Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Asistenta tehnica pentru Supervizarea Lucrarilor " Reabilitarea si extinderea sistemelor de alimentare cu apa si canalizare in judetul Teleorman


Anunt de participare (utilitati) numarul 71527/04.02.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SC APA SERV SA
Adresa postala: str. Vedea nr. 31, Localitatea: Alexandria, Cod postal: 140052, Romania, Punct(e) de contact: FLORICICA CHIVU, Tel.0247311272, Email: [email protected] ; [email protected], Fax: 0247313218
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Ap
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Asistenta tehnica pentru Supervizarea Lucrarilor " Reabilitarea si extinderea sistemelor de alimentare cu apa si canalizare in judetul Teleorman
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: in judetul Teleorman : municipiile Alexandria , Turnu Magurele , Rosiorii de Vede si orasele Videle si Zimnicea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
supervizarea lucrarilor de constructii pentru contractele de lucrari ale proiectului , impartita pe trei faze- faza de pre-constructiefaza de constructiefaza de post-constructie
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
71521000-6-Servicii de supraveghere a santierului (Rev.2)
79421100-2-Servicii de supraveghere a proiectelor, altele decat pentru lucrarile de constructie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 16, 500, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
53 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
- scrisoare de garantie bancara de participare 330.000 Lei.- scrisoare de garantie bancara de buna executie - 10 % din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea se va asigura din urmatoarele surse de finantare: Fondul de Coeziune- reglementat prin prevederile Plan Operational Sectorial de Mediu- aprox.81% si Co-finantare nationala-aprox. 19%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
acord de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte privind situatia personala: 1. Declaratie privind calitatea de participant la procedura;
2. Declaratie privind eligibilitatea;3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006;4. Certificat constatator eliberat de MJ ORC sau echivalentul5. Cazier judiciar al companiei in original Statele in care nu se elibereaza un astfel de document ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere (Formularul 18)6. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul fiscal competent;7 Certificat pentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS), valabil la data deschiderii ofertelor, care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul de stat8. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, valabil la data deschiderii ofertelor, care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul local;Cerinte privind inregistrarea: A. Persoane juridice/fizice romane: 1. Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului/Autorizatie de functionare/ altele echivalente;2. Certificat de inregistrare;B. Persoane juridice/ fizice straine: Documente care dovedesc forma de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Media cifrei de afaceri a ofertantului pe ultimii trei ani financiari in domeniul de activitate aferent obiectului contractului trebuie sa fie mai mare sau egala cu echivalentul in lei a 8.000.000 euro;2. Media profitului operational a ofertantului pe ultimii trei ani financiari trebuie sa fie pozitiva.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Operatorul economic sau membrii grupului de operatori economici sa dovedeasca ca, in ultimii 3 ani financiari, impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei a implementat si finalizat:
- cel putin 2 ( doua ) contracte finalizate de consultanta cu activitati in infrastructura de apa si apa uzata (CPV-uri similare cu CPV-urile prezentului contract) in valoare cumulata de cel putin 8.000.000 leiIn cazul in care ofertantul a avut calitatea de asociat/sub-contractor acest lucru este acceptabil cu conditia ca valoarea serviciilor prestate sa indeplineasca pragul stabilit anterior.
2. Operatorul economic sau grupul de operatori pune la dispozitia Autoritatii Contractante o echipa de experti care cuprinde urmatorii experti principali: Expert principal 1 LIDER DE ECHIPA MANAGER DE PROIECT
Lider/Lider Adjunct de EchipaExpert principal 2: Inginer de Proces Statie Tratare Apa Potabila/Statie de EpurareExpert principal 3: Inginer Rezident, AlexandriaExpert principal 4: Inginer Rezident, Turnu Magurele
Expert principal 5: Inginer Rezident, Rosiori de Vede
Expert principal 6: Inginer Rezident, Zimnicea + VideleDetalii privind cerintele pentru calificarea si experienta expertilor se regasesc in Fisa de date a achizitiei III.2.3- capacitatea tehnica3. Operatorul economic sa dovedeasca faptul ca este certificat in conformitate cu Standardul pentru Asigurarea Calitatii ISO 9001 sau echivalent (standarde transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului), de catre un organism specializat in domeniu.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
CS2
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2008/S134-180199 din 20.07.2008
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.03.2009 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 650 RON
Conditii si modalitate de plata: la casieria SC APA SERV SA , cu sediul in municipiul Alexandria , str. Vedea nr. 31
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.03.2009 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.03.2009 12:00
Locul: sediul SC APA SERV SA , municipiul Alexandria , str. Vedea nr. 31
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare , reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor si observatori UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Sectorial de Mediu - Axa 1: "Extinderea si modernizarea sistemelor de apa si apa uzata" Proiectul se numeste "Reabilitarea si extinderea sistemelor de alimentare cu apa si canalizare in judetul Teleorman"
VI.3) Alte informatii
Adjudecarea prezentului contract exclude participarea aceluiasi ofertant la licitatia pentru servicii de management al proiectului pentru aceeasi Autoritate Contractanta
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stravopoleos nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 0, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): http: /www.cncs.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti , Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5 , sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+4021-319.51.80, Email: [email protected], Fax: +4021-332.12.40
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
in cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestatar despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal .
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC APA SERV SA; persoana de contact : CHIVU FLORICICA
Adresa postala: str. Vedea nr. 31, Localitatea: Alexandria, Cod postal: 140052, Romania, Tel.+40 247311272 ; +40 2473310442, Email: [email protected] ; [email protected], Fax: +40 247313218
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.02.2009 18:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer