Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Asistenta tehnica pentru SUPERVIZAREA lucrarilor ?Retehnologizarea sistemului centralizat de termoficare din municipiul Timisoara in vederea conformarii la normele de protectia mediului privind emisiile poluante in aer si pentru cresterea eficientei in al


Anunt de participare numarul 115005/04.02.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Timisoara
Adresa postala:  Bv. C.D.Loga nr.1, Localitatea:  Timisoara, Cod postal:  300030, Romania, Punct(e) de contact:  Serviciul Achizitii Publice, Tel. 0256-408453, In atentia:  Ec. Corina Radu, Email:  [email protected], Fax:  0256-408477/204177, Adresa internet (URL):  www.primariatm.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Municipiul Timisoara
Adresa postala:  B-dul C. D. Loga nr. 1, parter, camera 12, ghiseul 9 sau 10, Localitatea:  Timisoara, Cod postal:  300030, Romania, Punct(e) de contact:  Serviciul Centru pentru Consiliere Cetateni - camera 12, ghiseul 9 sau 10, Tel. 0256 - 408.361, Adresa internet (URL):  www.primariatm.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Asistenta tehnica pentru SUPERVIZAREA lucrarilor ?Retehnologizarea sistemului centralizat de termoficare din municipiul Timisoara in vederea conformarii la normele de protectia mediului privind emisiile poluante in aer si pentru cresterea eficientei in alimentarea cu caldura urbana? CCI2009RO161PR023, cod SMIS-CSNR 16828
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Municipiul Timisoara
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Oferta va fi formulata in conformitate in cu cerintele prezentate in CAIETUL DE SARCINI. unde sunt prezentate tipul activitatilor, specializarile si cantitatile minime necesare realizarii contractului.Documentatia se va elabora in vederea atragerii finantarii nerambursabile din fondul de coeziune in cadrul Program Operational Sectorial de Mediu 2007 ? 2013 , Axa Prioritara 3, Cod CCI: 2009RO161PRO25 - cod SMIS-CSNR 16828
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Asistenta tehnica pentru SUPERVIZAREA lucrarilor ?Retehnologizarea sistemului centralizat de termoficare din municipiul Timisoara in vederea conformarii la normele de protectia mediului privind emisiile poluante in aer si pentru cresterea eficientei in alimentarea cu caldura urbana? CCI2009RO161PR023, cod SMIS-CSNR 16828, in conformitate cu cerintele impuse prin caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 5, 538, 630RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
33 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare - 80.000 lei, garantie de buna executie 10 % din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
50% - Fond de Coeziune; 45% - Buget de Stat; 5% - Buget localProgram Operational Sectorial de Mediu 2007 ? 2013 , Axa Prioritara 3, Cod CCI: 2009RO161PRO25 cod SMIS-CSNR 16828,
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociati: se solicita legalizarea asocierii, Subcontractanti: se poate subcontracta o parte din contract
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii pe propria raspundere, in temeiul art.180 si 181 din OUG 34/2006;Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006 si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003;Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conformordin 314/12.10.2010;Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata impozitelor si taxelor catre bugetul local; Certificatul de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului;Certificat plata CAS pt. operatorii ec. din statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS;Fisa de informatii generale;Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente)pt. demonstrare platii a taxelor si impozitelor catre bugetul local si buget stat;Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani (2007, 2008, 2009)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani ( 2007, 2008 si 2009) de: 8.747.600 lei, echivalent a 2.000.000 euro. - se va completa formularul B2
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Experienta similara
2. Resurse umane:
3. Declaratie privind protectia muncii4. Declaratie privind protectia mediului
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Declaratia si lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani-Formular 12 E, Indeplinirea si finalizare 2 contracte similare: servicii supraveghere lucrari constructii, din care minim 1 pentru supraveghere lucrari conform conditiilor de contract FIDIC sau similar. Valoare cumulata a celor 2 contracte sa fie de minim: 4.373.800 lei fara TVA, echivalent a 1.000.000 euro fara TVA- in copii legalizate. Contractele prezentate vor fi insotite de recomandari in copii legalizate. 2.Declaratie si lista personal-Formular 12I.Echipa formata din: 1 lider proiect diploma studii superioare in domeniul tehnic, experienta generala: minim 10 ani in lucari constructii, experienta specifica: minim 1 proiect finalizat in supervizare lucari destinat sisteme centralizate de incalzire si minim 1 contract finalizat supervizare conform reguli FIDIC; 1 inginer asigurarea calitatii, diploma studii superioare domeniu tehnic, experienta generala minim 10 ani, experienta specifica minim 1 proiect implementat avand atributii asigurare calitate conform FIDIC, 2 ingineri rezidenti diploma studii superioare domeniu tehnic, experienta generala minim 5 ani in lucrari constructii, experienta specifica: minim 1 proiect finalizat in supervizare lucrari constructii in sisteme centaralizate incalzire si minim 1 contract finalizat in supervizare conform reguli FIDIC - cerinta va fi indeplinita de fiecare inginer rezident in parte; 1 inginer proces: diploma inginer sau echvalent, licentiat domeniul energetic, experienta generala minim 10 ani, experienta specifica: minim 1 proiect finalizat cu atributii proiectare si/sau supervizare preocese tehnologice in domeniul energetic. Pt. toata echipa se vor prezenta copii diplome studii, CV/memorii activitate documente justificative demonstrare experienta similara in domeniu solicitat, copii legalizate sau originale contracte sau proiecte pentru demonstrarea experientei specifice pt. fiecare membru al echipei, raport juridic dintre fiecare expert si ofertant precum si declaratii de disponibilitate. 3.Declaratie privind respectarea legislatiei de securitate in munca-formular 23; 4.Declaratia privind respectarea reglementarilor nationale de mediul-formular 27.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
30%
Descriere: Componenta financiara
2.
GRADUL DE INTELEGERE A OBICETIVELOR PROIECTULUI SI A REZULTATELOR ASTEPTATE DE LA OFERTANT
20%
Descriere: Componenta tehnica
3.
METODOLOGIA DE PRESTARE A SERVICIILOR
25%
Descriere: Componenta tehnica
4.
ORGANIZAREA SI PLANIFICAREA IN TIMP A ACTIVITATILOR PE DURATA CONTRACTULUI
25%
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2011/S10-015147 din 14.01.2011
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.03.2011 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.03.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.03.2011 11:00
Locul: Sediul Primariei Municipiului Timisoara -Serviciul Achihizitii Publice camera 229
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii autorizati ai ofertantului.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Program Operational Sectorial de Mediu 2007 ? 2013 , Axa Prioritara 3, Cod CCI: 2009RO161PRO25 - cod SMIS-CSNR 16828
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
50% - Fond de Coeziune;45% - Buget de Stat;5% - Buget local
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str.Stavropoleos nr. 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021-3104642, Email:  [email protected], Fax:  021-3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Timisoara-sectia contencios amdinistrativ si fiscal
Adresa postala:  Piata Tepes Voda nr.2, Localitatea:  Timisoara, Cod postal:  300055, Romania, Tel. 0256-494650, Fax:  : 0256-498092
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator a actului nelegal la CNSC; in justitie conform L554/2004, OUG34/2006; 10 zile de la comunicarea Deciziei CNSC in instanta-Curtea de Apel Timisoara
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii Publice
Adresa postala:  C.D.Loga nr.1, Localitatea:  Timisoara, Cod postal:  300030, Romania, Tel. 0256-408.453, Email:  [email protected], Fax:  0256 - 408.477, Adresa internet (URL):  www.primariatm.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.02.2011 15:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer