Licitatie Publica - Asistenta tehnica pentru sprijinirea Autoritatii de Management si Organismelor Intermediare pentru Programul Operational Regional 2007 2013 pentru imbunatatirea calitatii proiectelor propuse spre finantare in cadrul Axelor prioritare 1-5
Anunt de participare numarul 62336/27.08.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Dezvoltarii, Lucrarilor Publice si Locuintelor
Adresa postala: Str. Apolodor nr.17, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Punct(e) de contact: Blvd. Libertatii nr.12, sector 4, Cod postal: 040129, Tel.+40372111314, In atentia: D-nei Daniela Ionescu, Director Asistenta Tehnica, Email: [email protected], Fax: +40372 111 376, Adresa internet (URL): www.mdlpl.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Sistemul Electronic de Achizitii Publice (SEAP)
Adresa postala: www.e-licitatie.ro, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 0, Romania, Punct(e) de contact: 0, Tel.0, In atentia: 0, Fax: 0, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro , www.mdlpl.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Asistenta tehnica pentru sprijinirea Autoritatii de Management si Organismelor Intermediare pentru Programul Operational Regional 2007 2013 pentru imbunatatirea calitatii proiectelor propuse spre finantare in cadrul Axelor prioritare 1-5
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Locul principal de prestareBaza de operare a proiectului va fi in Bucuresti, insa activitatile se vor derula la sediile Organismelor intermediare POR din Piatra Neamt (jud. Neamt), Braila (jud. Braila), Calarasi (jud. Calarasi), Craiova (jud. Dolj), Timisoara (jud. Timis), Cluj-Napoca (jud. Cluj), Alba Iulia (jud. Alba) si Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Scopul acestui contract consta in sprijinirea Autoritatii de Management pentru Programul Operational Regional 2007 2013 si a Organismelor Intermediare ale acesteia, prin furnizarea de expertiza specializata in acest sens, in: - analizarea fezabilitatii, maturitatii si gradului in care cererile de finantare depuse in cadrul Axelor prioritare 1-5 ale POR raspund obiectivelor acestui program si in formularea de recomandari promotorilor acestor proiecte in vederea imbunatatirii acestora.- imbunatatirea procedurilor interne de lucru si/sau a ghidurilor solicitantului, pe baza constatarilor si recomandarilor efectuate ca urmare a procesului de analiza a cererilor de finantare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74141100-0 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.1)
73220000-0-Servicii de consultanta in dezvoltare (Rev.1)
74142000-6-Servicii conexe managementului (Rev.1)
74542000-0-Servicii de formare a personalului (Rev.1)
80421000-1-Servicii de formare specializata (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform documentatiei de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 5, 000, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
11 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia pt participare va fi sub forma Scrisorii de garantie bancara, 20.000 EUR. Pt. ofertantii din IMM, garantia este redusa cu 50%.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contractul este finantat din fonduri comunitare, prin Programul National PHARE 2006, componenta Coeziune Economica si Sociala.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Ofertantii se pot asocia in conditiile prevazute in Fisa de Date a Achizitiei
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-incadrarea la art.180/OUG 34/2006 sau laart.181/OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura.
- Ofertantul nu are dreptul: a)sa participe la 2/mai multe asocieri de operatori economici; b)sa depuna candidatura/oferta individuala si o alta candidatura/oferta comuna; c)sa depuna oferta individuala si sa fie nominalizat ca subcontractant in alte oferte; d)Intreprinderile afiliate au dreptul de a participa in cadrul aceleiasi proceduri de atribuire, dar numai in cazul in care participarea acestora nu este de natura sa distorsioneze concurenta.-Existenta unei forme de inregistrare si/sau atestare/apartenenta din punct de vedere profesional-Ofertantul trebuie sa fie abilitat sa presteze activitati de natura celor solicitate prin specificatiile tehnice.AC are obligatia de a exclude din procedura orice ofertant despre care are cunostinta ca, in ultimii 5 ani, a fost condamnat prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani. AC are dreptul de a solicita ofertantilor sa prezinte documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.
AC are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autorit. competente ce emit documente relevante pt. verificarea datelor din Declaratiile ofertantilor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Cifra de afaceri anuala a ofertantului pentru fiecare din ultimii 3 ani (2005, 2006, 2007) Atentie! In cazul ofertelor individuale (depuse de un singur operator economic) se va lua in considerare cifra de afaceri anuala a acestuia pe fiecare dintre cei 3 ani de referinta indicati. In cazul ofertelor comune (depuse de o asociere), se va lua in calcul cifra de afaceri anuala a asocierii respective pentru fiecare dintre cei 3 ani de referinta mentionati, calculata ca medie aritmetica anuala a cifrelor de afaceri anuale individuale ale fiecaruia dintre asociati!
b)Rezultatul anual net al exercitiului ofertantului pentru fiecare din ultimii 2 ani (2006, 2007) Atentie! In cazul ofertelor individuale (depuse de un singur operator economic) se va lua in considerare rezultatul anual net al exercitiului acestuia pe fiecare dintre cei 2 ani de referinta indicati. In cazul ofertelor comune (depuse de o asociere), se va lua in calcul rezultatul anual net al exercitiului pentru asocierea respectiva pentru fiecare dintre cei 2 ani de referinta mentionati, calculat ca suma a rezultatelor anuale nete individuale ale fiecaruia dintre asociati!
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Minimum 2.500.000 euroIn cazul ofertantilor care se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, cuantumul cifrei de afaceri minime solicitate este redus cu 50%.Pozitiv
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Efectivele anuale ale personalului angajat de catre ofertant (individual sau asociere in ansamblu) pe fiecare dintre anii2005, 2006 si 2007b)indeplinirea si finalizarea cu succes, in ultimii 3 ani, a minim 2 contracte incluzand furnizarea de servicii de dezvoltare si/sau evaluare de proiecte de investitii finantate din fonduri ale Uniunii Europene.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Minim 30Minim 2 contracte, incluzand furnizarea de servicii de dezvoltare si/sau evaluare de proiecte de investitii finantate din fonduri ale Uniunii Europene, fiecare contract de servicii avand o valoare finala de minim 500.000 euro, cota de participare a ofertantului in aceste contracte fiind de minim 20%.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Gradul de intelegere a contextului, obiectivelor si rezultatelor asteptate ale proiectului
20%
Descriere:
2.
Prezentarea aranjamentelor organizatorice
40%
Descriere:
3.
Matricea Cadru Logic
10%
Descriere:
4.
Oferta financiara
30%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
RO2006/018-147.04.01.01.02
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Alte publicari anterioare
Numarul anuntului in JO: 2008/S118-157093din19.06.2008
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.10.2008 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.10.2008 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.10.2008 10:00
Locul: MDLPL, Blvd. Libertatii nr.12, sector 5, BucurestiEt IV, sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ai ofertantilor, pe baza prezentarii unei imputerniciri scrise si a unui act de identitate, cu fotografie, al persoanei imputernicite.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiectul este finantat prin programul national Phare 2006 pentru Romania, componenta Coeziune Economica si Sociala (prioritatea B, masura d), in baza Memorandumului de Finantare semnat intre Guvernul Romaniei si Comisia Europeana in data de 14 decembrie 2006.
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor CNSC
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+4021/310.4641, Email: [email protected], Fax: +4021/310.4642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Generala Juridica din cadrul Ministerului Dezvoltarii, Lucrarilor Publice si Locuintelor
Adresa postala: Strada Apolodor, nr. 17, latura Nord, Sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Tel.+40372111412, Email: [email protected], Fax: +40372111649, Adresa internet (URL): www.mdlpl.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.08.2008 14:34