Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Asistenta tehnica pentru supervizarea lucrarilor


Anunt de participare (utilitati) numarul 56901/28.06.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania de Apa Somes S.A.
Adresa postala: B-dul 21 Decembrie 1989 nr. 79, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400604, Romania, Punct(e) de contact: Levente Papai, Tel.0264430050, Email: [email protected], Fax: 0264430886, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Compania de Apa Somes S.A.
Adresa postala: B-dul 21 Decembrie 1989 nr. 79, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400604, Romania, Punct(e) de contact: Iuliana Pop, Tel.0264/591444, Email: [email protected], Fax: 0264/592619
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Ap
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Asistenta tehnica pentru supervizarea lucrarilor
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Bazinul Somes Tisa in aria deservita de operatorul regional Compania de Apa SOMES, Judetele Cluj/Salaj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de Consultanta pentru supervizarea implementarii Proiectului Cluj/Salaj: surse, tratarea apei, aductiuni, retele distributie apa, rezervoare, statii pompare apa potabila, retele canalizare, statii pompare ape uzate orasenesti, statii epurare, SCADA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74142110-0 - Servicii de supraveghere a proiectelor altele decat pentru lucrarile de constructie (Rev.1)
74231100-8-Servicii de consultanta in domeniul lucrarilor publice (Rev.1)
74262000-3-Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.1)
74262100-4-Servicii de supraveghere a santierului (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Asistenta tehnica deConsultanta pentru supervizarea lucrarilor in vederea implementarii proiectului, 2008-2013, in cadrul componentelor Proiectului Cluj/Salaj: Cluj-Napoca, Dej, Gherla, Huedin, Zalau, Simleu Silvaniei, Jibou, Cehu Silvaniei.
Valoarea estimata fara TVA: 5, 290, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
65 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 80.000 euro sub forma de scrisoare de garantie bancaraValabilitate: 120 zile.Garantie de buna executie 10% din valoarea contractului, exclusiv TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri Coeziune 74%, Buget de stat 11, 3%, Buget local 1, 9%, Op.Reg 12, 8%.Plati in Lei, trimestrial, avans maxim 10% din valoarea contractului(HGR264/2003*)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere, subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181;Certificatul constatator de la Oficiul National al Registrului Comertului / Adresa de la curtea Districtuala/instanta competenta unde isi are sediul compania/sucursala din care sa rezulte ca ofertantul nu este ininsolventa/faliment, aranjament cu creditorii;
Certificatul de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre stat ;
Cerificat pentru plata CAS( pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS);
Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale;Documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident.(Atentie in privinta traducerii in limba romana si legalitatii documentelor)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Nivele specifice minime necesare vor fi demonstrate cumulare in cazul asocierii/subcontractarii;
-Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani, min. 7, 5 milioane euro;
-Media profitului operational a ofertantului pe ultimii 3 ani financiari ( 2005, 2006, 2007) trebuie sa fie pozitiva;
-Scrisoare de bonitate bancara ( privind datele de identificare, tipul de capital, experienta cu clientul disponibilitate / acces la active lichide, linii de creditare sau alte instrumente financiare suficiente pentru a indeplini fluxul de numerar pentru serviciu potrivit contractului.-Rapoartele auditorilor financiari si contabililor autorizati sau cenzori, dupa caz, la 31.12.2005, 31.12.2006, 31.12.2007-Bilanturile contabile, Contul de profit si pierdere, toate anexele, la data de 31.12.2005, 31.12.2006, 31.12.2007, vizate spre inregistrare la Directia Finante Publice (autoritati competente).-Solvabilitate patrimoniala peste 30%
-Lichiditate generala peste 100%
(Atentie in privinta traducerii in limba romana si legalitatii documentelor)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Experienta in ultimii 3 ani financiari, in urmatoarele conditii:
-Operatotul economic/membri grupului de operatori sa dovedeasca ca au cel putin2 Contracte de servicii de supervizare finalizate pentru infrastructura de apa/apa uzata, fiecare dintre acestea cu o valoare de cel putin egala cu 2 milioane Euro, de natura similara si complexitate cu cerintele Proiectului Cluj/Salaj
-Operatorul sau membrii grupului de operatori trebuie sa dovedeasca existenta in prezent a personalului calificat si cu experienta in Supervizarealucrarilor din Proiectele indomeniul infrastructurii de apa si apa uzata a cel putin 10 angajati permanenti, cu studii superioare si experienta de cel putin 10 ani in domeniile specifice acestui Contract, cum ar fi specializare tehnica in constructii hidrotehnice, civile, instalatii, ingineria mediului, imbunatatiri funciare sau echivalent/ consultanta/ proiectare/ executie/ supervizare pentru lucrarile din domeniul infrastructurii de apa si apa uzata;
-Operatorul/ operatorii vor prezenta Certificatul ISO 9001 sau echivalent, valabil la data depunerii ofertei;
-Alte documente: Referinte autotizate emise de catre Autoritatile contractante despre natura, perioada si valoarea contractelor, Extrase ale partilor relevante din contractele incheiate despre obiectul, natura, valoarea , durata serviciilor prestate, Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani, experienta similara, informatii detaliate privind prestarile de servicii in ultimii 3 ani, declaratia privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al personalului de conducere; Lista privind dotarile disponibile in vederea indeplinrii contractului de Supervizare a lucrarilor.
(Atentie in privinta traducerii in limba romana si legalitatii documentelor)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Organizare si metodologie
25%
Descriere:
2.
Experienta profesionalaexpert principal 1
10%
Descriere:
3.
Experienta profesionalaexpert principal 2
10%
Descriere:
4.
Experienta profesionalaexpert principal 3
10%
Descriere:
5.
Experienta profesionalaexpert principal 4
3%
Descriere:
6.
Experienta profesionalaexpert principal 5
3%
Descriere:
7.
Experienta profesionalaexpert principal 6
3%
Descriere:
8.
Experienta profesionalaexpert principal 7
3%
Descriere:
9.
Experienta profesionalaexpert principal 8
3%
Descriere:
10.
Pretul contractului
30%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
INV 104-2008-IP
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2008/S26-035186 din 07.02.2008
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.08.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 150 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar la casieria autoritatii contractante sau OP vizat de banca in contul RO28RNCB0106000767440001 deschis la BCR Cluj-Napoca.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.08.2008 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.08.2008 12:00
Locul: Sediul Companie Apa Somes SA, sala de consiliu, sediu administrativ
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti legali sau delegatii imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferta.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect prioritar strategic privind Programul Operational Sectorial pentru infrastructura de mediu cu finantare preponderenta din Fonduri de Coeziune Extinderea si reabilitarea sistemelor de apa si apa uzata din judetele Cluj/Salaj - imbunatatirea sistemelor de alimentare cu apa, canalizare si epurare in zona Cluj-Salaj
VI.3) Alte informatii
Factorii de evaluare si altgoritmul de calcul sunt prezentate atasat la Anuntul de Participare.Solicitarea privindcumparareadocumentatiei va indica datele de identificare ale ofertantilor: Denumirea ofertantului, Adresa, nr. telefon , fax, E-mail, Persoana de contactpentruclarificari.-Programul Companiei : Luni - Joi: orele 8, 00 la 15, 00, Vineri: orele 8, 00 la 12, 00;
-Data vizitei la Operatorul Regional: 10 iulie 2008, ora: 11.00 intalnirea la Sediul Companiei de Apa SOMES, Bdul 21 Decembrie 1989, nr 79, Cluj-Napoca, Judetul Cluj, Sala de Consiliu.In cadrul intalnirii se va face o prezentare generala a Proiectului Cluj/Salaj, dar se recomanda ofertantilor sa inspecteze individual locatiile proiectului si imprejurimile pentru a evalua pe proprie raspundere, cheltuiala si risc datele necesare pentru elaborarea ofertei.- Data limita de primire a solicitarilor de clarificari :9 zile inainte de data limita de depunere a ofertei; -Data limita de transmitere a raspunsului la clarificari :6 zile inainte de data limita de depunere a ofertei;
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021-310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Cluj
Adresa postala: P-ta Stefan cel Mare nr. 1, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400133, Romania, Tel.0264-431057, Fax: 0264-593866
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC Compania de Apa Somes SA - Oficiul Juridic
Adresa postala: B-dul 21 Decembrie 1989, nr. 79, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400604, Romania, Tel.0264-591444, Fax: 0264-430886
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.06.2008 13:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer