Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Asistenta tehnica pentru supervizarea lucrarilor de constructie a infrastructurii rutiere si feroviare de acces la podul peste Dunare de la Calafat - Vidin


Anunt de participare numarul 59315/23.07.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Transporturilor
Adresa postala: Bd. Dinicu Golescu, nr. 38, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: Florentina Teodorovici, etaj 1, camera 17, Tel.319.61.56, In atentia: Florentina Teodorovici, Email: [email protected], Fax: 319.61.99, Adresa internet (URL): www.mt.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: Autoritate de stat care elaboreaza strategia si reglementarile specifice de dezvoltare in domeniul transporturilor
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Asistenta tehnica pentru supervizarea lucrarilor de constructie a infrastructurii rutiere si feroviare de acces la podul peste Dunare de la Calafat - Vidin
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Jud. Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Supervizarea lucrarilor de constructie a infrastructurii rutiere si feroviare de acces la cel de-al doilea pod peste Dunare de la Calafat-Vidin (teritoriul romanesc)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74262000-3 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de supervizare a lucrarilor (conform Capitolului II din Documentatia de atribuire)
Valoarea estimata fara TVA: 2, 880, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Da
Prelungirea contractului, cu respectarea art. 122 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modif. si complet. ult.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
50 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Se solicita garantie de participare 50.000 Euro. Se solicita garantie de buna executie in valoare de 10% din valoarea contractului, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Modalitatea de finantare: fonduri comunitare si buget de stat. Modalitatea de plata este descrisa in clauzele contractuale, ce fac parte din documentatia de atribuire.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
In cazul ofertei comune castigatoare, grupul de operatori economici va prezenta, inainte de incheierea contractului, dovada legalizarii asocierii.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Inainte de inceperea activitatilor, Consultantul trebuie sa faca dovada ca detine atestatul Autoritatii de reglementare in domeniul feroviar AFER pentru a putea desfasura activitati cu specific de cale ferata in Romania.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fie Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180, resp. 181 din OUG nr 34/2006, (Formular nr. 2, respectiv 3), autentificata in fata notarului; Fie Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180, resp.181 din OUG nr 34/2006, (Formular nr. 2, respectiv 3), insotita de document(e) considerat(e) edificator(oare) in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit, care sa demonstreze ca ofertantul nu se incadreaza in niciuna dintre situatiile prevazute la art. 180, resp. 181 din OUG nr 34/2006 in original sau in copie legalizata.
Nota: Documentele constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, vor fi in termenul de valabilitate si vor atesta indeplinirea acestor obligatii pana la data de 31.12.2007 sau o data ulterioara.
Se vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica in original sau in copie legalizata, precum si obiectul de activitate.Ofertantii persoane juridice / fizice romane vor prezenta certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului. Ofertantii persoane juridice / fizice straine vor prezenta certificat constatator sau alt document echivalent, corespunzator legislatiei tarii in care ofertantul este stabilit, emis de oficiul registrului comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formular nr. 5 Formular de calificare
Copii ale bilanturilor contabile pentru fiecare dintre cei 3 ani si fiecare operator economic.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. media cifrei de afaceri anuale din ultimii trei ani (2005, 2006, 2007) sa fie de minim 1.400.000 euro;2. rezultatul (profit / pierdere) din exploatare cumulat pe ultimii trei ani (2005, 2006, 2007) sa fie pozitivNota: Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara si cea privind capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formular nr. 5 Formular de calificare
1. Prin ultimii cinci ani se intelege perioada 01.01.2003 31.05.2008 si se va considera ca data a finalizarii data receptiei la terminarea lucrarilor;
2. In cazul in care comisia de evaluare considera necesar, poate solicita dovezi privind data finalizarii lucrarilor;
3. Se va prezenta Formularul 5.1. cuprinzand Detalierea proiectelor mentionate in Formularul nr. 5, precum si Documentul constatator privind indeplinirea obligatiilor contractuale prevazut de art. 36(1) din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in cazul in care contractul a fost incheiat in conformitate cu prevederile OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
Nota: Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara si cea privind capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. minim 1 proiect de supervizare (cod CPV 74262000-3) de lucrari de constructie de autostrazi si drumuri (CPV 45233100-0) finalizat in ultimii 5 ani, cu o valoare a contractului de servicii de minim 1.400.000 Euro (aceasta valoare cuprinde numai partea executata de catre operatorul economic ofertant, in cazul in care a participat intr-o asociere);2. minim 1 proiect de supervizare (cod CPV 74262000-3) de lucrari de constructie de cai ferate (cod CPV 45234100-7), finalizat in ultimii 5 ani cu o valoare a contractului de servicii de minim 1.400.000 Euro (aceasta valoare cuprinde numai partea executata de catre operatorul economic ofertant, in cazul in care a participat intr-o asociere);3. minim 1 proiect de supervizare (cod CPV 74262000-3) de lucrari de constructii de conducte, de linii de comunicatie si electrice, de autostrazi, de sosele, de aerodromuri si de cai ferate, lucrari de nivelare(cod CPV45230000- 8), finalizat in ultimii cinci ani, cu o valoare a lucrarilor supervizate de minim 20 Mil Euro (in cazul in care operatorul economic ofertant a participat intr-o asociere partea din contractul de supervizare executata trebuie sa fi fost de minim 20%), 4. minimum 1 proiect de supervizare de lucrari de constructie noua sau reabilitare de cale ferata electrificata finalizat in ultimii cinci ani, care sa includa supervizarea lucrarilor la linia de contact, telecomunicatii si semnalizare;5. personal specializat in urmatoarele activitati: servicii de supervizare lucrari civile, servicii de supervizare lucrari aferente infrastructurii de transport feroviar (lucrari de suprastructura linie curenta si linii din statii, semnalizari feroviare, telecomunicatii feroviare, electrificare sectoare de cale ferata); servicii de supervizare lucrari aferente infrastructurii de transport rutier si anume drumuri nationale si autostrazi.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
tehnic
80%
Descriere:
2.
financiar
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
ISPA 2004/RO/16/P/PT/009/02
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.09.2008 15:59
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.09.2008 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.09.2008 12:00
Locul: Ministerul Transporturilor, B-dul Dinicu Golescu nr. 38, etaj 2, camera 69, Sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ai ofertantilor, maxim 2 persoane pe baza de imputernicire scrisa si depusa odata cu oferta si observatori
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Memorandum de finantare ISPA 2004 RO 16 P PT 009
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este disponibila de la data publicarii acestui anunt si se obtine gratuit, accesand site-ul www.e-licitatie.ro.La punctul II.3) de mai sus, durata contractului de 50 de luni reprezinta durata de implementare a activitatilor contractului. Perioada de valabilitate a contractului incepe de la data semnarii contractului, include durata de implementare a activitatilor (50 de luni de la data inceperii) si expira odata cu plata finala. Data inceperii va fi in termen de 15 zile de la data semnarii contractului de lucrari pentru care se asigura supervizarea.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+40 21 310.46.41, Email: [email protected], Fax: +40 21 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Arbitraj Comercial International de pe langa Camera de Comert si Industrie a Romaniei
Adresa postala: B-dul Octavian Goga nr. 2, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030982, Romania, Tel.+40 21 319.27.47, Email: [email protected], Fax: + 40 21 319.01.26, Adresa internet (URL): www.ccir.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator de actul autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Transporturilor - Directia Generala Relatii Financiare Externe
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu nr. 38, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.+40 21 319.61.27, Email: [email protected], Fax: +40 21 311.05.65, Adresa internet (URL): www.mt.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.07.2008 18:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer