Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Asistenta tehnica pentru supervizarea lucrarilor" Reabilitarea si extinderea sistemelor de alimentare cu apa si de canalizare in judetul Giurgiu"


Atribuirea Contractului
Valoarea Contractului:
6.899.224 RON

Castigatorul Licitatiei: TPF UTILITIES SA
Anunt de atribuire numarul 52867/22.10.2008
Informatii anunt de participare asociat 45397
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
APA SERVICE SA
Adresa postala:  STR. UZINEI, NR.2, GIURGIU, Localitatea:  Giurgiu, Cod postal:  08062, Romania, Punct(e) de contact:  VIOLETA MIHAELA NAITA, Tel. 0731551631, Email:  [email protected], Fax:  0246/215718
I.2) Activitatea principala (activitatile principale) a(le) entitatii contractante
- Apă
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Asistenta tehnica pentru supervizarea lucrarilor" Reabilitarea si extinderea sistemelor de alimentare cu apa si de canalizare in judetul Giurgiu"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: mun. Giurgiu
orasele Mihailesti, Bolintin Valecom Slobozia
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Principalele activitati care trebuie desfasurate sunt: 1. in faza de pre-constructie: introducerea sistemului computerizat de management al proiectului; pregatirea manualului de proceduri pentru supervizare; manualul de asigurare a calitatii; instruirea angajatorului cu privire la cerintele agentiilor de finantare, asistenta in obtinerea autorizatiilor, licentelor, aprobarilor, etc;2. in faza de constructie: analizarea proiectelor / programului contractorului;initierea si prezidarea sedintelor saptamanale si lunare; inspectii regulate pe santier; analizarea solicitarilor lunare pentru plata a contractantului; inspectii la receptie, certificate, si lista defecte;
- in faza post - constructie: inspectii regulate pe parcursul perioadei de notificare a defectelor; emiterea certificatului de garantie a defectelor;raport final de supervizare.
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
6, 899, 223.5RON
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Criterii
Pondere
1.
organizare si metodologie
25%
Descriere:
2.
Calificare expert principal1- Team Leader
25%
Descriere:
3.
Calificare expert principal 2 - inginer de proces statie tratare apa potabila/statie de epurare
5%
Descriere:
4.
Calificare expert principal 3 - inginer rezident Giurgiu
5%
Descriere:
5.
Calificare expert principal 4 - inginer rezident Bolintin Vale
5%
Descriere:
6.
Calificare expert principal 5 - inginer rezident Mihailesti
5%
Descriere:
7.
Pretul ofertat
30%
Descriere:
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
cs2
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt periodic de intentie
Numarul anuntului in JO: 2007/S216-262920din07.11.2007
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 11 Denumirea: Asistente Tehnica pentru supervizarea lucrarilor proiectului
V.1) Data atribuirii contractului 10/20/2008
V.2) Numarul de oferte primite 5
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
TPF UTILITIES SA
Adresa postala:  Parc Industriel d' Ivoz-Ramet 4, Localitatea:  Bruxelles, Cod postal:  4400, Belgium, Tel. +3223701939, Fax:  +3223701876
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 8900000.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 6899223.50 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul OperationalSectorial de Mediu- Axa1: " Extinderea si modernizarea sistemelor de apa si apa uzata"Proiectul se numeste" Reabilitarea si extinderea sistemelor de alimentare cu apa si de canalizare in jud Giurgiu"
VI.2) Alte informatii
Adjudecarea prezentului contract exclude participarea aceluiasi ofertant la licitatia pentru managementul proiectului pentru aceeasi autoritate contractanta.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutiaonare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str Stavropoleos nr 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organismul competent pentru procedurile de mediere
Tribunal
Adresa postala:  str Portului nr 13, Localitatea:  Giurgiu, Cod postal:  08062, Romania
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
in cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care il considera nelegal
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC APA SERVICE SA
Adresa postala:  Str Uzinei nr 2, Localitatea:  Giurgiu, Cod postal:  08062, Romania, Tel. 0246/212227, Email:  [email protected], Fax:  0246/215718
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
21.10.2008 10:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer