Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Asistenta tehnica pentru sprijinirea Centrului National de Formare a Personalului din Invatamantul Preuniversitar (C.N.F.P.)


Anunt de participare numarul 46185/13.03.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Dezvoltarii, Lucrarilor Publice si Locuintelor
Adresa postala: Str. Apolodor nr.17 sector 5, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040129, Romania, Punct(e) de contact: Ana Bacalu, Tel.+40372111333, Email: [email protected], Fax: 0040 372 111 376, Adresa internet (URL): www.mdlpl.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Asistenta tehnica pentru sprijinirea Centrului National de Formare a Personalului din Invatamantul Preuniversitar (C.N.F.P.)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Bucuresti (C.N.F.P.), insa activitatile se vor derula si la sediile C.R.F.P. din Piatra Neamt (jud. Neamt), Constanta (jud. Constanta), Targoviste (jud. Dambovita), Pitesti (jud. Arges), Ploiesti (jud. Prahova), Resita (jud. Caras Severin), Targu Jiu (jud. Gorj), Bucuresti Slatina (jud. Olt), Cluj-Napoca (jud. Cluj), Brasov (jud. Brasov), Oradea (jud. Bihor), Miercurea Ciuc (jud. Harghita), Buzau (jud. Buzau), Iasi (jud. Iasi) si Timisoara (jud. Timis)
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
· Monitorizarea, consilierea si evaluarea permanenta a furnizorilor de formare si a programelor aflate in derulare si a furnizorilor din cadrul Schemelor de granturi, Instruire si suport pentru CNFP si 16 CRFP in elaborarea de studii privind impactul programelor de formare continua acreditate la diferite niveluri ale sistemului educational, respectiv la nivelul comunitatii locale. Elaborarea unui studiu de impact dupa implementarea programelor de formare continua din cadrul Schemelor de Granturi din Phare 2005 si Phare 2006.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74141100-0 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.1)
74142000-6-Servicii conexe managementului (Rev.1)
80421000-1-Servicii de formare specializata (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform Documentatiei de Atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 500, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia pentru participare se va constitui sub forma Scrisorii de garantie bancara in original, pentru suma de 10.000 EUR-vezi DA Sec.VI.3 Garantie de participare
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contractul este finantat din fonduri comunitare, prin Programul National PHARE 2006, componenta Coeziune Economica si Sociala.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Ofertantii se pot asocia in conditiile prevazute in Fisa de Date a Achizitiei
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
AC exclude din prezenta procedura orice ofertant care, in ultimii 5 ani, a fost condamnat prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani.
AC exclude din prezenta procedura pentru orice ofertant in situatiile prevazute in DA la Sec. V.1.3. precum si : a) faliment ori lichidare, afacerile sunt conduse de un administrator judiciar sau activitatile sunt suspendate ori fac obiectul unui aranjament cu creditorii/intr-o situatie similara cu cele anterioare, reglementata prin lege;b) face obiectul unei proceduri legale pentru declararea sa in una dintre situatiile prevazute la lit. a);c) nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre buget, conform prevederilor legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;d) a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;e) prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de AC, in legatura cu situatia proprie aferenta cazurilor prevazute la lit. a) - d)
AC poate solicita ofertantilor documente privind forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica, conform cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri anuala a ofertantului (in cazul ofertantilor individuali) SAU cifra de afaceri medie anuala a ofertantului (in cazul asocierilor) pentru fiecare din ultimii 3 ani (2004, 2005, 2006);Rezultatul net anual al exercitiului pentru ofertant, conform bilantului (in cazul ofertantilor individuali) sau media anuala a rezultatului net al exercitiului pentru ofertant, conform bilanturilor fiecarui asociat (in cazul asocierilor) pentru fiecare din ultimii 2 ani (2005, 2006)(i.eprofitul net)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Minim500.000 euroIn cazul ofertantilor care se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, cuantumul cifrei de afaceri minime solicitate este redus cu 50%.Pozitiv
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Efectivele medii anuale ale personalului angajat de catre ofertant (individual sau asociere) pe ultimii 3 ani (2004, 2005, 2006)2.Indeplinirea si finalizarea cu succes, in ultimii 3 ani, de contracte incluzand furnizarea de servicii de monitorizare si elaborare de studii de impact pentru scheme de investitii finantate din fonduri CE3. Indeplinirea si finalizarea cu succes, in ultimii 3 ani de contracte incluzand furnizare de servicii in domeniul formarii continue a personalului didactic si a managerilor din invatamantul preuniversitar4. Proportia in care contractul de servicii urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Minim 15Minim 2 contracte, fiecare cu o valoare finala de minim 100.000 euro, corespunzatoare cotei de participare a ofertantului.Minim 2 contracte.Maxim 30% din valoarea initiala a contractului atribuit ca urmare a acestei proceduri.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
1. Gradul de intelegere a contextului, obiectivelor si rezultatelor asteptate ale proiectului
8%
Descriere:
2.
2. Metodologia de prestare a serviciilor
26%
Descriere:
3.
3. Planificarea in timp a activitatilor pe perioada contractului
12%
Descriere:
4.
4. Calificarile expertilor principali solicitati prin documentatia de atribuire
24%
Descriere:
5.
5. Oferta financiara
30%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.04.2008 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.04.2008 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.04.2008 11:00
Locul: Ministerul Dezvoltarii, Lucrarilor Publice si LocuintelorBlvd. Libertatii nr.12, sector 5, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ai ofertantilor, pe baza prezentarii unei imputerniciri scrise si a unui act de identitate, cu fotografie, al persoanei imputernicite.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiectul este finantat prin programul national Phare 2006 pentru Romania, componenta Coeziune Economica si Sociala (prioritatea B, masura d), in baza Memorandumului de Finantare semnat intre Guvernul Romaniei si Comisia Europeana in data de 14 decembrie 2006.
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire va fi publicata pe SEAP (www.e-licitatie.ro) si www.mdlpl.ro (Sectiunea achizitii publice).Solicitarile de clarificari se vor inainta catre persoana` de contact indicata in acest Anunt, prin fax (la nr. ++40372111376), e-mail ([email protected]) sau posta (la adresa: Ministerul Dezvoltarii, Lucrarilor Publice si Locuintelor, B-dul Libertatii 12, Et. 4, Camera 411b, Sector 5, Bucuresti, Romania). Clarificarile vor fi publicate in aceleasi locatii mentionate mai sus. Raspunsurile la clarificari vor fi publicate in SEAP si pe pagina de Internet a Ministerului Dezvoltarii, Lucrarilor Publice si Locuintelor. Toate clarificarile transmise vor fi semnate de luare la cunostinta de catre ofertant si anexate la oferta. Este recomandat ca acestea sa fie transmise pana cel mai tarziu la 12.04.2008. Data limita de transmitere a raspunsului la clarificari: 18.04.2008.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor CNSC
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+4021/310.4641, Email: [email protected], Fax: +4021/310.4642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Generala Juridica din cadrul Ministerului Dezvoltarii, Lucrarilor Publice si Locuintelor
Adresa postala: Strada Apolodor, nr. 17, latura Nord, Sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Tel.+40372111412, Fax: +40372111649
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.03.2008 16:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer