Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Asistenta tehnica pentru supervizarea lucrarilor de reconstructie a infrastructurii feroviare afectate de inundatii in iulie si august 2005


Anunt de participare numarul 70288/24.12.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Transporturilor
Adresa postala: Bd. Dinicu Golescu, nr. 38, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: Florentina Teodorovici, etaj 1, camera 17, Tel.0750032379, In atentia: Florentina Teodorovici, Email: [email protected], Fax: 0213110565, Adresa internet (URL): www.mt.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: Autoritate de stat care elaboreaza strategia si reglementarile specifice de dezvoltare in domeniul transporturilor
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Asistenta tehnica pentru supervizarea lucrarilor de reconstructie a infrastructurii feroviare afectate de inundatii in iulie si august 2005
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Jud. Vrancea si Alba
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Supervizarea lucrarilor de reconstructie a infrastructurii feroviare afectate de inundatii in iulie si august 2005, pe sectorul Focsani Putna Seaca (pod km 209+154) si pe sectorul Teius Arad (pod km 442+212)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71247000-1 - Supraveghere a lucrarilor de constructii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Capitolului II din Documentatia de atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 500, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Da
Prelungirea contractului, cu respectarea art. 122 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modif. si complet. ult.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
38 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Se solicita garantie de participare in valoare de 30.000 Euro. Se solicita garantie de buna executie in valoare de 10% din valoarea contractului, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Modalitatea de finantare: fonduri comunitare si buget de stat. Modalitatea de plata este descrisa in clauzele contractuale, ce fac parte din documentatia de atribuire.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
In cazul ofertei comune castigatoare, grupul de operatori economici va prezenta, inainte de incheierea contractului, dovada legalizarii asocierii.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl pe propria raspund priv neincadr in preved art.180din OUG nr.34/2006(Form nr.2din Doc de atrib) data in fat unui notar, a unei autorit adm sau jud sau a unei asociat profes care are competent in acest sens.2.FieDecl priv neincad in preved art.181din OUG nr.34/2006(Form nr.3, din Doc de atrib)autent in fat notarului;fie Decl privind neincadr in preved art.181 dinOUG nr.34/2006(Form nr.3din Doc de atrib), insot de doc(e)consid(e)edific(oare)in tara de origin sau in tara in care ofertantul este stab, care sa dem ca ofertantul nu se incad in niciuna dintre sit prevaz la art.181din OUGnr.34/2006Se vor prez doc edific care sa dov form de inreg ca pers fiz sau jurin original sau in copie legaliz, precum si obiectul de activ.Ofertant pers jur/fiz rom vor prez certif constat emis de Ofic Nat al Reg Comert.Ofertant pers jur/fiz straine vor prez certif constat sau alt doc echival, corespunz legisl tarii in care ofert este stab, emis de ofic registr comert, prin care sa se doved forma de inreg ca pers fiz sau jur si obiect de activ.Note: 1.Doc constat priv indepl obligat de plata a impozit, taxelor si contribut de asig catr buget componen ale buget gen consolid, in conf cu prev legale in vig in Rom sau in tara in care ofertan este stab, vor fi in termen de valab si vor atesta indepl acestor oblig pana la dat de30.12.2008sau o data ulter.2In caz unui grup de operat ec care depun oferta in asoc, doc de calif solicit la punctele 5.1si 5.2din fisa de date a achiz, se vor prez pentru fiec operat ec
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formular nr. 5 Formular de calificare
Copii ale bilanturilor contabile pentru fiecare dintre cei 3 ani si fiecare operator economic.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. media cifrei de afaceri anuale din ultimii trei ani (2005, 2006, 2007) sa fie de minim 700.000 euro;2.rezultatul (profit / pierdere) din exploatare cumulat pe ultimii trei ani (2005, 2006, 2007) sa fie pozitiv Nota: Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara si cea privind capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formular nr.5Formular de calificare
1.Prinultimii cinci anise intelege perioada 01.01.2004data deschiderii ofertelor si se va considera ca data a finalizarii data receptiei la terminarea lucrarilor;2.In cazul in care comisia de evaluare considera necesar, poate solicita dovezi privind data finalizarii lucrarilor;
3.Se va prezenta Formularul 5.1.cuprinzand detalierea proiectelor mentionate in Formularul nr.5, precum si Documentul constatator privind indeplinirea obligatiilor contractuale prevazut de art. 36 indice 1din HG nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in cazul in care contractul a fost incheiat in conformitate cu prevederile OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;4.Prin pod de cale ferata se intelege pod cu o deschidere de minim 10 m.Experti
1. Lista expertilor principali, utilizand Formularul nr. 7 din Capitolul III al Documentatiei de atribuire.
2. CV-urile expertilor propusi, completate folosind Formularul nr. 9 din Capitolul III al prezentei documentatii de atribuire.
3. Copii ale diplomelor mentionate in CV - uri.
4.Declaratie de disponibilitate completata corespunzator pentru fiecare expert folosind Formularulnr. 8
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
minimun proiect de superviz de lucr de construct noua sau reabilit de cale ferata electrif, finaliz in ult 5ani, care sa includa lucr la linia de contact, si 1proiect de superviz de lucrari de construct noua sau reabilit de cale ferata electrif, finaliz in ult 5ani, care sa includa lucr de telecom si semnaliz, sau min 1proiect de superviz de lucr de constructie noua sau reabilit de cale ferata electrif, final in ult 5ani, care sa includa lucr la linia de contact, telecom si semnaliz;2.minim 1 proiect de superviz de lucr de constructie/reabilit de cale ferata electrific, finalizat in ultimii 5ani, care sa includ execut/reabilit struct(incl lucr la infrastr poduluipile/culei)a unui pod de cale ferata;3.personal specializ in urmat activ: servicde superviz lucr civile, servicii de superviz lucr aferente infrastr de transp ferov (lucrari de suprastruct linie curenta si linii din statii, semnaliz ferov, telecom ferov, electrif sect de cale ferata)Nota: Atunci cand un grup de operat ec depune oferta comuna, sit ec si fin si cea priv capacit tehnica si profes se dem prin luarea in consid a res tuturor membr grupului.Inform privind calific si exper prof a celor 6 experti princip din cadrulproiect: Ofertantii treb sa dem ca dispun de urmat experti princip: Expert 1: Sef proiect si expert responsab cu struct poduri teras si cale de rulare;Expert2Expert responsab cu struct poduri teras si cale de rulare;Expert3 si Expert4: Expertresponsab cu electrif, semnaliz, telecom si trafic;Expert5 si Expert 6Expert responsab pentru cantit, masurat, probe si teste de lab, calit si sigurant pe santier.Cerint min priv expertii princip sunt ment la punctul 5.4.2, din fisa de date a achiz.CV-ul trebuie sa aiba aprox 3pagini, se va completa respect intrutot Form nr.9si se vor descrie detal proiectele in care a particip expertul si servic prestate, astf incat sa se poata efectua o evaluare corespunz a experientei.Ofertantul este pe deplin raspunzat in cazul in care experienta nu poate fi eval intrucat CV-ul nu este complet corespunz, iar Com de evaluare nu este obligata sa solicit clarif priv detal experient
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
tehnic
60%
Descriere:
2.
financiar
40%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
ISPA 2005/RO/16/P/PT/002/03 bis
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Alte publicari anterioare
Numarul anuntului in JO: 2008/S135-181165din15.07.2008
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.02.2009 09:59
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.02.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.02.2009 12:00
Locul: Ministerul Transporturilor, B-dul Dinicu Golescu nr. 38, etaj 2, camera 69, Sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ai ofertantilor, maxim 2 persoane pe baza de imputernicire scrisa si depusa odata cu oferta si observatori
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Memorandum de finantare ISPA 2005 RO 16 P PT 002
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este disponibila de la data publicarii acestui anunt si se obtine gratuit, accesand site-ul www.e-licitatie.ro.Conditionalitati1. Operatorii economici sunt instiintati ca la momentul lansarii prezentei proceduri este in curs de aprobare la Comisia Europeana un amendament la Memorandumul de Finantare. Scopul principal al modificarii il constituie inlocuirea reconstructiei podului feroviar de la Gradistea (langa Gradistea la km 23+557 pe sectiunea CF Bucuresti Progresu Giurgiu) cu reconstructia podurilor feroviare de la km 442+212 pe sectiunea CF Teius Arad, intre statiile Sibot si Blandiana (obiectivul 2).Numai in situatia in care se asigura finantarea (atat pentru executia lucrarilor, cat si pentru supervizare) pentru obiectivul 2 podul de pe sectiunea de cale ferata Teius Arad se va putea semna contractul de supervizare pentru ambele obiective . In caz contrar, autoritatea contractanta va notifica ofertantul castigator privind incetarea obligatiilor asumate prin oferta sa pentru obiectivul 2.Ofertantii nu pot pretinde autoritatii contractante niciun fel de daune in cazul in care nu se va semna contractul din cauzele mentionate mai sus sau din cauza ca lucrarile care ar urma sa fie supervizate nu se vor mai executa.2. Inainte de inceperea activitatilor, Consultantul trebuie sa faca dovada ca detine atestatul Autoritatii de reglementare in domeniul feroviar AFER pentru a putea desfasura activitati cu specific de cale ferata in Romania.3.Ofertantii in cauza nu pot pretinde autoritatii contractante niciun fel de daune in cazul in care nu se vor semna unul sau ambele contracte.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.40 21 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 40 21 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Arbitraj Comercial International de pe langa Camera de Comert si Industrie a Romaniei
Adresa postala: B-dul Octavian Goga nr. 2, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030982, Romania, Tel.40 21 319.27.47, Email: [email protected], Fax: 40 21 319.01.26, Adresa internet (URL): www.ccir.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator de actul autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Transporturilor - Directia Generala Relatii Financiare Externe
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu nr. 38, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.40 21 319.61.27, Email: [email protected], Fax: 40 21 311.05.65, Adresa internet (URL): www.mt.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.12.2008 16:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer