Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Asistenta tehnica pentru supervizarea excutiei lucrarilor din cadrul proiectului "Reabilitarea si modernizarea drumului judetean DJ 142C"


Anunt de participare numarul 81163/26.06.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JudetulMures
Adresa postala: str. Primariei nr.2, Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 540026, Romania, Punct(e) de contact: Carmen Patran, Tel.0265-263211, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0265-268718, Adresa internet (URL): www.cjmures.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Consiliu Judetean Mures
Adresa postala: str. Primariei nr.2, Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 5400026, Romania, Punct(e) de contact: Stan Sorin, etaj, 2 cam 121, interior 1273, Tel.0265263211, Email: [email protected], Fax: 0372651272, Adresa internet (URL): www.cjmures.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Consiliu Judetean Mures
Adresa postala: str. Primariei nr.2, Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 540026, Romania, Punct(e) de contact: Stan Sorin, etaj, 2 cam 121, interior 1273, Tel.0265263211, Email: [email protected], Fax: 0372651272, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Asistenta tehnica pentru supervizarea excutiei lucrarilor din cadrul proiectului "Reabilitarea si modernizarea drumului judetean DJ 142C"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Traseul drumului judetean DJ 142C de la km 6+150 la km 26+650
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Asistenta tehnica pentru supervizarea excutiei lucrarilor din cadrul proiectului "Reabilitarea si modernizarea drumului judetean DJ 142C
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
71521000-6-Servicii de supraveghere a santierului (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Asistenta tehnica pentru supervizarea excutiei lucrarilor din cadrul proiectului "Reabilitarea si modernizarea drumului judetean DJ 142C
Valoarea estimata fara TVA: 392, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
63 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 5000 lei si de buna executie 10% din pretul contractului fara TVA, prin scrisoare de garantie bancara de buna executie
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri de la REGIO, buget de stat, buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
acord de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind eligibilitatea, declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006, certificat constatatator elib. de Minist. justitiei-O.N.R.C. sau echivalent, cazier juduciar(pt. statele unde este aplicabil), certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre stat, certificat pt. plata CAS(pt. autoritatile care nu colecteaza si CAS), certificat privind plata impozitelor, declaratie privind calitatea de participant la procedura, certificat de inregistrare emis de O.N.R.C, autorizatie de functionare-pt. pers. juridice/fizice romane, documente care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional conform cu preved. legale din tara in care ofertantul este rezident-pt. pers. juridice/fizice straine
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
cifra medie anuala de afeceri pe ultimii 3 ani, media profitului operational pe ultimii 3 ani financiari (2006, 2007, 2008) trebuie sa fie pozitiva, rapoartele auditorilor financiari si contabililor autorizati sau cenzorilor la 31.12.2006, 31.12.2007, 31.12.2008, bilanturi contabile, contul de profit si pierderi, toate anexele, la data de 31.12.2006, 31.12.2007, 31.12.2008, vizate de Directia Finante Publice(autoritati competente).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra medie anuala de afeceri pe ultimii 3 ani minim 1.200.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
experienta similara in ultimii 3 ani financiari (impliniti la data depunerii ofertelor), echipa Inginerului trebuie sa indeplineasca conditiile: expert principal cu studii superioare universitare de lunga durata in domeniul constructii de drumuri si poduri, cunoasterea limbii romane sau sa aiba translator, experienta in management de proiecte, atestare ca diriginte de santier pt. lucrari de constructii drumuri si poduri, experienta in supervizare, declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani, fise privind experienta similara, contracte, recomandari din partea autoritatilor beneficiare, certificat ISO 9001 sau echivalent, declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al personalului de conducere, CV pt. expertul principal, declaratie de exclusivitate pt. expertul principal, declaratie privind lista asociatilor si subcontractantilor, acordul de asociere
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cel putin 1 contract de consultanta de supervizare finalizat in ultimii 3 ani de minim 140.000 lei pt. lucrari de drumuri si poduri -expertul principal sa aiba experienta in supervizare in cadrul a cel putin 2 proiecte finantate din fonduri europene si/sau internationale, in acelas domeniu si de aceeasi complexitate cu proiectul dintre care cel putin in unul ca expert principal. -acordul de asociere se va legaliza in termen de 5 zile lucratoare de la instiintarea privind oferta castigatoare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
8775 din 26 iunie 2006
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.07.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.07.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.07.2009 12:00
Locul: sediul Autoritatii contractante etaj, 2, sala mica de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Ofertantii si reprezentantii imputerniciti ai acestora
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POR 2007-2013, Axa prioritara 2-"Imbunatatirea infrastructurii de transport regionale si locale", domeniul de interventie 2.1.
VI.3) Alte informatii
Documentatie de atribuire a contractului pentru executia lucrarii "Reabilitarea si modernizarea drumului judetean DJ 142C" este publicata pe site-ul www.e-licitatie.ro la anuntul de participare nr.77307 din 14.05.2009
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Tribunalul Mures
Adresa postala: str.Bolyai Farkas nr.30, Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 540067, Romania, Tel.0265-260323, Email: [email protected], Fax: 0265-267856, Adresa internet (URL): www.just.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliu National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la data transmiterii comunicarii privind rezultatul aplicarii procedurii
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Mures
Adresa postala: str.Primariei nr.2, Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 540026, Romania, Tel.0265263211, Email: [email protected], Fax: 0265268718, Adresa internet (URL): www.cjmures.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.06.2009 18:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer