Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Asistenta tehnica pentru Supervizarea Lucrarilor Reabilitarea si extinderea sistemului de alimentare cu apa si a sistemului de canalizare , Judetul Gorj, Romania


Atribuirea Contractului
Valoarea Contractului:
9.861.600 RON

Castigatorul Licitatiei: ROMAIR CONSULTING S.R.L.
Anunt de atribuire numarul 65175/30.05.2009
Informatii anunt de participare asociat 62199
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
APAREGIO GORJ S.A.
Adresa postala: B-dul Constantin Brancusi, nr.19, Localitatea: Targu Jiu, Cod postal: 210185, Romania, Punct(e) de contact: Ion Popescu, Tel.0253 211308, In atentia: Vladaianu Daniel, Email: [email protected], Fax: 0253 211457, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Activitatea principala (activitatile principale) a(le) entitatii contractante
- Ap
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Asistenta tehnica pentru Supervizarea LucrarilorReabilitarea si extinderea sistemului de alimentare cu apa si a sistemului de canalizare , Judetul Gorj, Romania
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Orasele: Targu Jiu, Motru, Bumbesti-Jiu, Targu Carbunesti, Ticleni , jud. Gorj
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Principalele activitati care trebuie desfasurate sunt urmatoarele: Faza de Pre-constructiePrincipalele activitati din faza de pre-constructie vor fi: - Mobilizarea;
- Introducerea Sistemului Computerizat de Management al Proiectului;
- Pregatirea Manualului de Proceduri pentru Supervizare;
- Manualul de Asigurarea Calitatii;
- Asistenta in obtinerea Autorizatiilor, Licentelor, Aprobarilor, etc.- Stabilirea unui Mecanism de Comunicare intre Anagajator si UIP;
- Instruirea Angajatorului cu privire la Cerintele Agentiilor de Finantare.Faza de ConstructiePrincipalele activitati din faza de constructie vor fi: - Analizarea Proiectelor Contractorului;
- Analizarea Programului Contractorului;
- Analizarea Sistemului Contractorului pentru AC;
- Initierea si Prezidarea Sedintelor Saptamanale si Lunare;
- Inspectii Regulate pe Santier;
- Analizarea Solicitarilor Lunare pentru Plata ale Contractorului;
- Emiterea Certificatelor Interimare de Plata Lunare;
- Initierea Ordinelor de Variatie;
- Negocierea cu Contractorul referitor la Variatii si Ajustare;
- Aprobarea propunerilor Contractorului pentru Testul la Finalizare;
- Inspectii la Receptie, Certificate, Lista Defecte;
- Consiliere cu privire la Revendicari sau Dispute Contractuale;
- Verificarea si Aprobarea desenelor as-built- Controlul si Aprobarea Manualului si a Programului de Mentenanta;
- Controlul si Aprobarea Programului de Instruire al Contractorului;
- Organizarea Sistemului de Arhivare.Faza Post-constructiePrincipalele activitati din faza de post-constructie vor fi: - Inspectii regulate pe parcursul Perioadei de Notificare a Defectelor- Emiterea Certificatului de Garantie a Lucrarilor (Certificatul de Functionare)- Raport Final de Supervizare.
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
71248000-8-Supraveghere a proiectului si documentare (Rev.2)
71521000-6-Servicii de supraveghere a santierului (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
9, 861, 600RON
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Criterii
Pondere
1.
PRETUL OFERTEI
40%
Descriere:
2.
GRADUL DE INTELEGERE A OBIECTIVELOR PROIECTULUI SI A REZULTATELOR ASTEPTATE DE LA OFERTANT
20%
Descriere:
3.
METODOLOGIA DE PRESTARE A SERVICIILOR
20%
Descriere:
4.
ORGANIZAREA SI PLANIFICAREA IN TIMP A ACTIVITATILOR, PE DURATA CONTRACTULUI
20%
Descriere:
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de participare
Numarul anuntului in JO: 2008/S192-254041din03.10.2008
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 2805 Denumirea: Asistenta Tehnica pentru Supervizarea Lucrarilor "Reabilitare apa si canalizare"jud.Gorj
V.1) Data atribuirii contractului 5/14/2009
V.2) Numarul de oferte primite 4
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
ROMAIR CONSULTING S.R.L.
Adresa postala: Str.Av. Sanatescu, nr.53, sect.1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70000, Romania, Tel.021 319 32 11, Email: [email protected], [email protected], Fax: 021 319 32 15, Adresa internet (URL): www.romair.ro
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 12796000.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 9861600.00 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Sectorial de Mediu Axa 1- Extindere si modernizare a sistemelor de apa si apa uzata.
VI.2) Alte informatii
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bucuresti, Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr. 5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.+4021-319.51.80, Email: [email protected], Fax: +4021-332.12.40, Adresa internet (URL): http: //www.cabuc.ro
Organismul competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor - CNSC
Adresa postala: Str. Stavropoleus, nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+40(0) - 21.310.46.41, Email: [email protected], Fax: +40(0) 21.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SCAPAREGIOGORJSA
Adresa postala: Str. VasileAlecsandri , Nr 2, Localitatea: Tirgu - Jiu, Cod postal: 210185, Romania, Tel.+40(0)-253217653, Email: [email protected], Fax: +40(0)-253211457
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
29.05.2009 11:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer