Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Asistenta Tehnica pentru Sprijinul Autoritatii de Management pentru POS-T in desfasurarea activitatii de evaluare si selectie a aplicatiilor POS-T


Anunt de participare numarul 120969/11.05.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Transporturilor
Adresa postala:  Bd. Dinicu Golescu, nr. 38, Sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Punct(e) de contact:  Gabriela Teletin, Tel. 0750032623, Email:  [email protected], Fax:  311.05.65, Adresa internet (URL):  www.mt.ro; www.ampost.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: Autoritate de stat care elaboreaza strategia si reglementarile specifice de dezvoltare in domeniul transporturilor
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Asistenta Tehnica pentru Sprijinul Autoritatii de Management pentru POS-T in desfasurarea activitatii de evaluare si selectie a aplicatiilor POS-T
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Asistenta Tehnica pentru Sprijinul Autoritatii de Management pentru POS-T in Desfasurarea Activitatii de Evaluare si Selectie a Aplicatiilor POS-T, prin asigurarea expertizei tehnicesi economice necesare in vederea derularii in conditii optime a procesului de evaluarea a proiectelor POS-T, organizat de Autoritatea de Management pentru Programul Operational Sectorial Transport.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79400000-8 - Consultanta in afaceri si in management si servicii conexe (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Asistenta tehnica in vederea sprijinului AM POS-T in desfasurarea activitatii de evaluare si selectie a aplicatilor POS-T
Valoarea estimata fara TVA: 2, 552, 160RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
20 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Se solicita garantie de participare 51000 lei. Se solicita garantie de buna executie in valoare de 10% din valoarea contractului, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Modalitatea de finantare: fonduri comunitare si buget de stat. Modalitatea de plata este descrisa in clauzele contractuale, ce fac parte din documentatia de atribuire (factura / OP).
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
In cazul ofertei comune castigatoare, grupul de operatori economici va prezenta, inainte de incheierea contractului, dovada legalizarii asocierii.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din ordonanta (Formularul 3 din sectiunea III a Documentatiei de atribuire), Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta (Formularul 4 din sectiunea III a Documentatiei de atribuire), Certificate doveditoare privind plata impozitelor si taxelor la data de 31.03.2011 sau o data ulterioara, Certificat constatator (eliberat de MJ-ONRC), Certificat de inregistrare (emis de CCI nat. sau terit.)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale (Formularul nr. 12 din sectiunea III a Documentatiei de atribuire)
Ofertantul trebuie sa asigure respectarea urmatoarelor criterii:
Media cifrei de afaceri anuale pe ultimii trei ani (2008, 2009, 2010)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
sa fie de minim 1.200.000 Euro (echiv.)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani (Formularul nr.13 din sectiunea III a Documentatiei de Atribuire)Ofertantul trebuie sa asigure respectarea urmatoarelor criterii: ofertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) a prestat, in ultimii 3 ani (impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertelor), servicii privind elaborarea de documente aferente cererilor de finantare (Analize cost beneficiu, Studii de fezabilitate, proiecte tehnice, cereri de finatare) si management de proiect finantat din fonduri nerambursabile pentru proiecte de transport
Informatii privind calificarile si experienta profesionala a expertilor cheie din cadrul echipei de proiect
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Val. proiectului sau a participarii ofertantului a fost de min. 600.000 Euro (echiv).Expert 1 ? Coord de proiect - studii superioare finaliz cu dipl de licenta sau echiv; min. 5 ani exper in proiecte de infr de transp la nivel national (rutier si/sau ferov); exp. spec: min. 3 ani in care a elab/revizuit doc tehnice suport ale cererilor de finantare (SF/PT) pentru proiecte din dom infrastr de transp de interes national, finantate din fonduri europ neramb; min 1 proiect in care a ocupat poz de coord de proiect; Expert 2 ? Exp de mediu - studii superioare finaliz cu dipl de licenta sau echiv; min. 5 ani exper in dom protectiei mediului; min. 1 raport EIM elab pt un proiect de infrastr de transp de interes nat pentru care a fost parcursa procedura EIM completa (rutier si/sau ferovial si/sau naval), Expert 3 ? Economist - studii superioare finaliz cu dipl de licenta sau echiv; min. 5 ani ca ec, in analiza ec si financiara, manag al riscului; min. 3 ani in care a elab analize cost beneficiu complete, pentru proiecte din dom infrastr de transp de interes national, in conf cu regulamentele europ si legisl nationala
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Componenta financiara
2.
Tehnic
40%
Descriere: Organizare si metodologie
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.06.2011 09:59
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.06.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.06.2011 13:00
Locul: Ministerul Transporturilor si Infrastructurii, Bd D Golescu nr. 38, Sect 1, Bucuresti, sala 29 et.1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ai ofertantilor, maxim 2 persoane pe baza de imputernicire scrisa si depusa odata cu oferta sau anterior
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POS T 2007-2013
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este disponibila de la data publicarii acestui anunt si se obtine gratuit, accesand site-ul www.e-licitatie.ro.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. +40 21 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  +40 21 310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Arbitraj Comercial International de pe langa Camera de Comert si Industrie a Romaniei
Adresa postala:  B-dul Octavian Goga nr. 2, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030982, Romania, Tel. +40 21 319.27.47, Email:  [email protected], Fax:  + 40 21 319.01.26, Adresa internet (URL):  www.ccir.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator de actul autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Transporturilor si Infrastructurii - Directia Generala Relatii Financiare Externe
Adresa postala:  B-dul Dinicu Golescu nr. 38, Sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Tel. +40 21 319.61.27, Email:  [email protected], Fax:  +40 21 311.05.65, Adresa internet (URL):  www.mt.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.05.2011 16:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer