Licitatie Publica - Asistenta Tehnica pentru pregatirea Documentatiilor de Atribuire pentru contractele de lucrari, publicitate si supervizarea lucrarilor.
Valoarea Contractului:
18.994.988 RON
Castigatorul Licitatiei:
18.994.988 RON
Castigatorul Licitatiei:
Anunt de atribuire numarul 115414/09.09.2011
Informatii anunt de participare asociat 114705
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA AQUASERV S.A
Adresa postala: str.Ko;s Karoly, nr.1, Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 540297, Romania, Punct(e) de contact: Sef Departament Achizitii Publice, Tel. (+40)265-208846, In atentia: dl. Fekete Ferenc, Email: [email protected], Fax: (+40)265-208881, Adresa internet (URL): www.aquaserv.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Activitatea principala (activitatile principale) a(le) entitatii contractante
- Ap?
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Asistenta Tehnica pentru pregatirea Documentatiilor de Atribuire pentru contractele de lucrari, publicitate si supervizarea lucrarilor.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: -judetul Mures: Targu Mures, Reghin, Tarnaveni, Ludus, Iernut, Sighisoara, Miercurea Niraj, Valea Nirajului, aductiunea Band-Panet si aductiunea Voiniceni-Sarmasu.
-judetul Harghita: Cristuru Secuiesc
Codul NUTS: RO125 - Mures
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Asistenta Tehnica pentru pregatirea Documentatiilor de Atribuire pentru contractele de lucrari, publicitate si supervizarea lucrarilor, constand din urmatoarele activitati: elaborare Documentatii de Atribuire pentru Contracte de lucrari (4 tip FIDIC Galben si 8 tip FIDIC Rosu); elaborarea Proiectelor Tehnice si ale Detaliilor de Executie; elaborare documentatii necesare obtinerii avizelor si acordurilor pentru emiterea autorizatiilor de construire/demolare; elaborare Manuale de Operare si Intretinere, Carti tehnice ale Constructiilor aferente contractelor FIDIC Rosu; verificare documentatii tehnice (PT, DDE, Carti Tehnice, Manuale de operare si Intretinere atat cele elaborate de el cat si cele din cadrul contractelor pe FIDIC Galben); acordarea de asistenta tehnica ca Proiectant General; indeplinirea rolului de Inginer, similar FIDIC inclusiv dar nelimitindu-se la supervizarea executiei a 16 contracte de lucrari(8 tip FIDIC Galben si 8 tip FIDIC Rosu); asistenta pentru testarea si punerea in functiune; asistenta pentru perioada de Notificare a Defectelor; publicitate; sprijin acordat UIP pentru implementarea Proiectului.
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
71242000-6-Pregatire de proiecte si proiectare, estimare a costurilor (Rev.2)
71521000-6-Servicii de supraveghere a santierului (Rev.2)
71800000-6-Servicii de consultanta pentru alimentarea cu apa si servicii de consultanta in materie de deseuri (Rev.2)
79421100-2-Servicii de supraveghere a proiectelor, altele decat pentru lucrarile de constructie (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
18, 994, 988RON
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
30%
Descriere:
2.
Modul in care ofertantulintelege obiectivele proiectului si rezultatele asteptate
20%
Descriere:
3.
Metodologia de prestare a serviciilor
25%
Descriere:
4.
Organizarea si planificarea in timp a activitatilor
25%
Descriere:
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de participare
Numarul anuntului in JO: 2011/S32-053336din16.02.2011
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect finantat prin Programul Operational Sectorial de Mediu Axa 1 ? ?Extinderea si modernizarea sistemelor de apa si apa uzata?
VI.2) Alte informatii
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Tribunalul Comercial Mures
Adresa postala: str.Justitiei Nr. 1, Localitatea: Tg. Mures, Cod postal: 540069, Romania, Tel. (+40) 265 262 010, Fax: (+40) 265 311 827
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic
Adresa postala: str. Kos Karoly nr.1, Localitatea: Tg Mures, Cod postal: 540297, Romania, Tel. (+40)265 208 851, Email: [email protected], Fax: (+40)265 208 881
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
08.09.2011 09:32