Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Asistenta Tehnica pentru supervizarea contractelor de lucrari aferente proiectului Sistem Integrat de Management al Deseurilor Solide in Judetul Vaslui


Anunt de participare numarul 130813/22.09.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL VASLUI
Adresa postala:  Stefan cel Mare nr 79, Localitatea:  Vaslui, Cod postal:  730168, Romania, Punct(e) de contact:  Nistor Madalina, Tel. 0235316.628, Email:  [email protected]; [email protected], Fax:  0235361091, Adresa internet (URL):  www.consiliu.vaslui.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Asistenta Tehnica pentru supervizarea contractelor de lucrari aferente proiectului Sistem Integratde Management al Deseurilor Solide in Judetul Vaslui
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: Judetul Vaslui
Codul NUTS: RO216 - Vaslui
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestatorul va actiona in calitate de Consultant Supervizare pentru contractele de lucrari referitoare la gestionarea deseurilor in Judetul Vaslui din cadrul proiectului Sistem Integratde Management al Deseurilor Solide in Judetul Vaslui.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Consultantul Supervizare va asigura si serviciile de dirigentie de santier pentru lucrarile cuprinse in proiectul privind Sistemul integrat de management al deseurilor solide in Judetul Vaslui, care includ:
?Construirea depozitului de la Rosiesti (prima celula si instalatii auxiliare), inclusiv proiectarea, constructia si punerea in functiune a statiei de sortare si a statiei de tratare a levigatului;
?Construirea a 3.089 platforme unitare pentru amplasarea containerelor de colectare a deseurilor reziduale;
?Construirea a 1.056 platforme unitare pentru amplasarea containerelor de colectare a deseurilor reciclabile;
?Construirea a patru statii de transfer (Vaslui, Barlad, Husi, Negresti);
?Inchiderea, acoperirea si reabilitarea amplasamentelor existente de la Husi, Negresti si Barlad.
Valoarea estimata fara TVA: 6, 030, 372RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
40 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare: 100000 lei. Grantie de buna executie 10% din valoarea fara TVA contractului .
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul European de Dezvoltare Regionala(FEDR), Bugetul de stat, Bugetul local.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006; Cazier judiciar al companiei sau echivalent; Certificate constatatoare sau documente edificatoare pentru dovedirea indeplinirii obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si contributiile pentru asigurarile sociale de stat; Certificat constatator si Certificat de inregistrare emise de Oficiul Registrului Comertului pentru persoane juridice/fizice romane; Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident pentru persoane juridice/fizice straine.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind cifra de afaceri pe ultimii trei ani.
- Bilanturile contabile aferente exercitiilor financiare 2008, 2009 si 2010, vizate si inregistrate de organele competente.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media cifrei de afaceri a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii impreuna) pe ultimii trei ani financiari incheiati (2008, 2009, 2010) trebuie sa fie egala sau mai mare decat 10.000.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii din ultimii trei ani-Formularul 4A, impreuna cu Anexa la Formularul 4A;
-Fisa de informatii privind Experienta similara- Formularul 5A, insotita de copii dupa contract, procese verbale de receptie/echivalent, documente constatatoare sau recomandari din partea beneficiarilor;
-Declaratie privind personalul implicat direct in indeplinirea contractului- Formularul 6A, impreuna cu Anexa la Formularul 6A - Experti principali;
-CV-urile in original, semnate de persoanele propuse pentru indeplinirea contractului, Formularul 7A;
-Copii dupa diplome/ certificate /atestate mentionate in CV-uri;
-Copii dupa carti de munca, contracte de munca, contracte de colaborare sau alte documente echivalente, alte documente relevante din care sa reiasa experienta profesionala generala;
-Copii ale certificatelor emise de angajatori, adeverinte sau referinte care sa probeze experienta indicata in CV si perioada lucrata in domeniile cerute;
-Informatii privind subcontractantii-Formularul 12A, daca este cazul
-Certificat ISO 9001 sau echivalent.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) a prestat in ultimii 3 ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei, cel putin un contract sau maxim 3 contracte de prestari servicii de supraveghere a lucrarilor in proiecte din domeniul de mediu din care cel pu?in unul sa includa servicii similare cu obiectul procedurii (servicii de supraveghere a lucrarilor din domeniul de?eurilor) cu o valoare cumulata de cel putin 5.000.000, 00 lei fara TVA.-Pers min: Lider proiect; Dirig sant dom 2.2-Constr civile, ind si agr; Dirig sant dom 3.3-Drumuri, poduri, piste de aviatie, transport pe cablu-de interes local; Dirig sant dom 6-Lucrari tehnico-edilitare-6.1-De alimentari cu apa si canalizare; Dirig sant dom 6 Lucrari tehnico-edilitare-6.2 De imbunatatiri funciare sau pe domeniul 5 Lucrari hidro-5.2 Lucrari hidro; Dirig sant dom 8-Inst aferente constr-8.1-Inst el si 9.1-Ret el; Ingde Asig a Calit.-Exp cheie 1-Lider de proiect: studii sup de lunga durata, calificare/diploma de Manager de proiect sau echiv, min 5 ani exp prof gen, min 3 ani experienta in supervizarea lucrarilor de infra de mediu, minim 1 proiect de supervizare in infra de deseuri in care a detinut functia de Lider de proiect/Lider de proiect adjunct sau echiv.-Exp cheie 2-6 Dirig sant: studii sup de lunga durata, calificari si competente corespunzatoare, min 5 ani exp prof gen, min 3 ani experienta in calitate de Diriginte de santier autorizat, min 1 contract de supervizare de lucrari de infrastructura de mediu.-Exp cheie 7 Inginerde Asigurare a Calitatii: studii sup de lunga durata, spec in dom asig calit, min 5 ani exp prof gen, exp in cel putin 1 proiect de infra in care a detinut functia de ing de asig a calit.-Exp propusi in oferta nu trebuie sa fie propusi si prin alta oferta depusa pentru aceasta procedura de atribuire.-Exptrebuie sa fie disponibili, capabili si dispusi sa lucreze pentru toata perioada proiectului.-Inf privind partea/partile din contract care vor fi subcontractate.-Asig unui nivel coresp al calitatii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
6727/14.09.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.11.2011 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.11.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.11.2011 11:00
Locul: Consiliul Judetean Vaslui, etaj 1, sala ?Stefan cel Mare?, municipiul Vaslui, str. Stefan cel Mare,
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POS Mediu, Axa prioritara 2 , Domeniul Major de Interventie 1, ?Dezvoltarea sistemelor integrate de management al deseurilor si reabilitarea siturilor contaminate istoric?.Proiect ?Sistem integrat de management al deseurilor solide in judetul Vaslui?.
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
Raspunsurile la clarificarile solicitate de operatorii economici, clarificarile din initiativa autoritatii contractante, notificarile, instiintarile, privind aceasta procedura, vor fi publicate in SEAP, atasate la anuntul de participare, la sectiunea « Documentatie si clarificari ». Operatorii economici care intentioneaza sa depuna oferta au obligatia de a urmari/accesa site-ul www.e-licitatie.ro unde este publicat anutul/invitatia de participare, pana la data depunerii ofertelor, pentru a lua cunostinta de acestea si a se conforma.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile Ordonante de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Vaslui
Adresa postala:  Str. Stefan cel Mare, nr. 79, Localitatea:  Vaslui, Cod postal:  730168, Romania, Tel. 0235361095, Email:  [email protected], Fax:  0235361091, Adresa internet (URL):  www.cjvs.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.09.2011 09:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer