Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Asistenta Tehnica pentru Proiectare si Managementul Proiectului ?Extinderea si modernizarea sistemelor de alimentare cu apa si canalizare-epurarea apelor uzate in judetul Botosani?


Anunt de participare (utilitati) numarul 132128/16.12.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
S.C. NOVA APASERV S.A. Botosani
Adresa postala: Bulevardul Mihai Eminescu nr. 34, Localitatea: Botosani, Cod postal: 710030, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel. 0374106807, In atentia: ing. Romeo Richard, Email: [email protected], Fax: 0374106807; 0374106803, Adresa internet (URL): ): http: //www.apabotosani.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
S.C. NOVA APASERV S.A.
Adresa postala: str. Octav Onicescu nr.3, Localitatea: Botosani, Cod postal: 710117, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel. 0374/106807, In atentia: ing. Romeo Richard, Email: [email protected], Fax: 0374/106807, 0374/106803
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
S.C. NOVA APASERV S.A.
Adresa postala: str. Octav Onicescu nr.3, Localitatea: Botosani, Cod postal: 710117, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel. 0374/106807, In atentia: ing. Romeo Richard, Email: [email protected], Fax: 0374/106807, 0374/106803, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
S.C. NOVA APASERV S.A.
Adresa postala: str. Octav Onicescu nr.3, Registratura, etaj 3, Localitatea: Botosani, Cod postal: 710117, Romania, Punct(e) de contact: Registratura, Tel. 0374/106807, In atentia: ing. Romeo Richard, Email: [email protected], Fax: 0374/106807, 0374/106803
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comercialape actiuni
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Asistenta Tehnica pentru Proiectare si Managementul Proiectului ?Extinderea si modernizarea sistemelor de alimentare cu apa si canalizare-epurarea apelor uzate in judetul Botosani?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: Judetul Botosani
Codul NUTS: RO212 - Botosani
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Asistenta Tehnica pentru Proiectare si Managementul Proiectului ?Extinderea si modernizarea sistemelor de alimentare cu apa si canalizare-epurarea apelor uzate in judetul Botosani, conform prevederilor din Sectiunea III-Caietul de Sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71356200-0 - Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
79341100-7-Servicii de consultanta in publicitate (Rev.2)
79411000-8-Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
79418000-7-Servicii de consultanta in domeniul achizitiilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Prestatii servicii - In Caietul de Sarcini sunt prezentate tipul activitatilor, specializarile si cantitatile minime necesare realizarii contractului.
Valoarea estimata fara TVA: 15, 580, 225RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
39 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Gar.part.250000 LEI const.prin vir. banc./instr. garantare emis de soc. banc./soc. asig. Gar.buna exec.10% din val. contract fara TVA, const.prin instr.de garantare emis de soc.bancara/soc.de asigurari
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
POS MEDIU ? Axa prioritara 1 ? Fondul de Coeziune, Buget de stat, Buget local, surse proprii.Platile vor fi facute de catre Autoritatea Contractanta, in LEI , in contul prestatorului.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord preliminar de asociere ? pentru depunerea ofertei. Asociere legalizata inainte de semnarea contractului.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl.calit.part. la proced;Decl.neincadr.art. 180dinOUG34/2006;Cazier jud. al op.ec; Cazier fisc. al op.ec;Decl.neincadr.in art.181 din OUG34/2006;Certif.atest.fisc/echiv;Certif.plata CAS;Certif.plata impozite si taxe locale;Op.ec./fiec.membru din grup op.ec. va dovedi indepl.oblig.de plata exigibile in luna ant. celei de dep. oferta;Certif.part.la licitatii cu of.indep;Decl.evitare conflict interese(inclusiv pt. subcontr.);Extras din Reg.act./asoc. certif.de adm.soc. pt SA;Pers.cu functii decizie in AC: Maricel Georgescu, Daniela Jitarasu, Catalin Fetcu, Albert Tanasa, Liviu Stefan, Ioan Costescu, Romeo Richard.Pt.PJ/PF rom.-Certif.const.ORC;Pt.PF/PJstraine-Doc.ce dov.forma inreg. cf. prev.leg. din tara in care of. e rezid;Doc.ce atesta ob.de activitate ale op.ec.Obiectul contr.treb.sa aiba corespondent in CAEN din certif/doc.Fiec.membru din grup op.ec.treb. sa dov.ca pt.partea din contract pe care o realiz. are coresp. inCAEN din doc. ce atesta ob. de activ. ale op.ec.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale;Media Cifrei de afaceri globala a ofertantului pe ultimii 3 ani financiari (2008, 2009 si 2010), trebuie sa fie mai mare sau egala cu 25.000.000 LEI. Bilanturile contabile pentru ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010), in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul, vizate siinregistrate la organele competente/rapoartele de audit/ rapoartele cenzorilor/echivalent.Valorile vor fi expr.in LEI, fol. pt conversie ratele medii anuale de schimb LEI/EUR comunicate de Banca Centrala Europeana. Pt sit. financiare expr. in alte monede decat EURO se va fol. pt convers. rata medie anuala de schimb comunicata de catre Banca Centrala Europeana. Scrisoare de bonitate bancara din care sa rezulte: datele de identificare ale operatorului economic, si informatii privind lichiditatea generala: lichiditate generala in ultimul an financiarmin.100%.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Dov.ca in ultimii 3 ani impl. la data lim pt.dep of, a prestatserv.sim.serv.ce fac ob.contr.in val.cum.de cel putin 15.000.000lei.Lista princ. serv. prest.in ultim.3 ani.Doc./contr./PV de receptie care sa confirme prest.serv.sim.Studii, preg.prof.calif.pers.resp.pt.indepl.contr.Lista exp.princ., CV, copii dipl.si certif.prof., referinte beneficiari, decl.disponib. LIDER ECHIPA-stud.univ./postuniv.in dom.tehnic/ec./ing.mediu;stud.post univ.in manag.pr./specializ pt.Manager pr.(COR241919)/ echiv.;exp.in utiliz.progr.Primavera/Microsoft project/similar;exp.ca Manager proiect/lider echipa/lider adj.echipa in cel putin un contr.sim. in infr.apa si/sau apa uz.;min.3ani exp.implem.pr.;ADJ.LE-Stud.univ./postuniv.tehn;exp.ca LE/adj.LE in cel putin un contr.sim.in infr.apa si/sau apa uz; min.3ani exp.implem.pr.;EXP. DETECT. PIERDERI APA SI INFILTR.- Stud. sup.tehn.;exp. prof.in detect.pierderi/infiltr. pt.retele apa si/sau apa uzata;cun.tehn.si echip.de detect. pierderi in cel putin 1 contr.sim.;EXP.ACHIZITII-Studii sup.tehn./ec./jur.;curs spec.pt.Exp.achiz.(COR241940)/echiv.;exp.prof.intocm. DA si aplic.proced.a.p. cf. OUG34/2006in cel putin 1 contr. sim.;min.3 ani exp. in achiz. publ.;EXP.MEDIU- Stud.sup.tehn.;exp.prof.in elab.sol.de trat./depozit. namol rez.din trat.apa potab. si/sau apa uz.si in elab. strateg.priv.manag.ape uz.ind., in cel putin 1 contr.sim.;min.3 ani exp.in dom. infr.de mediu;EXP. MODELARE HIDR.-stud.sup.tehn.;exp.prof.in elab.modele hidraulice ale ret. apa si/sau canal.prin utiliz.soft.special.in cel putin 1 contr.sim;EXP. GIS-stud.sup.tehn.;exp.prof.in implem./dezv. sist.inf. GIS pt.ret.apa si/sau canal in cel putin 1 contr.sim. EXP. FINANCIAR- Stud.sup.in dom.ec.;exp.prof. elab.ACB pt. pr. si in certif. plati in cel putin 1 contr.sim.;min.3 ani exp.in dom.fin.Decl.priv.partea/parti din contr.indepl. de subcontr., date de recun.si acordul acestora. Certif.ISO9001/echivalent emis de un org.indep.acreditat.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Componenta financiara
2.
Prezentarea aspectelor considerate de ofertant esentiale pt.exec.activitatilor
20%
Descriere: Prez.aspecte esent.identif.pt.prestare servicii
3.
Nr.zile lucratoare alocate expertilor secuntari
20%
Descriere: Nr.zile lucr.acord.experti sec.pt.realiz.activ.
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
BT-CS-01
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.02.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.02.2012 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.02.2012 11:00
Locul: S.C. NOVA APASERV S.A., Botosani, str. Octav Onicescu nr.3, Sala de sedinte, et.3. Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor. Atunci cand e cazul, asista si observatori UCVAP.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiectul ?Extinderea si modernizarea sistemelor de alimentare cu apa si canalizare-epurarea apelor uzate in judetul Botosani? finantat din Fondul de Coeziune prin Programul Operational Sectorial de Mediu Axa prioritara 1 ?Extinderea si modernizarea sistemelor de apa si apa uzata?
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
VI.3) Alte informatii
Raspunsurile la solicitari de clarificari aferente DA vor fi publicate intr-un fisier electronic in SEAP atasat Anuntului de participare, la ?Documentatie si clarificari? la adresa de internet www.e-licitatie.ro .Ofertantii vor urmari periodic la adresa de internet www.e-licitatie.ro anuntul de participare impreuna cu eratele si clarificarile legate de anunt, pt. a lua la cunostinta in timp util orice precizare sau modificare a informatiilor initiale, astfel incat sa fie in masura sa participe la procedura fara impedimente datorate lipsei de informatii.Vizitarea amplasamentului de catre ofertanti se poate face incepand cu prima zi lucratoare dupa data publicarii anuntului de participare, intre orele 10:00-13:30.In acest sens, Ofertantul va trebui sa informeze Autoritatea Contractanta, in scris, in atentia ing. Romeo Richard, prin fax la nr. 0374/106807 sau prin e-mail la adresa [email protected] , cu cel putin o zi lucratoare inainte de data la care intentioneaza sa faca vizite pe amplasament.Oferta cu punctajul cel mai mare va fi declarata castigatoare.In cazul in care doua sau mai multe oferte au acelasi punctaj, oferta castigatoare va fi cea care are cel mai mic pret pentru respectarea principiului eficientei utilizarii fondurilor.Daca si preturile ofertate sunt egale, atunci ofertele se vor departaja functie de punctajele obtinute in urma aplicarii algoritmilor de calcul aferenti celorlalti factori de evaluare, in ordinea P2, P3 (exemplu: oferta cu punctaj maxim pt. factor de evaluare 2-oferta castigatoare; daca si punctajele acordate ofertelor pt. factorul de evaluare 2 sunt egale, atunci oferta cu punctajul maxim pt. factorul 3-oferta castigatoare.In cazul in care nu este posibila o departajare a ofertelor, fiind imposibila incheierea contractului, atunci procedura de achizitie publica se va anula.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +(40)21 310.46.41, Email: [email protected], Fax: +(40)21 310.46.42, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul limita de depunere a contestatiei este de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. NOVA APASERV S.A. , Serviciul Juridic
Adresa postala: Str. Octav Onicescu, nr.3, Localitatea: Botosani, Cod postal: 710117, Romania, Tel. 0374106800 int.134, Email: [email protected], Fax: 0374106803
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.12.2011 19:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer