Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Asistenta tehnica pentru Supervizarea Lucrarilor Reabilitarea si extinderea sistemului de alimentare cu apa si a sistemului de canalizare , Judetul Gorj, Romania


Anunt de participare (utilitati) numarul 65175/01.10.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
APAREGIO GORJ S.A.
Adresa postala: B-dul Constantin Brancusi, nr.19, Localitatea: Targu Jiu, Cod postal: 210185, Romania, Punct(e) de contact: Ion Popescu, Tel.0253 211308, In atentia: Vladaianu Daniel, Email: [email protected], Fax: 0253 211457, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
SC APAREGIO GORJ SA
Adresa postala: Str.Vasile Alecsandri, nr.2, Localitatea: Tirgu Jiu, Cod postal: 210185, Romania, Tel.+40253 - 217653, int.18, Email: [email protected], Fax: +40253 - 211457
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
SC APAREGIO GORJ SA
Adresa postala: Str.Vasile Alecsandri, nr.2, Localitatea: Tirgu Jiu, Cod postal: 210185, Romania, Tel.+40253 - 217653, int.18, Email: [email protected], Fax: +40253 - 211457
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SC APAREGIO GORJ SA
Adresa postala: Str.Vasile Alecsandri, nr.2, Localitatea: Tirgu Jiu, Cod postal: 210185, Romania, Tel.+40253 - 217653, int.18, Email: [email protected], Fax: +40253 - 211457
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Ap
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Asistenta tehnica pentru Supervizarea LucrarilorReabilitarea si extinderea sistemului de alimentare cu apa si a sistemului de canalizare , Judetul Gorj, Romania
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Orasele: Targu Jiu, Motru, Bumbesti-Jiu, Targu Carbunesti, Ticleni , jud. Gorj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Principalele activitati care trebuie desfasurate sunt urmatoarele:
Faza de Pre-constructie
Principalele activitati din faza de pre-constructie vor fi:
- Mobilizarea;
- Introducerea Sistemului Computerizat de Management al Proiectului;
- Pregatirea Manualului de Proceduri pentru Supervizare;
- Manualul de Asigurarea Calitatii;
- Asistenta in obtinerea Autorizatiilor, Licentelor, Aprobarilor, etc.
- Stabilirea unui Mecanism de Comunicare intre Anagajator si UIP;
- Instruirea Angajatorului cu privire la Cerintele Agentiilor de Finantare.
Faza de Constructie
Principalele activitati din faza de constructie vor fi:
- Analizarea Proiectelor Contractorului;
- Analizarea Programului Contractorului;
- Analizarea Sistemului Contractorului pentru AC;
- Initierea si Prezidarea Sedintelor Saptamanale si Lunare;
- Inspectii Regulate pe Santier;
- Analizarea Solicitarilor Lunare pentru Plata ale Contractorului;
- Emiterea Certificatelor Interimare de Plata Lunare;
- Initierea Ordinelor de Variatie;
- Negocierea cu Contractorul referitor la Variatii si Ajustare;
- Aprobarea propunerilor Contractorului pentru Testul la Finalizare;
- Inspectii la Receptie, Certificate, Lista Defecte;
- Consiliere cu privire la Revendicari sau Dispute Contractuale;
- Verificarea si Aprobarea desenelor as-built
- Controlul si Aprobarea Manualului si a Programului de Mentenanta;
- Controlul si Aprobarea Programului de Instruire al Contractorului;
- Organizarea Sistemului de Arhivare.
Faza Post-constructie
Principalele activitati din faza de post-constructie vor fi:
- Inspectii regulate pe parcursul Perioadei de Notificare a Defectelor
- Emiterea Certificatului de Garantie a Lucrarilor (Certificatul de Functionare)
- Raport Final de Supervizare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
71248000-8-Supraveghere a proiectului si documentare (Rev.2)
71521000-6-Servicii de supraveghere a santierului (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Asistenta tehnica pentru Supraveghere Lucrari Reabilitarea si extinderea sistemului de alimentare cu apa si a sistemului de canalizare , Judetul Gorj, Romania ;57 luni
Valoarea estimata fara TVA: 3, 600, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
57 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Scrisoare garantie bancara de participare 75000 lei Scrisoare garantie bancara de buna executie de 10% din valoarea contractului fara TVA Scrisoare garantie bancara pentru returnare avans
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri Europene :83, 37 % Co-finantare nationala :16, 63 %
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/20062. Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei Oficiul Registrului Comertului sau echivalentul3. Cazier judiciar al companiei (pentru statele unde e aplicabil).4. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul fiscal competent.5. Certificat pentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS), valabil la data deschiderii ofertelor6. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, valabil la data deschiderii ofertelorCerinte privind inregistrareaPersoane juridice/fizice romane/straine1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului / autorizatie de functionare / altele echivalente valabile la data deschiderii ofertelor;2. Certificat de inregistrare3. Documente care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Media cifrei de afaceri a ofertantului pe ultimii 3 ani financiari (2005, 2006 si 2007), in domeniul de activitate aferent obiectului contractului trebuie sa fie mai mare sau egala cu echivalentul in lei a 2.000.000 EUR;Media profitului operational a ofertantului pe ultimii 3 ani financiari (2005, 2006 si 2007) trebuie sa fie pozitiva.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorul economic sau membrii grupului de operatori economici sa dovedeasca ca, in ultimii 3 ani financiari, impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei a implementat si finalizat: - cel putin 2 (doua) contracte finalizate de consultanta cu activitati in infrastructura de apa si apa uzata (CPV uri similare cu CPV-urile prezentului contract) fiecare dintre acestea in valoare de cel putin echivalentul in lei a 1.000.000 euroOperatorul economic sau grupul de operatori pune la dispozitia Autoritatii Contractante o echipa de experti care cuprinde 6 experti principali cu studii superioare de lunga durata, experienta profesionala de minim 10 ani in domeniul conform fisei de dateOperatorul economic sa dovedeasca faptul ca este certificat in conformitate cu Standardul pentru Asigurarea Calitatii ISO 9001 sau echivalent (standarde transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului), de catre un organism specializat in domeniu.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
PRETUL OFERTEI
40%
Descriere:
2.
GRADUL DE INTELEGERE A OBIECTIVELOR PROIECTULUI SI A REZULTATELOR ASTEPTATE DE LA OFERTANT
20%
Descriere:
3.
METODOLOGIA DE PRESTARE A SERVICIILOR
20%
Descriere:
4.
ORGANIZAREA SI PLANIFICAREA IN TIMP A ACTIVITATILOR, PE DURATA CONTRACTULUI
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2008/S73-099173 din 15.04.2008
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.11.2008 13:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: La casieria SC APAREGIO GORJ S.A. sau OP vizat de banca privind virarea sumei in contul: RO76BRDE200SV20633972000 Gorj
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.11.2008 13:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.11.2008 10:00
Locul: Targu-Jiu, str. Vasile Alecsandri, nr.2, jud. Gorj, Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai operatorilor ofertanti, observatori UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Sectorial de Mediu Axa 1- Extindere si modernizare a sistemelor de apa si apa uzata.
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bucuresti, Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr. 5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.+4021-319.51.80, Email: [email protected], Fax: +4021-332.12.40, Adresa internet (URL): http: //www.cabuc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor - CNSC
Adresa postala: Str. Stavropoleus, nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+40(0) - 21.310.46.41, Email: [email protected], Fax: +40(0) 21.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SCAPAREGIOGORJSA
Adresa postala: Str. VasileAlecsandri , Nr 2, Localitatea: Tirgu - Jiu, Cod postal: 210185, Romania, Tel.+40(0)-253217653, Email: [email protected], Fax: +40(0)-253211457
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.09.2008 10:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer