Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Asistenta tehnica pentru supervizarea executiei lucrarilor din cadrul proiectului "Parc auto pentru sporturi cu motor"


Anunt de participare numarul 115207/11.02.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JudetulMures
Adresa postala:  str. Primariei nr.2, Localitatea:  Targu Mures, Cod postal:  540026, Romania, Punct(e) de contact:  Carmen Patran, Tel. 0265-263211, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  0265-268718, Adresa internet (URL):  www.cjmures.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Judetul Mures
Adresa postala:  str. Primariei nr.2, Localitatea:  Tirgu Mures, Cod postal:  540026, Romania, Punct(e) de contact:  Stan Sorin, etaj 2, cam. 121, Tel. 0265263211 int. 1273, In atentia:  Stan Sorin, Email:  [email protected], Fax:  0372651272, Adresa internet (URL):  www.cjmures.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Judetul Mures
Adresa postala:  str. Primariei nr.2, Localitatea:  Tirgu Mures, Cod postal:  540026, Romania, Punct(e) de contact:  Stan Sorin, etaj 2, cam. 121, Tel. 0265263211 int. 1273, In atentia:  Stan Sorin, Email:  [email protected], Fax:  0372651272, Adresa internet (URL):  http: //www.cjmures.ro/anunturi.htm
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Asistenta tehnica pentru supervizarea executiei lucrarilor din cadrul proiectului "Parc auto pentru sporturi cu motor"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Localitatile Ungheni si Sinpaul
Codul NUTS: RO125 - Mures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Asistenta tehnica pentru supervizarea executiei lucrarilor din cadrul proiectului "Parc auto pentru sporturi cu motor".
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
71521000-6-Servicii de supraveghere a santierului (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de consultanta pentru supervizarea executiei lucrarilor din cadrul proiectului "Parc auto pentru sporturi cu motor", conform caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 780, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
A.C. isi rezerva dreptul de a achizitiona servicii suplimentare/aditionale.
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
63 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare 14000 lei si garantie de buna executie 10% din pretul contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri europene, buget de stat si buget local.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006. Acordul de asociere va fi legalizat in termen de 5 zile lucratoare de la instiintarea privind oferta castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind eligibilitatea, declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr.34/2006, declaratie privind calitatea de participant la procedura, declaratie prin care se va certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta, certificate constatatoare privind plata taxelor si impozitelor la bugetul local si de stat(inclusiv CAS). Pentru pers. juridice/fizice romane-Certificat de inregistrare si constatator eliberate de M.J.- O.N.R.C.Pentru pers. juridice/fizice straine-documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori aparteneta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani (2007-2009), Bilanturile contabile, Contul de profit si pierderi, toate anexele, la data de 31.12.2007, 31.12.2008, 31.12.2009, vizate si inregistrate la organele competente, Media profitului operational a ofertantului pe ultimii 3 ani financiari (2007, 2008, 2009), Rapoartele auditorilor financiari si ai contabililor autorizati sau cenzori (dupa caz), la data de 31.12.2007, 31.12.2008 si 31.12.2009.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani (2007-2009) trebuie sa fie de minimum 780000 lei -Media profitului operational pe ultimii 3 ani financiari (2007, 2008, 2009)trebuie sa fie pozitiva.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani, Experienta similara cu detalierea proiectelor pentru fiecare prestatie relevanta, Copii ale contractelor prezentate ca experienta similara, recomandare de la beneficiari, declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al personalului de conducere, CV pentru cei doi experti principali, Declaratie de exclusivitate semnata de expertii principali, acord de asociere sau de subcontractare(dupa caz), declaratie privind sanatatea si protectia muncii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
In ultimii 3 ani ani financiari (impliniti la data termenului limita de depunere a ofertelor) sa aiba finalizat cel putin un Contract de consultanta de supervizare, cu o valoare de minim 600000 lei fara TVA, care va acoperi unul sau mai multe din domeniile: lucrari de drumuri, poduri, constructii, instalatii. - Echipa Inginerului trebuie sa aiba minim 2 experti principali. - Expertul principal 1- studii superioare universitare de lunga durata in domeniul constructii de drumuri, sa stie limba romana sau sa aiba translator, sa fie atestat ca diriginte de santier pt. lucrari de constructii drumuri, sa aiba experienta in supervizare in cadrul a cel putin unui proiect de drumuri. Expert principal 2 - studii superioare universitare de lunga durata in domeniul constructii civile, industriale, agricole, sa stie limba romana sau sa aiba translator, sa fie atestat ca diriginte de santier pentru lucrari de constructii civile, sa aiba experienta in supervizare in cadrul a cel putin unui proiect de constructii civile.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1938 din 04.02.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.03.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.03.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.03.2011 11:00
Locul: Sediul autoritatii contractante, etaj 2, cam 121
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Ofertantii si imputerniciti ai acestora.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POR 2007-2013, Axa prioritara 5-Dezvoltare Durabila si Promovarea Turismului, Domeniul major de interventie 5.2.
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala:  str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021-3104641, Email:  [email protected], Fax:  021-3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Mures
Adresa postala:  str.Primariei nr.2, Localitatea:  Tirgu Mures, Cod postal:  540026, Romania, Tel. 0265-263211, Email:  [email protected], Fax:  0265-268718, Adresa internet (URL):  www.cjmures.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.02.2011 17:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer