Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Asistenta tehnica pentru supervizarea lucrarilor" Reabilitarea si extinderea sistemelor de alimentare cu apa si de canalizare in judetul Giurgiu"


Anunt de participare (utilitati) numarul 52867/21.05.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
APA SERVICE SA
Adresa postala: STR. UZINEI, NR.2, GIURGIU, Localitatea: Giurgiu, Cod postal: 08062, Romania, Punct(e) de contact: VIOLETA MIHAELA NAITA, Tel.0731551631, Email: [email protected], Fax: 0246/215718
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Ap
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Asistenta tehnica pentru supervizarea lucrarilor" Reabilitarea si extinderea sistemelor de alimentare cu apa si de canalizare in judetul Giurgiu"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Mun. Giurgiu, Orasul Bolintin Vale, Orasul Mihailesti, Comuna Slobozia - Jud. Giurgiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Principalele activitati care trebuie desfasurate sunt:
1. in faza de pre-constructie: introducerea sistemului computerizat de management al proiectului; pregatirea manualului de proceduri pentru supervizare; manualul de asigurare a calitatii; instruirea angajatorului cu privire la cerintele agentiilor de finantare, asistenta in obtinerea autorizatiilor, licentelor, aprobarilor, etc;
2. in faza de constructie: analizarea proiectelor / programului contractorului;initierea si prezidarea sedintelor saptamanale si lunare; inspectii regulate pe santier; analizarea solicitarilor lunare pentru plata a contractantului; inspectii la receptie, certificate, si lista defecte;
- in faza post - constructie: inspectii regulate pe parcursul perioadei de notificare a defectelor; emiterea certificatului de garantie a defectelor;raport final de supervizare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74262000-3 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.1)
74142110-0-Servicii de supraveghere a proiectelor altele decat pentru lucrarile de constructie (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: intre 6, 700, 000 si 8, 900, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
52 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Scrisoarede garantie bancara de participare - 120000 lei;Scrisoare de garantie bancara de buna executie - 10% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul de Coeziune aproximativ 85 %Co-finantare nationala aproximativ 15 %
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a opta pentru achizitionarea ulterioara de noi servicii similare/aditionale, de la operatorul economic a carui oferta va fi declarata castigatoare in cadrul procedurii de achizitie a prezentului contract.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea;
2.Declaratii privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006;
3.Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei-Oficiul Registrului Comertului;
4.Adresa de la Curtea Districtuala;
5.Cazier judiciar al companiei;
6.Certificat de atestare fiscala;
7.Certificat pentru plata CAS;
8.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale
Pentru:
a) persoane juridice/ fizice romane: certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului/ autorizatie de functionare/ altele echivalente valabile la data deschiderii ofertelor
b) persoane juridice/fizice straine: documente care dovedesc forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Media cifrei de afaceri a ofertantului pe ultimii 3 ani financiari, in domeniul de activitate aferent obiectului contractului va depasi echivalentul in lei a1 000 000 Euro;
Media profitului operational a ofertantului pe ultimii 3 ani financiari trebuie sa fie pozitiva.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Operatorul economic sau membrii grupului de operatori economicitrebuie sa dovedeasca ca, in ultimii trei ani financiari a implementat cel putin doua contracte de consultanta cu activitati in infrastructura de apa si apa uzata fiecare in valoare de cel putin echivalentul in lei a 1 000 000 euro;
2. Operatorul economic sau membrii grupului de operatori economici trebuie sa dovedeasca existenta in prezent a personalului calificat si cu experienta in elaborarea proiectelor din domeniul infrastructurii de apa si apa uzata - cel putin 10 angajati permanenti, cu studii superioare si experienta de cel putin 5 ani in domeniile specifice acestui contract.
3. Operatorul economic sau unul dintre membrii grupului de operatori economici sa dovedeasca faptul ca este certificat in conformitate cu Standardul pentru Asigurarea Calitatii - ISO9001 sau echivalent, de catre un organism specializat in domeniu.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
organizare si metodologie
25%
Descriere:
2.
Calificare expert principal1- Team Leader
25%
Descriere:
3.
Calificare expert principal 2 - inginer de proces statie tratare apa potabila/statie de epurare
5%
Descriere:
4.
Calificare expert principal 3 - inginer rezident Giurgiu
5%
Descriere:
5.
Calificare expert principal 4 - inginer rezident Bolintin Vale
5%
Descriere:
6.
Calificare expert principal 5 - inginer rezident Mihailesti
5%
Descriere:
7.
Pretul ofertat
30%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
cs2
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2007/S216-262920 din 07.11.2007
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.07.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 650 RON
Conditii si modalitate de plata: la sediul
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.07.2008 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.07.2008 12:00
Locul: SC APA SERVICE SA Giurgiu, str Uzinei nr 2
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor si observatori UCVAP.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul OperationalSectorial de Mediu- Axa1: " Extinderea si modernizarea sistemelor de apa si apa uzata"Proiectul se numeste" Reabilitarea si extinderea sistemelor de alimentare cu apa si de canalizare in jud Giurgiu"
VI.3) Alte informatii
Adjudecarea prezentului contract exclude participarea aceluiasi ofertant la licitatia pentru managementul proiectului pentru aceeasi autoritate contractanta.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutiaonare a Contestatiilor
Adresa postala: Str Stavropoleos nr 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunal
Adresa postala: str Portului nr 13, Localitatea: Giurgiu, Cod postal: 08062, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC APA SERVICE SA
Adresa postala: Str Uzinei nr 2, Localitatea: Giurgiu, Cod postal: 08062, Romania, Tel.0246/212227, Email: [email protected], Fax: 0246/215718
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.05.2008 15:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer