Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Asistenta tehnica pentru supervizarea lucrarilor Reabilitarea sitului poluat istoric ? Depozit deseuri periculoase UCT ? Posta Rat (Municipiul Turda)


Anunt de participare numarul 141472/15.01.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL TURDA(PRIMARIA MUNICIPIULUI TURDA)
Adresa postala: P-TA 1 DECEMBRIE 1918, NR. 28, Localitatea: Turda, Cod postal: 401184, Romania, Punct(e) de contact: FLOARE BUDUSAN, Tel. +40 264311153, Email: [email protected], Fax: +40 264311153, Adresa internet (URL): www.primturda.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Asistenta tehnica pentru supervizarea lucrarilor Reabilitarea sitului poluat istoric ? Depozit deseuri periculoaseUCT ? Posta Rat (Municipiul Turda)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: Localitatea Turda
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de asistenta tehnica pentru supervizarea lucr., conform prevederilor Caietului de Sarcini, in urmatoarele faze de lucrari:
-in perioada de pregatire a executiei lucr.;
-in perioada executiei lucr.;
-la receptia lucr.;
-in perioada de garantie a lucr.;
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71521000-6 - Servicii de supraveghere a santierului (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Prezentul contract de servicii are ca scop acordarea de asistenta tehnica pentru supervizarealucrarilorpentruproiectul: REABILITARE SIT POLUAT ISTORIC -DEPOZIT de DESEURI PERICULOASE UCT- POSTA RAT (PRIMARIA TURDA).
Valoarea estimata fara TVA: 575, 641RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Valoare: 11.500 lei (echivalenta dintre leu si alta valuta se va raporta la cursul publicat de BNR cu 10 zile lucratoare inainte de data limita de depunere a ofertelor).Valabilitate: 120 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Forma de constituire: - instr. de garantare irevocabil, emis in conditiile legii de o soc. bancara ori de o soc. de asigurari, in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in doc. de atribuire, in cf. cu f. nr. 2- Virament in RO86TREZ2195006XXX000064, CF 4378930.Scrisoarea de garantie bancara trebuie :1.prezentata in original si anexata la coletul cu oferta2.sa faca referire la procedura organizata de AC3.sa contina in clar denumirea AC pt. care s-a constituit, 4. valoarea garantiei corespunzatoare sumei fixe solicitate prin doc. de atribuire si parafa lizibila a bancii, soc. de asigurare emitente si semnatura autorizata.5.sa aiba inscrisa valabilitatea pt. care a fost constituita (120 zile), si sa contina riscul contestatiei, in valoare de 4.355, 64 lei Garantia de buna executie a contractului se constituie de catre contractant in scopul asigurarii autoritatii contractante de indeplinirea cantitativa, calitativa si in perioada convenita a contractului.Cuantumul garantiei de buna executie este de10% din valoarea fara TVA a contractului.Garantia de buna executie se constituie-prin scrisoare de garantie din partea unei banci conform Formularului nr.26 sau din partea unei societati de asigurari, care devine anexa la contract.Sau- prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, in conditiile art. 90(3) H.G.925/2006, conform caruia contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala pe care o va depune contractantul in contul deschis la dispozitia autoritatii contractante va fi de minim 0, 5% din pretul contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul European pentru Dezvoltare Regionala (FEDR), bugetul de stat, bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie de eligibilitate, pe propria raspundere a ofertantului, completata in conformitate cu Formularul nr. 5
2.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta completata conform Formularul nr. 6
3.Declaratie privind neincadrarea inart. 181 completare Formular nr. 7
4.Prezentarea Certificatului de atestare fiscala eliberat de Admin. Finantelor Publice care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele5.Prezentarea Certificatului de atestare fiscala eliberat de Autorit.Publice Locale care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul local scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele..
Certificatul se va prezenta pentru toate sediile si punctele de lucru implicate in derularea contractului.
6.Declaratia privind calitatea de participant la procedura - completarea Formularului nr. 4
7.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 completata in conformitate cu Formularul nr. 8.
Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt: 1.Tudor Stefanie ? Primar
2.Crisan Radu ?administrator public
3.Popa Paula -secretar
4.Adace Daniela ?director executiv
5.Dardai Emil ?director executiv
6.Dumitru Iosif-arhitect sef
7.Calugar Ginel-sef serviciu8.Budusan Floare ?achizitii publice
9.Berar Marioara ?achizitii publice
Consilieri locali care au aprobat bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica: Adamosy Margareta Clara, Baginean Elena, Bichis Sorin Viorel, Bugnar Florin, Corpodean Dorel, Costisor Nicolae Vasile, Crisan Rozalia, Csep Leyla, Dobra Mariana, Felezeu Cristian George, Florea Daniela, Irimie Mircea Vicentiu, Iurean Victoria, Matei Cristian Octavian, Micu Ovidiu Dorel, Molnar Emil, Nemes Lucian Bogdan, Panait Radu Nicolae, Ros Nicolae, Tothazan Pavel Eugen, Varo Grigore Lucian Persoane juridice/fizice romaneDomeniul de activitate al ofertantului trebuie sa corespunda obiectului procedurii, respectiv cod CAEN 7112.
Certificat constatator, in original/ copie legalizata/copie conform cu originalul, emis de ORC, , din care sa rezulte:
datele de identificare operatorului economic ;
C.U.I;
sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adrese);
structura actionariatului;
numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;
domeniul de activitate principal;
domeniile de activitate secundare;
situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, sau suspendare temporara a activitatii).
Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete.
In cazul in care certificatul constatator se depune in copie conforma cu originalul, AC va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Persoane juridice/fizice straine
Operatoriieconomici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, de la autoritatile straine corespunzatoare, competente in tinerea evidentei operatorilor economici din statul respectiv, cu, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/ fizice straine de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/ tara in care operatorul economic este stabilit.
Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privindsituatiaeconomico-financiara
Prezentarea de informatii generale pe ultimii 3 ani
Cifra medie de afaceri globale pe ultimii 3 anisa fie de minim 1.151.000 lei .Prezentarea bilantului si contului de profit si pierderi pe ultimii 3 ani in copie conforma cu originalul (vizatesi inregistrate de organele competente).
Nota:
- Operatorii economici nerezidenti (straini): In masura in care publicarea bilanturilor contabile nu este prevazuta de legislatia tarii de origine/ tarii in care este stabilit operatorul economic, atunci acesta va prezenta alte documente edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a operatorului economic.
Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana
...continuare...
...continuare...
In cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a-si demonstra situatia economica si financiara prin documentele solicitate de AC, are dreptul de a-si demonstra situatia financiara si economica prin prezentarea altor documente pe care AC le poate considera edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imaginea fidela a situatiei economice si financiare a ofertantului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista privind principalele servicii prestate in ultimii 3 ani
Experienta similara
-cel putin un contract de servicii similare prestat in ultimii 3 anicu o valoare mai mare sau egala cu 575.640 lei fara TVA sau maxim 2 contracte similare prestate a caror valoare cumulata sa fie mai mare sau egala cu575.640 lei fara TVA.Se vor prezenta certificate/documente emise sau contrasemnate de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.
Operatorii economici nerezidenti (straini) vor prezenta documentele respective insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
...continuare....
...continuare....
-Pentru contractele prestatementionate in Formularul nr. 11 se vor atasa copii dupa recomandari din partea beneficiarilor.Nota:
Ofertele operatorilor economici care nu si-au indeplinit conditiile contractuale privind calitatea, termenul de livrare, si/ sau au prezentat documente false la alte proceduri de atribuire a contractelor de achizitie publica vor fi respinsi din cadrul procedurii de atribuire a contractului.
Declaratia privind echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic.
Declaratia privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului
Ofertantul trebuie sa dispuna de resursele umane considerate de Autoritatea contractanta ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului: o echipa formata din personal cu competente si experienta dovedite, alcatuita din experti-cheie, enumerati in prezenta fisa de date.
Expertii cheie sunt aceia a caror implicare (activitate) este esentiala in atingerea obiectivelor contractului. Pozitiile si responsabilitatile acestora sunt definite in caietul de sarcini.Se vor nominaliza persoane diferite pentru fiecare din cele 3 pozitii de mai jos. Ofertele in care nu se vor nominaliza persoane diferite pentru fiecare post vor fi respinse.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
Expert principal 1-Coordonator/Team Leader
Calificari si competente:
? Atestat ca diriginte de santier in orice domeniu
Se vor prezenta
CV, cu semnatura persoanei in original, din care trebuie sa reiasa pozitia propusa in cadrul contractului si indeplinirea cerintelor precizate. Se va atasa Formularul nr. 14 completat
Copii dupa: diplomele, adeverintele, autorizatiile sau certificatele detinute de persoana respectiva, necesare pentru dovedirea cerintelor minime.Angajamentul de participare, cu semnatura persoanei in original, pentru fiecare dintre specialistii mentionati in Formularul nr. 13, in cazul in care acestia nu sunt angajati permanenti ai ofertantului. Se va atasa Formularul nr. 15 completat pentru fiecare dintre acestia...continuare....
...continuare...
Se va atasa Declaratia de disponibilitate a angajatoruluiactual ca persoana nominalizataeste disponibila pentru proiectul de fata, in cazul in care expertul in cauza nu este angajatul permanent ofertantului in original.
Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea documentelor din care sa reiasa cerintele minime dovedite prin CV.
Expert principal 2 -Diriginte de santier
Calificari si competente:
? Atestat pe domeniile de atestare 6 construcii edilitare si de gospodarie comunala sau 7. lucrari de imbunatatiri funciare sau 5 Lucrari hidrotehnice ? 5.3 Lucrari hidrotehnice ?Categoria de importanta B;CV, cu semnatura persoanei in original, din care trebuie sa reiasa pozitia propusa in cadrul contractului si indeplinirea cerintelor precizate. Se va atasa Formularul nr. 14 completat
Copii dupa: diplomele, adeverintele, autorizatiile sau certificatele detinute de persoana respectiva, necesare pentru dovedirea cerintelor minime....continuare...
...continuare...
Angajamentul de participare, cu semnatura persoanei in original, pentru fiecare dintre specialistii mentionati in Formularul nr. 13, in cazul in care acestia nu sunt angajati permanenti ai ofertantului. Se va atasa Formularul nr. 15 completat pentru fiecare dintre acestia.
Se va atasa Declaratia de disponibilitate a angajatoruluiactual ca persoana nominalizataeste disponibila pentru proiectul de fata, in cazul in care expertul in cauza nu este angajatul permanent ofertantului in original.
Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea documentelor din care sa reiasa cerintele minime dovedite prin CV.
Expert cheie 3: Inginer de proces
Calificari si competente:
? Diploma de licenta in domeniul geologic sau protectia mediului sau inginerie chimica
? Experienta profesionala generala: o Cel putin 3 de ani de experienta profesionala;
? Experienta profesionala specifica:
o cel putin 1 proiect ca inginer de proces din care sa reiasa experienta cu substante periculoaseSe vor prezenta
CV, cu semnatura persoanei in original, din care trebuie sa reiasa pozitia propusa in cadrul contractului si indeplinirea cerintelor precizate. Se va atasa Formularul nr. 14 completat.
Copii dupa: diplomele, adeverintele, autorizatiile sau certificatele detinute de persoana respectiva, necesare pentru dovedirea cerintelor minime....continuare...
...continuare...
Angajamentul de participare, cu semnatura persoanei in original, pentru fiecare dintre specialistii mentionati in Formularul nr. 13, in cazul in care acestia nu sunt angajati permanenti ai ofertantului. Se va atasa Formularul nr. 15 completat pentru fiecare dintre acestiaSe va atasa Declaratia de disponibilitate a angajatoruluiactual ca persoana nominalizata este disponibila pentru proiectul de fata, in cazul in care expertul in cauza nu este angajatul permanent ofertantului in original.
Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea documentelor din care sa reiasa cerintele minime dovedite prin CV.
Informatii privind asociatii
In cazul in care oferta este depusa de o asoc/consortiu, fiecare asociat va trebui sa indeplineasca conditiile privind Situatia personala a ofertantului si Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, in conformitate cu Contr de asociere, din care trebuie sa reiasa clar partea din contr pe care o vor indeplini asociatii si toate cerintelenecesare pentru evaluarea ofertelor. Acordurile care nu vor contine aceste date vor fi considerate incomplete.Situatia economico-financiara si Capacitatea tehnica si profesionala vor fi evaluate pentru ofertantii asociati in functie de modul in care vor fi folosite resursele tehnice si umane de care dispun impreuna, raportat la procentul care le revine din valoarea contractului, conform Contractului de asociere si Documentatiei de atribuire....continuare...
...continuare...
Mentiune:
Daca ofertantul castigator va fi o asoc/consortiu, AC solicita legalizarea asocierii conform prevederilor legale, pana la data incheierii contr de achizitie publica.In cazul asociatiilor (consortiilor) se va prezenta:
i) Formularul nr. 19completat
ii) Se va atasa Formularul nr. 24 (Imputernicirea liderului asociatiei de a reprezentaasociatia la procedura de atribuire) completat.
Se vor atasa toate documentele solicitate la Situatia personala a ofertantului, Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare), Informatii privind capacitatea tehnica si Informatii privind capacitatea profesionala pentru fiecare asociat.
Informatii privind subcontractantii
Lista cuprinzand subcontractantii si specializarea acestora.
In cazul in care parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit trebuie sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, operatorul economicare obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.
Se va atasa Formularul nr. 18 completat, semnat si stampilat de catre ofertant precum si de fiecare subcontractant in parte al acestuia.Nota:
i) In cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara subcontractarea, operatorul economic va face precizarea ?nu este cazul? in cadrul formularului mentionat mai sus.
Standarde de asigurare a calitatii
ISO 9001:2008 sau echivalent, in domeniul contractului.In cazul in care la o procedura de achizitie publica participa un grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta privind prezentarea de standarde de asigurarea calitatii trebuie indeplinita de operatorii economici in cauza pentru partea/partile pe care le executa si pentru care se solicita aceasta cerinta (fiecare membru al asociatiei trebuie sa detina certficatul solicitat).
Certificatele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor.
Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.Nu se admit operatori economici in curs de certificare, decat in cazul in care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea.
Standarde de protectia mediului
ISO 14001:2005 sau echivalent, in domeniul contractului.
In cazul in care la o procedura de achizitie publica participa un grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta privind prezentarea de standarde de asigurare a calitatii trebuie indeplinita de operatorii economici in cauza pentru partea/partile pe care le executa si pentru care se solicita aceasta cerinta (fiecare membru al asociatiei trebuie sa detina certficatul solicitat).
Certificatele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor.
Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.Nu se admit operatori economici in curs de certificare, decat in cazul in care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.03.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.03.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.03.2013 11:00
Locul: PRIMARIA MUNICIPIULUI TURDA sala mica de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii legali ai ofertantilor sau imputernicitii acestora
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Reabilitarea sitului poluat istoric?Depozit deseuri periculoaseUCT ? Posta Rat (Municipiul Turda), Cod SMIS 17153POSMediu 2007-2013, Axa prioritara 2 ? Sector managementul deseurilor / reabilitarea terenurilor poluate istoricDomeniul major de interventie 2.2 ? Reabilitarea zonelor poluate istoric
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
VI.3) Alte informatii
Daca doua sau mai multe oferte contin acelasi pret si sunt clasate pe locul I, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carei noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele se vor calcula conform prevederilor art. 256 indice 2 din O.U.G 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
MUNICIPIUL TURDA
Adresa postala: P-ta 1 DECEMBRIE 1918, NR .28, Localitatea: TURDA, Cod postal: 401184, Romania, Tel. +40 264311153, Email: [email protected], Fax: +40 264311153, Adresa internet (URL): www.primturda.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.01.2013 09:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer