Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Asistenta tehnica pentru proiect ,,Reconstructie ecologica forestiera pe terenuri degradate constituite in perimetrul de ameliorare Rica Socodor III, comuna Socodor, judetul Arad?


Anunt de participare numarul 103532/06.07.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Consiliul Judetean Arad
Adresa postala:  Str. Corneliu Coposu nr. 22, Arad, Localitatea:  Arad, Cod postal:  310003, Romania, Punct(e) de contact:  NADIA RALUCA LUCACI, Tel. 0357731100, Email:  [email protected], Fax:  0357731287, Adresa internet (URL):  www.cjarad.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Asistenta tehnica pentru proiect , ,Reconstructie ecologica forestiera pe terenuri degradate constituite in perimetrul de ameliorare Rica Socodor III, comuna Socodor, judetul Arad?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: comuna Socodor, judetul Arad
Codul NUTS: RO421 - Arad
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Asistenta tehnica pentru proiect ?Reconstructie ecologica forestiera pe terenuri degradate constituite in perimetrul de ameliorare Rica Socodor III, comuna Socodor, judetul Arad? avand ca obiectiv de investitii: Impadurirea terenurilor agricole degradate, constituite in perimetrele de ameliorare Socodor
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71356200-0 - Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Asistenta tehnica, reprezentata prin Dirigintele de santier : Reprezinta autoritatea contractanta in relatiile cu factorii implicati in realizarea in bune conditii a investitiei (proiectanti, executanti, subcontractanti, institutii ale statului, etc.)
Este persoana fizica insarcinata cu verificarea calitatii si executiei corecte a lucrarilor si raspunde fata de autoritatea contractanta pentru rapoartele intocmite cu ocazia verificarilor. Informatii privind scopul contractului si cantitatile de lucrari, se regasesc in Caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 70, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
55 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este 700 lei.Cuantumul garantiei de buna executie este de 5 % din valoarea contractului, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat, Fondul pentru mediu ?Programul de imbunatatire a calitatii mediului prin impadurirea terenurilor agricole degradate?, bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind calitatea de participant la procedura - Formularul nr.1, Fisa de ?Informatii generale? Formular nr. 2; Declaratia privind eligibilitatea - Formularul nr.3, Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta 34/2006, actualizata -Formularul nr.4 Persoanele juridice romane (ofertanti/toti asociatii) trebuie sa prezinte: Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale, alte venituri ale bugetului local.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul consolidat (ANAF).Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art.182 din OUG nr. 34/2006, actualizata.Persoane juridice romane vor prezenta urmatoarele: Certificat de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului; Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului; Persoane juridice straine: Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, prezentate, in original sau copie, insotite de traducerea autorizata in limba romana si legalizate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile contabile la data de 31.12.2007, 31.12.2008 si 31.12.2009, inregistrate si vizate de catre organele competente, (se vor prezenta de catre fiecare ofertant/asociat).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Bilanturile contabile la data de 31.12.2007, 31.12.2008 si 31.12.2009, inregistrate si vizate de catre organele competente. Cifra medie de afaceri pentru ultimii 3 ani trebuiesa fie de minim 140.000 ei, respectiv echivalent in euro la cursul euro BNR (1 euro =4, 36 lei din data de 01.07.2010)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa ?Experienta similara? formular nr.5;
Se va prezenta/completa lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani de activitate (2007, 2008, 2009) - Formular nr. 7;
Ofertantii vor prezenta o lista a contractelor, angajamentelor aflate in derulare in momentul deschiderii ofertelor cu precizarea valorilor, termenelor de finalizare si a beneficiarilor - Formular nr. 9 - Informatii privind obligatiile contractuale in curs;Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere? Formularul nr. 10;Informatii referitoare la personalul de conducere si personalul responsabil de indeplinirea contractului ? Formular nr. 11; declaratie de disponibilitate formularul nr. 12; Se va completa o declaratie pe propria raspundere prin care ofertantul/asociatii se vor obliga sa respecte masurile de protectie a muncii - Formularul nr. 15;Declaratia privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractantisi specializarea acestora ? Formularul nr.16, insotit de acordurile de subcontractare incheiate Formular nr. 16A; acord de asociere Formularul nr. 17, Certificat ISO 9001 sau echivalent ? dovada ca ofertantul are documentat, implementat si mentine un sistem de managament al calitatii;Certificat ISO 14001 sau echivalent ? dovada ca ofertantul are documentat, implementat si mentine un sistem de managament de mediu (proiectarea si/sau dirigentie din domeniul silvic), declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare solicitate- Formularul nr.18.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Personal minim solicitat: Ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune deurmatorul personal: - silvicultor, responsabil tehnic cu executia atestat de M.A.P.D.R.- responsabil tehnic cu calitatea (CQ)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
35
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.07.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.07.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 20.10.2010
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.07.2010 10:00
Locul: sediul Consiliului JudeteanArad
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membri comisiei de evaluare, reprezentantii ofertantilor, observatori CVAP(dupa caz), expertii cooptati(daca este cazul)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
sursele de finantare ale contractului: Buget de stat, Fondul pentru mediu ?Programul de imbunatatire a calitatii mediului prin impadurirea terenurilor agricole degradate?, bugetul local.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  STR.Stavropoleos, nr.6, ,Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
TRIBUNALUL ARAD
Adresa postala:  BD.GEN.V.MILEA, NR.2-4, Localitatea:  ARAD, Cod postal:  310131, Romania, Tel. 0257228908, Email:  [email protected], Fax:  02557251700
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CJ ARADBiroul Juridic Contencios Administrativ
Adresa postala:  STR.Corneliu Coposu, nr. 22, Localitatea:  ARAD, Cod postal:  310003, Romania, Tel. 0357731100, Email:  [email protected], Fax:  0357731287
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.07.2010 16:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer