Licitatie Publica - Asistenta tehnica pentru sistemul informatic integrat.
Anunt de participare numarul 2813/22.02.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN PRAHOVA
Adresa postala: b-dul Republicii, nr 2-4, et.4, camera 416, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100066, Romania, Punct(e) de contact: RUXANDA BUCUR, Tel.0244.529602, 595990, In atentia: NICU VASILE, Email: [email protected], Fax: 0244.511611, Adresa internet (URL): www.cjph.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Consiliul Judetean Prahova
Adresa postala: B-dul Republicii, nr 2-4, et.4, camera 417, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100066, Romania, Punct(e) de contact: GHEORGHE CATALIN, Tel.0244-514545 int. 279, Email: [email protected], Fax: 0244-511611, Adresa internet (URL): www.cjph.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Consiliul Judetean Prahova
Adresa postala: B-dul Republicii, nr 2-4, Parter, camera 66, Registratura, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100066, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Asistenta tehnica pentru sistemul informatic integrat.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Consiliul Judetean Prahova, B-dul Republicii, Nr.2-4
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Asistenta tehnica pentru sistemul informatic integrat
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72261000-2 - Servicii de asistenta pentru software (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Asistenta tehnica pentru un sistem informatic integrat.
Valoarea estimata fara TVA: 330, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
Posibilitatea de prelungire in conditiile legii.
1 prelungiri posibile
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 3000 lei; Garantia de buna executie 7% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Participantii la licitatie vor avea nevoie de acordul scris al firmei realizatoare a Sistemului informatic integrat, datorita dreptului de proprietate intelectuala pe care acesta il detine. informatii la tel. 0244-595990
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor sicontributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit la data de 31.01.2007 si obligatiile de plata la bugetele locale la sediul social si punctul de lucru implicit, aferente trimestrului I -2007.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.Alte documente mentionate in D.A.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Bilantul contabil din anul precedent ( 31.12.2005)
2. Fisa de informatii generale3. Experienta similara
Finalizarea in ultimii 3 ani a cel putin doua contracte de realizare a unor Sisteme Informatice Integrate in administratia publica locala realizate cu tehnologie ORACLE.
Sistemele informatice trebuie sa aiba aplicatii care sa fie similare cu cele descrise in caietul de sarcini.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Echipa de minim 8 persoane din care cel putin un administrator de baze de date certificat Oracle.Experienta de cel putin doi ani, studii superioare. Pentru fiecare se va prezenta CV-ul.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pret
70%
Descriere:
2.
Echipa de lucru
20%
Descriere:
3.
Timpul de raspuns la sesizare
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.03.2007 10:30
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: Casieria organizatorului: Ploiesti, B-dul Republicii, Nr. 2-4, etaj II, camera 206
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.03.2007 10:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.03.2007 11:00
Locul: Ploiesti, B-dul Republicii, Nr. 2-4, Etaj IV, camera 415-416
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputerniciti ai ofertantilor si membri comisiei de evaluare
VI.1) Contractul este periodic
Da
Programul estimat de publicare a anunturilor viitoare: Ianuarie 2008
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu, nr. 38, sector I, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021-3104642, Fax: 021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Str. Emil Zola, Nr. 4, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100043, Romania, Tel.0244-522445, Email: [email protected]
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul judetean Prahova, Directia Juridic Contencios si Administratie Locala
Adresa postala: B-dul Republicii, Nr. 2-4, ,Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100066, Romania, Tel.0244-406700, Email: [email protected], Adresa internet (URL): www.cjph.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.02.2007 15:04