusiv dar nelimitindu-se la supervizarea executiei a 16 contracte de lucrari(8 tip FIDIC Galben si 8 tip FIDIC Rosu); asistenta pentru testarea si punerea in functiune; asistenta pentru perioada de Notificare a Defectelor; publicitate; sprijin acordat UIP pentru implementarea Proiectului.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
71242000-6-Pregatire de proiecte si proiectare, estimare a costurilor (Rev.2)
71521000-6-Servicii de supraveghere a santierului (Rev.2)
71800000-6-Servicii de consultanta pentru alimentarea cu apa si servicii de consultanta in materie de deseuri (Rev.2)
79421100-2-Servicii de supraveghere a proiectelor, altele decat pentru lucrarile de constructie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Asistenta Tehnica pentru pregatirea Documentatiilor de Atribuire pentru contractele de lucrari, publicitate si supervizarea lucrarilor.Prestarile de servicii includ dar nu se limiteaza la: elaborarea Documentatiilor de atribuire pentru 12 Contracte de lucrari; proiectare pentru 8 Contracte de Lucrari tip FIDIC Rosu; participarea Consultantului selectat in urma acestei proceduri la evaluarea ofertelor pentru contractele de lucrari; supervizare, testarea, punerea in functiune, asistenta in timpul perioadei de Notificare a Defectelor pentru 16 Contracte de Lucrari; pregatire Rapoarte si Strategii; publicitate pentru Proiect.
Valoarea estimata fara TVA: 24, 682, 250RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
50 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare 50.000, 00 Lei; Garantie de buna executie 10% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect finantat prin Programul Operational Sectorial de Mediu Axa 1 ? ?Extinderea si modernizarea sistemelor de apa si apa uzata?.Fonduri Europene: 76, 23%;Co-finantare: 23, 77%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta OUG 34/2006 , Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de Art 69^1 din OUG nr.34/2006, Certificat de participare la licitatie cu candidatura/oferta independenta, Certificat constatator, Certificat de atestare fiscala eliberat de organul fiscal competent, Certificat pentru plata CAS, Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, Certificat de inregistrare, Certificat de inregistrare in scopuri TVA, Informatii generale despre ofertant, Date despre asociere/consortiu, Acord de asociere preliminara.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile contabile- contul de profit si pierdere 2007-2009; Declaratie privind profitul net si cifra de afaceri pe anii 2007-2009; Declaratie financiara recapitulativa; Cifra medie anuala de afacei pe ultimii 3 ani trebuie sa fie mai mare sau egala cu 6.300.000, 00 lei; Profitul net mediu anual pe ultimii trei ani trebuie sa fie pozitiv.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Experienta similara: Ofertantul economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna trebuie sa faca dovada ca au implementat si finalizat cel putin 1 contract sau mai multe (dar nu mai mult decat 3) in infrastructura de apa potabila si apa uzata, cu o valoare cumulata de cel putin 20.000.000, 00 Lei, in ultimii 3 ani. In acest sens seva prezenta:
-fie un contract de prestare serviciii de asistenta tehnica pentru pregatirea Documentatiilor de Atribuire pentru contractele de lucrari, si supervizarea lucrarilor , indeplinit in ultimii 3 ani, curinzand: elaborare Documentatii de Atribuire pentru Contracte de lucrari (tip FIDIC Galben sitip FIDIC Rosu); elaborarea Proiectelor Tehnice si ale Detaliilor de Executie; acordarea de asistenta tehnica ca Proiectant General; indeplinirea rolului de Inginer, in cadrul contractelor tipFIDIC Galben si FIDIC Rosu.
-fie mai multe contracte (maxim 3)indeplinite in ultimii 3 ani din care sa rezulte faptul ca serviciile prestate respecta in modcumulativcerintele formulate la alineatul precedent.
2.Asigurarea personalului tehnic de specialitate: Personalul cheie minim si obligatoriu solicitat (avand experienata profesionala generala si specifica, dovedite cu documente suport): Lider Echipa; Adjunctul Liderului Echipei; Coordonator proiectare; Inginer Rezident1?Tg.Mures SE si retele apa si canalizare; Inginer Rezident2?STA Miercurea Nirajului, Aductiune Valea Nirajului, Aductiune Band Panet, Aductiune Sarmasu Voiniceni; Inginer Rezident3?Ludus/Iernut STA, SE, retele distributie apa si colectare apa uzata; Inginer Rezident4?Tarnaveni SE, STA si sisteme colectare apa uzata; Inginer Rezident5?Reghin SE si retele de canalizare; Inginer Rezident6?Sighisoara/Cristuru Secuiesc STA si retele apa, canalizare si aductiune; Inginer Proces epurare ape uzate orasenesti; Inginer Proces tratare apa potabila; Specialist achizitii publice; Expert detectie pierderi; Specialist revendicari;Diriginte de santier DS1: Tg Mures SE; Diriginte de santier DS7: SE Ludus si Iernut; Diriginte de santier DS10: SE Tirnaveni; Diriginte de santier DS13: SE Reghin.
3.Sistemul asigurarii calitatii: Certificat ISO 9001, sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
30%
Descriere: Componenta financiara
2.
Modul in care ofertantulintelege obiectivele proiectului si rezultatele asteptate
20%
Descriere:
3.
Metodologia de prestare a serviciilor
25%
Descriere:
4.
Organizarea si planificarea in timp a activitatilor
25%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.03.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.03.2011 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.03.2011 12:00
Locul: S.C. COMPANIA AQUASERV S.A, str.Kos Karoly nr.1, Targu Mures, judetul Mures
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare a ofertelor si reprezentantii imputerniciti ai candidatilor/ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect finantat prin Programul Operational Sectorial de Mediu Axa 1 ? ?Extinderea si modernizarea sistemelor de apa si apa uzata?
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
I. Autoritatea contractanta intentioneaza sa selecteze un numar minim de 5 candidati si de maxim 7 candidati.II.Criteriu de selectie: Experienta expertilor ?Total 100 pct., din care: -Lider Echipa - 15 pct.-Adjunctul Liderului Echipei? 15 pct.-Inginer Rezident 1 - 8 pct.-Inginer Rezident 2 - 8 pct.-Inginer Rezident 3 - 8 pct.-Inginer Rezident 4 - 8 pct.-Inginer Rezident 5 - 8 pct.-Inginer Rezident 6 - 8 pct.-Inginer Proces epurare ape uzate orasenenesti -11 pct.-Inginer Proces tratare apa potabila -11 pct.III. Documentatia de atribuirepoate fi descarcata direct si nerestrictionata, de catre operatorii economici interesati, din sectiunea "Documentatie si clarificari".
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. (+40) 21 310 46 42, Email:  [email protected], Fax:  (+40)21.210.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic
Adresa postala:  str. Kos Karoly nr.1, Localitatea:  Tg Mures, Cod postal:  540297, Romania, Tel. (+40)265 208 851, Email:  [email protected], Fax:  (+40)265 208 881
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.02.2011 12:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer