Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Asistenta tehnica pentru pregatirea proiectelor in sectorul apei potabile si apei uzate din judetul Tulcea " REABILITAREA SI EXTINDEREA SISTEMELOR DE ALIMENTARE CU APA SI DE CANALIZARE DIN JUDETUL TULCEA-FAZA A II-A"


Anunt de participare (utilitati) numarul 93905/09.02.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ASOCIATIA INTERCOMUNITARA " DEZVOLTAREA DURABILA A SERVICIILOR DE APA SI CANALIZARE DIN JUDETUL TULCEA "
Adresa postala: STR. REZERVORULUI NR.2, TULCEA, Localitatea: Tulcea, Cod postal: 820131, Romania, Punct(e) de contact: ROBERT IONESCU-CRALEA, Tel.0240/524310 - INT. 108 sau 0758237758, Email: [email protected], Fax: 0240/524310
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Ap
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Asistenta tehnica pentru pregatirea proiectelor in sectorul apei potabile si apei uzate din judetul Tulcea " REABILITAREA SI EXTINDEREA SISTEMELOR DE ALIMENTARE CU APA SI DE CANALIZARE DIN JUDETUL TULCEA-FAZA A II-A"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: JUDETUL TULCEA-MUNICIPIUL, IN AGLOMERARILE PREVAZUTE IN CAIETUL DE SARCINI
Codul NUTS: RO225 - Tulcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
1. Asistenta tehnica pentru pregatirea proiectelor in sectorul apei potabile si apei uzate din judetul Tulcea " REABILITAREA SI EXTINDEREA SISTEMELOR DE ALIMENTARE CU APA SI DE CANALIZARE DIN JUDETUL TULCEA-FAZA A II-A"
2. ACTIVITATILE CARE TREBUIE DESFASURATE SUNT CELE PREVAZUTE IN CAIETUL DE SARCINI.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71242000-6 - Pregatire de proiecte si proiectare, estimare a costurilor (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
71322200-3-Servicii de proiectare a conductelor (Rev.2)
71351810-4-Servicii de topografie (Rev.2)
79111000-5-Servicii de consultanta juridica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM CAIETULUI DE SARCINI
Valoarea estimata fara TVA: 5, 037, 886RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
1. SCRISOARE DE GARANTIE DE PARTICIPARE IN VALOARE DE 100758 LEI;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FONDUL DE COEZIUNE - REGLEMENTAT PRIN PREVEDERILE PROGRAMULUI OPERATIONAL SECTORIAL MEDIU- APROX. 85% SI CO-FINANTARE NATIONALA- APROX. 15%.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ACORD DE ASOCIERE/SUBCONTRACTARE LEGALIZAT
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratii privind calitatea de participant la procedura;
2. Declaratii privind eligibilitatea;
3. Declaratii privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta OUG 34/2006;
4. Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei Oficiul Registrului Comertului sau echivalentul;
5. Trecutul Litigios - Cazier judiciar al companiei;
6. Cazier judiciar al personei imputernicite sa reprezinte si semneze in numele operatorului economic in procedura;
7. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul fiscal competent;
8. Certificat pentru plata CASvalabil la data deschiderii ofertelor;
9. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, valabil la data deschiderii ofertelor.Persoane juridice/fizice romane
1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului / autorizatie de functionare / altele echivalente valabile la data deschiderii ofertelor;
2. Certificat de inregistrarePersoane juridice/fizice straine
Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Media Cifrei de afaceri a ofertantului pe ultimii 3 ani(2007, 2008 si 2009), in domeniul de activitate aferent obiectului contractului trebuie sa fie mai mare sau egala cu echivalentul in lei a1.000.000 euro .
b) Media profitului operational a ofertantului pe ultimii 3 ani (2007, 2008 si 2009) trebuie sa fie pozitiva.
c) Acces la lichiditati / credite/ alte mijloace fixe de peste 1.000.000 ron.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Operatorul economic sau membrii grupului de operatori economici sa dovedeasca ca, in ultimii 3 ani , impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei a implementat si finalizat:
- cel putin 1 (un) contractfinalizat de consultanta cu activitati in infrastructura de apa si apa uzata (CPV uri similare cu CPV-urile prezentului contract) avand ca obiect o aplicatie cu finantare partial nerambursabila, a carei Cerere de Finantare a fost aprobata si care a avut ca buget minim 50 milioane de Euro.
Drept referinta se vor prezenta recomandarile beneficiarilor in copie legalizata.
In cazul in care ofertantul a avut calitatea de asociat/sub-contractor acest lucru este acceptabil cu conditia ca valoarea serviciilor prestate sa indeplineasca pragul stabilit anterior.
2. Operatorul economic sau grupul de operatori pune la dispozitia Autoritatii Contractante o echipa de experti care cuprinde urmatorii experti principali
a. Sef de proiect;
b. Adjunct sef de proiect;
c. Inginer tehnolog
d. Expert Achizitii;
e. Inginer constructii civile.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
40%
Descriere: Componenta financiara
2.
Gradul de intelegere a obiectivelor proiectului si a rezultatelor asteptate de la ofertant
20%
Descriere:
3.
Metodologia de prestare a serviciilor
20%
Descriere:
4.
Organizarea si planificarea in timp a activitatilor , pe durata contractului
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
A.T 2
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.03.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.03.2010 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.03.2010 12:00
Locul: La sediul Autoritatii Contractante : STR. REZERVORULUI NR. 2, TULCEA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
MEMBRII COMISIEI DE EVALUARE, REPREZENTANTII IMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR SI OBSERVATORI UCVAP.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): 1.PROGRAMUL OPERATIONAL SECTORIAL MEDIU-AXA PRIORITARA 1- SECTOR APA/APA UZATA2.PROIECTUL SE NUMESTE " REABILITAREA SI EXTINDEREA SISTEMELOR DE ALIMENTARE CU APA SI APA UZATA IN JUDETUL TULCEA- FAZA A II-A"
VI.3) Alte informatii
1.Din motive tehnice , nu este posibila atasareaDocumentatiei de Atribuire in SEAP, astfel incat ne aflam in situatia de exceptie prevazuta in O.U.G 34/2006, Art. 40, Alin.2. In aceasta situatie , Documentatia de Atribuire va fi pusa la dispozitia potentialilor ofertanti care solicita Documentatia, pe suport hartie sau suport magnetic.2. Factorul de evaluare 4 " Organizarea si planificarea in timp a activitatilor , pe durata contractului" nu este un element al factorului de evaluare- " Metodologia de prestare a serviciilor " .3. Adjudecarea prezentului contractexclude participarea aceluiasi ofertant la licitatia pentru servicii de supervizare pentru aceeasi Autoritate Contractanta.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104642, Email: [email protected], Fax: www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Constanta
Adresa postala: Str. Traian nr. 23, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900743, Romania, Tel.0241.606.597, Email: [email protected], Fax: 0241.616.003
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestatar despre un act al Autoritatii Contractante pe care il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
ASOCIATIA INTERCOMUNITARA " Dezvoltarea Durabila a Serviciilor de Apa si Canalizare din Judetul Tulcea"
Adresa postala: Str. Rezervorului nr. 2, Localitatea: Tulcea, Cod postal: 820131, Romania, Tel.0240/524.310, Int. 108, Email: [email protected], Fax: 0240/524.310
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.02.2010 13:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer