Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Asistenta tehnica pentru pregatirea perioadei de programare in domeniul dezvoltarii rurale 2014-2020


Anunt de participare numarul 140747/27.11.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale
Adresa postala: B-dul Carol I nr. 2-4, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020931, Romania, Punct(e) de contact: B-dul Carol I nr. 2-4, sector 3, Tel. +40 213072472, In atentia: Roxana Spataru, Email: [email protected], Fax: +40 213072442 / +40 213078606, Adresa internet (URL): www.madr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Asistenta tehnica pentru pregatirea perioadei de programare in domeniul dezvoltarii rurale 2014-2020
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta in management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Sediul Ministerului Agriculturii si Dezvoltarii Rurale
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Elaborarea Programului National de Dezvoltare Rurala 2014 ? 2020 care sa raspunda cat mai bine nevoilor mediului rural din Romania, precum si dezvoltarea capacitatilor organizationale si procedurale pentru realizarea activitatii de programare a PNDR 2014-2020, inclusiv pregatirea personalului Autoritatii de Management pentru implementarea Programului.
Activitatile specifice ale acestui contract se deruleaza pe doua paliere:
1. Componenta de elaborare a documentelor programatice aferente domeniului de dezvoltare rurala in perioada 2014-2020
2. Componenta de dezvoltare a capacitatilor instituionale ale autoritatii de managemnet in relatie cu noul PNDR 2014-2020 si a cerintelor de management si coordonare necesare implementarii acestuia
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
73220000-0 - Servicii de consultanta in dezvoltare (Rev.2)
79300000-7-Studii de piata si cercetare economica; sondaje si statistici (Rev.2)
79632000-3-Servicii de formare a personalului (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1. Componenta de elaborare a documentelor programatice aferente domeniului de dezvoltare rurala in perioada 2014-2020
2. Componenta de dezvoltare a capacitatilor instituionale ale autoritatii de managemnet in relatie cu noul PNDR 2014-2020 si a cerintelor de management si coordonare necesare implementarii acestuia
Valoarea estimata fara TVA: 17, 406, 246.48RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
23 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GP 348.124 lei.Valab GP: 120 de zile de la data si ora limita de depunere candidValab oferta: 90 de zile data si ora limita de dep a oferte. In cazul extinderii per de valab ofert, per valab GP va fi prelungita in modcorespunzator.GP se poate const prin virament bancar cont ATCPMB ? SPLAIUL UNIRII NR. 6-8, SECT 4, BUC COD IBAN: RO33TREZ7005005XXX000152, sau prin instrum garantare emis in cond legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, carese prezinta in original, in cuantum si pt per prev mai sus prin transmi/dep la sediul AC cel mai tarziu la data si ora limita (inclusiv) de dep candida, incond prev art. 86 din HG nr. 925/2006.GP trebuie sa fie irevocabila.GP trebuie: - prezentat in original pana la (inclusiv) data si ora limita de depunere a candidaturilor;
- contina in clar denumirea autoritatii contractante in favoarea careia s-a constituit;
- referire expresa la procedura organizata de autoritatea contractanta;
- constit cuantum sumei fixe precizat;
- inscrisa valab pt care a fost constit- prevada modul de executare a platii garantiei;
- parafa lizibila a instit emitente si/sau semnatura autorizata;
- candid/ofert depun contestatie si CNSC respinge contestatia nefondata, se va retine contestat din GP o suma potrivit dispozitiilor art. 278^1 alin. (1) lit. c) din O.U.G. nr. 34/2006.In cazul constit Scris garan bancara- Form 16 (model orientativ) dovada constit se va face prin transmiterea in original la sediul AC cel mai tarziu la data si ora limita de depunere (inclusiv) a candid.GP se va returna de catre AC conf prev art. 88 din HG 925/2006, corelat cu art. 278`1 alin. (2) din OUG 34/2006.Echivalen?a pt o GP depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a candid cu 5 zile.NOTA: neconstit GP in cuantum si forma solicitata si neprezent dovezii de constit la data si ora limita de dep candid (inclusiv), atrage dupa sine respingerea candidaturii Prestatorul are obligatia de a constitui GBE a contractului printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari si care se va constitui ca anexa la contract in termen de maxim 5 zile calendaristice de la data incheierii contractului, in conformitate cu dispozitiile art. 90 alin. (1) din H.G. nr.925/2006.GBE se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale in conformitate cu dispozitiile art. 90 alin. (3) din H.G. nr.925/2006.Neconstituirea GBE in termenul specificat poate determina rezilierea contractului.Cuantumul GBE a contractului reprezinta 5 % din pretul total al contractului, fara TVA.Achizitorul are dreptul de a emite pretentii asupra GBE, in limita prejudiciului creat, daca prestatorul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract, fara notificare prealabila si/sau punere in intarziere.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contractul este finantat din fondurile masurii Asistenta Tehnica (511) din cadrul PNDR.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
I. Declaratii privind eligibilitatea
Completarea si prezentarea Formularuluinr. 3 din Sectiunea III- Formulare, a prezentei documentatii de atribuire.
Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 atrage excluderea candidatului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica
NOTA! Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi solicitate obligatoriu si vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.
II. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006
Completarea si prezentarea Formularului nr. 4 din Sectiunea III- Formulare, a prezentei documentatii de atribuire
Certificat de atestare fiscala eliberat de catre Agentia Nationala de Administrare Fiscala, (original, copie legalizata sau conform cu originalul)Autoritatea contractanta va exclude candidatul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat (indiferent de cuantumul acestora) din luna anterioara celei in care se depun candidaturile, in conformitate cu prev. art. 9 din Ordinul A.N.R.M.A.P. nr. 509/2011.
Certificat de plata a impozitelor si taxelor locale (original, copie legalizata sau conform cu originalul);
Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude candidatul care inregistreaza datorii la bugetul local (indiferent de cuantumul acestora) din luna anterioara celei in care se depun candidaturile, in conformitate cu prev. art. 9 din Ordinul A.N.R.M.A.P. nr. 509/2011.
III.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta- Cerinta obligatorie completarea si prezentarea Formularuluinr. 5 din Sectiunea a III- Formulare aprezentei documentatii de atribuire
IV.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006- completarea si prezentarea Formularuluinr. 6din Sectiunea III- Formulare a prezentei documentatii de atribuire (se va completa si de catre eventualii subcontractanti/terti sustinatori).Persoane cu functii decizionale:
DANIEL CONSTANTIN - MINISTRU ACHIM IRIMESCU-SECRETAR DE STAT
MIHAI HERCIU-DIRECTOR GENERAL AM PNDR
VALENTIN TOMA-DIRECTOR GENERAL ADJUNCT AM PNDR
CARMEN BOTEANU-DIRECTOR
ANDREEA AGRIGOROAEI - SEF SERVICIU
DAN IONITA -SEF SERVICIU Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului (se va prezenta o copie a acestuia-semnata si stampilata avand mentiunea ?conform cu originalul?) de pe langa instantacompetenta, cu maxim 30 de zile calendaristice inainte de data depunerii candidaturilor din care sa rezulte:
-denumirea operatorului economic si datele de identificare;
-sediul social; sediile secundare; structura actionariatului; domeniul de activitate principal; domeniile de activitate secundare; situatia societatii.
Persoane juridice /fizice straine
?Se vor prezenta ca documente relevante documente considerate edificatoare in tara de origine sau in care ofertantul este rezident, emise de organismele autorizate, cu privire la forma de inregistrare ca persoana juridica/fizica din care sa rezulte obiectul de activitate al firmei, denumirea operatorului economic si datele de identificare sediul social, sediile secundare; structura actionariatului; domeniul de activitate principal; domeniile de activitate secundare; situatia societatii, valabil la data limita de depunere a candidaturilor. Documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.?Autoritatea contractanta va solicita primilor 4 candidati clasati in urma aplicarii criteriilor de selectie, inainte de transmiterea invitatiilor in vederea depunerii ofertelor, prezentarea, pentru conformitate, a documentul in original/copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea cifrei de afaceri globala din ultimii 3 ani anteriori datei limita de depunere a candidaturilor (2009, 2010, 2011)Candidatul trebuie sa demonstreze o Cifra de afaceri globala cumulata pe ultimii trei ani de minim 17.500.000 leiSe va prezenta bilantul contabil aferent exercitiilor financiare 2009, 2010 si 2011, vizate si inregistrate de organele competente. Bilanturile vor fi prezentate in copie certificata pentru conformitate cu originalul sau echivalent.
Completare Formular nr. 7 Informatii Generale din Sectiunea III- Formulare
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Oferta comuna/asociere/consortiu:
Documentele solicitate vor fi depuse de catre fiecare dintre operatorii economici, in cazul unei asocieri/consortiu.Persoana care sustine tehnic si/sau profesional operatorul economic candidat nu trebuie sa se afle intr-una din situatiile care determina obligatia excluderii din procedura de atribuire(prevederile art.180, art.181 lit. a), c1) ?i d), art. 69^1 din O.U.G.nr. 34/2006).
In cazul capacitatii tehnice si/sau profesionale cerintele impuse pot fi demonstrate integral, fie de candidat, respectiv cumul in cazul unui grup de operatori economici ce depun candidatura/oferta comuna, fie, integral de tertul sustinator- daca este cazul.
Resursele se pot cumula cu cele ale subcontractantilor numai daca vizeaza partea lor de implicare in contract.
Experienta similara
Lista principalelor prestari de servicii similare realizate in ultimii 7 ani (calculati pana la termenul limita pentru depunerea candidaturilor) continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, din care sa rezulte prestarea de servicii similare
obiectului contractului.
Candidatul trebuie sa demonstreze urmatoarea experienta similara: - cel putin uncontract de prestari servicii privind eloborarea de studii si analize socio-economice pentru programele nationale sau regionale de dezvoltare;
- cel putin un contract de prestari servicii privind programarea diferitelor capitole ale programelor nationale sau regionale de dezvoltare;
- cel putin uncontract de prestari servicii privind dezvoltarea capacitatii institutionale.
Completare Formular nr. 8 din Sectiunea III-Formulare
Personal
Informatii privind calificarile si experienta profesionala a echipeinominalizate pentru realizarea contractului:
Personalul cheie al echipei de proiect va fi compus din cel putin urmatorii specialisti:
Se va depune Formularul nr. 11.din Sectiunea III-Formulare - Lista expertilor-cheie propusi pentru implementarea contractului.
A.Experti cheie termen lung:
Expert cheie 1: Lider de Echipa
Cerinte generale:
Studii superioare de lunga durata absolvite cu diploma de licenta sau echivalent.
-Limba engleza - vorbit si scris nivel Utilizator experimentat
Cerinte specifice:
- Minim 3 ani de experienta in functii de coordonator de proiect/team leader.
- Se va depune Formularul nr. 12 din Sectiunea III-Formulare - Curriculum Vitae pentru fiecare expert.
- Se va depune Formularul nr. 13 din Sectiunea III-Formulare - Declaratie de disponibilitate semnata in original de catre fiecare dintre expertii propusi.
Expert cheie 2: Expert analize socio-economice in domeniul agriculturii si dezvoltarii rurale
Cerinte generale:
Studii superioare de lunga durata absolvite cu diploma de licenta sau echivalent.
-Limba engleza - vorbit si scris nivel Utilizator independent.Cerinte specifice:
-Minim 3 ani de experienta in analizein domeniul agriculturii si/sau dezvoltarii rurale.
- Se va depune Formularul nr. 12 din Sectiunea III-Formulare - Curriculum Vitae pentru fiecare expert.
- Se va depune Formularul nr. 13 din Sectiunea III-Formulare - Declaratie de disponibilitate semnata in original de catre fiecare dintre expertii propusi.
Expert cheie 3: Expert in masuri de competitivitate
Cerinte generale:
Studii superioare de lunga durata absolvite cu diploma de licenta sau echivalent.
-Limba engleza - vorbit si scris nivel Utilizator independent.Cerinte specifice:
- Minim 3 ani de experienta in programarea si/sau managementul programelor de dezvoltare rurala si/sau a masurilor de competitivitate in domeniul agriculturii.
- Se va depune Formularul nr. 12 din Sectiunea III-Formulare - Curriculum Vitae pentru fiecare expert.
- Se va depune Formularul nr. 13 din Sectiunea III-Formulare - Declaratie de disponibilitate semnata in original de catre fiecare dintre expertii propusi.
Expert cheie 4: Expert in Agromediu si Zone Defavorizate
Cerinte generale:
Studii superioare de lunga durata absolvite cu diploma de licenta sau echivalent.-Limba engleza - vorbit si scris nivel Utilizator independent.Cerinte specifice:
-Minim 3 ani de experienta in in proiectarea/cercetarea masurilor de agromediu inclusiv pentru Zone Defavorizate care sa fi inclus calculul platilor compensatorii
- Se va depune Formularul nr. 12 din Sectiunea III-Formulare - Curriculum Vitae pentru fiecare expert.
- Se va depune Formularul nr. 13 din Sectiunea III-Formulare - Declaratie de disponibilitate semnata in original de catre fiecare dintre expertii propusi.
Expert cheie 5: Expert Dezvoltare Rulala
Cerinte generale:
Studii superioare de lunga durata absolvite cu diploma de licenta sau echivalent.
-Limba engleza - vorbit si scris nivel Utilizator independent.Cerinte specifice: - Minim 3 ani de experienta in cercetarea economica a spatiului rural incluzand identificarea potentialului economic al zonelor rurale.
Expert cheie 6: Expert LEADER (Liason entre Actions de Developpement de l'Economie Rurale) si programe multifond
Cerinte generale:
Studii superioare de lunga durata absolvite cu diploma de licenta sau echivalent.
-Limba engleza - vorbit si scris nivel Utilizator independent.Cerinte specifice:
- Minim 3 ani de experienta in proiectarea si implementarea actiunilor de tip LEADER la nivel national sau regional.
- Se va depune Formularul nr. 12 din Sectiunea III-Formulare - Curriculum Vitae pentru fiecare expert.
- Se va depune Formularul nr. 13 din Sectiunea III-Formulare - Declaratie de disponibilitate semnata in original de catre fiecare dintre expertii propusi.
Expert cheie 7: Expert in Strategia de dezvoltare rurala si complementaritatea cu Pilonul I si alte fonduri EU
Cerinte generale:
Studii superioare de lunga durata absolvite cu diploma de licenta sau echivalent.-Limba engleza - vorbit si scris nivel Utilizator independent.Cerinte specifice:
-Minim 3 ani de experienta in dezvoltarea strategiei si stabilirea prioritatilor din cadrul politicii de dezvoltare agricola si rurala.
- Se va depune Formularul nr. 12 din Sectiunea III-Formulare - Curriculum Vitae pentru fiecare expert.
- Se va depune Formularul nr. 13 din Sectiunea III-Formulare - Declaratie de disponibilitate semnata in original de catre fiecare dintre expertii propusi.
B.Experti cheie pe termen scurt:
1. Expert in politici strategice
Cerinte generale:
Studii superioare de lunga durata absolvite cu diploma de licenta sau echivalent.
Limba engleza - vorbit si scris nivel Utilizator independent.Cerinte specifice:
-Experienta de minim 3 ani in Politica Agricola Comuna a UE demonstrata prin:
-Experienta in domeniul agriculturii sau dezvoltarii rurale in/cu institutii ale UE (de ex. DG AGRI, Consiliul Europei, Parlamentul UE si altele)si/sau
-Experienta in negociere in cadrul programelor de dezvoltare rurala (state membre UE sau DG AGRI)
- Se va depune Formularul nr. 12 din Sectiunea III-Formulare - Curriculum Vitae pentru fiecare expert.
- Se va depune Formularul nr. 13 din Sectiunea III-Formulare - Declaratie de disponibilitate semnata in original de catre fiecare dintre expertii propusi.
2. Expert in agricultura / economie
Cerinte generale:
Studii superioare de lunga durata absolvite cu diploma de licenta sau echivalent.
Limba engleza - vorbit si scris nivel Utilizator independent.Cerinte specifice:
-Experienta de minim 3 ani in economie agricola si dezvoltare rurala in/cu institutii internationale (UE - Comisia Europeana, Banca Mondiala, Organiza?ia Na?iunilor Unite pentru Alimenta?ie ?i Agricultura, OCDE si altele) demonstrata prin:
-Experienta in dezvoltarea perspectivei agro-economice ca baza pentru deciziile politicilor privind proiectarea strategica a dezvoltarii agricole si ruralesi/sau
-Experienta in dezvoltarea scenariilor privind politicile pentru agricultura si a spatiului rural, tinand cont de factori externi si interni
- Se va depune Formularul nr.12 din Sectiunea III-Formulare - Curriculum Vitae pentru fiecare expert.
- Se va depune Formularul nr. 13 din Sectiunea III-Formulare - Declaratie de disponibilitate semnata in original de catre fie
3.Expert in programe de Dezvoltare Rurala
Cerinte generale:
Studii superioare de lunga durata absolvite cu diploma de licenta sau echivalent.
Limba engleza - vorbivorbit si scris nivel Utilizator independent.Cerinte specifice:
-Experienta de minim 3 ani inproiectarea masurilor de Dezvoltare Rurala demonstrata prin:
-Experienta in procesul de consultare al partilor interesate pe parcursul dezvoltarii si implementarii programului
si/sau
-Experienta in managementul programelor de Dezvoltare Rurala.
- Se va depune Formularul nr.12 din Sectiunea III-Formulare - Curriculum Vitae- Se va depune Formularul nr. 13 - Declaratie de disponibilitate semnata in original de catre fiecare dintre expertii propusi.
Pentru exper?i se va solicita o declara?ie pe proprie raspundere privind contractele de servicii aflate in curs de derulare, iar ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita sa faca dovada, prin eviden?ierea graficului privind activita?ile ?i timpul necesar, ca exper?ii oferta?i, chiar daca sunt implica?i in alte proiecte, pot aloca timpul ?i resursele necesare ducerii la indeplinire a prezentului contract.
Candidatul are dreptul de a include in prop tehnica posib de a subcontracta o parte din contractul achiz publ.
In acest sens are oblig de a preciza in doc of:
- partea din contract pe care intentsa o subcontract;
- datele de recunoastere ale subcontract.
In cazul in care unul sau mai multi subcontract urmeaza sa indepl parti din contract AC solicita ca la incheierea contractului, sa se prezinte contractele incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati de acesta in oferta, care se constituie in anexa la contract
In cond in care candid include in prop tehn posib de a subcontracta o parte din contractul de achiz publ at are oblig de a prezenta urmat doc:
- Decl priv partea din contract pe care urmeaza sa le indepla contractantul si cele pe care urmeaza sa le indeplineasca subcontractantii (exprimate cantitativ si valoric)
Daca op ec nu are subcontractanti, se va completa form cu date indentificare si cu textul: ?Nu exista subcontractanti?.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 3 ; numar maxim: 4
EXPERIENTA SIMILARA ? MAX: 20 PUNCTEEXPERIENTA EXPERTI ? MAX: 100 PUNCTEPUNCTAJ MAXIM ? 120 PUNCTE
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
40%
Descriere: a) pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocat (40 puncte);b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit.a) se acorda punctajul astfel: P(n) = (pret minim/pret(n)) x 40, unde: pret(n)=pretul din propunerea financiara a ofertantului pentru care se calculeaza punctajul P(n).
2.
Termen livrare Draft PNDR
60%
Descriere: a) pentru cel mai scazut dintre termenele de livrare se acorda punctajul maxim alocat ( 60 puncte)/ b) pentru alt termen decat cel prevazut la lit.a) se acorda punctajul astfel: T(n) = (termen minim/termen(n)) x 60 / unde: termen(n)=termenul din propunerea tehnica a ofertantului pentru care se calculeaza punctajul T(n). Pentru un term de livrare mai mare de 12luni, oferta vafi neconforma; Pentru un term de livrare mai mic de 8 luni nu se va acorda punctaj suplimentar. Termenul de livrare se va exprima in luni.
Punctaj maxim componenta tehnica: 60
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
F/511/1/1/S/12/00/02/S0
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.01.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.01.2013 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.01.2013 13:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Contractul este finantat din fondurile masurii Asistenta Tehnica (511) din cadrul PNDR.
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
VI.3) Alte informatii
Proced se derul in 2 etape: select candid si dep ofert. Candidatura - docum de calific si select.Op econ au oblig de a depune la data, ora si locul stab pentru depun candid, docum de calific si selectie solicit.Oferte prelimin se vor depune exclusiv de candid invit sa partic la a2a etapa, ulterior calif si selectiei.Se vor derula 2 runde de neg cu fiec ofertant. Castig va a fi stab prin aplic crit de atrib.Nr max de candid select e 4. Daca mai mult de 4 candid indeplin cerintele min de calificare, se vor aplica urmat crit de preselectie: EXP SIMIL1.serv de elab de studii si analize socio-econ pt programe nat/regionale de dezv RUR-max10pct2.serv de programare a dif cap ale programelor nat/regionale de dezv RUR-max10pctMAX EXP SIMIL-20 pctEXP EXPEREXPERT11 exp proiecte asist tehnica/twinning IN DOM PAC, unde a avut func de coord proiect/team leader-max5pct2 exp proiecte asist tehnica/twinning IN DOM DEZV RUR, unde a avut func de coord proiect/team leader- max5pctEXPERT2-exp proiecte cercet dom analizei econ a agric sau ind aliment sau dezv rur-max10pctEXPERT3-exp proiecte dom consolid competitivit si eficientei in sect agricol-max10pctEXPERT4-exp proiecte protectia mediu si utiliz durabila teren in agric-max10pctEXPERT5-exp proiecte dezv durab a econ rur-max 10 pctEXPERT6-exp proiecte coord si manag abord tip LEADER la nivel nat/regional - max 10pctEXPERT7-exp proiecte elab politici in dom agric si zone rurale- max 10 pctEXPERT politici strategice-exp in PAC a UE intre 3-7 ani-5pct-exp in PAC a UE > 7 ani-10pctEXPERT agr si econ-exp econ agric si dezv rur in/cu instit internat intre 3-7 ani-5pct- exp econ agric si dezv rur in/cu instit internat>7ani-10pctEXPERT prog Dezv Rur- exp dezv strategii si proiectare mas Dezv Rur intre 3-7 ani-5pct- exp dezv strategi si proiectare mas Dezv Rur > 7 ani-10pctMAX EXPERTI-100pctModalit de punctare a crit de preselectie este detaliata in fisierul cu acelasi nume, atasat in SEAP.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Eventualele contestatii se pot depune la Autoritatea Contractanta si Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta a actului ce se doreste contestat, potrivit dispozitiilor art. 256² alin. (1) lit. a) din O.U.G. nr. 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale, Directia Generala de Dezvoltare Rurala ? AM PNDR, Serviciul Asistenta Tehnica si Achizitii Publice
Adresa postala: Bd. Carol I nr 2-4, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030161, Romania, Tel. +40 213072472, Email: [email protected], Fax: +40 213072442
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.11.2012 17:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer