Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Asistenta Tehnica pentru supervizarea contractelor de lucrari si a furnizarii de echipamente, Asistenta Tehnica in gestionarea si implementarea proiectului, Realizarea comunicarii, informarii si publicitatii pentru proiectul ?Sistem de management integrat


Anunt de participare numarul 142464/13.03.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN MEHEDINTI
Adresa postala: str. traian, nr. 89, Localitatea: Drobeta-Turnu Severin, Cod postal: 220132, Romania, Punct(e) de contact: Sediu, Tel. +40 0372521151, In atentia: LUCIAN BOSOANCA, Email: [email protected], Fax: +40 0372521151, Adresa internet (URL): www.sejmh.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Asistenta Tehnica pentru supervizarea contractelor de lucrari si a furnizarii de echipamente, Asistenta Tehnica in gestionarea si implementarea proiectului, Realizarea comunicarii, informarii si publicitatii pentru proiectul ?Sistem de management integrat al deseurilor solide in judetul Mehedinti?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta in management si servicii conexe
Locul principal de prestare: JUDETUL MEHEDINTI
Codul NUTS: RO413 - Mehedinti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Consiliul Judetean Mehedinti implementeaza cu finantare POS Mediu, Axa prioritara 2 ?Dezvoltarea sistemelor de management integrat al deseurilor si reabilitarea siturilor contaminate istoric?, proiectul Sistem de Management Integrat al Deseurilor Solide in judetul Mehedinti. In Caietele de Sarcini sunt prezentate activitatile ce urmeaza a fi prestate in scopul realizarii contractului, specializarile si cantitatile minime necesare realizarii contractului pentru managementul proiectului, supervizarea lucrarilor de constructii si campanii de constientizare publica in cadrul proiectului? Sistem de management integrat al deseurilor in judetul Mehedinti.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
71328000-3-Servicii de verificare a proiectelor de structuri portante (Rev.2)
71520000-9-Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
79341400-0-Servicii de campanii de publicitate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Consiliul Judetean Mehedinti implementeaza cu finantare POS Mediu, Axa prioritara 2 ?Dezvoltarea sistemelor de management integrat al deseurilor si reabilitarea siturilor contaminate istoric?, proiectul Sistem de Management Integrat al Deseurilor Solide in judetul Mehedinti. In Caietele de Sarcini sunt prezentate activitatile ce urmeaza a fi prestate in scopul realizarii contractului, specializarile si cantitatile minime necesare realizarii contractului pentru managementul proiectului, supervizarea lucrarilor de constructii si campanii de constientizare publica in cadrul proiectului? Sistem de management integrat al deseurilor in judetul Mehedinti.Detalii privind serviciile ce trebuie prestate si documentele ce trebuie livrate beneficiarului de catre prestator sunt prezentate in caietele de sarcini.
Valoarea totala estimata fara TVA este : Lot 1 - Asistenta Tehnica in gestionarea si implementarea proiectului? 1.037.292 lei
Lot 2 -Realizarea comunicarii, informarii si publicitatii ? 1.397.659 lei
Lot 3 -Asistenta Tehnica pentru supervizarea contractelor de lucrari si a furnizarii de echipamente, verificarea proiectelor 2.490.181 lei(Curs BNR din 14.02.2013 - 1 euro = 4, 3844 lei).Suma aferenta procentului de diverse si neprevazute este 0 lei.
Aceasta valoare reprezinta valoarea maxima a fondurilor disponibile pentru indeplinirea contractului.Ofertele care depasesc valoarea fondurilor disponibile pentru acest contract vor fi respinse ca fiind inacceptabile, conform art.36 alin. (1) lit e) din HGR nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, care mentioneaza ca din datele disponibile la ora actuala nu exista posibilitatea disponibilizarii de fonduri suplimentare.
Valoarea estimata fara TVA: 4, 925, 132RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
41 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantum de : Pentru Lot 1-10.000 lei, Lot 2 ? 10.000 lei Lot 3 ? 20.000 leiGarantia de participare va fi constituita in favoarea Autoritatii Contractante in conformitate cuprevederile art. 86 din H.G. 925/2006 prin instrument de garantare, in original, emis in conditiile legii, de o banca sau de o societate de asigurari, in cuantumul si pentru perioada prevazuta sau ordin de plata, in cont CF 4337344 , RO15TREZ4615006XXX000112 deschis la Trezoreria municipiului Drbeta Turnu Severin.Echivalenta lei/valuta se va face cu 5 zile inainte de data limita de deschidere a ofertelor la cursul BNR. Sumele ce se vor retine, in conditiile art.2781 din OUG nr.34/2006, vor fi de: Lot 1 ? 4817, 39 lei Lot 2 ? 5177, 65 lei Lot 3 -6270, 18 lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 120 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si trebuie sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in orginal si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana. (Model orientativ: Formular nr.1) Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA si se constituie conform art.90 din HG 925/2006.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie, precum si cuantumul acesteia: 10 % din pretul contractului, fara TVA.Se poate constitui sub urmatoarele forme: ordin de plata in contul autoritatii contractante ; scrisoare de garantie bancara de buna executie - original; instrument de garantare emis de o societate de asigurari - original; retinere succesiva din facturi. In cazul in care ofertantul alege de a constitui garantia de buna executie prin retineri succesive din facturile inaintate la plata executantul are obligatia de a deschide la unitateaTrezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
-(FEDR), Bugetul de stat, Bugetul local. - POS Mediu Axa prioritara 2 , Domeniul Major de Interventie 1
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.
Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (model? Formular nr.4 ) si cazier judiciar al operatorului economicDocumentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.
2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta
Conditie de calificare: autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) ? documentele prezentate trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul, iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.
Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (model? Formular nr.4 )
Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi prezentate si de tertul sustinator, care are obligatia neincadrarii in prevederile art. 181 lit a) c) indice 1 si d) .
3. Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" ? conform ORDIN ANRMAP 314/2010
Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (model Formular nr.5 )
4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691
Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (model Formular nr.6)
Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat, sunt urmatoarele: Ioan Adrian Duicu ? presedinte, Aladin Georgescu ? vicepresedinte, Adriana Badanoiu ? vicepresedinte, Ciorangan Popescu Daniela ? director economic, Chircu Eleonora Dana ? director tehnic, Lucian Filip - coordonator UIP, Budasca Mariana ? responsabil tehnic, Pavel Cristinel ? responsabil tehnic, Bosoanca Lucian ? responsabil achizitii publice, Ana Maria Muuler - responsabil financiar, Ungureanu Raluca ? responsabil institutional, relatii publice, Tamis Silviu - responsabil juridic, Vuvrea Nicolae ? responsabil institutional .Documentele solicitate pentru neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi prezentate si de tertul sustinator si de subcontractant, daca este cazul, conform ORDIN ANRMAP 170/2012.
5. Certificat de atestare fiscala privind plata contributiilor la bugetul general de stat eliberat de Ministerul Finantelor Publice, din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele - original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul".
6. Certificat fiscal privind plata impozitelor si taxelor locale eliberat de Primarie, din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele - original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul".Persoanele juridice straine vor prezenta in original sau copie legalizata orice documente edificatoare pentru dovedirea indeplinirii obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat, catre bugetul local si catre bugetul asigurarilor sociale, eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente).In cazul in care in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit, nu se emit asemenea documente, ofertantul va prezenta in acest sens o declaratie pe proprie raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratie pe propria raspundere, o declaratie autentica in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau juridice care are competente in acest sens.Nota: Certificatele fiscale vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. In cazul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul de stat, se vor prezenta toate ordinele de plata doveditoare la zi a acestor esalonari, in original sau copii legalizate.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Pentru persoanele juridice romaneCertificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei - Oficiul Registrului Comertului sau echivalent din care sa rezulte domeniul de activitate al ofertantului care sa incuda si obiectul prezentei achizitii(consultanta privind gestionarea proiectelor ? lot 1, realizare de campanii de publicitate ? lot 2, supravegherea lucrarilor prin diriginti de santier ? lot 3), codurile CAEN aferente acestora , numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratori - original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul".In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Documente de confirmare: - Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesareahttp: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)
In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie de afaceri globala a ofertantului ( individual sau asociere de operatori economici ) pe ultimii 3 (trei) ani financiari trebuie sa fie cel putin egala sau echivalentul a : PentruLOT 1 :1.037.392 lei fara TVA
LOT 2 ? 1.397.659 lei fara TVA
LOT 3 -2.490.181 lei fara TVA
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Declaratie privind cifra de afaceri (model orientativ ? Formular nr. 7)2. Documente relevante: Conform art. 185 alin. (2) din O.U.G. nr. 34/2006, autoritatea contractanta accepta orice documente edificatoare lasand la latitudinea operatorilor economici documentele ce vor fi prezentate in vederea indeplinirii acestei cerintei de calificare.Pentru conversia in RON, daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu de referinta publicat de BNR pentru anii respectivi. Pentru conversia monedei LEI/EURO se va utiliza rata de schimb a BanciiNationale a Romaniei la data de 31 decembrie pentru fiecare dintre aniisolicitati.Anul 2010 = 4, 2848 RON; Anul 2011 = 4, 3197 RON, Anul 2012 = 4, 4287 RON
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Asocierea trebuie sa indeplineasca in mod cumultiv cerintele privind capacitatea tehnica si profesionala si situatia economica fi financiara conform criteriilor detaliate mai sus. Se va prezenta un acord de asociere si imputernicirea liderului de a reprezenta asocierea. Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune o oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea. Autoritatea contractanta va solicita ca asocierea sa fie legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, conditie necesara pentru buna indeplinire a contractului. Ofertele depuse de operatori economici care sunt parteneri intr-o asociere trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte: a) Oferta trebuie sa cuprinda toate informatiile solicitate pentru fiecare partener din cadrul asocierii precum si categoriile de servicii/lucrari executate de acestia; b) Oferta trebuie sa fie semnata intr-un mod care obliga legal toti partenerii; c) Unul din membrii asocierii trebuie numit ca partener conducator (Lider de asociatie) - responsabil de contract si aceasta numire trebuie sa fie confirmata printr-o imputernicire scrisa semnata de fiecare partener in parte;d) Oferta trebuie sa includa un acord de asociere prin care sa se stipuleze ca toti partenerii sunt responsabili in mod legal, uniti si individual, pentru realizarea contractului, ca partenerul conducator va fi autorizat sa primeasca si sa transmita instructiuni in numele fiecaruia si tuturor partenerilor si ca realizarea contractului, inclusiv platile, vor fi in responsabilitatea partenerului conducator (Liderului);e) Toti partenerii din cadrul asocierii trebuie sa ramana in aceasta forma asociativa pe toata durata de realizare a contractului;f) Structura sau constituirea asocierii nu va fi modificata, pe durata executarii contractului, decat cu aprobarea prealabila a Autoritatii Contractante si numai in situatii exceptionale. Noua asociere trebuie sa indeplineasca cel putin aceleasi criterii de eligibilitate si de conformitate ca cea initiala.
Ofertantul are obligatia de a prezenta informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze
Cerinta nr. 1Ofertantul sa prezinte o lista a serviciilor prestate in ultimii 3 ani, impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei, insotita de un numar maxim de 3 (trei) certificari de buna executie pentru cele mai importante prestari / documente/ contracte/ parti din contract/ procese verbale de receptie/ etc. emise sau contrasemnate de beneficiar, prin care sa se confirme servicii similare cu obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit. Din aceste documente trebuie sa reiasa beneficiarul, valoarea, obiectul, perioada (inclusiv data semnarii contractului), inclusiv locul de prestare a acestora . Valoarea aferenta serviciilor similare prestate sa fie de cel putin : LOT 1 :1.037.392 lei fara TVALOT 2 ? 1.397.659 lei fara TVALOT 3 -2.490.181 lei fara TVA
1. Manager de proiect - Lider de echipa (Team Leader) responsabil cu actvitatea de asistenta tehnica pentru UIPPentru managerul de proiect cerintele minime obligatorii pe care trebuie sa le indeplineasca sunt : absolvent de studii superioare? diploma de Manager de Proiect emisa de o entitate acreditata conform prevederilor legale; ? implicarea intr-un proiect similar si implicarea intr-un proiect ca manger de proiect
2. Expert in achizitii publice
Pentruexpertul in achizitii publice cerintele minimeobligatorii ce trebuie indeplinite sunt : ?absolvent de studii superioare?certificare profesionala in Achizitii Publice ?participarea la cel putin un proiect, in care a ocupat functia de expert/consultant in achizitii publice 3. Expert financiar Pentru expertul financiar cerintele minimeobligatorii ce trebuie indeplinite sunt:
?absolvent de studii superioare
?participarea la cel putin un proiect similar, in care a ocupat functia de expert/ consultant financiar, care a avut ca scop realizarea de studii financiare sau economice/ sau in managementul financiar al proiectelor sau programelor. 4. Expert de mediu -cerintele minimeobligatorii ce trebuie indeplinite sunt: ? absolvent de studii superioare in unul din domeniile: infrastructura de mediu, ecologie, stiinta mediului sau echivalent; ?participarea la cel putin un proiect similar in care a ocupat functia de expert/specialist/ responsabil de mediu care a avut ca obiect intocmirea de planuri de management de mediu, master plan, sau aplicarea normelor specifice in domeniul protectiei mediului. 5. Expert institutional Pentru expertul institutional cerintele minime obligatorii ce trebuie indeplinite sunt: ?absolvent de studii superioare?participarea la cel putin un proiect similar in care a detinut functia de expert institutional/delegarea serviciilor de operare;
Expertii de la punctele 1-5 sunt solicitati pentru lotul 1.
Pentru Lotul 2 ?1.Responsabil cu implementarea campaniei de constientizare ? lider de echipa Pentruresponsabilul cu implementarea campaniei de constientizare cerintele minimeobligatorii sunt : ?absolvent de studii superioare in oricare din domeniile media, comunicare sau relatii publice
?diploma de Manager de Proiect emisa de o entitate acreditata conform prevederilor legale;?participarea la cel putin un proiect similar , in care a ocupat functia de expert in comunicare sau publicitate
2. Expertin relatii publice/comunicarePentruexpertin relatii publice/comunicare cerintele minimeobligatorii sunt : ?absolvent de studii superioare in oricare din domeniilemedia, comunicare, relatii publice?participarea la cel putin un proiect similar, in care a ocupat functia de expert in comunicare sau publicitatePentru Lotul 3 ? 1. Lider de echipa ? Coordonator de echipaPentruliderul de echipa cerintele minimeobligatorii sunt: ?diploma de Manager de Proiect emisa de o entitate acreditata conform prevederilor legale;
? implicarea intr-un proiect ca si coordonator(indiferent de tipul proiectului) si implicarea intr-un proiect similar (indiferent de pozitia ocupata). 2. Asistent Lider de echipa / Asistent Coordonator de echipa / Inginer Rezident Pentruasistentul liderului de echipa cerintele minimeobligatorii sunt :
?absolvent de studii superioare in domeniul tehnic - inginerie civila si instalatii? implicarea intr-un proiect ca si Asistent Lider de echipa / Asistent Coordonator de echipa / Inginer Rezident (indiferent de tipul proiectului) si implicarea intr-un proiect similar (indiferent de pozitia ocupata)
Experti cheie - DIRIGINTI DE SANTIERExpert cheie 1 Diriginte de santier atestat pe domeniul de atestare 2.2 Constructii civile, industriale si agricole ? Categoria de importanta C,
Expert cheie 2 Diriginte de santier atestat pe domeniul de atestare 3.3 Drumuri, poduri, piste de aviatie, transport pe cablu ? de interes local,
Expert cheie 3 Diriginte de santier atestat pe domeniile de atestare 6 Lucrari tehnico-edilitare ? 6.1 de alimentari cu apa si canalizare
Expert cheie 4 Diriginte de santier atestat pe domeniile de atestare 6 Lucrari tehnico-edilitare ? 6.2 de imbunatatiri funciare sau pe domeniul de atestare 5 Lucrari hidrotehnice ? 5.2 Lucrari hidrotehnice ? Categoria de importanta C.
Expert cheie 5 Diriginte de santier atestat pe domeneniile de atestare 8 Instalatii aferente constructiilor ? 8.1 Instalatii electrice, 8.2. Instalatii sanitare si termoventilatii si 9.1 Retele electrice;
Pentru toate loturileImplementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001 sau echivalent
Pentru toate loturileImplementarea Standardului de Management de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001 sau echivalent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Se va prezenta Formularul nr. 14Fara a i se diminua raspunderea in ceea ce priveste modul de indeplinire a viitorului contract de achizitie publica, conform art. 45 din OUG nr. 34/2006, ofertantul are dreptul de a include in propunerea tehnica posibilitatea de a subcontracta o parte din contractul respectiv.
In cazul in care autoritatea contractanta solicita, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.
Subcontractantul nu trebuie sa se afle in situatia prevazuta de art. 691 din OUG nr. 34/2006, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire.Lista principalelorprestari de servicii prestate in ultimii 3 ani, (Formular nr.8.1)Se vor prezenta: 1. Lista personalului responsabil - personalul de specialitate utilizat direct responsabil de indeplinirea contractului Formularul nr. 15care va fi angajat in cadrul contractului. Aceasta trebuie sa contina nominalizari cel putin pentru expertii principali (cheie).In cazul unei asocieri ofertantii vor prezenta in mod obligatoriu lista comuna cu expertii propusi pentru implementarea proiectului, cu nominalizarea expresa a pozitiei pe care o ocupa fiecare in cadrul proiectului si firma de la care provin.2. Pentru personalul nominalizat in Formularul 15 se vor prezenta CV-urile persoanelor propuse pentru indeplinirea contractului - Formularul 16 - insotite de declaratiile de disponibilitate semnate in original de fiecare expert principal propus in oferta ? Formularul nr. 17. Pentru persoanele responsabile pentru indeplinirea contractului, daca ofertantul nu are angajate astfel de persoane se vor prezenta si angajamentele de participare.3. Copii ale diplomelor de studii si ale certificatelor/atestatelor/autorizatiilorprofesionale obtinute care sa dovedeasca experienta si calificarea mentionate in CV. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita, inaintea comunicarii rezultatelor procedurii, doar in cazul ofertantului clasat pe primul loc, copii ale recomandarilor/referintelor emise de beneficiari si angajatori pentru a demonstra indeplinirea cerintelor minime solicitate.se vor prezenta autorizatiile ISCOfertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001 sau echivalent, un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit pentru fiecare lot in parte.In cazul unei asocieri fiecare dintre asociati trebuie sa prezinte certificatul mai sus mentionatNu se admit ofertanti in curs de certificareOfertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 14001 sau echivalent, un sistem de management de mediupentru activitati care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit pentru fiecare lot in parte.In cazul unei asocieri fiecare dintre asociati trebuie sa prezinte certificatul mai sus mentionatNu se admit ofertanti in curs de certificare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.05.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.05.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.05.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fondul European de Dezvoltare Regionala (FEDR), Bugetul de stat, Bugetul local.POS Mediu Axa prioritara 2, Domeniul Major de Interventie 1 Dezvoltarea sistemelor integrate de management al deseurilor si extinderea infrastructurii de management al deseurilor ??
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial de Mediu - POS Mediu
VI.3) Alte informatii
1. Daca doua sau mai multe oferte sunt clasate pe primul loc, avand preturi egale, atuncipentru desemnarea ofertantului castigator autoritatea contractanta va solicita ofertantilor o noua propunere financiara ca raspuns la solicitarea de clarificari a autoritatii contractante postata in SEAP, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.Valabilitatea ofertei este de :120 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Operatorilor economici ofertanti li se reaminteste faptul ca orice informatie falsa furnizata de acestia in procedura de achizitie publica conduce la excluderea acestora de la participarea la proceduri de atribuire organizate de Autoritatea Contractanta.2.Clauza suspensiva Procedura de atribuire este initiata sub incidenta prezentei clauze suspensive, in sensul ca incheierea contractului de achizitie publica este conditionata de incheierea contractului de finantare cu Ministerul Mediului si Schimbarilor Climatice, directia AMPOS MEDIU (fonduri europene), semnarea contractului facandu-se cu respectarea dispozitiilor art. 94 din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Avand in vedere dispozitiile OUG nr. 34/2006 si HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, Autoritatea Contractanta precizeaza ca va incheia contractul cu ofertantul declarat castigator numai in masura in care fondurile necesare achizitiei vor fi asigurate prin semnarea contractului de finantare cu Ministerul Mediului si Schimbarilor Climatice. In cazul in care, indiferent de motive, contractul de finantare cu Ministerul Mediului si Schimbarilor Climatice nu se va semna, Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a aplica prevederile art. 209 alin (1) lit. c) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, dupa primirea notificarii din partea Ministerul Mediului si Schimbarilor Climatice cu privire la neacordarea finantarii, fiind imposibila incheierea contractului de achizitie publica. Ofertantii din cadrul acestei proceduri inteleg ca Autoritatea Contractanta si/sau Ministerul Mediului nu pot fi considerati raspunzatori pentru vreun prejudiciu in cazul anularii procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia si indiferent daca Autoritatea Contractanta si/sau Ministerul Mediului au fost notificati asupra existentei unui asemenea prejudiciu. Ofertantii din cadrul acestei proceduri accepta utilizarea conditiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumandu-si intreaga raspundere in raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi in situatia descrisa.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
termenele de atac sunt cele prevazute la art 256 indice 2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL JUDETEAN MEHEDINTI - DIRECTIA JURIDICA
Adresa postala: STR TRAIAN NR 89, Localitatea: Drobeta Turnu Severin, Cod postal: 220132, Romania, Tel. +40 0372521151, Email: [email protected], Fax: +40 0372521151
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.03.2013 20:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer