Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Asistenta tehnica pentru Supervizarea Lucrarilor Reabilitarea si extinderea sistemelor de alimentare cu apa si canalizare in judetul Brasov


Anunt de participare (utilitati) numarul 82645/22.07.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania APA Brasov
Adresa postala: Str. Vlad Tepes 13, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500092, Romania, Punct(e) de contact: Dorin Fatu- Director General, Tel.0268408602, In atentia: Alexandru Necula, Email: [email protected], Fax: 0268471427, Adresa internet (URL): http: //www.apabrasov.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Compania APA Brasov SA
Adresa postala: str. Vlad Tepes nr.13, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500092, Romania, Punct(e) de contact: Directia Programe Externe, Tel.+40-0268408606, In atentia: Doru Sopterean, Email: [email protected], Fax: +40-0268408613
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Ap
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Asistenta tehnica pentru Supervizarea Lucrarilor Reabilitarea si extinderea sistemelor de alimentare cu apa si canalizare in judetul Brasov
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Judetul Brasov - Municipiul Brasov, Codlea, Rupea, Moeciu, Prejmer
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Asistenta tehnica pentru Supervizarea Lucrarilor
Reabilitarea si extinderea sistemelor de alimentare cu apa si canalizare in judetul Brasov
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
71521000-6-Servicii de supraveghere a santierului (Rev.2)
79421100-2-Servicii de supraveghere a proiectelor, altele decat pentru lucrarile de constructie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Prestatii servicii - In Caietul de Sarcini sunt prezentate tipul activitatilor, specializarile si cantitatile minime necesare realizarii contractului
Valoarea estimata fara TVA: 27, 354, 051RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
52 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare in cuantum de 330.000 lei- scrisoare de garantie bancaragarantie de buna executie in cuantum de 10% din valoarea contractului fara TVA.-scrisoare de garantie bancara
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- Fonduri Europene 81%- Co-finantare nationala19%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)Declaratii privind calitatea de participant la procedura
2)Declaratii privind eligibilitatea
3)Declaratii privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta OUG 34/2006
4)Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei Oficiul Registrului Comertului sau echivalentul din care sa rezulte nume complet, sediul, persoanele autorizate/administratori ;
5)Trecutul Litigios (cazierul judiciar)
Pentru statele in care nu se elibereaza un astfel de document (de exemplu Romania) ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere (Formularul 18) semnat de catre persoanele autorizate.
6)Certificat de atestare fiscala eliberat de organul fiscal competent.7)Certificat pentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS), valabil la data deschiderii ofertelor, care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul de stat .8)Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, valabil la data deschiderii ofertelor, care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul local .9)certificat de inregistrare
Pentru persoane juridice/fizice straine Documente care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Media Cifrei de afaceri a ofertantului pe ultimii 3 ani financiari (2006, 2007 si 2008), in domeniul de activitate aferent obiectului contractului (activitati de supervizare lucrari) trebuie sa fie mai mare sau egala cu echivalentul in lei a 6.000.000 Euro.b) Media profitului operational a ofertantului pe ultimii 3 ani financiari (2006, 2007 si 2008) trebuie sa fie pozitiva.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Operatorul economic sau membrii grupului de operatori economici sa dovedeasca ca, in ultimii 3 ani financiari, impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei a implementat si finalizat:
- cel putin 2 ( doua ) contracte finalizate de consultanta cu activitati in infrastructura de apa si apa uzata (CPV-uri similare cu CPV-urile prezentului contract) in valoare cumulata de cel putin 2.000.000 euroIn cazul in care ofertantul a avut calitatea de asociat/sub-contractor acest lucru este acceptabil cu conditia ca valoarea serviciilor prestate sa indeplineasca pragul stabilit anterior.
2. Operatorul economic sau grupul de operatori pune la dispozitia Autoritatii Contractante o echipa de experti care cuprinde urmatorii experti principali*: Expert principal 1 LIDER DE ECHIPA MANAGER DE PROIECT
Expert principal 2: Inginer de Proces Statie Tratare Apa Potabila/Statie de EpurareExpert principal 3: Inginer rezident** pentru lucrarile din orasul BrasovExpert principal 4: Inginer rezident** pentru lucrarile din Feldioara si Hoghiz
Expert principal 5: Inginer rezident** pentru lucrarile din Codlea, Moeciu, Rupea, PrejmerExpert principal 6: Inginer rezident** pentru lucrarile la colectoare-retele transport
* Cerintele pentru experti sunt descrise pe larg in Fisa de date a achizitiei
** inginer rezident reprezinta inginer rezident in acceptiune FIDIC3. Operatorul economic sa dovedeasca faptul ca este certificat in conformitate cu Standardul pentru Asigurarea Calitatii ISO 9001 sau echivalent (standarde transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului), de catre un organism specializat in domeniu.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
1.
grad de intelegere a obiectivelor.
28.58%
28.58
Descriere: grad de intelegere a ob. pr. si a rezultatelor.
2.
metodologie prest. sevicii
35.71%
35.71
Descriere: Metodologia de prestare a serviciilor
3.
org.si planif.in timp a activit.
35.71%
35.71
Descriere: org. si planif.in timp a activitatilor
Punctaj maxim componenta tehnica: 70
Pondere componenta tehnica: 70 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.09.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.09.2009 16:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.09.2009 18:00
Locul: SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare a ofertelor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Sectorial de Mediu Axa 1 Extindere si modernizare a sistemelor de apa si apa uzatacod de identificare CCI 2007RO161PR006
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr.5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.(+40)21.319.51.80, Fax: (+40)21.332.12.40
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+40)21.310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+40)21.210.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compania APA Brasov - Biroul Juridic
Adresa postala: str.Vlad Tepes nr.13, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500091, Romania, Tel.(+40)268.408.632, Fax: (+40)268.408.632
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.07.2009 13:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer