Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Asistenta tehnica pentru supervizarea lucrarilor: "Extinderea si modernizarea infrastructurii de apa si apa uzata in judetul Bistrita-Nasaud" finantat prin POS Mediu (2007-2013)


Anunt de participare (utilitati) numarul 108076/21.09.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AQUABIS BISTRITA-NASAUD
Adresa postala:  PARCULUI NR.1, Localitatea:  Bistrita, Cod postal:  420035, Romania, Punct(e) de contact:  Baciu Adrian, Tel. 0263214014, In atentia:  Birou UIP, Email:  [email protected], Fax:  0263216608, Adresa internet (URL):  www.aquabis.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Operator regional al serviciilor de apa si canalizare
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Asistenta tehnica pentru supervizarea lucrarilor: "Extinderea si modernizarea infrastructurii de apa si apa uzata in judetul Bistrita-Nasaud" finantat prin POS Mediu (2007-2013)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Aria geografica din judetul Bistrita-Nasaud, constituita din localitatile si aglomerarile care vor beneficia, direct sau indirect de investitii in infrastructura de apa si apa uzata prin Proiect
Codul NUTS: RO112 - Bistrita-Nasaud
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
-supervizarea lucrarilor de executie conform cerintelor din Caietul de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71247000-1 - Supraveghere a lucrarilor de constructii (Rev.2)
71520000-9-Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
90713100-9-Servicii de consultanta pentru alimentarea cu apa si servicii de consultanta in materie de ape reziduale, altele decat cele pentru constructii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
In Caietul de sarcini sunt prezentate tipul activitatilor, specializarile si cantitatile minime necesare realizarii contractului
Valoarea estimata fara TVA: 13, 168, 402RON
II.2.2) Optiuni
Da
Achizitionarea de noi servicii similare, conform art. 252 lit. j din OUG 34/2006
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
52 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
-garantia de participare 220000 lei-garantia de buna executie 10% din val. contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri coeziune si fonduri bugetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratii privind calitatea de participant la procedura
-Declaratii privind eligibilitatea
-Cazier judiciar pentru administratorul/administratorii, asa cum este/sunt mentionat/ati in Certificatul Constatator (conform precizarilor din Fisa de date)
-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006-Cazier judiciar al companiei (pentru statele unde e aplicabil), valabil la data deschiderii ofertelor
-Certificat de atestare fiscala eliberat de organul fiscal competent, din care sa rezulte ca nu are datorii la bugetul de stat consolidat, valabil la data deschiderii ofertelor
-Certificat pentru plata asigurarilor sociale (pentru statele in care autoritatile fiscale emit acest certificat), valabil la data deschiderii ofertelor
-Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, valabil la data deschiderii ofertelor
-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/ 2006-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului / autorizatie de functionare / altele echivalente valabile la data deschiderii ofertelor;
-Certificat de inregistrare
-Documente care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional ( pentru persoane juridice/fizice straine)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Media cifrei de afaceri a ofertantului pe ultimii 3 ani financiari (2007, 2008 si 2009), trebuiesafiemaimaresauegala cu 20.000.000 lei, echivalentul a 4.835.589 euro (conform Fisa de date)
-Rezultatele exercitiilorfinanciarepe ultimii 3 (trei) ani (2007, 2008 si 2009) sa fie pozitive (conform Fisa de date)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Operatorul economic sau membrii grupului de operatori economici sa dovedeasca ca, in ultimii 3 ani impliniti la data depunerii ofertei, a implementat si finalizat cel mult 2 (doua) contracte finalizate de asistenta tehnica pentru supervizarea lucrarilor de infrastructura de apa si apa uzata, a caror valoare cumulata sa fie 12.408.000 lei, respectiv 3.000.000 euro. Lucrarile supervizate in cadrul oricaruia din cele doua contracte trebuie sa fi cuprins: statii de tratare a apei potabile, statii de pompare, retele de alimentare cu apa, retele de canalizare si statii de epurare, iar valoarea lucrarilor supervizate in cadrul ambelor contracte (cumulat) sa fie de cel putin 144.760.000 lei, respectiv 35.000.000 euro (conform Fisa de date)
-Ofertantul trebuie sa dispuna de urmatorul personal de specialitate, considerat de Autoritatea Contractanta ca fiind strict necesar indeplinirii in bune conditii a contractului (personal de specialitate si experti care vor avea roluri esentiale in indeplinirea contractului):
Lider de echipa, Lider de echipa Adjunct, Ingineri rezidenti, Ingineri de cantitati, Expert Revendicari Contractuale(conform Fisa de date)
-lista (model propriu) in cadrul careia se vor nominaliza experti secundari propusi pentru implementarea proiectului (conform Fisa de date)
-Operatorul economic sa dovedeasca faptul ca este certificat in domeniul proiectului, in conformitate cu Standardul pentru Asigurarea Calitatii ? ISO 9001 sau echivalent (standarde transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului), de catre un organism specializat in domeniu. Standard privind sistemele de management al mediului ISO 14001 sau certificate echivalente. Standard privind managementul securitatii si sanatatii ocupationale OHSAS 18001 sau certificate echivalente (conform Fisa de date)
-Informatii privind asociatii si subcontractantii (conform Fisa de date)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
30%
Descriere: Componenta financiara
2.
Modul in care ofertantul intelege obiectivele proiectului si rezultatele asteptate
20%
Descriere:
3.
Metodologia de prestare a serviciilor
25%
Descriere:
4.
Organizarea si planificarea in timp a activitatilor, pe durata contractului
25%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2010/S65-097896 din 02.04.2010
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.11.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.11.2010 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.11.2010 10:00
Locul: Consiliul Judetean Bistrita-Nasaud, str. Piata Petru Rares nr. 1-2, Sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fonduri coeziune POS Mediu Axa 1
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. +(40)21-3104641, Email:  [email protected], Fax:  +(40)21-3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Cluj
Adresa postala:  str. Stefan cel Mare nr. 1, Localitatea:  Cluj-Napoca, Cod postal:  400133, Romania, Tel. +(40)264-431063, Email:  [email protected], Fax:  +(40)264-593866, Adresa internet (URL):  www.curteadeapelcluj.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC AQUABIS SA - Oficiul Juridic
Adresa postala:  str. Parcului nr. 1, Localitatea:  Bistrita, Cod postal:  420035, Romania, Tel. +(40)263-214014, Email:  [email protected], Fax:  +(40)263-216608, Adresa internet (URL):  www.aquabis.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.09.2010 13:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer