Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Asistenta Tehnica pentru supervizarea contractelor de lucrari si a furnizarii de echipamente si Asistenta Tehnica in gestionarea si implementarea proiectului si realizarea comunicarii, informarii si publicitatii pentru Proiectul ?Sistem integrat de manage


Anunt de participare numarul 128328/11.08.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Consiliul Judetean Calarasi
Adresa postala:  Str 1Decembrie 1918, nr1, Localitatea:  Calarasi, Cod postal:  910019, Romania, Punct(e) de contact:  Gheorghe Marian, Tel. 0242311302, Email:  [email protected], Fax:  0242331609, Adresa internet (URL):  www.calarasi.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: administratie publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Asistenta Tehnica pentru supervizarea contractelor de lucrari si a furnizarii de echipamente si Asistenta Tehnica in gestionarea si implementarea proiectului si realizarea comunicarii, informarii si publicitatii pentru Proiectul ?Sistem integrat de management al deseurilor solide in judetul Calarasi?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: Judetul Calarasi
Codul NUTS: RO312 - Calarasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Asistenta Tehnica pentru supervizarea contractelor de lucrari si a furnizarii de echipamente si Asistenta Tehnica in gestionarea si implementarea proiectului si realizarea comunicarii, informarii si publicitatii pentru Proiectul ?Sistem integrat de management al deseurilor solide in judetul Calarasi?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
72224000-1-Servicii de consultanta privind gestionarea proiectelor (Rev.2)
79341400-0-Servicii de campanii de publicitate (Rev.2)
79411000-8-Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
90700000-4-Servicii privind mediul (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
In Caietul de Sarcini sunt prezentate activitatile ce urmeaza a fi prestate in scopul realizarii contractului, specializarile si cantitatile minime necesare realizarii contractului.
Valoarea estimata fara TVA: 8, 852, 632RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
45 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare 150.000lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de Stat 18%, Buget Local 2%, FEDR 80%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl. eligibilitate;Decl. neincadrarea in prevederile art. 181;Certif.constatator Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului sau echiv.-nume complet, sediul, persoanele autorizate/administratori, Cazier judiciar sau echiv. pt. administrator(i) mentionati in Certif. Const.si pt. pers. imputernicita ce semneaza decl. ref.art.180 si art.181;Cazier judic. al comp. (pt statele unde e aplicabil), Certif.atestare fiscala privind plata contributiilor la bugetul de stat consolidat eliberat de Ministerul Finantelor Publice (ANAF), Certif. fiscal privind plata impozitelor si taxelor locale eliberat de administratia locala din zona administrativ-teritoriala in care operatorul / operatorii economici isi are/au sediul, Certif.cazier fiscal eliberat de Ministerul Finantelor Publice, Decl. privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G nr. 34/2006, Certif.constatator eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului sau echivalent: domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea prevederilor legale referitoare la insolventa si faliment din tara de origine a ofertantului sau asupra faptului ca societatea se afla in incapacitate de plata.Certif. inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertuluide pe langa Tribunalul Teritorial.Decl. calitatea participant la procedura.Certif. participare la licitatie cu oferta independenta
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind cifra de afaceri pe ultimii trei ani - media cifrei de afaceri a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii impreuna) pe ultimii trei ani financiari incheiati (2008, 2009, 2010) trebuie sa fie mai mare sau egala cu 10.000.000 lei.Bilanturile contabile aferente exercitiilor financiare 2008, 2009 si 2010, vizate si inregistrate de organele competente in conditiile art. 185 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii din ultimii 3 ani.Cerinta minima: cel putin 1 (un) contract de prestari servicii care sa includa serviciile similare cu obiectul procedurii (asistenta tehnica pentru gestionarea si implementareaproiectelor de mediu, organizarea si derularea unei campanii de comunicare/informare/constientizare publica in domeniul mediului, servicii de supraveghere a lucrarilor din domeniul infrastructurii de mediu), in care valoarea contractului, aferenta serviciilor similare, sa fie de cel putin 8.800.000 lei fara TVA. Inf. resurse umane propuse pt a fi implicate in proiect.Experti principali: Lider de echipa?Coordonator de echipa;Asistent Lider de echipa /Asistent Coordonator de echipa/Inginer Rezident;Expert ingineria mediului;Expert financiar;Expert in achizitii publice;Expert institutional;Expert relatii publice/comunicare;Expert tehnic;Inginer Asigurarea Calitatii;Diriginte de santier atestat pe domeniul de atestare 2.2Constructii civile, industriale si agricole ?Categoria de importanta C;Diriginte de santier atestat pe domeniul de atestare 3.3 Drumuri, poduri, piste de aviatie, transport pe cablu ? de interes local;Diriginte de santier atestat pe domeniile de atestare 6 Lucrari tehnico-edilitare ? 6.1 De alimentari cu apa si canalizare si 8.2 Instalatii Sanitare si termoventilatii;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Diriginte de santier atestat pe domeniile de atestare 6 Lucrari tehnico-edilitare 6.2 De imbunatatiri funciare sau pe domeniulde atestare 5 Lucrari hidrotehnice ? 5.2 Lucrari hidrotehnice ? Categoria de importanta C, experienta pe aceeasi pozitie in implementarea a cel putin un proiect in domeniul managementului deseurilor (reabilitare si inchidere depozite neconforme/constructie depozit ecologic de deseuri);Diriginte de santier atestat pe domeniile de atestare 8 Instalatii aferente constructiilor ? 8.1 Instalatii Electrice si 9.1 Retele electrice;echipa de experti cheie formata din minim 14 membrii.Pentru: Asistent lider de echipa/inginer rezident, expert in ingineria mediului, expert financiar, expert in achizitii publice, expert institutional, expert in relatii publice/comunicare, expert tehnic, ofertantul poate demonstra in mod global exp. prof. specifica.Ofertantul va preciza in lista cu expertii propusi, modul de indeplinire a cerintelor pentru fiecare experienta specifica in parte.Decl. disponibilitate;Decl. lista asociati si subcontractanti;Inf.asocierea;Inf.subcontractantii;certif. sist. Manag. al calitatii pentru ofertant domeniul de activitate corespunzator obiectului procedurii, ISO 9001sau echiv.;certif. Sist. Manag. mediu pentruofertant in domeniul de activitate coresp. obiectului procedurii, conf.ISO14001 sau echiv.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
30%
Descriere: Componenta financiara
2.
punctaj tehnic
70%
Descriere: Pth=P1ob.pr.+P2metod.+P3org/planif.activit.
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.09.2011 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.09.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.09.2011 11:00
Locul: consiliul judetean calarasi
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POS Mediu, AXA 2, DEZVOLTAREA SISTEMELOR DE MANAGEMENT INTEGRAT AL DESEURILOR SI REABILITAREA SITURILOR ISTORICE CONTAMINATE, DMI1.
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC
Adresa postala:  STR.STAVROPOLEOS NR.6, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
-
Adresa postala:  -, Localitatea:  -, Cod postal:  -, Romania, Tel. -, Fax:  -, Adresa internet (URL):  -
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform art.256^2 OUG 34/2006 - 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal, in conditiile ordonantei de urgenta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL JUDETEAN CALARASI
Adresa postala:  1 DECEMBRIE 1918, NR.1, Localitatea:  CALARASI, Cod postal:  910019, Romania, Tel. 0242311301, Email:  [email protected], Fax:  0242331609, Adresa internet (URL):  www.calarasi.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.08.2011 13:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer