Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Asistenta tehnica pentru supervizarea lucrarilor: "Extinderea si reabilitarea sistemelor de apa si apa uzata in judetul Olt"


Anunt de participare (utilitati) numarul 70212/24.12.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA DE APA OLT SA
Adresa postala: str. Artileriei, nr. 2, Localitatea: Slatina, Cod postal: 230072, Romania, Punct(e) de contact: ALIN PREDA, Tel.0249 431750, In atentia: D-lui Ing. GHEORGHE BUICA, Email: [email protected], Fax: 0349 401168
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Ap
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Asistenta tehnica pentru supervizarea lucrarilor: "Extinderea si reabilitarea sistemelor de apa si apa uzata in judetul Olt"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Judetul Olt - orasele Slatina, Scornicesti, Draganesti Olt, Piatra Olt si Potcoava
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Principalele activitati care trebuie desfasurate sunt urmatoarele:
Faza de Pre-constructie
Principalele activitati din faza de pre-constructie vor fi:
- Mobilizarea;
- pregatirea Raportului de inceput;
- Pregatirea Manualului de Proceduri pentru Supervizare;
- Manualul de Asigurarea Calitatii;
- Asistenta in obtinerea Autorizatiilor, Licentelor, Aprobarilor, etc.
- Instruirea Angajatorului cu privire la Cerintele Agentiilor de Finantare ;
Faza de Constructie
Principalele activitati din faza de constructie vor fi:
- Analizarea Proiectelor Contractorului;
- Analizarea Programului de lucru propus si a resurselor alocate din partea Contractorului;
- Analizarea Sistemului Contractorului pentru Autoritatea Contractanta (AC);
- Initierea si Prezidarea Sedintelor Saptamanale si Lunare;
- Inspectii Regulate pe Santier;
- Analizarea Solicitarilor Lunare pentru Plata ale Contractorului;
- Emiterea Certificatelor Interimare de Plata Lunare;
- Initierea Ordinelor de Variatie;
- Negocierea cu Contractorul referitor la Variatii si Ajustare;
- Aprobarea propunerilor Contractorului pentru Testul la Finalizare;
- Inspectii la Receptie, Certificate, Lista Defecte;
- Consiliere cu privire la Revendicari sau Dispute Contractuale;
- Verificarea si Aprobarea desenelor as-built
- Controlul si Aprobarea Manualului si a Programului de Mentenanta;
- Controlul si Aprobarea Programului de Instruire al Contractorului;
- Organizarea Sistemului de Arhivare.
Faza Post-constructie
Principalele activitati din faza de post-constructie vor fi:
- Inspectii regulate pe parcursul Perioadei de Notificare a Defectelor
- Emiterea Certificatului de Receptie Finala- Raport Final de Supervizare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
71248000-8-Supraveghere a proiectului si documentare (Rev.2)
71521000-6-Servicii de supraveghere a santierului (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Asistenta tehnica pentru supervizarea lucrarilor: "Extinderea si reabilitarea sistemelor de apa si apa uzata in judetul Olt"
Valoarea estimata fara TVA: 11, 484, 135RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
54 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Scrisoare bancara de garantie de participare 200 000 leiScrisoare de garantie bancara de buna executie 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- Fondul de Coeziune 83, 61%- Co-finantare nationala 16, 39%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte privind situatia personala
Declaratie privind calitatea de participant la procedura;
Declaratii privind eligibilitateaDeclaratii privind neincadrarea in prevederile art. 180 si 181 din ordonanta OUG 34/2006.
Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei Oficiul Registrului Comertului sau echivalentul din care sa rezulte nume complet, sediul, persoanele autorizate/administratori
Cazier judiciar al companiei (pentru statele unde e aplicabil)
Certificat de atestare fiscala eliberat de organul fiscal competent.Certificat pentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS) valabil la data deschiderii ofertelor care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul de stat;Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, valabil la data deschiderii ofertelor, care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul local
Neindeplinirea unuia din criteriile de mai sus va conduce automat la excluderea operatorului economic.
Cerinte de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare)
Persoane juridice/fizice romane:
1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului / autorizatie de functionare / altele echivalente valabile la data deschiderii ofertelor;
2. Certificat de inregistrare.
Persoane juridice/fizice straine: - Documente care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Media Cifrei de afaceri a ofertantului pe ultimii 3 ani financiari (2005, 2006 si 2007) va fi mai mare sau cel putin egala cu 9.000.000 Euro sau echivalentul in alte monede.
b) Media profitului operational al ofertantului pe ultimii 3 ani financiari (2005, 2006 si 2007) sa fie pozitiva.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Operatorul economic sau membrii grupului de operatori economici sa dovedeasca ca, in ultimii 3 ani financiari, impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei, a implementat si finalizat cel putin 2 ( doua ) contracte de consultanta pentru activitati in infrastructura de apa si apa uzata(conform cu CPV-urile prezentului contract sau altele similare), fiecare dintre acestea in valoare de cel putin echivalentul in alte monede a 4.100.000 lei, fara TVA.
- Operatorul sau membrii grupului de operatori trebuie sa dovedeasca existenta in prezent a personalului calificat si cu experienta in elaborarea proiectelor din domeniul infrastructurii de apa si apa2. Operatorul sau membrii grupului de operatori trebuie sa dovedeasca existenta in prezent a personalului calificat si cu experienta in domeniile specifice acestui contract dintre care operatorul economic sau grupul de operatori va pune la dispozitia Autoritatii Contractante o echipa formata din urmatorii experti pricipali:
Expert principal 1 LIDER DE ECHIPA MANAGER DE PROIECT
Expert principal 2 Inginer Rezident, Slatina pentru supervizarea contractelor de proiectare si executie a statiilor de tratare si epurare a apeiExpert principal 3 Inginer Rezident, Slatina - pentru supervizarea contractelor de lucrari la retelele de apa si canalizareExpert principal 4 Inginer Rezident, pentru supervizarea contractelor de proiectare si executie a statiilor de tratare si epurare a apei din Scornicesti, Potcoava, Draganesti Olt si Piatra Olt
Expert principal 5 Inginer Rezident pentru supervizarea contractelor de lucrari la retelele de apa si canalizare din Scornicesti, Potcoava, Draganesti Olt si Piatra Olt
avand studii superioare de lunga durata si experienta profesionala de minim 10 ani in domeniu, conform fisei de date a contractului.
- Operatorul economic sa dovedeasca faptul ca este certificat in conformitate cu Standardul pentru Asigurarea copie legalizata Certificat ISO 9001 sau echivalent (standarde transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului), emis de catre un organism specializat in domeniu.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertat
40%
Descriere:
2.
Gradul de intelegere a obiectivelor proiectului si a rezultatelor asteptate
20%
Descriere:
3.
Metodologia de prestare a serviciilor
20%
Descriere:
4.
Organizarea si planificarea in timp a activitatilor
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2008/S36-049916 din 21.02.2008
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.02.2009 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 300 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar la casieria autoritatii contractante sau cu OP vizat de banca, in contul: RO33BRDE290SV14995572900 deschis la BRD Slatina, Olt.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.02.2009 15:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.03.2009 10:00
Locul: Sediul S.C. Compania de Apa Olt S.A., Slatina, str.Artileriei nr.2, cod 230072, judetul Olt
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii Comisiei de evaluare, reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor si observatori UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Program Operational Sectorial de MediuAxa 1 Extinderea si modernizarea sistemelor de apa si apa uzata, Denumirea proiectului este : Extinderea si reabilitarea sistemelor de apa si apa uzata in judetul Olt
VI.3) Alte informatii
Adjudecarea prezentului contract exclude participarea aceluiasi ofertant la licitatia pentru servicii de management de proiect pentru aceeasi Autoritate Contractanta.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bucuresti, Sectia de Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr. 5, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.+4021-3195180, Email: [email protected], Fax: +4021-3321240, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor - CNSC
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+4021-3104641, Email: [email protected], Fax: +4021-3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. COMPANIA DE APA OLT S.A.
Adresa postala: Str. Artileriei nr. 2, Localitatea: Slatina, Cod postal: 230072, Romania, Tel.+40249-431750, Email: [email protected], Fax: +40349-401168
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.12.2008 14:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer