Licitatie Publica - Asistenta Tehnica pentru ?Reabilitarea si modernizarea sistemului de alimentare cu apa si canalizare in judetul Ilfov?, Lot 1: Asistenta Tehnica pentru Managementul Proiectului, Lot 2: Asistenta Tehnica pentru Supervizarea Lucrarilor si Proiectare
Anunt de participare (utilitati) numarul 106361/20.08.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
S.C. APA-CANAL ILFOV S.A.
Adresa postala: Str. Livezilor, nr. 94, judetul Ilfov, oras Pantelimon, Localitatea: Pantelimon, Cod postal: 077145, Romania, Punct(e) de contact: Marius Baicoianu, Tel. 0374205200, Email: [email protected], Fax: 0374205204, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
S.C. Apa-Canal Ilfov S.A.
Adresa postala: Bd. Basarabia 256 G, bl. D Center, et. 5, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010446, Romania, Punct(e) de contact: Nicoleta Diaconescu, Tel. 0374205200, Email: [email protected], Fax: 0374205204
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
S.C. Apa-Canal Ilfov S.A.
Adresa postala: Bd. Basarabia 256 G, bl. D Center, et. 5, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010446, Romania, Punct(e) de contact: Nicoleta Diaconescu, Tel. 0374205200, Email: [email protected], Fax: 0374205204
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
S.C. Apa-Canal Ilfov S.A.
Adresa postala: Bd. Basarabia 256 G, bl. D Center, et. 5, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010446, Romania, Punct(e) de contact: Nicoleta Diaconescu, Tel. 0374205200, Email: [email protected], Fax: 0374205204
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala
Activitate (activitati)
- Ap?
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Asistenta Tehnica pentru ?Reabilitarea si modernizarea sistemului de alimentare cu apa si canalizare in judetul Ilfov?, Lot 1: Asistenta Tehnica pentru Managementul Proiectului, Lot 2: Asistenta Tehnica pentru Supervizarea Lucrarilor si Proiectare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Localitatea ?Bragadiru?, Localitatea ?Cornetu?, Localitatea ?Domnesti?, Localitatea ?Ciorogarla?, Localitatea ?Pantelimon?, Localitatea ?Dobroiesti?, Localitatea ?Branesti?, Localitatea ? Cernica?
Codul NUTS: RO32 - Bucuresti - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Asistenta Tehnica pentru ?Reabilitarea si modernizarea sistemului de alimentare cu apa si canalizare in judetul Ilfov?Lot 1: Asistenta Tehnica pentru Managementul ProiectuluiLot 2: Asistenta Tehnica pentru Supervizarea Lucrarilor si Proiectare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
71313000-5-Servicii de consultanta in ingineria mediului (Rev.2)
71321300-7-Servicii de consultanta in materie de instalatii de apa si canalizare (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
79418000-7-Servicii de consultanta in domeniul achizitiilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Prestatii servicii - In Caietul de Sarcini sunt prezentate tipul activitatilor, specializarile si cantitatile minime necesare realizarii contractului.Valoarea maxima estimata a contractului este de?11.251.916, 70 lei exclusiv TVA pentru LOT 1?11.338.305, 09 lei exclusiv TVA pentru LOT 2Durata maxima a contractului este de : Lotul 1 = 55 luniLotul 2 = 55 luni
Valoarea estimata fara TVA: 22, 590, 221.79RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
55 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare pentru Lotul1 este de 225.000 lei; pentru Lotul 2 este de 226.500 lei . Garantia de buna executie este de 10% din valoarea de contract fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- Fonduri Europene 77, 12 % - Co-finantare nationala 22, 88 % din care: ? subventie de la Bugetul Statului=11, 8 %; ? contributie Bugetul Local: 1, 81 %; ? credit contractat de Operator: 9, 27 %
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere cu legalizarea contractului de asociere conform legii
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii: -privind eligibilitatea;
-privind neancadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUGnr.34/2006;
-privind calitatea de participant la procedura.Certificat constatator emis de ORC in termen de valabilitate la data ofertarii din care, in mod obligatoriu, sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;Certificat de inregistrare in care, in mod obligatoriu, sa existe codurile CAEN pentru serviciile ce fac obiectul contractului;Certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale MFP, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante?valabil la data deschiderii ofertei;Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor locale pentru sediul principal si pentru toate punctele de lucru declarate in termen de valabilitate la data ofertarii; Cazier fiscal/certificat echivalent-pentru persoane juridice straine?in conformitate cu H.G.31/2003, in termen de valabilitate la data depunerii ofertei;declaratie pe proprie raspundere prin care sa ateste ca nu au datorii, ce fac obiectul unor litigii in curs, catre alte autoritati ale statului sau terte persoane.Cazier judiciar al societatii in termen de valabilitate la data deschiderii ofertei;Imputernicirea pentru persoana desemnata sa semneze oferta, daca nu este reprezentantul legal al firmei/sucursalei.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea bilanturilor contabile de la finele anilor 2007, 2008 si 2009 (la data de 31.12.2007, 31.12.2008 si 31.12.2009) vizate si inregistrate de organele competente; (bilanturile se vor prezenta in copie semnata si stampilata ?conform cu originalul?);Fisa de informatii generale;Informatii privind cifra cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani (2007, 2008 si 2009).
Niveluri specifice minime necesare: -Rezultatele exercitiilor financiare pe ultimii 3 (trei) ani (2007, 2008 si 2009) sa fie pozitive.
-Cifra de afaceri globala a ofertantului calculata pe anul 2009 trebuie sa fie mai mare sau egala cu echivalentul in lei: ?pentru LOT 1 ? 18.000.000 lei ?pentru LOT 2 ? 18.000.000 lei-Posibilitatea accesarii unui credit pentru acoperirea fluxului de numerar pe 3 luni echivalent cu: Lotul 1 = 1.000.000 Lei Lotul 2 = 1.000.000 Lei In situatia in care se participa la doua loturi valoarea liniei de credit la care are acces este rezultata din suma cifrelor liniilor de credit pentru fiecare lot in parte.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani-Lista cu personalul principal propus pentru implementarea proiectului. Acesta lista se va prezenta si in cadrul Ofertei Tehnice.-Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii ce fac obiectul Lotului pentru care se depune oferta in ultimii 3 ani-Experienta similara-Informatii detaliate privind prestarile de servicii ce fac obiectul Lotului pentru care se depune oferta in ultimii 3 ani.Pentru fiecare contract mentionat in lista Formularului completat se vor atasa documente suport (copii dupa contracte, recomandari si alte documente care sa ateste finalizarea contractului) care vor contine obligatoriu date referitoare la: a)beneficiarul contractului;b)tipul serviciilor/activitatilor prestate;c)perioada in care s-a realizat contractul;d)valoarea contractului.Recomandarile/certificarile vor fi emise sau contrasemnate de o autoritate contractanta beneficiara a prestarilor de servicii ori de catre clientul privat beneficiar al prestarilor de servicii.
Niveluri specifice minime necesare:
Lot 1: -indeplinirea din cel mult 3 contracte de consultanta finalizate ce au avut ca obiect asistenta tehnica pentru managementul proiectului in domeniul infrastructurii de mediu sau similar, a unei experiente similare de minim 8.500.000 lei;
-indeplinirea a cel putin 1 contract finalizat care a avut ca obiect realizarea unui sistem de modelare hidraulica pentru sistemele de alimentare cu apa si de canalizare pentru o zona de deservire cu minim 50.000 locuitori;
- indeplinirea a cel putin 1 contract finalizat pentru implementarea unui sistem GIS, pe o suprafata de cel putin 20 ha;
-indeplinirea a cel putin putin 1 contract finalizat ca a avut ca obiect realizarea unui Master Plan la nivel Regional in domeniul apei potabile si a apei uzate, care sa acopere cel putin 2 aglomerari, avand fiecare cel putin 50000 PE;indeplinirea a cel putin 1 contract finalizat de proiectare in cadrul caruia sa se fi desfasurat o activitate privind proiectarea unui sistem SCADA pentru o statie de epurare(minim 20000 PE)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.10.2010 08:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.10.2010 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.10.2010 12:00
Locul: Bd. Basarabia 256G, bl. D Center, et. 5, sector 3, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice candidat are dreptul de a fi prezent la deschidere cu imputernicire si copie BI/CI, membrii comisiei de evaluare, eventualii observatori desemnati
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Sectorial de Mediu Axa 1 ?Extinderea si modernizarea sistemelor de apa si apa uzata?
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
Niveluri specifice minime necesare (continuare): Lot 1: indeplinirea a cel putin 1 contract finalizat in cadrul caruia sa se fi desfasurat o activitate de constientizare publica;indeplinirea a cel putin 1 contract finalizat de proiectare in cadrul caruia sa se fi desfasurat o activitate privind realizarea de masuratori in teren privind detectarea pierderilor de apa pe retele de aductiunie/distributie si detectarea infiltratiilor in conductele de canalizare pentru o zona de deservire cu minim 50000 locuitori;indeplinirea a cel putin 1 contract finalizat in cadrul caruia sa se fi desfasurat o activitate privind intocmirea studiilor de impact asupra mediului Lot 2: indeplinirea din cel mult 3 contracte finalizate ce au avut ca obiect asistenta tehnica pentrusupervizarea lucrarilor in domeniul infrastructurii de apa si apa uzata sau similar, a unei experientesimilare de minim 8.500.000 lei;1 contract finalizat de consultanta in domeniul achizitiilor publice care a avut ca obiect intocmirea unei/unor documentatii de atribuire pentru atribuirea unui/unorcontract/contracte de lucrari in domeniul infrastructurii de mediu cu valoare mai mare decat pragul limita impus de legislatie pentru publicarea anuntului de participare in JOUE, respectiv 4.845.000 euro exclusiv TVA;1 contract finalizat de proiectare in domeniul apei si apei uzate cu valoare de minim 2.900.000 lei exclusiv TVA;1 (un) contract finalizat ce a avut ca obiect elaborarea de Studii Geotehnice, Geodezice si Hidrogeologice;Sa aiba ISO 9001:2000 pentru serviciile ce fac obiectul Lotului 1 si/sau2;ISO 14001:2005 pentru serviciile ce fac obiectul Lot1si/sau2;Sa aiba OHSAS18001: pentru serviciile ce fac obiectul Lot1si/sau2.Trebuie sa faca dovada ca are angajat cu contract de munca cu norma intreaga (8 ore pe zi) pe durata nedeterminata, minim urmatorul personal de conducere: Pentru Lotul 1 ? minim 2 (doi) specialisti din care: 1 Lider de Echipa;1 Adjunct Lider de Echipa;Lotul 2 ? 1 (un) Lider de Echipa
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul national de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stravopoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Sos. Oltenitei nr.110-111, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041304, Romania, Tel. 0213195180, Fax: 0213114932
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta conf. art.256 2alin.(1), lit.a)din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. Apa-Canal Ilfov S.A.
Adresa postala: B-dul Basarabia, Nr. 256 G, Et.5, Bloc D Center, et. 5, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010446, Romania, Tel. 0374205200, Email: [email protected], Fax: 0374205204
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.08.2010 09:49