Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Asistenta Tehnica pentru supervizarea contractelor de lucrari si a furnizarii de echipamente si Asistenta Tehnica in gestionarea si implementarea proiectului si realizarea comunicarii, informarii si publicitatii pentru Proiectul ?Sistem integrat de manage


Anunt de participare numarul 134715/12.04.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Consiliul Judetean Calarasi
Adresa postala: Str 1Decembrie 1918, nr1, Localitatea: Calarasi, Cod postal: 910019, Romania, Punct(e) de contact: Marian Gheorghe, Tel. +40 0242311302, Email: [email protected], Fax: +40 0242315083, Adresa internet (URL): www.calarasi.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: administratie publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Asistenta Tehnica pentru supervizarea contractelor de lucrari si a furnizarii de echipamente si Asistenta Tehnica in gestionarea si implementarea proiectului si realizarea comunicarii, informarii si publicitatii pentru Proiectul ?Sistem integrat de management al deseurilor solide in judetul Calarasi?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: judetul calarasi
Codul NUTS: RO312 - Calarasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Asistenta Tehnica pentru supervizarea contractelor de lucrari si a furnizarii de echipamente si Asistenta Tehnica in gestionarea si implementarea proiectului si realizarea comunicarii, informarii si publicitatii pentru Proiectul ?Sistem integrat de management al deseurilor solide in judetul Calarasi?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
71520000-9-Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
72224000-1-Servicii de consultanta privind gestionarea proiectelor (Rev.2)
79341400-0-Servicii de campanii de publicitate (Rev.2)
90700000-4-Servicii privind mediul (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 8, 852, 632RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
40 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare in valoare de: LOT 1:100.000lei, LOT 2:20.000 lei, LOT 3:20.000 lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 120 de zile calendaristice de la de la termenul limita de primire a ofertelor.Garantia de participare va fi constituita in favoarea Autoritatii Contractante conform prevederilor art. 86 din HG 925/2006 prin instrument de garantare, in original, emis in conditiile legii, de o banca sau de o societate de asigurari, in cuantumul si pentru perioada prevazuta sau ordin de plata, in cont RO65TREZ2015006XXX000200 DESCHIS LA TREZORERIA MUNICIPIULUI CALARASI.Autoritatea Contractanta poate solicita extinderea perioadei de valabilitate a ofertei. In cazul in care ofertantul isi extinde perioada de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi prelungita in mod corespunzator. In situatia in care ofertantul refuza extinderea valabilitatii, acesta va fi exclus din procedura. Garantia de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA si se va constitui: ordin de plata in contul autoritatii contractante; Consiliului Judetean Calarasi, CF: 4294030, cont: RO22TREZ7005005XXX000156, deschis la: TREZORERIA CALARASI, scrisoare de garantie bancara de buna executie, in original, instrument de garantare emis de o societate de asigurari Formularul 5, care va deveni anexa la contract (anexa VIB) ? original sau retinere succesiva din facturi.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- Buget de Stat 18%, Buget Local 2%, FEDR 80%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea Cerinta obligatorie: Formularul 1A. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 Cerinta obligatorie: Formularul 2A. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.3. Certificate privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul de stat consolidat si bugetul local a. Certificat de atestare fiscala privind plata contributiilor la bugetul de stat consolidat eliberat de Ministerul Finantelor Publice (ANAF), original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. b. Certificat fiscal privind plata impozitelor si taxelor locale eliberat de administratia locala din zona administrativ-teritoriala in care operatorul / operatorii economici isi are/au sediul, original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Certificatele fiscale vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.4. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G nr. 34/2006 Operatorul economic va completa Formularul 16 A: ?Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G nr.34/2006?. Ofertantul / Candidatul / Ofertantul asociat / Subcontractantul care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante (Raducu George Filipescu ? Presedintele Consiliului Judetean Calarasi, Daniel Stefan Dragulin ? Vicepresedinte al Consiliului Judetean Calarasi, Liviu Virtejanu ? Vicepresedinte al Consiliului Judetean Calarasi, Sorin Vasilescu ? Director Executiv Directía Tehnica, Gabriela Aldea ? Director Directia Management Proiecte, Paraschiva Muresanu ? Director Directia Economica, Marian Gheorghe ? consilier, Mihai Poteaca ? ref. de specialitate, Veronica Dragulin ? manager public, Gina Popescu ? consilier, Simona Mustatea ? consilier, Decu Daniel ? consilier, Robert Plesa ? consilier, Baicu Emanuela ? consilier) este exclus din procedura de atribuire. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.5. Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie Cerinta obligatorie: Operatorul economic (lider, asociat) va completa Formularul 9A - Declaratie privind calitatea de participant la procedura. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Alaturi de Formularul 9A, operatorul economic va completa si Formularul 10A - Declaratia privind informatii despre subcontractanti si partea/partile din contract care sunt indeplinite de acestia, cu exprimarile valorice ale acestor parti. Acest formular va fi prezentat doar de liderul asocierii insa va fi semnat de toti membrii asocierii. In cazul in care ofertantul nu intentioneaza sa se asocieze sau sa subcontracteze, se va completa Formularul 10A cu mentiunea ?Nu este cazul?. Informatii privind subcontractantii. Operatorul economic trebuie sa completeze lista cuprinzand subcontractantii cu mentionarea datelor de recunoastere si a partii ce va fi subcontractata in exprimare valorica- Formularul 12A6. Declaratie pe propria raspundere cu privire la participarea la licitatie cu oferta independenta. Ofertantul va prezenta Formularul 15A CERTIFICATUL de participare la licitatie cu oferta independenta prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta. In cazul unei asocieri, aceasta declaratie va fi prezentata in numele asocierii de catre asociatul desemnat lider. Documente care dovedesc capacitatea de exercitare a activitatii profesionale.a) Persoane juridice/fizice romane. Cerinta obligatorie: Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa prezinte : Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului sau echivalent din care sa rezulte nume complet, sediul, persoanele autorizate/administratori, original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. In cazul depunerii in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a documentului in original/copie legalizata. Documentele depuse de ofertanti vor fi valabile la data depunerii ofertelor si trebuie sa ateste ca : domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii; nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea prevederilor legale referitoare la insolventa si faliment din tara de origine a ofertantului sau asupra faptului ca societatea se afla in incapacitate de plata; b) Persoane juridice /fizice straine Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica conform prevederilor legale din tara rezidenta a ofertantului precum si un Certificat de rezidenta Fiscala (evidenta dublei impuneri) sau echivalent, valabil la data depunerii ofertelor. Ofertantii vor trebui sa prezinte o declaratie pe proprie raspundere Formularul 14Aprin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, isi asuma responsabilitatea pentru: a. ? ca in termen de 30 de zile de la comunicarea instiintarii vor prezenta dovada deschiderii punctului de lucru in Romania. b. ? inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, vor imputernici pe unul din asociatii inregistrati in Romania pentru indeplinirea obligatiilor ce ii revin fiecarui asociat, prin legalizarea asociatiei si inregistrarea acestei asocieri la autoritatea fiscala competenta, conform prevederilor legislatiei fiscale din Romania in vigoare. Documentele sa fie valabile la data depunerii ofertelor, prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?si insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie: Operatorul economic trebuie sa prezinte Formularul 3A ? Declaratie privind cifra de afaceri pe ultimii trei ani.Cerinte minime obligatorii: Cifra de afaceri globala medie anuala a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii impreuna) pe ultimii trei ani financiari incheiati (2008, 2009, 2010) trebuie sa fie mai mare sau egala cu: LOT 1: Supervizarea lucrarilor ? 12.000.000 Lei.LOT 2: Asistenta tehnica in gestionarea si implementarea proiectului? 2.600.000 Lei .LOT 3: Relizarea comunicarii, informarii si publicitatii Proiectului ?2.600.000 Lei .
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
A. EXPERIENTA SIMILARA:
Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) a prestat, in ultimii 3 ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei: LOT 1: cel putin 1 (unul) contract de servicii de supraveghere a lucrarilor din domeniul infrastructurii de mediu, prestat in ultimii 3 ani, a carui valoare aferenta serviciilor mentionate, sa fie de cel putin 6.000.000 lei fara TVA. LOT 2: cel putin 1 (unul) contract de asistenta tehnica in gestionarea si implementarea proiectelor de mediu, prestat in ultimii 3 ani, a carui valoare aferenta serviciilor mentionate, sa fie de cel putin 1.300.000 lei fara TVA. LOT3 : cel putin 1 (unul) contract privind realizarea comunicarii, informarii si publicitatii, prestat in ultimii 3 ani, a carui valoare aferenta serviciilor mentionate, sa fie de cel putin 1.300.000 lei fara TVA.
continuare A. EXPERIENTA SIMILARA:
Convertirea in lei si euro, pentru ofertantii romani si straini, se va realiza la cursul mediu comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2008:1 euro = 3, 6827 lei, Anul 2009:1 euro =4, 2373 lei; Anul 2010:1 euro = 4, 2099 lei.
B. INFORMATII PRIVINDRESURSELE UMANE PROPUSE PENTRU A FI IMPLICATE IN PROIECT.
LOT 1: Informatii privindresursele umane propuse pentru a fi implicate in proiect.Operatorul economictrebuie sa prezinte Formularul 6A ? Experti principali (cheie) avand personalul minim necesar format din:
1) Lider de echipa ? Coordonator de echipa.CALIFICARI SI COMPETENTE: studii universitare de lunga durataabsolvite cu diploma de licenta in domeniul tehnic, STUDII SPECIFICE DE MANAGEMENT DE PROIECT: Certificare profesionala /diploma de manager de proiect conform cor 241919 sau echivalent; sau Studii postuniversitare in management de proiect sau echivalent.EXPERIENTA PROFESIONALA GENERALA: minim 5 ani de experientaprofesionala generala.EXPERIENTA PROFESIONALA SPECIFICA: experienta in cel putin 1 proiect (prestat)in care a detinut functia de lider de echipa / lider de echipa adjunct / coordonator / manager de proiect sau echivalent.
continuare B. INFORMATII PRIVINDRESURSELE UMANE PROPUSE PENTRU A FI IMPLICATE IN PROIECT. LOT 1:2)Asistent lider de echipa / asistent coordonator de echipa / inginer rezident. CALIFICARI SI COMPETENTE: studii universitare de lunga durata absolvite cu diploma de licenta in domeniul tehnic.EXPERIENTA PROFESIONALA GENERALA: minim 5 ani de experienta profesionala generala.EXPERIENTA PROFESIONALA SPECIFICA: experienta in cel putin 1 proiect (prestat)in care a detinut functiade lider de echipa / asistent lider de echipa / coordonator / manager de proiect sau echivalent. experienta in cel putin 1 proiect (prestat) de supervizare lucrari de constructie in conformitate cu regulile FIDIC sau echivalent
continuare B. INFORMATII PRIVINDRESURSELE UMANE PROPUSE PENTRU A FI IMPLICATE IN PROIECT. LOT 1:3)Inginerde Asigurare a Calitatii. CALIFICARI SI COMPETENTE: Studii universitare de lunga durata absolvite cu diploma de licenta in inginerie, Specializare in domeniul asigurarii calitatii, EXPERIENTA PROFESIONALA GENERALA: Minim 5 ani de experienta profesionala generala.EXPERIENTA PROFESIONALA SPECIFICA: Experienta in cel putin 1 proiect de infrastructura(prestat) in care a detinut functia de inginer de asigurare a calitatii.
continuare B. INFORMATII PRIVINDRESURSELE UMANE PROPUSE PENTRU A FI IMPLICATE IN PROIECT. LOT 1: DIRIGINTI DE SANTIER: 4) Diriginte de santier atestat pe domeniul de atestare 2.2 Constructii civile, industriale si agricole ?Categoria de importanta C; 5) Diriginte de santier atestat pe domeniul de atestare 3.3 Drumuri, poduri, piste de aviatie, transport pe cablu ? de interes local; 6) Diriginte de santier atestat pe domeniile de atestare 6 Lucrari tehnico-edilitare ? 6.1 De alimentari cu apa si canalizare; 7) Diriginte de santier atestat pe domeniile de atestare 6 Lucrari tehnico-edilitare - 6.2 De imbunatatiri funciare sau pe domeniulde atestare 5 Lucrari hidrotehnice ? 5.2 Lucrari hidrotehnice ? Categoria de importanta C; experienta pe aceeasi pozitie in implementarea a cel putin un proiect in domeniul managementului deseurilor (reabilitare si inchidere depozite neconforme/constructie depozit ecologic de deseuri);
continuare B. INFORMATII PRIVINDRESURSELE UMANE PROPUSE PENTRU A FI IMPLICATE IN PROIECT. LOT 1: DIRIGINTI DE SANTIER:
8) Diriginte de santier atestat pe domeniile de atestare 8 Instalatii aferente constructiilor ? 8.1 Instalatii Electrice , 8.2 Instalatii Sanitare si termoventilatii si 9.1 Retele electrice; Pentru expertii cheie principali - dirigintii de santier (pozitiile 4, 5, 6, 7, 8 ) ofertantul poate sa demonstreze in mod global atestarile pe domeniile specificate. In acest caz ofertantul va preciza in lista cu experti propusi, modul de indeplinire a cerintelor de atestare pentru domeniile specificate in documentatia de atribuire.
continuare B. INFORMATII PRIVINDRESURSELE UMANE PROPUSE PENTRU A FI IMPLICATE IN PROIECT. LOT 2: Informatii privindresursele umane propuse pentru a fi implicate in proiect.Operatorul economictrebuie sa prezinte Formularul 6A ? Experti principali (cheie) avand personalul minim necesar format din: 1) Lider de echipa ? Coordonator de echipa.CALIFICARI SI COMPETENTE: Studii universitare de lunga durataabsolvite cu diploma de licenta in domeniul tehnic, economic, administrativ, juridic sau echivalent;Studii specifice de management de proiect: Certificare profesionala /diploma de Manager de Proiect conform COR 241919 sau echivalent; sau Studii postuniversitare in management de proiect sau echivalent. EXPERIENTA PROFESIONALA GENERALA: Minim 5 ani de experientaprofesionala generala.EXPERIENTA PROFESIONALA SPECIFICA: Experienta in cel putin 1 proiect (prestat)in care a detinut functia de Lider de echipa / Lider de echipa adjunct / Coordonator / Manager de proiect sau echivalent.
continuare B. INFORMATII PRIVINDRESURSELE UMANE PROPUSE PENTRU A FI IMPLICATE IN PROIECT. LOT 2:2) Expert in ingineria mediului. CALIFICARI SI COMPETENTE: Studii universitare tehnice de lunga durata absolvite cu diploma de licenta, Specializare in ingineria mediului, ecologie sau similar.EXPERIENTA PROFESIONALA GENERALA: Minim 5 ani de experienta profesionala generala. EXPERIENTA PROFESIONALA SPECIFICA: Participarea ca expert in ingineria/protectia mediului, in cadrul unui proiect(prestat) care a avut drept obiectiv aplicarea normelor specifice in domeniul protectiei mediului.
continuare B. INFORMATII PRIVINDRESURSELE UMANE PROPUSE PENTRU A FI IMPLICATE IN PROIECT. LOT 2:3) Expert financiar.CALIFICARI SI COMPETENTE: Studii universitare de lunga durata absolvite cu diploma de licenta in domeniul economic / financiar. EXPERIENTA PROFESIONALA GENERALA: Minim 5 ani experienta in domeniul financiar.EXPERIENTA PROFESIONALA SPECIFICA: Experienta in cel putin 1 contract de investitii in infrastructura (prestat ) in calitate de expert financiar .
continuare B. INFORMATII PRIVINDRESURSELE UMANE PROPUSE PENTRU A FI IMPLICATE IN PROIECT. LOT 2:4) Expert in achizitii publice.CALIFICARI SI COMPETENTE: Studii universitare de lunga durata absolvite cu diploma de licenta in domeniul financiar / juridic / tehnic;Certificare profesionala in Achizitii Publice. EXPERIENTA PROFESIONALA GENERALA: Minim 5 ani de experienta profesionala generala. EXPERIENTA PROFESIONALA SPECIFICA: Minim 3 ani experienta profesionala in domeniul achizitiilor publice. Experienta in cel putin 1 proiect (prestat) in care a detinut functia de expert/coordonator in achizitii publice cu atributii specifice privind elaborarea documentatiei de atribuire a proiectului.
continuare B. INFORMATII PRIVINDRESURSELE UMANE PROPUSE PENTRU A FI IMPLICATE IN PROIECT. LOT 2:5) Expert institutional.CALIFICARI SI COMPETENTE: Studii universitare de lunga durata absolvite cu diploma de licenta sau studii postuniv. in domeniul tehnic/protectia mediului/juridic/administrativ/economic.EXPERIENTA PROFESIONALA GENERALA: Minim 5 ani de experienta profesionala generala.EXPERIENTA PROFESIONALA SPECIFICA: Experienta in cel putin 1 proiect (prestat) domeniul serviciilor comunitare de utilitati publice in care a detinut functia de expert institutional. 6) Expert tehnic. CALIFICARI SI COMPETENTE: Studii univ. de lunga durata absolvite cu diploma de licenta in domeniul tehnic. EXPERIENTA PROFESIONALA GENERALA: Minim 5 ani de exp. profesionala generala. EXPERIENTA PROFESIONALA SPECIFICA: Experienta in cel putin 1 proiect de infrastructura(prestat)in care a detinut functia expert tehnic/consultant; Experienta in utilizarea programelor PRIMAVERA, MICROSOFT PROJECT sau similar;
continuare B. INFORMATII PRIVINDRESURSELE UMANE PROPUSE PENTRU A FI IMPLICATE IN PROIECT. LOT 3:
Informatii privindresursele umane propuse pentru a fi implicate in proiect.Operatorul economictrebuie sa prezinte Formularul 6A ? Experti principali (cheie) avand personalul minim necesar format din:
1) Lider de echipa ? Coordonator de echipa. CALIFICARI SI COMPETENTE: Studii universitare de lunga durataabsolvite cu diploma de licenta in domeniul tehnic, economic, administrativ, juridic sau echivalent;Studii specifice de management de proiect: Certificare profesionala /diploma de Manager de Proiect conform COR 241919 sau echivalent, sau Studii postuniversitare in management de proiect sau echivalent. EXPERIENTA PROFESIONALA GENERALA: Minim 5 ani de experientaprofesionala generala.EXPERIENTA PROFESIONALA SPECIFICA: Experienta in cel putin 1 proiect (prestat)in care a detinut functia de Lider de echipa / Lider de echipa adjunct / Coordonator / Manager de proiect sau echivalent.
continuare B. INFORMATII PRIVINDRESURSELE UMANE PROPUSE PENTRU A FI IMPLICATE IN PROIECT. LOT 3:2) Expertin relatii publice/comunicare. CALIFICARI SI COMPETENTE: Studii superioare de lunga durata absolvite cu diploma de licenta sau studii postuniversitare in domeniul relatii publice, comunicare sau similar;EXPERIENTA PROFESIONALA GENERALA: Minim 5 ani de experienta profesionala generala, EXPERIENTAPROFESIONALA SPECIFICA: Experienta in calitate de expert principal in relatii publice / comunicare in realizarea si implementarea a minim o campanie de constientizare / informare in domeniul protectiei mediului.
1. Standarde de asigurare a calitatii.Certificarea sistemului de management al calitatii pentru ofertant in domeniul de activitate corespunzator obiectului procedurii, respectiv ISO 9001 sau echivalent. Nota : Nu se admit operatori economici in curs de certificare. In cazul unei asocieri, fiecare dintre membrii asocierii trebuie sa prezinte documentele solicitate.
2. Standarde de protectie a mediului
Certificarea sistemului de management de mediu pentru ofertant in domeniul de activitate corespunzator obiectului procedurii, in conformitate cu cerintele ISO 14001 sau echivalent (standarde transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului).
Nota : Nu se admit operatori economici in curs de certificare.In cazul unei asocieri, fiecare dintre membrii asocierii trebuie sa prezinte documentele solicitate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.05.2012 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.05.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.05.2012 11:00
Locul: Sediul Consiliului Judetean Calarasi, str. Decembrie 1918, nr.1, Calarasi, Jud. Calarasi.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POS MEDIU
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
VI.3) Alte informatii
1. Daca se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor. Datele de depunere ale ofertelor ?i a ?edintei de deschidere ale acestora se vor comunica in solicitarea transmisa de catrecomisia de evaluare.2. Algoritmul de calcul al criteriului de atribuire - Cea mai avantajoasa oferta din punct de vedere economic - este descris in fisierul ?CRITERIU DE ATRIBUIRE? din CAIETUL DE SARCINI.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 ZILE INCEPAND CU ZIUA URMATOARE LUARII LA CUNOSTINTA DESPRE UN ACT AL AUTORITATII CONTRACTANTE CONSIDERAT NELEGAL IN CONDITIILE ART.256^2 DIN OUG 34/2006 CU MODIFICARILE SI COMPLETARILE ULTARIOARE
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL JUDETEAN CALARASI
Adresa postala: STR. 1 DEC. 1918, NR.1, Localitatea: CALARASI, Cod postal: 910019, Romania, Tel. +40 0242311301, Email: [email protected], Fax: +40 0242315083, Adresa internet (URL): www.calarasi.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.04.2012 09:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer