Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Asistenta tehnica pentru sprijin institutional in cadrul activitatilor aferente verificarii cererilor de rambursare si a verificarilor la sediul Beneficiarilor POS Transport


Anunt de participare numarul 120464/03.05.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Transporturilor
Adresa postala:  Bd. Dinicu Golescu, nr. 38, Sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Punct(e) de contact:  Gabriela Teletin, etaj 1, camera 17, Tel. +40 21 319.61.27, In atentia:  Gabriela Teletin, Email:  [email protected], Fax:  +40 21 311.05.65, Adresa internet (URL):  www.ampost.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: Autoritate de stat care elaboreaza strategia si reglementarile specifice de dezvoltare in domeniul transporturilor
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Asistenta tehnica pentru sprijin institutional in cadrul activitatilor aferente verificarii cererilor de rambursare si a verificarilor la sediul Beneficiarilor POS Transport
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Romania
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acordarea de asistenta tehnica AM POS-T pentru imbunatatirea calitatii certificarii cheltuielilor eligibiledin cadrul cererilor de rambursare solicitate de Beneficiarii POST si monitorizarea financiara eficienta a contractelor de servicii si lucrari aferente dezvoltarii infrastructurii de transport.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79400000-8 - Consultanta in afaceri si in management si servicii conexe (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Intre 588 si 1260 zile lucratoare.
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 250, 558 si 2, 679, 768RON
II.2.2) Optiuni
Da
Conform art. 122 lit. j) din OUG 34/2006 nr de zile lucr. va putea fi extins in lim a max 315/expert
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
23 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Se solicita garantie de participare 25.000 RON. Se solicita garantie de buna executie in valoare de 10% din valoarea contractului, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Modalitatea de finantare: fonduri comunitare si buget de stat. Modalitatea de plata este descrisa in clauzele contractuale, ce fac parte din documentatia de atribuire (factura, OP)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
In cazul ofertei comune castigatoare, grupul de operatori economici va prezenta, inainte de incheierea contractului, dovada legalizarii asocierii.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
*1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din ordonanta - Formularul 3 din sectiunea III a Documentatiei de atribuire, original, semnat, datat si stampilat.
2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta - Formularul 4 din sectiunea III a Documentatiei de atribuire, original, semnat, datat si stampilat.
3. Certificat de atestare fiscala - eliberat de Ministerul Finantelor Publice, Agentia Nationala de Administrare Fiscala, care sa certifice faptul ca societatea nu figureaza cu debite restante la bugetul general consolidat, valabil la data deschiderii ofertelor (original sau copie pe care este mentionat ?conform cu originalul?, semnat si parafat).
4. Certificat constatator - eliberat de Ministerul Justitiei, Oficiul National al Registrului Comertului.
5. Certificat de inregistrare - Emis de Camera de Comert si Industrie nationala sau teritoriala (copie legalizata sau copie pe care este mentionat ?conform cu originalul?, semnat si parafat).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formular nr. 12 ? Declaratie privind capacitatea economica si financiara.Copii ale bilanturilor contabile pentru fiecare dintre cei 3 ani (2008, 2009 si 2010) si pentru fiecare operator economic.Ofertantul trebuie sa asigure respectarea urmatoarelor criterii: media cifrei de afaceri anuale din ultimii trei ani (2008, 2009, 2010)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-sa fie de minim 500.000 euro (echivalent);
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani - Formular nr. 13 ? Declaratie privind capacitatea tehnica.Ofertantul trebuie sa asigure respectarea urmatoarelor criterii: 1. ofertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) a prestat, in ultimii 3 ani, cel putin 1 proiect in domeniul managementului financiar/monitorizarii financiare a contractelor finantate din fonduri europene rambursabile sau nerambursabile.2. ofertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) este membru activ CECCAR (Corpul Expertilor Contabili si Contabililor Autorizati din Romania) sau CAFR (Camera Auditorilor Financiari din Romania) sau echivalent.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Expert principal 1, 2, 3 si 4**: Studii superioare, de lunga durata, economice absolvite cu diploma de licenta sau Studii superioare, de lunga durata, absolvite cu diploma universitara si master/scoala postuniversitara (cu o durata de minimum 1 an) in domeniul economic absolvit/a cu diploma. Minimum 5 ani experienta dupa dobandirea calitatii de membru activ CECCAR (Corpul Expertilor Contabili si Contabililor Autorizati din Romania) sau CAFR (Camera Auditorilor Financiari din Romania) sau echivalent. Minimum 3 ani experienta in domeniul managementului financiar al proiectelor/programelor finantate din fonduri europene nerambursabile, dintre care minimum 2 ani experienta in domeniul contabilitatii proiectelor finantate din fonduri europene nerambursabile. ** Toti expertii Consultantului trebuie sa fie membri activi CECCAR (Corpul Expertilor Contabili si Contabililor Autorizati din Romania) sau CAFR (Camera Auditorilor Financiari din Romania) sau echivalent. Unul din cei 4 experti principali propusi va fi desemnat Coordonator de proiect. Pentru expertul propus Coordonator de proiect se solicita in plus ca experienta minimum 1 proiect cu finantare din fonduri europene nerambursabile in care a participat in calitate de coordonator de proiect sau similar.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.06.2011 09:59
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.06.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.06.2011 12:00
Locul: Ministerul Transporturilor, B-dul Dinicu Golescu nr. 38, etaj 1, camera 29, Sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ai ofertantilor, maxim 2 persoane pe baza de imputernicire scrisa si depusa odata cu oferta si observatori
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POS-T 2007-2013
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este disponibila de la data publicarii acestui anunt si se obtine gratuit, accesand site-ul www.e-licitatie.ro.Valoarea contractului initial este de 1250558 lei fara TVA, iar aceasta valoare poate fi suplimentata pana la o valoare maxima de 2679768 lei fara TVA.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. +40 21 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  +40 21 310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Arbitraj Comercial International de pe langa Camera de Comert si Industrie a Romaniei
Adresa postala:  B-dul Octavian Goga nr. 2, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030982, Romania, Tel. +40 21 319.27.47, Email:  [email protected], Fax:  + 40 21 319.01.26, Adresa internet (URL):  www.ccir.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator de actul autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Transporturilor si Infrastructurii - Directia Generala Relatii Financiare Externe
Adresa postala:  B-dul Dinicu Golescu nr. 38, Sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Tel. +40 21 319.61.27, Email:  [email protected], Fax:  +40 21 311.05.65
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.04.2011 11:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer