Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Asistenta tehnica pentru sprijin institutional pentru CNCF CFR SA


Anunt de participare numarul 134193/27.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Transporturilor
Adresa postala: Bd. Dinicu Golescu, nr. 38, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: Cristina Badescu, Tel. +40 750032628, In atentia: d-nei Gabriela Teletin, Director, Email: [email protected], Fax: +40 0213110565, Adresa internet (URL): www.mt.ro;www.ampost.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: Autoritate de stat care elaboreaza strategia si reglementarile specifice de dezvoltare in domeniul transporturilor
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Asistenta tehnica pentru sprijin institutional pentru CNCF CFR SA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta in management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Bucuresti si la amplasamentul lucrarilor
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectivul general il constituie sprijinirea CNCF CFR SA in vederea cresterii ratei de absorbtie a fondurilor comunitare infrastructurii feroviare prin POS T.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79400000-8 - Consultanta in afaceri si in management si servicii conexe (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Obiectivul specific este de a oferi asistenta tehnica substantiala (AT) pentru CNCF CFR SA. Asistenta tehnica va fi furnizata Unitatilor de Implementare ale Proiectului si Echipelor de Proiect din cadrul CNCF CFR SA, Sectorului Proiecte Europene si se concentreaza pe urmatorul aspect: asistenta zilnica pentru intarirea capacitatii de gestionare tehnica, financiara si administrativa a proiectelor finantate in cadrul POS T prin instruire si transfer de expertiza in domeniu.
Valoarea estimata fara TVA: intre 30, 223, 923 si 36, 268, 707RON
II.2.2) Optiuni
Da
Achiz de serv simil conf art 122(j)din OUG 34/2006 in lim a max 20% din val init a contr
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
44 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este de 600.000 lei (50% pt IMM). Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. In cazul in care garantia de participare se va constitui prin virament bancar, operatorul economic va vira suma in contulRO53TREZ7005005XXX000180, deschis la ATCP Mun. Bucuresti. Documentul de confirmare se va depune in original odata cu depunerea ofertei.Pentru constituirea scrisorii de garan?ie de participare se va utiliza Formularul nr. 23 din sect. III a Doc. de atribuire Se solicita garantie de buna executie, conform Formularului nr. 27 din sect III a Doc de atrib, in cuantum de 10% din valoarea contractului (5% pt IMM).
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat si fonduri comunitare nerambursabile. Modalitatea de plata este descrisa in clauzele contractuale (factura/OP)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
In cazul ofertei comune castigatoare, grupul de operatori economici va prezenta, inainte de incheierea contractului, dovada legalizarii asocierii.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din ordonanta, Formularul 3 din sect III a Doc de atrib, original, semnat, datat si stampilat;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta, Formularul 4 din sect III a Doc de atrib, original, semnat, datat si stampilat;Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Pentru ofertantii straini se vor considera conditiile aplicabile conform legislatiei din tara de origine;Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Pentru ofertantii straini se vor considera conditiile aplicabile conform legislatiei din tara de origine;Certificat de participare cu oferta independenta, Formularul 6 din sect III a Doc de atrib, original, semnat, datat si stampilat;Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 ind. 1 din ordonanta - Formularul 5 din sec III a Doc de atrib, original, semnat, datat si stampilat.Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt d-na Gabriela Teletin ? director si d-na Alexandra Anghelina - sef serviciu. Certificat constatator - Eliberat de Ministerul Justitiei, Oficiul Registrului Comertului (similar pt ofertantii straini) din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic, care trebuie sa corespunda obiectului contractului. In cazul persoanelor juridice /fizice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic ?i din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic, care trebuie sa corespunda obiectului contractului.In cazul asocierii mai multor operatori economici cerintele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale(certificat constatator emis de ORC) trebuie sa fie indeplinite de catre fiecare asociat.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Media cifrei de afaceri globale pe anii 2009 si 2010 sa fie de minim 6.000.000 Euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul a prestat in ultimii 3 ani: a) servicii de supervizare de lucrari in domeniul infructurii de transport feroviar in conformitate cu conditiile de contract FIDIC sau similare sau b) servicii de consultanta privind management de contracte de lucrari in domeniul infrastructurii de transport feroviar in conformitate cu conditiile de contract FIDIC sau similare (suport institutional sau intarirea capacitatii administrative)Valoarea cumulata a serviciilor similare, incluse in max 5 contracte care indeplinesc cerintele de la pct. a) sau b) sa fie cel putin egala cu 1mil. Eur (echiv).
3 Experti cheie (1, 2, 3) - Expert management de proiect: calificare - studii superioare finalizate cu diploma de licenta sau similar; cunoa?terea limbii romane si/sau engleze nivel excelent; experienta generala - min 5 ani experienta in domeniul proiectelor de infrastructura de transport feroviar (exclus tramvai si metrou): managementul contractelor de lucrari in conformitate cu conditiile de contract FIDIC sau similare si/sau supervizare lucrari in conformitate cu conditiile de contract FIDIC sau similare si/sau suport institutional sau intarirea capacitatii administrative pentru gestionarea proiectelor cu finantare europeana nerambursabila; Experienta specifica: min un proiect de supervizare lucrari in conformitate cu conditiile de contract FIDIC sau similare in care a ocupat pozitia de coordonator de proiect sau similar
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere: Componenta financiara
2.
Oferta tehnica
50%
Descriere: Organizare si metodologie
Punctaj maxim componenta tehnica: 50
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.05.2012 09:59
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.05.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.05.2012 13:00
Locul: Ministerul Transporturilor si Infrastructurii, Bd D Golescu nr. 38, Sect 1, Bucuresti, sala 29 et 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ai ofertantilor, maxim 2 persoane pe baza de imputernicire scrisa si depusa odata cu oferta sau anterior. Acces-poarta G
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fondul European de Dezvoltare Regionala - POS Transport 2007 - 2013
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Transport
VI.3) Alte informatii
Op ec care au incheiat contracte de lucrari sau servicii cu CNCF CFR SA pentru care se acorda sprijin institutional in cadrul prezentului contract nu pot depune oferte, fiind considerati in conflict de interese.Prest incl expertii sai nu vor mai part la proc de achiz publ de serv sau lucr priv infrastr de transp ferov gest de CNCF CFR SA pt care se acorda sprijin institutional in cadrul prez contr pe per in care desfas activ in cadrul contr, fiind in conflict de interese, conf Cap 3 par 2, lit i) din CS. Operatorul economic declarat castigator este obligat sa detina/sa-si deschida cont la Trezorerie, in vederea efectuarii platilor aferente serviciilor prestate in cadrul contractului. Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana. Daca este cazul, oferta va include Acordul de asociere, nelegalizat.In cazul in care pe primul loc in clasament sunt 2 sau mai multe oferte cu punctaje egale, va fi declarata ca?tigatoare oferta cu pre?ul cel mai mic fara TVA, iar in cazul in care exista egalitate, se va solicita reofertare in plic inchis, in termen de 3 zile lucratoare.Valoarea initiala a contractului este de 30, 223, 923 RON fara TVA si poate fi extins pana la max. 36, 268, 707 RON fara TVA.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator de actul autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Transporturilor si Infrastructurii - Directia Proiecte Asistenta Tehnica
Adresa postala: Bd. Dinicu Golescu, nr. 38, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel. +40 750032325, Email: [email protected], Fax: +40 0213110565, Adresa internet (URL): www.mt.ro;www.ampost.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.03.2012 10:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer