Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Asistenta tehnica pentru sprijinirea evaluarii si selectarii aplicatiilor finantate in cadrul schemei de grant Dezvoltarea Resurselor Umane Servicii Sociale


Anunt de participare numarul 40669/18.12.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL MUNCII SOLIDARITATII SOCIALE SI FAMILIEI
Adresa postala: Calea Plevnei, nr. 46-48, Sector1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010233, Romania, Punct(e) de contact: AMPOSDRU - Serviciul Licitatii, Tel.0040213150207, In atentia: Dragos-Sebastian SAULEA, Email: [email protected], Fax: 0040213150207, Adresa internet (URL): www.mmssf.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.mmssf.ro/website/ro/autoritate.jsp
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Asistenta tehnica pentru sprijinirea evaluarii si selectarii aplicatiilor finantate in cadrul schemei de grant Dezvoltarea Resurselor Umane Servicii Sociale
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: Romania
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acest proiect va fi realizat printr-un contract de asistenta tehnica care va avea ca scop sprijinirea MMFES si celor 8 Organisme Intermediare pentru evaluarea si selectarea cu succes a aplicatiilor depuse in cadrul schemei de grant pentru dezvoltarea serviciilor sociale.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74142100-7 - Servicii de gestionare a proiectelor altele decat pentru lucrarile de constructie (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 150, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantum garantie participare-3.000Euro.Valab. garantie participare-10.03.2008. Cuantum garantie buna executie-10% din valoare contract fara TVA.Cuantum garantie avans vezi Fisa de Date a achizitiei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri nerambursabile Phare 2006/018-147.04.02. Coeziune Economica si Sociala. Platile se fac in conformitate cu prevederile legislatiei nationale in domeniu.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere. Se solicita legalizarea asocierii pentru grupul de operatori numai daca oferta comuna este declarata castigatoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Persoane juridice romane: 1. Declaratie privind eligibilitatea;2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 ale OUG nr. 34/2006;3. Certificat constatator;4. Adresa de la Instanta Competenta /Curtea Districtuala unde isi are sediul compania;5. Certificat de inregistrare;6. Cazier fiscal al firmei.7. Certificat de atestare fiscala;8. Certificat privind impozitele si taxele locale;9. Declaratie de integritate;*Persoane juridice straine: orice document similar emis in tara de origine insotit de traducerea legalizata in limba romana. Pentru fiecare document de calificare emis de Autoritatile din tara de origine, trebuie realizata corespondenta cu documentul similar din Romania cerut pentru persoanele juridice romane.*Declaratie de exclusivitate si disponibilitate a expertilor cheie.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara:
1) Media cifrei de afaceri pe ultimii trei ani (2004, 2005, 2006) a ofertantului (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna in cazul asocierii);2) Profitului operational al ofertantului (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna in cazul asocierii)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1)trebuie sa depaseasca valoarea de 100.000 euro;2)trebuie sa fie pozitiv pe pe ultimii trei ani financiari (2004, 2005, 2006)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara:
1) Ofertantul (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna in cazul asocierii) a finalizat cu succes, in perioada 2004 pana la termenul limita de depunere a ofertei, cel putin 2 proiecte;
2) Ofertantul (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna in cazul asocierii) sa aiba
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1) in valoare de cel putin 150.000 Euro, care au constat in implementarea activitatilor de evaluare si selectie de aplicatii depuse in cadrul unei scheme de grant finantata din fonduri Phare, in domeniul asistentei sociale.2)cel putin 5 persoane angajate permanent care sa lucreze in domeniul relevant pentru acest proiect.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
25%
Descriere:
2.
Calitatea descrierii rationamentului
17%
Descriere:
3.
Calitatea descrierii strategiei
19%
Descriere:
4.
Fezabilitatea planificarii si a graficului de indeplinire a activitatilor
15%
Descriere:
5.
Capacitatea expertului cheie 1 (liderul de echipa) de a implementa proiectul
24%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.01.2008 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.01.2008 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 05.03.2008
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.01.2008 10:00
Locul: MMFES - Autoritatea de Management pentru POSDRU, Calea Plevnei, nr. 46-48, sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de Evaluare si Reprezentatii imputerniciti ai operatorului economic
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul National Phare 2006/018-147.04.02. Coeziune Economica si Sociala
VI.3) Alte informatii
Nu e cazul.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor de pe langa ANRMAP
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0040213104641, Email: [email protected], Fax: 0040213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.0040213195180 sau 0040213195181, Email: [email protected], Fax: 0040213191649 sau 0040213321188, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Muncii, Familiei si Egalitatii de Sanse Autoritatea de Management pentru Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
Adresa postala: Calea Plevnei, nr. 46-48, Sector1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010233, Romania, Tel.0040213150209, Email: [email protected], Fax: 0040213150206, Adresa internet (URL): www.mmssf.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.12.2007 18:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer