Licitatie Publica - Asistenta tehnica pentru supervizarea lucrarilor - sursa si retele pentru implementarea proiectului ,,Reabilitarea sistemului de termoficare urbana la nivelul Municipiului Botosani pentru perioada 2009-2028 in scopul conformarii la legislatia de mediu si
Anunt de participare numarul 130677/22.09.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BOTOSANI
Adresa postala: str. Piata Revolutiei nr.1, Localitatea: Botosani, Cod postal: 710236, Romania, Punct(e) de contact: Birou Achizitii Publice, Tel. 0231530143 int.103/0231515142, In atentia: Munteanu Constantin, Email: [email protected], Fax: 0231515142/0231531595, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Asistenta tehnica pentru supervizarea lucrarilor - sursa si retele pentru implementarea proiectului , ,Reabilitarea sistemului de termoficare urbana la nivelul Municipiului Botosani pentru perioada 2009-2028 in scopul conformarii la legislatia de mediu si cresterii eficientei energetice"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: SC ModernCalor SA Botosani
Codul NUTS: RO212 - Botosani
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul presupune Asistenta tehnica pentru supervizarea urmatoarelor activitati :
Activitatea I : Proiectere de capacitati noi in sursa , proiectare retele de transport si distributie
Activitatea II : Executie lucrari, inclusiv demontari/demolari in sursa, executie lucrari pentru realizare retele de transport si distruibutie in Municipiul Botosani
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71356200-0 - Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
71520000-9-Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
71521000-6-Servicii de supraveghere a santierului (Rev.2)
79421100-2-Servicii de supraveghere a proiectelor, altele decat pentru lucrarile de constructie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractul presupune Asistenta tehnica pentru supervizarea urmatoarelor activitati :
Activitatea I : Proiectere de capacitati noi in sursa , proiectare retele de transport si distributie
Activitatea II : Executie lucrari, inclusiv demontari/demolari in sursa, executie lucrari pentru realizare retele de transport si distruibutie in Municipiul Botosani
Valoarea estimata fara TVA: 2, 990, 023RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
40 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de particip este de 14.000 lei si va fi constituita prin virament bancar sau prin scris de garan bancara emisa de o soc bancara sau de asig; gar de buna exec 10% din val contr fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri europene (fondul de coeziune)= 50% Co; finantare nationala = 45%; Co finantare locala =5%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl privind elig, decl privind neincadr in preved art 181 din OUG34/2006, decl privind cal de partic la proced, certif const de plata impoz si taxe locale, cert plataimpoz buget de stat, certif de part la lic cu ofert indep, decl conf art 69-1 din OUG 34/2006, cert de inreg la reg com si cert costatator emis de ORC, cert de rezidenta fiscala ptr pers jurid straine
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale, bilanturile contabile 2008, 2009, 2010
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
CA medie pe ultimii 3 ani = 5.000.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista princip serv din ultimii 3 ani, exper similara - formular, decl privind efectivele medii anuale ale pers de care dispune si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, pers cheie, experienta profesionala a pers cheie(CV-urile) decl privind asociatii/subccontr, certif SR EN ISO9001 sau echiv, certif SR EN ISO 14001 sau echiv, OHSAS 18001 sau schiv
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
max.2 contr similare cu val min 500.000 lei Experti cheie: 1: Manager de Proiect Calif si competente: Dipl de lic in ing Exp prof gen 5 ani in superv lucr infrastr, inclusiv urbana Exp prof specif Exp ca Leader/Leader Adj de Echipa in min 1proiect de superv lucr similare, 2: Ing Asig calit Calif si competente: -Stud sup intr-un domeniu relevant pentru proiect-Certif MEC_ Cod COR ? Manag al sist de manag al calExp prof gen- 5ani de exp Exp prof specifica - cel putin 1 proiect exp in dom sist centralizate de incalz avand atributii privind asig calit3 -Dirig de santier atestat pe dom de atestare constr civile, industr si agricole ? Categ de imp B; exp pe aceeasi pozitie in implem a cel putin un proiect in dom producerii de energ termica si elect.- Dipl de lic in dom constr civile si/sau echiv. relevant ptr proiectExp prof gen 5 ani in dom constrExp prof spec cel putin 1 proiect in dom constr in care sa fi partic ca dirig de santier;4: Ing de proces : Dipl de lic in ing Exp prof gen: 5 ani in infrastr, inclusiv urbana Exp prof specifica: cel putin 1 proiect exp ca ing de procesindom energiei electr si termice;5: Ing Rezident Calif si competente: Dipl de lic in ing; Exp prof gen 5 ani in lucraride infrastr inclusiv urbana Exp prof spec Cel putin 1 proiect exp in superv lucr in dom instalat electr ind;6: Ing Rezident Calif si competente: Dipl de lic in ing Exp prof gen: 5 ani in lucr de infrastr inclusiv urbana Exp prof specifica: Cel putin 1 proiect in superv lucrar in dom instalatiior de automatiz ind7: Ing Rezident Calif si competente: Dipl de lic in ing;Exp prof gen: 5 ani in lucr de infrastructura inclusiv urbana Exp profes specifica: Cel putin 1 proiect in superv lucr de constr care sa fi inclus componente de energie termica;8: Ing Rezident calif si competente: Dipl de licenta in inginerie;Exp prof gen: 5 ani in lucrari de infrastructura inclusiv urbana;Exp prof specifica: Cel putin 1 proiect in superv lucrarilor care sa fi inclus comp pentru reab retele de transport si distrib a energiei termice;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.11.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.11.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.11.2011 11:00
Locul: In sala de sedinte a Consiliului Local Botosani
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Fiecare operator economic va putea fi reprezentat de un imputernicit care are dreptul la un insotitor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fonduri europene (fondul de coeziune)= 50% Co finantare nationala = 45%; Co finantare locala =5%
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
Durata contractului este de 40 de luni inclusiv DNP (perioada de notificare a deficientelor) care este de 12 luni
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal. Pentru contest. depuse la doc. de atribuire data luarii la cunostinta este data publicarii documentatiei in SEAP
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al Primariei Municipiului Botosani
Adresa postala: Piata Revolutiei nr.1, Localitatea: Botosani, Cod postal: 710236, Romania, Tel. 0231502200, Fax: 0231531595
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.09.2011 12:47