Licitatie Publica - Asistenta Tehnica pentru supervizarea lucrarilor de Reabilitare Statie de Epurare ape uzate Eforie Sud
Anunt de participare (utilitati) numarul 118484/02.04.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
S.C RAJA S.A CONSTANTA
Adresa postala: Str Calarasi 22-24, Constanta, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900590, Romania, Punct(e) de contact: Directia Dezvoltare si Finantari Externe, Tel. 0040/241.664046, In atentia: Stelian BUDES, Sef U.I.P.D., Email: [email protected], Fax: 0040/241.661940, Adresa internet (URL): www.rajac.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala
Activitate (activitati)
- Ap?
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Asistenta Tehnica pentru supervizarea lucrarilorde Reabilitare Statie de Epurareape uzate Eforie Sud
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Statia de epurare Eforie Sud, jud Constanta
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestatorul va actiona in calitate de Consultant pentru Supervizarea contractului de lucrari (FIDIC GALBEN) referitoare la Reabilitarea Statiei de epurare a apelor uzate Eforie Sud
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
71248000-8-Supraveghere a proiectului si documentare (Rev.2)
71311000-1-Servicii de consultanta in domeniul lucrarilor publice (Rev.2)
79341000-6-Servicii de publicitate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Asistenta Tehnica pentru supervizarea lucrarilor Reabilitare Statie de Epurare ape uzate Eforie Sud, conform termenilor solicitati in Documentatia descriptiva
Valoarea estimata fara TVA: 3, 418, 343RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
47 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 65.000 leiGarantia de buna executie: 10 % din valoarea contractului, exclusiv TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri europene: 85%Co- finantare nationala: 15%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale despre ofertant; Declaratie privind calitatea de participant la procedura; Imputernicirea privind autorizarea semnaturii ofertei ;Date despre societatea mixta/consortiu; Declaratie privind eligibilitatea; Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale valabil la data deschiderii ofertelor; Certificat privind plata taxelor si impozitelor la bugetul de stat valabil la data deschiderii ofertelor. Pentru Persoane juridice /fizice romane: Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului,
Pentru Persoane juridice /fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte ca au in obiectul de activitateactivitatile ce fac obiectul prezentului contract.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie financiara recapitulativa. Ofertantul trebuie sa demonstreze o cifra medie anuala de afaceri realizata pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009) de minim 6.500.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista principalelor contracte deprestari de servicii realizate in ultimii 3 ani.2. Experienta similara: operatorul economic trebuie sa dovedeasca ca ca, in ultimii 3 ani a finalizat cel putin 1 (un) contract de consultanta avand ca obiect supervizarea executiei lucrarilor in domeniul infrastructurii de apa/apa uzata, in valoare minima de 3.000.000 lei.
3. Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere
4. Cerinte minimeExpertii principali:
? Lider de echipa: -Studii superioare tehnice de lunga durata in domeniul constructii civile/hidrotehnice/edilitare; Experienta profesionala generala minim 3 ani; Experienta profesionala specifica de minim 3 ani? Inginer de proces Statii de Epurare ape uzate: Studii superioare tehnice de lunga durata;Experienta profesionala generala minim 3 ani; Experienta profesionala specifica de minim 3 ani;? Inginer rezident- calificare: - Studii superioare tehnice de lunga durata in domeniul constructii civile/hidrotehnice/edilitare; Experienta profesionala generala minim 3 ani; Experienta profesionala specifica de minim 3 ani;Autorizare ISC ca Diriginte de Santier in domeniul constructii civile/hidro/edilitare.
? Inginer mecanic: Studii superioare tehnice de lunga durata in ingineria mecanica; Experienta profesionala generala minim 3 ani; Experienta profesionala specifica de minim 3 ani.
? Inginer electrician, automatizari, SCADA- Studii superioare tehnice de lunga durata in domeniu; Experienta profesionala generalaminim 3 ani;Experienta profesionala specifica de minim 3 ani; Autorizare ISC ca Diriginte de Santierin domeniul de instalatii electrice/retele electrice
5. Declaratie de exclusivitate si disponibilitate.
6. Documente din care sa rezulte ca ofertantul este certificat ISO 9001, pentru domeniulserviciilor ce fac obiectul prezentului contract
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.04.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.04.2011 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.04.2011 13:00
Locul: SC RAJA SA , Constanta, str. Calarasi nr.22-24
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai operatorilor, presa, invitati ai Autoritatii Contractante, observatorul U.C.V.A.P., daca este cazul.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Sectorial de Mediu Axa 1 ?Extinderea si modernizarea sistemelor de apa si apa uzata?
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire se poate obtine gratuit , fiind atasata prezentului anunt de participare. Numarul minim de candidati preselecati: 3 candidati.Procedura de achizitie publica este accelerata datorita faptului ca a fost semnat contractul de lucrari (vezi anunt de atribuire nr. 104777/26.03.2011)aferent investitiei Reabilitare styatie epurare ape uzate eforie Sud. Datorita finantarii europene este necesara achizitionarea unui Inginer pentru supervizarea lucrarilor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. (+40) 21.310.46.41, Fax: (+40) 21.310.46.42.
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostiinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Juridica-S.C. RAJA S.A
Adresa postala: Strada Calarasi 22-24, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900590, Romania, Tel. 0040/241.664046, Fax: 0040/241.661940
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.03.2011 09:10