Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Asistenta Tehnica pentru Proiectare si Managementul Proiectului ?Extinderea si modernizarea sistemelor de alimentare cu apa si canalizare-epurarea apelor uzate in judetul Botosani?


Anunt de participare (utilitati) numarul 133457/29.02.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
S.C. NOVA APASERV S.A. Botosani
Adresa postala: Bulevardul Mihai Eminescu nr. 34, Localitatea: Botosani, Cod postal: 710030, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Achizitii Publice, Tel. +40 374106807, In atentia: ing. Romeo Richard, Email: [email protected], Fax: +40 374106807 / +40 374106803, Adresa internet (URL): http: //www.apabotosani.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
S.C. NOVA APASERV S.A.
Adresa postala: str. Octav Onicescu nr.3, Localitatea: Botosani, Cod postal: 710117, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Achizitii Publice, Tel. +40 374106807, In atentia: ing. Romeo Richard, Email: [email protected], Fax: +40 374106807/+40 374106803
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
S.C. NOVA APASERV S.A.
Adresa postala: str. Octav Onicescu nr.3, Localitatea: Botosani, Cod postal: 710117, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Achizitii Publice, Tel. +40 374106807, In atentia: ing. Romeo Richard, Email: [email protected], Fax: +40 374106807/+40 374106803, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
S.C. NOVA APASERV S.A.
Adresa postala: str. Octav Onicescu nr.3, Registratura, etaj 3, Localitatea: Botosani, Cod postal: 710117, Romania, Punct(e) de contact: Registratura, Tel. +40 374106807, In atentia: ing. Romeo Richard, Email: [email protected], Fax: +40 374106807/+40 374106803
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comercialape actiuni
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Asistenta Tehnica pentru Proiectare si Managementul Proiectului ?Extinderea si modernizarea sistemelor de alimentare cu apa si canalizare-epurarea apelor uzate in judetul Botosani?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: Judetul Botosani
Codul NUTS: RO212 - Botosani
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Asistenta Tehnica pentru Proiectare si Managementul Proiectului ?Extinderea si modernizarea sistemelor de alimentare cu apa si canalizare-epurarea apelor uzate in judetul Botosani, conform prevederilor din Sectiunea III-Caietul de Sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71356200-0 - Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
79341100-7-Servicii de consultanta in publicitate (Rev.2)
79411000-8-Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
79418000-7-Servicii de consultanta in domeniul achizitiilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Prestatii servicii - In Caietul de Sarcini sunt prezentate tipul activitatilor, specializarile si cantitatile minime necesare realizarii contractului.
Valoarea estimata fara TVA: 15.580.225, 00 LEI
din care:
Servicii de Proiectare si Engineering: 2.162.561 lei
Servicii de Asistenta tehnica pentru managementul proiectului: 7.476.234 lei
Servicii de Publicitate: 1.413.789 lei
Valoarea estimata, fara TVA, inLEI, reprezinta valoarea maxima care poate fi acceptata de autoritatea contractanta, iar orice oferta care va depasi aceasta valoare va fi respinsa ca inacceptabila.
Valoarea estimata fara TVA: 15, 580, 225RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participareCuantum: 250.000 LEI.Valabilitate: 120 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare va fi constituita in favoarea Autoritatii Contractante conform prevederilor art. 86 din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare si Formularului 22 din Sectiunea IV - Formulare.Constituire: -fie prin virament bancar in contul autoritatii contractante(RO79RNCB0041113050010001), C.U.I. RO26161230, fie-printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari-Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a)conditionatb)neconditionatSituatiile de retinere a garantiei de participare sunt cele prevazute de art. 87 din HG nr.925/2006, si de art. 278^1din OUG nr.34/2006, cumodificarile si completarile ulterioare si trebuie mentionate toate in instrumentul de garantare.Daca CNSC respinge contestatia persoanei garantate, ca nefondata, autoritatea contractanta are obligatia de a retine contestatorului din garantia de participare suma de 9118, 02 lei in conformitate cu prevederile art.278^1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor si se va prezenta in original.Toate documentele referitoare la constituirea garantiei de participare se vor prezenta ca documente insotitoare ale ofertei. In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Autoritatea Contractanta poate solicita extinderea perioadei de valabilitate a ofertei. In cazul in care ofertantul isi extinde perioada de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi prelungita corespunzator. Garantie de buna executie-Cuantum: 10% din valoarea contractului, fara TVA.-Mod de constituire: Conformart.90 din HG 925/2006 si Formularului 23 din Sectiunea IV-Formulare, care se prezinta in original.In cazul unei asocieri, garantia de buna executie va fi constituita in numele asocierii si va mentiona ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.-Perioada de constituire: in perioada de valabilitate a ofertei, dar nu mai tarziu de15 zile de la data semnarii contractului-Perioada de valabilitate: este cel putin egala cu durata contractului.Operatorii economici ? persoane juridice straine ? pot beneficia de reducerea nivelului minim al garantiei solicitate prin documentatia de atribuire, numai daca vor prezenta documente edificatoare emise de autoritati competente in tara de resedinta din care sa reiasa faptul ca au un statut similar celui de IMM din Romania (Formularul 17 din Sectiunea IV - Formulare)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
POS MEDIU ? Axa prioritara 1 ? Fondul de Coeziune, Buget de stat, Buget local, surse proprii.Platile vor fi facute de catre Autoritatea Contractanta, in LEI , in contul prestatorului
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord preliminar de asociere pentru depunerea ofertei.Asociere legalizata inainte de semnarea contractului.Imputernicirea liderului asocierii de a reprezenta asocierea la procedura de atribuire.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Situatia personala a candidatului sau ofertantului:
Atentie: Ofertantii trebuie sa furnizeze informatiile cerute folosind Formularele si Modelele din Documentatia de Atribuire si sa ataseze documentele relevante.
Formularele vor fi semnate de catre reprezentantul legal asa cum este desemnat in Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial unde este inregistrat, sau, pentru ofertanti persoane juridice straine, in documentele care dovedesc forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul isi are resedinta, sau de catre o persoana imputernicita de acesta. In acest caz se va atasa Imputernicirea.
Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg.Documentele solicitate vor fi prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila, cu exceptia documentelor intocmite/emise de catre ofertant cu scopul participarii la procedura initiata in vederea atribuirii contractului de servicii, care se vor prezenta in original. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, in conformitate cu legislatia tarii, nu se utilizeaza stampila, se va accepta o declaratie pe propria raspundere din partea operatorului economic in acest sens.
Angajamentul ferm al tertului/tertilor sustinator(i) se va prezenta in original, incheiat in forma autentica, in fata unui notar.
Autoritatra contractanta poate solicita pe parcursul evaluarii prezentarea documentelor originale pentru confruntare.Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducere autorizata in limba romana. In cazul in care exista discrepante intre versiuni, traducerea in limba romana va prevala.Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea. Completarea anexei se va face astfel incat informatiile sa fie complete si fara echivoc pentru a permite verificarea concordantei acestora cu documentele de confirmare care vor fi depuse ulterior la solicitarea autoritatii contractante.Atunci cand ofertantul uzeaza de dreptul susmentionat, acesta are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare.Acest termen nu poate fi mai mic de 3 zile lucratoare.In cazul depunerii ofertei individuale/ofertei comune/sustinerii/subcontractarii, cerintele de calificare vor fi indeplinite conform prevederilor din Anexa 2*) din Ordinul nr.509/14.09.2011 al presedintelui Autoritatii Nationale pentru reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice privind formularea criteriilor de calificare si selectie .
Cerinta nr. 1
Declaratii privind calitatea de participant la procedura
Ofertantul nu are dreptul:
-sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;
-sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant/tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii:
Ofertantul (operator economic, lider, asociat) trebuie sa completeze Formularul nr.3Declaratie privind calitatea de participant la procedura din Documentatia de atribuire - Sectiunea IV ? Formulare.
Cerinta nr. 2
Declaratie privind privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006Ofertantul/ofertantul asociat/liderul/tertul sustinator sa dovedeasca ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute la articolul 180 din OUG 34/2006.
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Operatorul economic/fiecare membru al asocierii si sustinatorii ofertantilor (daca exista) vor depune urmatoarele: -Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006- Formular nr.1 din Documentatia de atribuire - Sectiunea IV? Formulare
- Cazier judiciar al operatorului economic- Cazier fiscal al operatorului economicPentru statele in care nu se elibereaza astfel de documente (cazier) ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere in acest sens.Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanata de Urgenta nr.34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura si respingerea ofertei.Cerinta nr.3Declaratii privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareOperatorul economic sa dovedeasca ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute la articolul 181 din OUG 34/2006, modificat si completat ulterior .Operatorul economic/fiecare membru dintr-un grup de operatori economici trebuie sa dovedeasca indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sauin tara in care este stabilit, exigibile in luna anterioara celei in care se depune oferta.
Tertii sustinatori (daca exista) sa dovedeasca ca nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 181 lit. a), c1), d) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si complertarile ulterioareModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Operatorul economic/fiecare membru din asociere va prezenta urmatoarele:
-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 ? Formular nr. 2 din Documentatia de atribuire - Sectiunea IV- Formulare.Tertii sustinatori (daca exista) vor prezenta Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 lit. a), c1), d) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si complertarile ulterioare -Formular nr.2' din Documentatia de atribuire - Sectiunea IV ? Formulare
-Certificat de atestare fiscala (privind plata contributiilor la Bugetul consolidat general) eliberat de ANAF sau echivalent, din care sa reiasa situatia obligatiilor de plata exigibile in luna anterioara celei in care se depune oferta- Certificat privind plata contributiilor de asigurari sociale (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si contributiile de asigurari sociale) din care sa reiasa situatia obligatiilor de plata exigibilein luna anterioara celei in care se depune oferta.-Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de administratia locala din zona administrativ-teritoriala in care operatorul / operatorii economici isi are / au sediul sau echivalent, din care sa reiasa situatia obligatiilor de plata exigibile in luna anterioara celei in care se depune oferta.In situatia in care operatorul economic se afla intr-una din situatiile prevazute de art.181 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta va fi exclus dinprocedura, oferta fiind respinsa.In situatia in care tertul sustinator se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 lit. a), c1), d) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta va fi exclus dinprocedura, oferta fiind respinsa.Cerinta nr.4Certificarea participarii la procedura in concordanta cu regulile de concurenta.
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Completarea, semnarea si prezentarea Declaratiei ?Certificat de participare la licitatii cu oferta independenta? (Formularul 4 din Sectiunea IV ? Formulare)Cerinta nr.5Evitarea conflictului de interese
Ofertantul/ofertantul asociat/subcontractantul /tertul sustinator trebuie sa nu fie intr-o situatie de conflict de interese si/sau concurenta neloiala.
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii:
Completarea, semnarea si prezentarea Declaratiei privind evitarea conflictului de interese (Formularul 5 din sectiunea IV- Formulare).
-prezentarea Extrasului din Registrul actionarilor/asociatilor certificat de administratorul societatii, pentru societatile pe actiuni.
In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele susmentionate. De asemenea, aceste documente trebuie prezentate si de catre fiecare subcontractant declarat prin oferta, precum si de sustinatorii ofertantilor (daca exista).
Persoanele cu functii de decizie in cadrul Autoritatii contractatne sunt :
- Maricel Georgescu ? Director general
- Daniela Jitarasu ? Director economic
- Catalin Fetcu ? Director Tehnic
- Albert Tanasa ? Sef Serviciu Juridic
- Ioan Costescu - Sef UIP Fonduri de Coeziune
- Liviu Stefan- Sef Serviciu Dezvoltare, Strategii ProiecteComisia de evaluare: - Romeo Richard ? responsabil procedura- Liliana Romanovschi- Mihai Claudiu Balan- Dorel Ciubotaru- Teodora HutanuMembri de rezerva:
- Maria Sauciuc
- Florin Costel Murariu
Lista persoanelor de mai sus nu reprezinta singurul caz de conflict de interes, ofertantul fiind raspunzator de completarea Formularului 5 si acuratetea informatiilor prezentate.In situatia in care operatorul economic (ofertant/ofertant asociat/subcontractant/tert sustinator) se afla intr-una din situatiile prevazute de art .691 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta va fi exclus de la procedura de atribuire, oferta fiind respinsa.
Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit Ofertantul, nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci vafi acceptata o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare, sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui Ofertant, autoritatea contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente. Capacitatea de exercitare a activitatii profesionaleAtentie: Ofertantii trebuie sa furnizeze informatiile cerute folosind Formularele si Modelele din Documentatia de Atribuire si sa ataseze documentele relevante.
Formularele vor fi semnate de catre reprezentantul legal asa cum este desemnat in Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial unde este inregistrat, sau, pentru ofertanti persoane juridice straine, in documentele care dovedesc forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul isi are resedinta, sau de catre o persoana imputernicita de acesta. In acest caz se va atasa Imputernicirea.
Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg.Documentele solicitate vor fi prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila, cu exceptia documentelor intocmite/emise de catre ofertant cu scopul participarii la procedura initiata in vederea atribuirii contractului de servicii, care se vor prezenta in original. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, in conformitate cu legislatia tarii, nu se utilizeaza stampila, se va accepta o declaratie pe propria raspundere din partea operatorului economic in acest sens.
Angajamentul ferm al tertului/tertilor sustinator(i) se va prezenta in original, incheiat in forma autentica, in fata unui notar.
Autoritatra contractanta poate solicita pe parcursul evaluarii prezentarea documentelor originale pentru confruntare.Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducere autorizata in limba romana. In cazul in care exista discrepante intre versiuni, traducerea in limba romana va prevala.Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea. Completarea anexei se va face astfel incat informatiile sa fie complete si fara echivoc pentru a permite verificarea concordantei acestora cu documentele de confirmare care vor fi depuse ulterior la solicitarea autoritatii contractante.Atunci cand ofertantul uzeaza de dreptul susmentionat, acesta are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare.Acest termen nu poate fi mai mic de 3 zile lucratoare.In cazul depunerii ofertei individuale/ofertei comune/sustinerii/subcontractarii, cerintele de calificare vor fi indeplinite conform prevederilor din Anexa 2*) din Ordinul nr.509/14.09.2011 al presedintelui Autoritatii Nationale pentru reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice privind formularea criteriilor de calificare si selectie .Cerinta nr. 1Persoane juridice/fizice romane : Sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica, iar obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului.
In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, fiecare membru din grup trebuie sa dovedeasca ca pentru partea din contract pe care o realizeaza are corespondent in codul CAEN din documentul care atesta obiectele de activitate ale operatorului economicAutoritatea contractanta va solicita ca ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Persoane juridice/fizice straine : Sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit, iar obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din documentul care atesta obiectele de activitate ale operatorului economic.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Document care dovedeste forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
Document care atesta obiectele de activitate ale operatorului economic.
In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, fiecare membru din grup trebuie sa dovedeasca ca pentru partea din contract pe care o realizeaza are corespondent in codul CAEN din documentul care atesta obiectele de activitate ale operatorului economic.Autoritatea contractanta va solicita ca ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1Media Cifrei de afaceri globala a ofertantului pe anii 2009 si 2010, trebuie sa fie mai mare sau egala cu 25.000.000 LEI
Cerinta nr.2Lichiditate generala in ultimul an financiar (2010)
(Active circulante/datorii curente) x 100: trebuie sa fie de minimum 100%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Ofertantul trebuie sa dovedeasca ca, in ultimii 3 ani impliniti la data limita pentru depunerea ofertei, a prestatservicii similare serviciilor prevazute in Caietul de Sarcini, respectiv:
a)Servicii de asistenta tehnica pentru managementul proiectului in domeniul infrastructurii de apa si apa uzata in valoare cumulata de cel putin 7.000.000 lei;
b)Servicii de proiectare si engineering pentru retele de alimentare cu apa si de canalizare in valoare cumulata de cel putin 2.000.000 lei ;
c)Realizarea sistemelor tip GIS, respectiv: proiectarea bazelor de date tip GIS, publicarea in retele Internet/Intranet a datelor si hartilor tip GIS, conectarea cu sisteme SCADA si cu aplicatii de gestiune a clientilor;
d)Servicii de publicitate si promovare a proiectului pentru constientizarea publicului si cresterea vizibilitatii proiectului, in valoare cumulata de cel putin 1.000.000 lei.
Cerinta nr. 2
Studiile , pregatirea profesionalasi calificarea persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractuluiEXPERTI PRINCIPALILIDER DE ECHIPACalificari si aptitudini:
-Studii universitare/postuniversitare in unul din urmatoarele domenii: tehnic/ economic/ ingineria mediului-Studii post universitare in domeniul managementului de proiect sau curs de specializare pentru Manager de proiect (cod COR 241919) sau echivalent
-Experienta in utilizarea programelor PRIMAVERA sau MICROSOFT PROJECT sau similarExperienta profesionala-Experienta profesionala in calitate de Manager de proiect / lider de echipa / lider adjunct de echipa in cadrul a cel putin un contract similar in domeniul infrastructurii de apa si/sau apa uzata, -minim 3 ani experienta in domeniul implementarii proiectelor
Studiile , pregatirea profesionalasi calificarea persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractuluiADJUNCT LIDER DE ECHIPA
Calificari si aptitudini
-Studii universitare/postuniversitaretehniceExperienta profesionala
-Experienta profesionala in calitate de lider de echipa / lider adjunct de echipa in cel putin un contract similar in domeniul infrastructurii de apa si/sau apa uzata, -minim 3 ani experienta in domeniul implementarii proiectelor
Studiile , pregatirea profesionalasi calificarea persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractuluiEXPERT DETECTARE PIERDERI DE APA SI INFILTRATII
Calificari si aptitudini
-Studii superioare tehniceExperienta profesionala-experienta profesionala in detectarea pierderilor / infiltratiilor pentru retele de apa si/sau apa uzata, cunoasterea tehnologiei si a echipamentelor de detectare a pierderilor, in cel putin 1 contract similar;
Studiile , pregatirea profesionalasi calificarea persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractuluiEXPERT ACHIZITIICalificari si abilitati
-Studii superioare in domeniul tehnic/economic/juridic.
-curs de specializare pentru Expert achizitii (cod COR 241940) sau echivalentExperienta profesionala
-experienta profesionala in intocmirea documentatiilor de atribuire si aplicarea procedurilor de achizitii publice conform OUG nr. 34/2006, in cel putin 1 contract similar.
-minim 3 ani experienta in domeniul achizitiilor publice
Studiile , pregatirea profesionalasi calificarea persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractuluiEXPERT DE MEDIU
Calificari si abilitati
-Studii superioare tehniceExperienta profesionala
-experienta profesionala in elaborarea solutiilor de tratare/depozitare a namolurilor rezultate din tratarea apei potabile si/sau apei uzate si in elaborarea de strategii privind managementul apelor uzate industriale, in cel putin 1 contract similar.
-minim 3 ani experienta in domeniul infrastructurii de mediu.
Studiile , pregatirea profesionalasi calificarea persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractuluiEXPERT MODELARE HIDRAULICACalificari si aptitudini
-Studii superioare tehniceExperienta profesionala
-experienta profesionala in elaborarea de modele hidraulice ale retelelor de apa si/sau canalizare prin utilizarea de software specializate in cel putin 1 contract similar
Studiile , pregatirea profesionalasi calificarea persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractuluiEXPERT GIS
Calificari si aptitudini
-Studii superioare tehniceExperienta profesionala
-experienta profesionala in implementare/ dezvoltare sisteme informatice GIS pentru retele de apa si/sau canalizare, in cel putin 1 contract similar
Studiile , pregatirea profesionalasi calificarea persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractuluiEXPERT FINANCIAR
Calificari si aptitudini
-Studii superioare in domeniul economicExperienta profesionala
-Experienta profesionala in elaborarea de analize cost-beneficiu pentru proiecte si in certificarea platilor in cel putin 1 contract similar.
-minim 3 ani experienta in domeniul financiar.
EXPERTI SECUNDARI
Studiile , pregatirea profesionalasi calificarea persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractuluiEXPERT MASTER PLAN
Experienta profesionala in elaborarea listelor de investitii si a Master Plan-ului pentru infrastructura apa si/sau apa uzata in cel putin 1 contract similar.
Studiile , pregatirea profesionalasi calificarea persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractuluiEXPERTINSTITUTIONAL / RESURSE UMANE
Experienta profesionala in domeniul asistentei institutionale referitoare la elaborarea de organigrame, fise de post, manuale de proceduri si organizarea si realizarea instruirilor "on the job", in cel putin 1 contract similar.
Studiile , pregatirea profesionalasi calificarea persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractuluiEXPERT RELATIIPUBLICE / PUBLICITATE
Experienta profesionala in domeniul publicitatii proiectelor prin participarea, in cel putin 1 contract similar.
Studiile , pregatirea profesionalasi calificarea persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractuluiGRUP PROIECTANTIExperienta profesionala de minim 3 ani in proiectare in domeniul infrastructurii de apa si/sau apa uzata pentru fiecare membru al grupului de proiectanti.
Studiile , pregatirea profesionalasi calificarea persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractuluiALTE SPECIALITATIVor fi identificate de Prestator pentru realizarea cerintelor din caietul de sarcini.(ex. protectia surselor de apa, masuratori in teren: topo, debite, presiuni etc., elaborare devize, instruiri etc.)- Experienta profesionala in domeniile/activitatile pentru care vor fi nominalizati, dovedita prin participarea in cel putin 1 contractsimilar
- Calificari sau atestari in conformitate cu legislatia in vigoare, dupa caz.
Cerinta nr. 3
Informatii privind subcontractantiiIn cazul in care anumite parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit se vor indeplini de catre unul sau mai multi subcontractanti, Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze, datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi si acordul acestora.
Cerinta nr. 1
Standard de Asigurare a Calitatii ISO 9001 sau echivalent
Operatorul economic trebuie sa dovedeasca faptul ca este certificat in conformitate cu Standardul de Asigurare a Calitatii ? ISO 9001 sau echivalent (standarde transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului), de catre un organism independent, acreditat in domeniu, conform cu legislatia comunitara sau cu standardele europene sau internationale privind certificarea.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere: Pentru oferta admisibila cu pretul cel mai mic se va acorda punctajul maxim alocat acestui factor de evaluare (70 de puncte), iar pentru celelalte oferte, punctajul se va acorda dupa formula: P1n = (pret minim/pretul din oferta n) x 70; unde P1n ?reprezinta punctajul acordat pentru pretul ofertei "n"
2.
Numarul dezile lucratoare alocate expertilor secundari, cu justificarea propunerii echipei Prestatorului pentru realizarea activitatilor specifice din Caietul de Sarcini.
30%
Descriere: Ofertantul va prezenta numarul de zile lucratoare alocate expertilor secundari, cu justificarea propunerii echipei Prestatorului pentru realizarea activitatilor specifice din Caietul de Sarcini, in conformitate cu cerintele din Caietul de Sarcini, inclusiv anexele sale. Se acorda punctajul maxim (30 puncte) alocat acestui factor de evaluare ofertei admisibile care a prezentat cel mai mare numar de zile lucratoare pentru expertii secundari justificati.Pentru celelalte oferte, punctajul acordat se va calcula dupa formula: P2n= [nr. de zile lucratoare alocate expertilor secundari din ofeta (n)] /[ nr. maxim de zile lucratoare alocate expertilor secundari ofertat] x 30 ;unde P2n- reprezinta punctajul acordat pentru nr. de zile lucratoare alocat expertilor secundari din oferta "n" . Nota: Ofertantul va respecta cerintele minime obligatorii referitoare la expertii secundari, iar onorariile expertilor secundari vor fi incluse in bugetul maxim alocat pentru contract
Punctaj maxim componenta tehnica: 30
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
BT-CS-01
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.05.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.05.2012 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.05.2012 11:00
Locul: SC NOVA APASERV SA Botosani, str.Octav Onicescu, nr.3, etaj 3 -Sala de sedinte, Romania.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor. Atunci cand este cazul, asista si observatori UCVAP.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiectul ?Extinderea si modernizarea sistemelor de alimentare cu apa si canalizare-epurarea apelor uzate in judetul Botosani? finantat din Fondul de Coeziune prin Programul Operational Sectorial de Mediu Axa prioritara 1 ?Extinderea si modernizarea sistemelor de apa si apa uzata?
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
VI.3) Alte informatii
Toate raspunsurile la solicitarile de clarificari aferente documentatiei de atribuire vor fi publicate intr-un fisier electronic in SEAP atasat Anuntului de participare, la ?Documentatie si clarificari? la adresa de internet www.e-licitatie.ro .Vizitarea amplasamentului de catre ofertanti se poate face incepand cu prima zi lucratoare dupa data publicarii anuntului de participare, intre orele 10:00-13:30.In acest sens, Ofertantul va trebui sa informeze Autoritatea Contractanta, in scris, in atentia ing. Romeo Richard, prin fax la nr. +40 374106807 sau prin e-mail la adresa [email protected] , cu cel putin o zi lucratoare inainte de data la care intentioneaza sa faca vizite pe amplasament.Desemnarea ofertei castigatoareOfertele vor fi clasificate in ordinea descrescatoare a punctajului total, calculat conform formulei: P total = P1 + P2unde P1, P2 sunt punctajele acordate pentru cei 2 factori de evaluare.Oferta cu valoare P total = P1 + P2 cea mai mare va fi declarata castigatoareCriteriul de atribuire se va aplica numai ofertelor admisibile!In cazul in care doua sau mai multe oferte au acelasi punctaj, oferta castigatoare va fi cea care are cel mai mic pret pentru respectarea principiului eficientei utilizarii fondurilor.Daca si preturile ofertate sunt egale, atunci autoritatea contractanta va solicita ofertantilor care au oferit cel mai mic pret o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut. Acest proces de reofertare pret se poate repeta de cate ori considera necesar comisia de evaluare.In cazul in care nu este posibila o departajare a ofertelor, fiind imposibila incheierea contractului, atunci procedura de achizitie publica se va anula.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul limita de depunere a contestatiei este de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. NOVA APASERV S.A. , Serviciul Juridic
Adresa postala: Str. Octav Onicescu, nr.3, Localitatea: Botosani, Cod postal: 710117, Romania, Tel. +40 374106800 /134, Email: [email protected], Fax: +40 374106803
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.02.2012 11:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer