Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Asistenta tehnica pentru pregatirea unei strategii si a unui plan de actiune pentru reabilitarea siturilor poluate istoric


Anunt de participare numarul 46759/18.03.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Economiei si Finantelor
Adresa postala: Bd. Mircea Voda nr. 44, intrarea B, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030664, Romania, Punct(e) de contact: Oficiul de Plati si Contractare PHARE, Tel.+40 21 326 55 55, interior 603, In atentia: Ana Visinescu, Email: [email protected], Fax: +40 21 326 87 30 / 326 87 09, Adresa internet (URL): http: //cfcu.mfinante.ro/, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Asistenta tehnica pentru pregatirea unei strategii si a unui plan de actiune pentru reabilitarea siturilor poluate istoric
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Bucuresti, Romania
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul este focalizat pe furnizarea serviciilor de asistenta tehnica in vederea actualizarii bazei de date privind siturile contaminate istoric, dezvoltarea unei Strategii si a unui Plan de Actiune pentru reabilitarea siturilor contaminate istoric, precum si pregatirea unor proiecte de investitii care urmeaza a fi finantate din Fonduri Structurale.
Detaliile tehnice sunt incluse in Caietul de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74210000-4 - Servicii de consultanta tehnica (Rev.1)
74131500-1-Studiu de fezabilitate (Rev.1)
74141800-7-Servicii de consultanta in domeniul achizitiilor (Rev.1)
74141900-8-Servicii de consultanta privind impactul asupra mediului (Rev.1)
74543000-7-Servicii de perfectionare a personalului (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Detaliile tehnice asupra proiectului sunt oferite in Caietul de sarcini.
Rezultatele asteptate sunt: o Actualizarea bazei de date a siturilor contaminate istoric; colectarea datelor si introducerea lor in baza de date;
o Instruirea a 110 persoane in utilizarea bazei de date privind siturile contaminate istoric;
o Pregatirea Strategiei Nationale si a Planului de Actiune pentru evaluarea si reabilitarea siturilor contaminate istoric;
o Instruirea a 100 de persoane din cadrul institutiilor relevante implicate in implementarea Strategiei si Planului de Actiune.
o Implementarea curriculei de instruire pregatita de proiectul PPIBL privind siturile contaminate
o Aplicatiile/documentatia pentru 3 proiecte de investitii pentru reabilitarea siturilor selectionate pregatite in vederea obtinerii de finantare din Fonduri Structurale
Valoarea estimata fara TVA: 1, 000, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
17 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare (scrisoare de garantie bancara): 20.000 EURO
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul Uniunii Europene - Phare National 2006/ PHARE 2006/018-147.03.03 Implementarea si controlul aplicarii acquis-ului de mediu
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie de eligibilitate;
- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006;
- Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei Oficiul Registrului Comertului sau echivalent din care sa rezulte nume complet, sediul, persoanele autorizate/administratori
- Adresa de la Curtea Districtuala / Instanta Competenta / Agentie Guvernamentale unde isi are sediul compania / sucursala sau echivalent din care sa rezule ca operatorul economic nu este in insolventa/faliment/aranjament cu creditorii;
- Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertelor;
- Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, valabil la data deschiderii ofertelor;
- Certificat pentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS) valabil la data deschiderii ofertelor;
- Cazier judiciar pentru administrator(i) asa cum sunt mentionati in Certificatul Constatator precum si pentru persoana imputernicita (unde este cazul) ce semneaza declaratia referitoare la art.180 si art.181;
- Cazier judiciar al companiei (pentru statele unde e aplicabil).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Media profitului net al ofertantului (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna)2. Media cifrei de afaceri a ofertantului (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.sa fie pozitiva pe ultimii trei ani financiari incheiati (2005, 2006, 2007)2.mai mare de 1.000.000 Euro pe ultimii trei ani financiari incheiati (2005, 2006, 2007)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) a finalizat, in ultimii 3 ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei, proiecte in domeniul gestionarii deseurilor solide sau reconstructiei ecologice, reabilitarii siturilor contaminate istoric2.Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) a finalizat, in ultimii 3 ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei, proiecte care au avut ca rezultat elaborarea unor aplicatii complete (insotite de Studii de Fezabilitate, Analiza Cost Beneficiu/ Analiza Economico-financiara, Evaluare Impact asupra Mediului, Analiza Institutionala) pentru investitii in infrastructura de mediu
3.Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) personal calificat si cu experienta necesara elaborarii de proiecte tehnice si studii aferente proiectelor de infrastructura de mediu, precum si abilitati necesare activitatilor de instruire profesionala / trainers, inclusiv instruire pe baza de date
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.cel putin 1 proiect cu participarea ofertantului de minim 300.000 EuroFormular nr. 7 Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani2.cel putin 1 proiect cu participarea ofertantului de minim 200.000 EuroFormular nr. 7 Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani3.cel putin 10 angajati specializati in domeniul proiectuluiFormular nr. 9 Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
tehnic
70%
Descriere:
2.
financiar
30%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2007/S240-292602 din 13.12.2007
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.04.2008 16:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.04.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.04.2008 12:00
Locul: Ministerul Economiei si Finantelor OPCPB-dul Mircea Voda nr. 44, sector 3, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferte
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Phare National 2006/ PHARE 2006/018-147.03.03/04.07
VI.3) Alte informatii
Modul de aplicare al cerintelor mentionate la punctul , ,III.2) Conditii de Participare se explica detaliat in documentatia de atribuire. Ofertantul va lua in considerare in prezentarea ofertei descrierea detaliata a acestor cerinte, asa cum sunt prevazute in documentatia de atribuire Fisa de date a achizitiei
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+40 (021) 310.46.41, Email: [email protected], Fax: +40 (021) 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Ministerul Economiei si Finantelor - OPCP
Adresa postala: B-dul Mircea Voda. nr.44, intrarea B, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Tel.+4021 326 55 55 int.181, Email: [email protected], Fax: +40 21 326 87 09, Adresa internet (URL): http: //cfcu.mfinante.ro/
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Eventualele contestatii se pot depune la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor in cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante, pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Economiei si Finantelor OPCP - Departamentul Juridic
Adresa postala: B-dul Mircea Voda. Nr.44, intrarea B, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030664, Romania, Tel.+ 40 (021) 326 55 55 int.614, Email: [email protected], Fax: +40 (021) 326 87 09, Adresa internet (URL): http: //cfcu.mfinante.ro/
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.03.2008 12:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer