Licitatie Publica - Asistenta tehnica pentru supervizarea lucrarilor Reabilitarea sitului poluat istoric ? Depozit deseuri periculoase UCT ? Posta Rat (Municipiul Turda)
Anunt de participare numarul 133838/10.03.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL TURDA(PRIMARIA MUNICIPIULUI TURDA)
Adresa postala: P-TA 1 DECEMBRIE 1918, NR. 28, Localitatea: Turda, Cod postal: 401184, Romania, Punct(e) de contact: FLOARE BUDUSAN, Tel. +40 264313160, Email: [email protected], Fax: +40 264317081, Adresa internet (URL): www.primturda.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritati publice locale
Activitate (activitati)
Altele: Administratie publica locala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Asistenta tehnica pentru supervizarea lucrarilor Reabilitarea sitului poluat istoric ? Depozit deseuri periculoaseUCT ? Posta Rat (Municipiul Turda)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: Localitatea Turda
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de asistenta tehnica pentru supervizarea lucr., conform prevederilor Caietului de Sarcini, in
urmatoarele faze de lucrari:
- in perioada de pregatire a executiei lucr.;
- in perioada executiei lucr.;
- la receptia lucr.;
- in perioada de garantie a lucr.;
- prezenta enumerare nu este limitativa
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71521000-6 - Servicii de supraveghere a santierului (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Prezentul contract de servicii are ca scop acordarea de asistenta tehnica pentru supervizarealucrarilorpentruproiectul: REABILITARE SIT POLUAT ISTORIC -DEPOZIT de DESEURI PERICULOASE UCT- POSTA RAT (PRIMARIA TURDA).
Valoarea estimata fara TVA: 575, 641RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Valoarea garantiei de participare este de11.500lei.Valabilitate: 120 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Forma de constituire: - instrument de garantare irevocabil, emis in conditiile legii de o soc. bancara ori de o soc. de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, in conformitate cu formularul nr. 2- Virament in RO86TREZ2195006XXX000064, confirmat prin extras de cont emis de Trez. Turda , cod fiscal4378930.Scrisoarea de garantie bancara trebuie :1.prezentata in original si anexata la coletul cu oferta2.sa faca referire la procedura organizata de Autorit Contr.3.sa contina in clar denumirea Autorit. Contract. pt. care s-a constituit, 4. valoarea garantiei corespunzatoare sumei fixe solicitate prin doc. de atribuire si parafa lizibila a bancii, soc. de asigurare emitente si semnatura autorizata5.sa aiba inscrisa valabilitatea pt. care a fost constituita, corespunzatoare cu cea inscrisa in documentatie Garantia de buna executie a contractului se constituie de catre contractant in scopul asigurarii autoritatii contractante de indeplinirea cantitativa, calitativa si in perioada convenita a contractului.Cuantumul garantiei de buna executie este de10% din valoarea fara TVA a contractului.Garantia de buna executie se constituie-prin scrisoare de garantie din partea unei banci conform Formularului nr.26 sau din partea unei societati de asigurari, care devine anexa la contract.Sau- prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, in conditiile art. 90(3) H.G.925/2006, conform caruia contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala pe care o va depune contractantul in contul deschis la dispozitia autoritatii contractante va fi de minim 0, 5% din pretul contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul European pentru Dezvoltare Regionala (FEDR), bugetul de stat, bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declara?ie de eligibilitate, pe propria raspundere a ofertantului, completata in conformitate cu Formularul nr. 5
2.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta completata conform Formularul nr. 6
3.Declaratie privind neincadrarea inart. 181 completare Formular nr. 7
4.Prezentarea Certificatului de atestare fiscala eliberat de Admin. Finantelor Publice care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele5.Prezentarea Certificatului de atestare fiscala eliberat de Autorit.Publice Locale care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul local scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele..
Certificatul se va prezenta pentru toate sediile ?i punctele de lucru implicate in derularea contratului ?i care figureaza in certificatul constatator emis de catre ONRC.
6.Declaratia privind calitatea de participant la procedura - completarea Formularului nr. 4
7.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 completata in conformitate cu Formularul nr. 8.
Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt: 1.Tudor Stefanie ? Primar
2.Crisan Radu ?administrator public
3.Popa Paula -secretar
4.Adace Daniela ?director executiv
5.Dardai Emil ?director executiv
6.Dumitru Iosif-arhitect sef
7.Calugar Ginel-sef serviciu8.Budusan Floare ?achizitii publice
9.Berar Marioara ?achizitii publice Persoane juridice/fizice romaneDomeniul de activitate al ofertantului trebuie sa corespunda obiectului procedurii, respectiv cod CAEN 7112.
Certificat constatator, in original/ copie legalizata/copie conform cu originalul, emis de ORC, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte:
datele de identificare operatorului economic ;
C.U.I;
sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adrese);
structura actionariatului;
numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;
domeniul de activitate principal;
domeniile de activitate secundare;
situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, sau suspendare temporara a activitatii).
Din certificat trebuie sa reiasa ca agentul nu are inscris urmatoarele: falimente, contraventii, amenzi, abuz de incredere, fals si uz de fals, concurenta neloiala, abateri.
Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete.
In cazul in care certificatul constatator se depune in copie conforma cu originalul, AC va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Persoane juridice/fizice straine
Operatoriieconomici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, de la autorita?ile straine corespunzatoare, competente in ?inerea eviden?ei operatorilor economici din statul respectiv, cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertei, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/ fizice straine de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/ tara in care operatorul economic este stabilit.
Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privindsituatia
economico-financiara
Cifra medie de afaceri globale pe ultimii 3 ani sa fie de minim 1.151.000 lei .
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista privind principalele servicii prestate in ultimii 3 ani
Experienta similara
Cel putin un contractde servicii similar prestat in ultimii 3 anicu o valoare de minim 575.640 lei fara TVA, avand ca obiect asigurarea supravegherii tehnice a lucrarilor de investitii in domeniul contractului..
Declaratia privind echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic
Sa dispuna debirotica si echipamentele tehnicenecesare pentru indeplinirea contractului.
Declaratia privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului
Angajamentul ofertantului privind resursele umane
Expert principal 1-Coordonator/Team Leader
Calificari si competente:
? Studii universitare tehniceabsolvite cu diploma de licenta in domeniul tehnic: constructii civile sau industriale sau instalatii saudrumuri.
? Atestat ca diriginte de santier
? Experienta profesionala generala :
o Cel putin 3 ani de experienta in lucrari de investitii
? Experienta profesionala specifica:
o Cel putin 1 proiect in care a avut experienta incoordonarea si supervizarea lucrarilor ?se va prezentaCel putin 1 contract prestat .
Expert principal 2 -Diriginte de santier
Calificari si competente:
? Atestat pe domeniile de atestare 6 construcii edilitare si de gospodarie comunala sau 7. lucrari de imbunatatiri funciare sau 5 Lucrari hidrotehnice ? 5.3 Lucrari hidrotehnice ? Categoria de importanta B;
? Studii universitare absolvite cu diploma de licenta in domeniul tehnic: constructii civile sau industriale sau Hidrotehnice, instalatii, drumuri? Experienta profesionala generala
o Cel putin 3 ani de experienta profesionala generala;
? Experienta profesionala specifica:
o Cel putin 1 contract prestatin care a avut atributii de diriginte de santier
Expert cheie 3: Inginer de proces
Calificari si competente:
? Diploma de licenta in domeniul geologic sau protectia mediului sau inginerie chimica,
? Experienta profesionala generala: o Cel putin 3 de ani de experienta profesionala;
? Experienta profesionala specifica:
o cel putin 1 contract prestat ca inginer de proces
o experienta cu substante periculoase
Informatii privind asociatii
Informatii privind subcontractantii
Standarde de asigurare a calitatii
ISO 9001:2008 sau echivalent, in domeniul contractului .
Standarde de protectia mediului
ISO 14001/ 2005 sau echivalent, in domeniul contractului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2674 / 157UIP /14.02.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.04.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.05.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.05.2012 11:00
Locul: Primaria municipiului Turda , Pta 1 Decembrie nr.28, camera 42 Achizitii publice
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Reabilitarea sitului poluat istoric?Depozit deseuri periculoaseUCT ? Posta Rat (Municipiul Turda), Cod SMIS 17153POSMediu 2007-2013, Axa prioritara 2 ? Sector managementul deseurilor / reabilitarea terenurilor poluate istoric
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
VI.3) Alte informatii
Daca doua sau mai multe oferte insumeaza acela?i punctaj total si sunt clasate pe primul loc, atunci delimitarea celei mai avantajoase oferte din punct de vedere economic se va face prin alegerea ofertei, care are pre?ul ofertat mai scazut.Daca doua sau mai multe oferte con?in acela?i pre? si insumeaza acelasi punctaj total, precum si sunt clasate pe primul loc, autoritatea contractanta va solicita ofertan?ilor o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carei noua propunere financiara are pre?ul cel mai scazut.Durata contractului: 24 luni, pana la finalul implementarii Proiectului, respectiv 10.04.2014
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele se vor calcula conform prevederilor art. 256 indice 2 din O.U.G 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
MUNICIPIUL TURDA
Adresa postala: P-ta 1 DECEMBRIE 1918, NR .28, Localitatea: TURDA, Cod postal: 401184, Romania, Tel. +40 264311153, Email: [email protected], Fax: +40 264311153, Adresa internet (URL): www.primturda.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.03.2012 07:34