Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Asistenta tehnica pentru sprijinirea Autoritatilor de Management si Organismelor Intermediare pentru Programul Operational Regional si Programele Operationale din cadrul Obiectivului 3 al Fondurilor Structurale


Anunt de participare numarul 25802/01.08.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Dezvoltarii, Lucrarilor Publice si Locuintelor
Adresa postala: Str. Apolodor nr.17 sector 5, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Punct(e) de contact: Catalina Petraru, Tel.+(021)311.411.89, ext 1935, Email: [email protected], Fax: +(021)311.41.88, Adresa internet (URL): www.mdlpl.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Asistenta tehnica pentru sprijinirea Autoritatilor de Management si Organismelor Intermediare pentru Programul Operational Regional si Programele Operationale din cadrul Obiectivului 3 al Fondurilor Structurale
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Bucuresti, Neamt, Braila, calarasi, Craiova, Timisoara, Cluj, Alba Iulia, Oradea, Suceava, Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Elaborare strategie de management al schimbarii organizationale pentru trecerea de la Phare la fondurile structurale; training pentru personalul institutiilor beneficiare si manuale de proceduri in realizarea managementului si implementarii Programelor Operationale
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74141100-0 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.1)
73220000-0-Servicii de consultanta in dezvoltare (Rev.1)
74142000-6-Servicii conexe managementului (Rev.1)
74542000-0-Servicii de formare a personalului (Rev.1)
80421000-1-Servicii de formare specializata (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform documentatiei de atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 200, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Scrisoarea de garantie bancara in original de 20.000 EUR. Pt IMM-uri cuantumul se reduce cu 50%. AC poate respinge Scrisoarea conform verificarilor efectuate de autoritatile bancare romanesti.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contractul este finantat din fonduri comunitare, prin Programul National PHARE 2005, componenta Coeziune Economica si Sociala.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Ofertantii se pot asocia in conditiile prevazute in Fisa de Date a Achizitiei
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul nu poate: participa la doua sau mai multe asocieri; depune oferta individuala si o alta comuna; depune oferta individuala si sa fie subcontractant in alta oferta; Se exclude un ofertant care: in ultimii 5 ani, a fost condamnat prin hotarare definitiva pentru participare la activitati criminale, coruptie, frauda, spalare de bani; este in stare de faliment ori lichidare, are afacerile conduse de un administrator judiciar; nu si-a platit impozitele, taxele si asigurarile sociale; a fost condamnat, in ultimii 3 ani, prin hotararea definitiva de atingerea eticii profesionale sau comiterea unei greseli profesionale; prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri anuala a ofertantului (in cazul ofertantilor individuali) SAU cifra de afaceri medie anuala a ofertantului (in cazul asocierilor) pentru fiecare din ultimii 3 ani (2004, 2005, 2006);Profitul anual al ofertantului (individual sau asociere) pentru fiecare din ultimii 2 ani (2005, 2006).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Minim 1.500.000 euroIn cazul ofertantilor care se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, cuantumul cifrei de afaceri minime solicitate este redus cu 50%.Pozitiv
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Efectivele medii anuale ale personalului angajat pe ultimii 3 ani (2004, 2005, 2006). Indeplinirea in ultimii 3 ani, de catre ofertant de contracte incluzand furnizarea de servicii de formare profesionala in domeniul gestionarii de programe/proiecte finantate prin FEDR. Proportia in care contractul de servicii urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Minim 20Minim 2 contracte, fiecare cu o valoare finala de minim 100.000 euro, corespunzatoare cotei de participare a ofertantului.Minim 20 Minim 2 contracte, fiecare cu o valoare finala de minim 100.000 euro, corespunzatoare cotei de participare a ofertantului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Gradul de intelegere a contextului, obiectivelor si rezultatelor asteptate ale proiectului
8%
Descriere:
2.
Metodologia de prestare a serviciilor
26%
Descriere:
3.
Planificarea in timp a activitatilor pe perioada contractului
12%
Descriere:
4.
Calificarile expertilor principali solicitati prin documentatia de atribuire
24%
Descriere:
5.
Oferta financiara
30%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.09.2007 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.09.2007 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.09.2007 11:00
Locul: Ministerul Dezvoltarii, Lucrarilor Publice si LocuintelorBlvd. Libertatii nr.12, sector 5, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ai ofertantilor, pe baza prezentarii unei imputerniciri scrise si a unui act de identitate, cu fotografie, al persoanei imputernicite.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiectul este finantat prin programul national Phare 2005 pentru Romania, componenta Coeziune Economica si Sociala (prioritatea E, masura a), in baza Memorandumului de Finantare semnat intre Guvernul Romaniei si Comisia Europeana in data de 27 iulie 2006.
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire va fi publicata pe SEAP (www.e-licitatie.ro) si www.mdlpl.ro (Sectiunea achizitii publice).Solicitarile de clarificari se vor inainta catre persoana de contact indicata in acest Anunt, prin fax (la nr. +4021/311.4188), e-mail ([email protected]) sau posta (la adresa: Ministerul Dezvoltarii, Lucrarilor Publice si Locuintelor, B-dul Libertatii 12, Et. 4, Camera 411b, Sector 5, Bucuresti, Romania). Clarificarile vor fi publicate in aceleasi locatii mentionate mai sus. Raspunsurile la clarificari vor fi publicate in SEAP si pe pagina de Internet a Ministerului Dezvoltarii, Lucrarilor Publice si Locuintelor. Toate clarificarile transmise vor fi semnate de luare la cunostinta de catre ofertant si anexate la oferta. Este recomandat ca acestea sa fie transmise pana cel mai tarziu la 31.08.2007. Data limita de transmitere a raspunsului la clarificari: 5.09.2007.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor CNSC
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+4021/310.4641, Email: [email protected], Fax: +4021/310.4642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Generala Juridica din cadrul Ministerului Dezvoltarii, Lucrarilor Publice si Locuintelor
Adresa postala: Strada Apolodor, nr. 17, latura Nord, Sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Tel.+4021/301.1609, Fax: +4021/336.8512
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.07.2007 13:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer